Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest formula
Skrevet
37 minutter siden, pøbelsara skrev:

Jeg trodde sånn nyfødtfotogrsfering med sovende baby i digert tyllskjørt og med ditto hårbånd var gått av moten? Litt 2015-ish? 

Tyllskjørt og hårbånd var nytt i 2013. Da ble vel ca annenhver jentebaby fotografert i dette kostymet. Nå er det blitt gammeldags og litt rart, akkurat som bloggen til CBE. Så sånn sett passer jo et sånt oppdrag herr og fru CBE som hånd i hanske.

Gode fotografer er litt mer kreative, og lar være å "kle ut" babyen i rosa tyll og hårbånd. Men dette var jo siste skrik da CBE fikk sin førstefødte for 5 år siden, og de fikk ordnet sånne bilder, så er det det som er det fineste. Ferdig snakka.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det verste med sånne babybilder det er snakk om her er for min del den oppstilte estetikken.

Altså, det er stilleben. Babyen ammes i søvn først, såvidt jeg har forstått, slik at den kan danderes i riktig stilling som fotografen vil, og pyntes med props rundt omkring, for å inngå sømløst i all annen pynt i bildet.

Jeg foretrekker menneskeportretter der modellen er subjekt, ikke objekt.

• Liker 38
Skrevet

Staffasjebilder av babyer er litt creepy. Greit med bilder av sovende babyer i naturlige settinger, men all staffasjen gjør det unaturlig. 

• Liker 18
Skrevet

Syns hun blir mer og mer lik Camilla Pihl på snapchat. Måten hun snakker på, den overdrevne pustingen/sukkingen/stønningen/gjespingen og nå sniffing av blomster.

• Liker 15
Skrevet

Har hun fått ny snap? Jeg får ikke opp noe lenger. 

Skrevet
3 timer siden, Kollontaj skrev:

Staffasjebilder av babyer er litt creepy. Greit med bilder av sovende babyer i naturlige settinger, men all staffasjen gjør det unaturlig. 

Enig. Foretrekker helt enkle bilder med baby i fokus og ikke stæsj. 

• Liker 10
Skrevet

Synes det er en smule absurd at hun tilsynelatende ikke kan bruke den ene stuen fordi det ikke er tapet på veggene der. 🤯 

• Liker 16
Skrevet

Vel, den typen staffasjebilder av babyer ble ivertfall gjort av fotograf Anne Geddes og flere fra slutten av 90 tallet, så vi kan vel kalle det gammelt nytt. Syns det er ganske merkelig å ta den typen bilde av babyen sin, men hver sin smak. 

• Liker 9
Skrevet
2 timer siden, Mrs O'Donell skrev:

Har hun fått ny snap? Jeg får ikke opp noe lenger. 

Du finner frua på instastory. Det er visst der det skjer nå.

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, Kleenex skrev:

Du finner frua på instastory. Det er visst der det skjer nå.

Hun bruker både snap og insta. 

Ellers er det bare trist å se de siste smilebildene av henne, unaturlig og anstrengt, og ligner mer på en grimase enn et smil. 

• Liker 17
Skrevet

Er samarbeidet med x-life avsluttet? Ble plutselig slutt på å merke innlegg. Og i kommentarfeltet nevner hun dem aldri?

• Liker 4
Gjest Dorey
Skrevet

La henne til på Snap og fy fader så stiv hun er i maska! Håpet for hennes del at insta-bildene bare var uheldige, men hun har virkelig mistet all mimikk.

Skrevet
10 minutter siden, Dorey skrev:

La henne til på Snap og fy fader så stiv hun er i maska! Håpet for hennes del at insta-bildene bare var uheldige, men hun har virkelig mistet all mimikk.

Pass på så du ikke blir blokkert.

• Liker 1
Skrevet

Hun opptrer og snakker som om hun var programleder i et barnetv-program. Banaliteter leveres med overtydelig, tilgjort pikestemme."Se her da, vi fikk så u-t-r-o-l-i-g fine blomster." (Er det virkelig mulig å finne noen mening i en slik "jobb"?)

• Liker 29
Skrevet
48 minutter siden, Snupp89 skrev:

Er samarbeidet med x-life avsluttet? Ble plutselig slutt på å merke innlegg. Og i kommentarfeltet nevner hun dem aldri?

Samme med SE, lurer litt på det jeg óg 🧐

• Liker 2
Skrevet

"Jeg har så å si nulltoleranse for insekter som edderkopper, slanger..."

Jaha! 

• Liker 20
Skrevet
7 minutter siden, Anonym90059005 skrev:

"Jeg har så å si nulltoleranse for insekter som edderkopper, slanger..."

Jaha! 

I dag har vi lært litt nytt av frua, at slanger er et insekt. Takk, det må vi huske på å ta med videre.🙄

• Liker 26
Gjest Zeitgeist
Skrevet

Naturfagkunnskapene lever i beste velgående, ser jeg :ironi:

Skrevet

Ryddet for krenkende innlegg med svar og innhold med opphavsrett.

Edie, adm.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...