Inocybe Skrevet 7. juli 2018 #57501 Skrevet 7. juli 2018 33 minutter siden, Mnjah skrev: Her blir bloggen peilet inn med lupe, alt kan virkelig ikke kalles verken saklig eller relevant. Men alt skyves såklart under at «vi diskuterer bedriften». Du sier at blogglesere velger hva de publiserer og hvordan de velger å fremstå. Men brukere her sitter og zoomer inn på føttene hennes på Instagram-bilder for å lage innlegg her om TÆRNE hennes. Uansett hva som publiseres så vil noen her inne finne noe å ta henne på, og det grenser til at hele tråden latterliggjør seg selv fordi det er snakk om detaljnivå som er fullstendig irrelevant for bedriften. Jeg er såvidt inne i denne tråden lenger, fordi den blir fylt opp så fort med så mye ræl til alt fra at hun er skap-alkoholiker, til at hun har på seg for små sko, til at er hårstrå ligger feil. Jeg rekker ikke henge med i de gode diskusjonene, for jeg må bla meg gjennom sider som kommenterer helt usaklige ting som at datteren burde ha på seg lue og ikke pannebånd. Så flott at du har fasiten for hva som kan diskuteres og ikke Beklager men jeg sliter med å ta slik argumentasjon seriøst. De tingene du nevner krever på ingen måte nitid zooming og "intens leting etter noe for å ta henne på" for å se om man bare har en alright skjerm. Folk er forskjellige og jeg skjønner godt at noen legger merke til det. Kanskje du ikke er så veldig observant når du leser siden du ikke legger merke til ellers ganske åpenbare detaljer? Jeg anbefaler nå å lese slike blogger med en god porsjon aktsomhet og kritisk sans. Bloggen eksiterer for å lulle oss inn i en tro på snill venninne for å få oss til å kjøpe produkter. Gjentar meg selv. Det som legges ut på denne reklamekanalen er innafor å diskutere. Hva personene driver med privat er ikke. 12
Surikatt Skrevet 7. juli 2018 #57502 Skrevet 7. juli 2018 «Svettefest» på mølla og smoothie bowl, igjen. Null inspirasjon bare det samme om igjen. 16
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 7. juli 2018 Populært innlegg #57503 Skrevet 7. juli 2018 Jeg tenker at det som publiseres i bloggen, ikke handler om privatpersonene som er ansatt i treasures AS i det hele tatt. Bloggen er ikke hobbyvirksomhet eller en privat og personlig dagbok. Bloggen er en salgskanal som forsørger familien som driver og eier den. Jeg skulle ønske at folk bare kunne SLUTTE å hevde at kommentarer om blogginnlegg og innlegg på SoMe, handler om pirking på privatpersoner. De er så drevne at de selvsagt vet nøyaktig hvordan de kan fremstille seg selv slik de synes er best i alle SoMe-innlegg de poster. Når cbe får betalt av Villoid for å vise klær, kan jeg selvsagt kommenterer hvordan disse klærne vises. At noen kommenterte at de synes det var sløvt å vise frem et plagg man får godtgjørelse for å vie frem, ustrøket, er selvsagt innafor. Akkurat som det er innafor å si «å, for et fint skjørt.» Det er nå dessuten bragt helt sikkert på det rene at Villoid- innleggene var betalte innlegg. Hun fikk betalt for å vise frem klærne. Når cbe viser frem sine sponsede frisyrer og negler og klær og interiør og barneutstyr og sykler og alt annet hun får sponset, så gjør hun det for at du, jeg-alle skal få lyst til å kjøpe det. Folk gir ikke frua rabatter eller sponsede produkter eller annonsekroner av noen annen grunn enn at de ønsker at hun skal hjelpe til å selge produktene hun viser frem. Innleggene som IIKKE inneholder spons eller er reklamemerkede er heller ikke private innlegg om den private familien, det er selvsagt innlegg som skal selge henne og familien som reklamekanal. 68
Skogspike Skrevet 7. juli 2018 #57504 Skrevet 7. juli 2018 1 minutt siden, pøbelsara skrev: Jeg tenker at det som publiseres i bloggen, ikke handler om privatpersonene som er ansatt i treasures AS i det hele tatt. Bloggen er ikke hobbyvirksomhet eller en privat og personlig dagbok. Bloggen er en salgskanal som forsørger familien som driver og eier den. Jeg skulle ønske at folk bare kunne SLUTTE å hevde at kommentarer om blogginnlegg og innlegg på SoMe, handler om pirking på privatpersoner. De er så drevne at de selvsagt vet nøyaktig hvordan de kan fremstille seg selv slik de synes er best i alle SoMe-innlegg de poster. Når cbe får betalt av Villoid for å vise klær, kan jeg selvsagt kommenterer hvordan disse klærne vises. At noen kommenterte at de synes det var sløvt å vise frem et plagg man får godtgjørelse for å vie frem, ustrøket, er selvsagt innafor. Akkurat som det er innafor å si «å, for et fint skjørt.» Det er nå dessuten bragt helt sikkert på det rene at Villoid- innleggene var betalte innlegg. Hun fikk betalt for å vise frem klærne. Når cbe viser frem sine sponsede frisyrer og negler og klær og interiør og barneutstyr og sykler og alt annet hun får sponset, så gjør hun det for at du, jeg-alle skal få lyst til å kjøpe det. Folk gir ikke frua rabatter eller sponsede produkter eller annonsekroner av noen annen grunn enn at de ønsker at hun skal hjelpe til å selge produktene hun viser frem. Innleggene som IIKKE inneholder spons eller er reklamemerkede er heller ikke private innlegg om den private familien, det er selvsagt innlegg som skal selge henne og familien som reklamekanal. Dette. 🙌 8
CoolSistah Skrevet 7. juli 2018 #57505 Skrevet 7. juli 2018 32 minutter siden, pøbelsara said: Jeg tenker at det som publiseres i bloggen, ikke handler om privatpersonene som er ansatt i treasures AS i det hele tatt. Bloggen er ikke hobbyvirksomhet eller en privat og personlig dagbok. Bloggen er en salgskanal som forsørger familien som driver og eier den. Jeg skulle ønske at folk bare kunne SLUTTE å hevde at kommentarer om blogginnlegg og innlegg på SoMe, handler om pirking på privatpersoner. De er så drevne at de selvsagt vet nøyaktig hvordan de kan fremstille seg selv slik de synes er best i alle SoMe-innlegg de poster. Når cbe får betalt av Villoid for å vise klær, kan jeg selvsagt kommenterer hvordan disse klærne vises. At noen kommenterte at de synes det var sløvt å vise frem et plagg man får godtgjørelse for å vie frem, ustrøket, er selvsagt innafor. Akkurat som det er innafor å si «å, for et fint skjørt.» Det er nå dessuten bragt helt sikkert på det rene at Villoid- innleggene var betalte innlegg. Hun fikk betalt for å vise frem klærne. Når cbe viser frem sine sponsede frisyrer og negler og klær og interiør og barneutstyr og sykler og alt annet hun får sponset, så gjør hun det for at du, jeg-alle skal få lyst til å kjøpe det. Folk gir ikke frua rabatter eller sponsede produkter eller annonsekroner av noen annen grunn enn at de ønsker at hun skal hjelpe til å selge produktene hun viser frem. Innleggene som IIKKE inneholder spons eller er reklamemerkede er heller ikke private innlegg om den private familien, det er selvsagt innlegg som skal selge henne og familien som reklamekanal. Det er klart! Det er jo vi leserne som selges, og alt bedriften gjør via bloggen er til syvende og sist i forretningsøyemed. Likevel er det forskjell på å gjøre narr av CBE fordi hun bruker for små sko eller har en vorte et eller annet sted, og å kritisere at hun ikke viser frem produktene på en god måte (ustrøket). I mine øyne. Ofte er språket som brukes i tråden unødig negativt ladet. Som f.eks å si at hun "vrenger leppene". Når en person kommer inn i tråden for første gang vil den type ordvalg gjøre at leseren konkluderer med den klassiske "bitre, sjalue..." og forsvinner, uten å få med seg noe av det viktige budskapet. Det synes jeg er synd, thats all. 4
Mnjah Skrevet 7. juli 2018 #57506 Skrevet 7. juli 2018 1 time siden, Aricia skrev: Hva har det med dine personlig motiverte årsaker for å delta i debatten å gjøre? Ingen bryr seg. Tillegg: Så ditt bidrag for å nyansere debatten er altså å understreke at du tilhører gruppen som "ikke tåler" LKE, og dermed ikke hører til "fansen"? For bare slik regner du med at du blir hørt, og ikke møtt av et hatende hylekor? Hva i alle dager er nyanserikt med en slik måte å lese diskusjonen på? Det er jo forenklende polarisering av verste sort, bygget på premisset om at ingen har noen andre motiver for å delta her enn rene personlige antipatier mot bloggerparet, uansett hva de måtte påstå. Nå er du inne på zooming på tærne-nivå. For å svare på spørsmålet ditt: «er du LKE» er den mest brukte hersketeknikken i denne tråden. Sees veldig ofte om man ikke er med på det «hatende hylekorets» parti. Har du en kommentar til det jeg faktisk skrev, utover det å kritisere det jeg skre og hvordan jeg skrev det? Deilig debatt-teknikk. 9
Mnjah Skrevet 7. juli 2018 #57507 Skrevet 7. juli 2018 1 time siden, Inocybe skrev: Så flott at du har fasiten for hva som kan diskuteres og ikke Beklager men jeg sliter med å ta slik argumentasjon seriøst. De tingene du nevner krever på ingen måte nitid zooming og "intens leting etter noe for å ta henne på" for å se om man bare har en alright skjerm. Folk er forskjellige og jeg skjønner godt at noen legger merke til det. Kanskje du ikke er så veldig observant når du leser siden du ikke legger merke til ellers ganske åpenbare detaljer? Jeg anbefaler nå å lese slike blogger med en god porsjon aktsomhet og kritisk sans. Bloggen eksiterer for å lulle oss inn i en tro på snill venninne for å få oss til å kjøpe produkter. Gjentar meg selv. Det som legges ut på denne reklamekanalen er innafor å diskutere. Hva personene driver med privat er ikke. Beklager, jeg skal se mer nøye etter på tærne hennes neste gang. Dårlig av meg å ikke være så observant på et helprofilsbilde på Instagram vis en smarttelefon. Det jeg markerer i svart her beviser poengene mine veldig godt, dog. Bare fordi jeg er kritisk til at denne tråden grenser utover saklige, nyttige diskusjoner, så skal du belære meg om hvordan man bør lese blogger? Jeg har akkurat beskrevet at det er mye usaklig støy i tråden som kommer i veien for gode kritiske innlegg. Og ene brukeren lurer på hvorfor jeg flagger mine meninger om LKE... 🙄 Ikke leser jeg blogger, jeg er eksepsjonelt kritisk til cbes påvirkning og eksponering av barn, men jeg er også voksen nok til å se når noen bare synes det er deilig å sladre på KG for å slippe ut sitt indre bygdedyr. 12
Inocybe Skrevet 7. juli 2018 #57508 Skrevet 7. juli 2018 7 minutter siden, Mnjah skrev: Nå er du inne på zooming på tærne-nivå. For å svare på spørsmålet ditt: «er du LKE» er den mest brukte hersketeknikken i denne tråden. Sees veldig ofte om man ikke er med på det «hatende hylekorets» parti. Har du en kommentar til det jeg faktisk skrev, utover det å kritisere det jeg skre og hvordan jeg skrev det? Deilig debatt-teknikk. Er da mange år siden "er du LKE" ble brukt ofte. Jeg ser tvert i mot at de seriøse kritikerne ber om at slike spekulasjoner fjernes når de en sjelden gang dukker opp. Har @Aricia brukt denne "er du LKE" hersketeknikken eller bare tillegger du henne meninger hun ikke har? Ufint. 19
Inocybe Skrevet 7. juli 2018 #57509 Skrevet 7. juli 2018 5 minutter siden, Mnjah skrev: Beklager, jeg skal se mer nøye etter på tærne hennes neste gang. Dårlig av meg å ikke være så observant på et helprofilsbilde på Instagram vis en smarttelefon. Det jeg markerer i svart her beviser poengene mine veldig godt, dog. Bare fordi jeg er kritisk til at denne tråden grenser utover saklige, nyttige diskusjoner, så skal du belære meg om hvordan man bør lese blogger? Jeg har akkurat beskrevet at det er mye usaklig støy i tråden som kommer i veien for gode kritiske innlegg. Og ene brukeren lurer på hvorfor jeg flagger mine meninger om LKE... 🙄 Ikke leser jeg blogger, jeg er eksepsjonelt kritisk til cbes påvirkning og eksponering av barn, men jeg er også voksen nok til å se når noen bare synes det er deilig å sladre på KG for å slippe ut sitt indre bygdedyr. Så det er bare de som ser på Instagram via en smarttelefon som har anledning til å kommentere det de ser? Strengt tatt burde du som etter eget utsagn ikke leser blogger være den som ikke uttaler seg. Jeg ser at du moraliserer og tillegger andre meninger de ikke har skrevet. Unødvendig støy er det du kommer med. 6
Aricia Skrevet 7. juli 2018 #57510 Skrevet 7. juli 2018 18 minutter siden, Mnjah skrev: Nå er du inne på zooming på tærne-nivå. For å svare på spørsmålet ditt: «er du LKE» er den mest brukte hersketeknikken i denne tråden. Sees veldig ofte om man ikke er med på det «hatende hylekorets» parti. Har du en kommentar til det jeg faktisk skrev, utover det å kritisere det jeg skre og hvordan jeg skrev det? Deilig debatt-teknikk. Slett ikke, jeg er på argumentasjonsteknikk-nivå. Retorikknivå. Hadde du en kommentar til det substansielle folk her skriver, feks det forrige jeg skrev, utover å trekke alles motiver i tvil? 9
Cavatina Skrevet 7. juli 2018 #57511 Skrevet 7. juli 2018 (endret) Man skal snakke til folk på det språk de forstår... Endret 8. juli 2018 av Cavatina 6
Tulipanpiken Skrevet 7. juli 2018 #57512 Skrevet 7. juli 2018 3 timer siden, Mnjah skrev: Her blir bloggen peilet inn med lupe, alt kan virkelig ikke kalles verken saklig eller relevant. Men alt skyves såklart under at «vi diskuterer bedriften». Du sier at blogglesere velger hva de publiserer og hvordan de velger å fremstå. Men brukere her sitter og zoomer inn på føttene hennes på Instagram-bilder for å lage innlegg her om TÆRNE hennes. Uansett hva som publiseres så vil noen her inne finne noe å ta henne på, og det grenser til at hele tråden latterliggjør seg selv fordi det er snakk om detaljnivå som er fullstendig irrelevant for bedriften. Jeg er såvidt inne i denne tråden lenger, fordi den blir fylt opp så fort med så mye ræl til alt fra at hun er skap-alkoholiker, til at hun har på seg for små sko, til at er hårstrå ligger feil. Jeg rekker ikke henge med i de gode diskusjonene, for jeg må bla meg gjennom sider som kommenterer helt usaklige ting som at datteren burde ha på seg lue og ikke pannebånd. Jeg er så enig. Blir nesten skremt av hvor opphengt endel av brukerne i denne tråden er av å kritisere og ta CBE for absolutt alt. Det gjelder hvordan hun ser ut, smiler, snakker, står, svetter. Hun kler seg som en nyrik russer og huset ser ut som et bordell. Hun drikker mye alkohol, bruker lite tid med barna, bruker ord som «digg» og løper bare på tredemølle. Hun er dårlig til å ta kritikk, men når hun tar til seg noe og endrer det, for eksempel med heliumballonger, så kommer kritikk fordi hun ikke visste det før. Alt kamufleres som kritikk mor bedriften, men det fremstår som smålig og barnslig. Når det gjentas over side etter side og i tillegg krydres med latterliggjøring, er det samlet sett skremmende å se. Og jeg tør ikke tenke på hvordan det oppleves for bloggeren selv og de rundt henne dersom de leser det som skrives her. 19
Justlooking Skrevet 7. juli 2018 #57513 Skrevet 7. juli 2018 Har sagt det tidligere og spør igjen; dere som leser bloggen - hva er det som tiltaler dere med den? Om dere ønsker å lese et glossy magasin finnes det jo mange som er mye bedre. Er oppriktig nysgjerrig, hva gir bloggen dere? 😊 7
Cavatina Skrevet 7. juli 2018 #57514 Skrevet 7. juli 2018 (endret) Jeg er så enig. Blir nesten skremt av hvor opphengt endel av brukerne i denne tråden er av å skjerme og beskytte bloggeieren for absolutt alt. Det gjelder hvordan bloggeieren ser ut, smiler, snakker, står, svetter. På publiserte bilder. Bloggeieren kler seg som en nyrik russer og huset ser ut som et bordell. På publiserte bilder. Bloggeieren drikker mye alkohol, bruker lite tid med barna, bruker ord som «digg» og løper bare på tredemølle. På publiserte bilder. Bloggeieren er dårlig til å ta kritikk, men når bloggeieren tar til seg noe og endrer det, for eksempel med heliumballonger, så kommer kritikk fordi bloggeieren ikke visste det før. I kommentarfeltet på bloggen. Alt presenteres som forsvar av bedriften, men det fremstår som smålig og barnslig. Når det gjentas over side etter side og i tillegg krydres med stakkarsliggjøring, er det samlet sett skremmende å se. Og jeg tør ikke tenke på hvordan det oppleves for daglig leder av bedriften og de rundt bloggeieren dersom de leser det som skrives her. Narrativet her, altså. Endret 7. juli 2018 av Cavatina 22
Snaskesnusken Skrevet 7. juli 2018 #57515 Skrevet 7. juli 2018 8 minutter siden, Justlooking skrev: Har sagt det tidligere og spør igjen; dere som leser bloggen - hva er det som tiltaler dere med den? Om dere ønsker å lese et glossy magasin finnes det jo mange som er mye bedre. Er oppriktig nysgjerrig, hva gir bloggen dere? 😊 Jeg er innom bloggen når jeg kjeder meg og er ute etter enkel underholdning. 3
Pås Skrevet 7. juli 2018 #57516 Skrevet 7. juli 2018 18 minutter siden, Justlooking skrev: Har sagt det tidligere og spør igjen; dere som leser bloggen - hva er det som tiltaler dere med den? Om dere ønsker å lese et glossy magasin finnes det jo mange som er mye bedre. Er oppriktig nysgjerrig, hva gir bloggen dere? 😊 Jeg liker å le av henne, derfor leser jeg! Ryddes for latterliggjøring eller? 10
Gjest Truka Skrevet 7. juli 2018 #57517 Skrevet 7. juli 2018 Jeg leser ikke bloggen ofte, men når jeg er innom fascineres jeg over hvor høye de er på seg selv og sitt, hvor snobbete de er, hvor velstående de liker å fremstå - så er de bare noen «enkle sjeler» som så gjerne vil..........men får det ikke helt til.
Tabris Skrevet 7. juli 2018 #57518 Skrevet 7. juli 2018 (endret) 2 hours ago, Tulipanpiken said: Jeg er så enig. Blir nesten skremt av hvor opphengt endel av brukerne i denne tråden er av å kritisere og ta CBE for absolutt alt. Det gjelder hvordan hun ser ut, smiler, snakker, står, svetter. Hun kler seg som en nyrik russer og huset ser ut som et bordell. Hun drikker mye alkohol, bruker lite tid med barna, bruker ord som «digg» og løper bare på tredemølle. Hun er dårlig til å ta kritikk, men når hun tar til seg noe og endrer det, for eksempel med heliumballonger, så kommer kritikk fordi hun ikke visste det før. Alt kamufleres som kritikk mor bedriften, men det fremstår som smålig og barnslig. Når det gjentas over side etter side og i tillegg krydres med latterliggjøring, er det samlet sett skremmende å se. Og jeg tør ikke tenke på hvordan det oppleves for bloggeren selv og de rundt henne dersom de leser det som skrives her. 2 hours ago, Cavatina said: Jeg er så enig. Blir nesten skremt av hvor opphengt endel av brukerne i denne tråden er av å skjerme og beskytte bloggeieren for absolutt alt. Det gjelder hvordan bloggeieren ser ut, smiler, snakker, står, svetter. På publiserte bilder. Bloggeieren kler seg som en nyrik russer og huset ser ut som et bordell. På publiserte bilder. Bloggeieren drikker mye alkohol, bruker lite tid med barna, bruker ord som «digg» og løper bare på tredemølle. På publiserte bilder. Bloggeieren er dårlig til å ta kritikk, men når bloggeieren tar til seg noe og endrer det, for eksempel med heliumballonger, så kommer kritikk fordi bloggeieren ikke visste det før. I kommentarfeltet på bloggen. Alt presenteres som forsvar av bedriften, men det fremstår som smålig og barnslig. Når det gjentas over side etter side og i tillegg krydres med stakkarsliggjøring, er det samlet sett skremmende å se. Og jeg tør ikke tenke på hvordan det oppleves for daglig leder av bedriften og de rundt bloggeieren dersom de leser det som skrives her. Narrativet her, altså. 4 hours ago, Mnjah said: Beklager, jeg skal se mer nøye etter på tærne hennes neste gang. Dårlig av meg å ikke være så observant på et helprofilsbilde på Instagram vis en smarttelefon. Det jeg markerer i svart her beviser poengene mine veldig godt, dog. Bare fordi jeg er kritisk til at denne tråden grenser utover saklige, nyttige diskusjoner, så skal du belære meg om hvordan man bør lese blogger? Jeg har akkurat beskrevet at det er mye usaklig støy i tråden som kommer i veien for gode kritiske innlegg. Og ene brukeren lurer på hvorfor jeg flagger mine meninger om LKE... 🙄 Ikke leser jeg blogger, jeg er eksepsjonelt kritisk til cbes påvirkning og eksponering av barn, men jeg er også voksen nok til å se når noen bare synes det er deilig å sladre på KG for å slippe ut sitt indre bygdedyr. Jeg er så enig med dere. All kritikk mot CBE er innafor nå i denne tråden, fordi alt kamufleres som "kritikk av bedriften fordi alt hun publiserer er bedrift", uansett hvor smålig det måtte være. Det er også ganske interessant, synes jeg, at mange av de som kritiserer CBE for manglende selvkritikk også selv mangler evnen til å ta selvkritikk i denne tråden. Og jeg har selv også lurt på hvordan dette må føles for CBE, denne tråden er jo helt sinnsyk med tanke på hvor intens kritikk hun får på absolutt hver minste detalj hun gjør hver eneste dag. Dag ut og dag inn, over flere år. Det er, etter min mening, på grensen til å bikke over til forfølging og mobbing. Ja, jeg er enig i den saklige kritikken mot utlevering av barn, overfladiske verdier og manglende merking. Dette er ting hun virkelig bør ordne opp i. Men jeg synes ikke det hun har gjort kan på noen som helst måte forsvare årevis med daglig kritikk om hver minste detalj på hennes utseende, hennes valg av klær, hvordan hun står, hvordan hun går, hvordan hun snakker, hva hun snakker om, hva hun ikke snakker om, hvordan hun skriver, hva hun skriver om, hva hun ikke skriver om, størrelsen på klærne, hva hun spiser, hva hun (antagelig) ikke spiser, hvordan hun trener, hvordan hun (antagelig) ikke trener... det er helt hinsides, og jeg synes ingen mennesker fortjener noe sånt hver eneste dag over flere år. (Og, jo, selvsagt vil denne kritikken bli oppfattet som mot henne som person, ikke mot "bedriften"). Og, nei, dette er ikke persondebatt. Det er debatt av tråden. (Ikke CBE, bedriften...). Endret 7. juli 2018 av Tabris 21
Gjest eksiltronder Skrevet 7. juli 2018 #57519 Skrevet 7. juli 2018 (endret) 6 timer siden, Milio skrev: Nei, selvfølgelig ikke, men Sarpsborg er en liten by. Det er det jeg tenker på. Mulig han har en svært god markedsstrategi klar, som involverer bloggen som reklamekanal, hvis ikke bør han virkelig vise litt bedre fotokunnskaper enn han har gjort hittil i MINE øyne. Som relativt nybakt mor (i Sarpsborg) tenker jeg dessuten at dette firmaets representanter, med de holdningene til barselkvinnen de tidligere har frontet, er noen av de absolutt siste jeg ville ønske å tilbringe tid sammen så kort etter fødsel. En nyfødtfotograf må klare å gjøre folk komfortable, må være en "people's person" - er mor stressa kan du banne på at ungen heller ikke slapper av. Endret 7. juli 2018 av eksiltronder
Keaton Skrevet 7. juli 2018 #57520 Skrevet 7. juli 2018 2 timer siden, Tulipanpiken skrev: Jeg er så enig. Blir nesten skremt av hvor opphengt endel av brukerne i denne tråden er av å kritisere og ta CBE for absolutt alt. Det gjelder hvordan hun ser ut, smiler, snakker, står, svetter. Hun kler seg som en nyrik russer og huset ser ut som et bordell. Hun drikker mye alkohol, bruker lite tid med barna, bruker ord som «digg» og løper bare på tredemølle. Hun er dårlig til å ta kritikk, men når hun tar til seg noe og endrer det, for eksempel med heliumballonger, så kommer kritikk fordi hun ikke visste det før. Alt kamufleres som kritikk mor bedriften, men det fremstår som smålig og barnslig. Når det gjentas over side etter side og i tillegg krydres med latterliggjøring, er det samlet sett skremmende å se. Og jeg tør ikke tenke på hvordan det oppleves for bloggeren selv og de rundt henne dersom de leser det som skrives her. Ingen i denne tråden eller «endel brukere» som du skriver har kommentert alt det du ramser opp, det er det flere brukere til sammen som har gjort. Du får det til å høres ut som om det er noen brukere som konstant kritiserer alt (der noen temaer er av de mer bagatellmessige sidene ved SoMe-kanalene til Treasures AS). Det mener jeg er en nedrig debattstil. Kanskje til og med litt barnslig. 21
Fremhevede innlegg