Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
12 minutter siden, formula skrev:

Ser at CBE får noen kommentarer på at hun burde ha strøket skjørtet hun reklamerer for på Osloturen, og at både hun og en del lesere tydelig synes det er helt absurd om hun skulle hatt med strykejern på hytta. Det skulle tatt seg ut! At de drasser med seg kilovis med fotoutstyr på "joggetur" er derimot helt på sin plass. Hun svarer dessuten at "trodde det var greit at ikke alt var perfekt ;) ".

Bah. Kjenner det er på tide med en lengre pause fra denne bloggen.

Grøss.. jeg lurer på egentlig hva det er som er perfekt, jeg? Bloggen og livet som blir vist frem der er så langt fra hva jeg mener er perfekt. 

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet
45 minutter siden, formula skrev:

Ser at CBE får noen kommentarer på at hun burde ha strøket skjørtet hun reklamerer for på Osloturen, og at både hun og en del lesere tydelig synes det er helt absurd om hun skulle hatt med strykejern på hytta. Det skulle tatt seg ut! At de drasser med seg kilovis med fotoutstyr på "joggetur" er derimot helt på sin plass. Hun svarer dessuten at "trodde det var greit at ikke alt var perfekt ;) ".

Bah. Kjenner det er på tide med en lengre pause fra denne bloggen.

Det er greit at ikke alt er perfekt, men nå er dette faktisk reklame for et skjørt,en "jobb" hun fåe betalt for. Hun sier selv at hun er opptatt av å levere 100%, så det skulle bare mangle at hun var opptatt av å vise frem skjørtet ikke-skrukkete. Nå er det jo ikke skjørtet som er i fokus heller, det er de stive nipplene. For et forbilde for barna sine... 

• Liker 23
Gjest Zeitgeist
Skrevet

Men nå viser jo CBE frem krøllete klær rett som det er - også mens hun er hjemme - så den "har ikke strykejern på hytta"-unnskyldningen blir noe søkt. 

Skrevet
1 time siden, Kollontaj skrev:

Jeg har med reisestrykejern overalt, faktisk noe av det nyttigste jeg eier. Tar ikke med halvparten av det andre CBE har med seg når hun overnatter andre steder, så da er det vel snakk om prioriteringer. 

Er reisestrykejern noe av det nyttigste du eier? 🤔

• Liker 15
Skrevet
1 time siden, Kartoffel skrev:

Det er greit at ikke alt er perfekt, men nå er dette faktisk reklame for et skjørt,en "jobb" hun fåe betalt for. Hun sier selv at hun er opptatt av å levere 100%, så det skulle bare mangle at hun var opptatt av å vise frem skjørtet ikke-skrukkete. Nå er det jo ikke skjørtet som er i fokus heller, det er de stive nipplene. For et forbilde for barna sine... 

Signerer denne. Hun betales for å vise frem et skjørt på markedskanalen sin og velger å vise det frem skrukkete, med fokus på sine egne bryster i stedet. Og med en av sine mindreårige som ekstra blikkfang. Og dette syns tydeligvis annonsørene er en god investering..

• Liker 29
Skrevet
8 minutter siden, Irja skrev:

Er reisestrykejern noe av det nyttigste du eier? 🤔

Ja? Vi snakker i reisebortsammenheng her. 

• Liker 14
Skrevet

Det skjørtet kom virkelig ikke godt ut av det innlegget.

• Liker 13
Skrevet

Jeg syns det er befriende å se et krøllete skjørt på bloggen hennes jeg😀 forøvrig nok et eksempel på hvor mye folk henger seg opp i... Noen syns det er viktig med nystrøkne klær og andre syns ikke det er så viktig, like greit begge deler i mitt hode. 

• Liker 10
Skrevet
Akkurat nå, Lopploella skrev:

Det ser ut som en sekk. 

Når det endelig er varmt og hun kan vise frem bare ben uten å risikere frostskader velger hun det antrekket? 

• Liker 13
Gjest formula
Skrevet (endret)
28 minutter siden, Pusle skrev:

Jeg syns det er befriende å se et krøllete skjørt på bloggen hennes jeg😀 forøvrig nok et eksempel på hvor mye folk henger seg opp i... Noen syns det er viktig med nystrøkne klær og andre syns ikke det er så viktig, like greit begge deler i mitt hode. 

Hadde aldri lagt merke til et krøllete skjørt om en venninne hadde troppet opp i det.

Men når det første en ser i innlegget  er reklame: sponset skjørt villoid blir det noe annet. Hva er "befriende" med det? Er det befriende om modellene i H&M stiller i krøllete skjørt?

Og ja - jeg synes det er viktig at plagg som vises fram med det formål at jeg skal få lyst til å kjøpe dem, ser ordentlige ut. Jeg kjøper mye brukt, og det samme gjelder da. Jeg får ikke lyst på klær som ser ut som de er tygd og spyttet ut, for så å få tørke sakte i kofferten.

Endret av formula
Gjest CecilieX
Skrevet (endret)
25 minutter siden, Mrs O'Donell skrev:

Det ser ut som en sekk. 

Når det endelig er varmt og hun kan vise frem bare ben uten å risikere frostskader velger hun det antrekket? 

Hun velger det ikke, hun får skjørtet sponset og MÅ bruke det. 

Jeg vet at dette er åpenbart, men holder det frem som et godt eksempel på misforholdet mellom historiefortellingen på bloggen (personlig dagbok) og den reklamekanalen den egentlig er. 

Man gjør godt av å minne seg selv på det i blandt. 

Endret av CecilieX
Skrevet

Hvis jeg hadde vært klesforhandler, og betalt en blogger tusener av kroner for å fronte et lånt klesplagg i et reklameinnlegg i bloggen sin, hadde jeg følt meg snytt - nei, regelrett utnyttet og gjort narr av, faktisk - dersom bloggeren viste plagget fram krøllete eller flekkete, samtidig som all kløkt i stedet ble lagt i å vise egen kropp, ansikt, hår osv fra optimale vinkler og med de rette musklene flekset.

Det har å gjøre med å vise et minimum av respekt for oppdragsgiverne som sørger for at man har mat på bordet.

• Liker 24
Skrevet
32 minutter siden, formula said:

Hadde aldri lagt merke til et krøllete skjørt om en venninne hadde troppet opp i det.

Men når det første en ser i innlegget  er reklame: sponset skjørt villoid blir det noe annet. Hva er "befriende" med det? Er det befriende om modellene i H&M stiller i krøllete skjørt?

Og ja - jeg synes det er viktig at plagg som vises fram med det formål at jeg skal få lyst til å kjøpe dem, ser ordentlige ut. Jeg kjøper mye brukt, og det samme gjelder da. Jeg får ikke lyst på klær som ser ut som de er tygd og spyttet ut, for så å få tørke sakte i kofferten.

Hun hadde ikke anledning til å stryke skjørtet, men brukte det likevel. Selv om det da ikke er "perfekt" (hva nå enn perfekt er). Befriende, syns jeg.  En kontrast til alt som vanligvis ser ganske striglet ut på bloggen hennes.  

• Liker 5
Skrevet
21 minutter siden, Aricia skrev:

Hvis jeg hadde vært klesforhandler, og betalt en blogger tusener av kroner for å fronte et lånt klesplagg i et reklameinnlegg i bloggen sin, hadde jeg følt meg snytt - nei, regelrett utnyttet og gjort narr av, faktisk - dersom bloggeren viste plagget fram krøllete eller flekkete, samtidig som all kløkt i stedet ble lagt i å vise egen kropp, ansikt, hår osv fra optimale vinkler og med de rette musklene flekset.

Det har å gjøre med å vise et minimum av respekt for oppdragsgiverne som sørger for at man har mat på bordet.

Hun har fått skjørtet sponset står det, da har hun nok ikke fått tusenvis av kroner i tillegg for å vide frem plagget. Det er virkelig ingen stor greie, skjørtet er noe skrukkete bak, noe mange plagg blir når en sitter med det, kansje spesielt i varmen. Noen stoff skrukker mer enn andre.

• Liker 3
Skrevet

Alvorlig talt. Denne bloggeren driver med mye rart, men å ha på seg et skjørt som (naturlig nok) har skrukket seg litt er virkelig latterlig dumt å hause opp og bruke mot henne. 

• Liker 15
Skrevet
9 minutter siden, virkelig skrev:

Hun har fått skjørtet sponset står det, da har hun nok ikke fått tusenvis av kroner i tillegg for å vide frem plagget. Det er virkelig ingen stor greie, skjørtet er noe skrukkete bak, noe mange plagg blir når en sitter med det, kansje spesielt i varmen. Noen stoff skrukker mer enn andre.

Jeg snakket generelt og hypotetisk. :) 

• Liker 6
Skrevet
13 minutter siden, MissCortado said:

Alvorlig talt. Denne bloggeren driver med mye rart, men å ha på seg et skjørt som (naturlig nok) har skrukket seg litt er virkelig latterlig dumt å hause opp og bruke mot henne. 

Enig. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser ingen hausing. 

• Liker 7
Skrevet (endret)

Kjære vene, det er reklame, da bør det presenteres best mulig, ikke som en skrukkete sekk.

Endret av Crash
  • Liker 22
Skrevet

• Liker 9
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...