Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, virkelig skrev:

Godt det er frivillig å lese da, så vil du unngå dette så ikke les bloggen. 

Er inne på bloggen 1 dag i uken. Bloggen er ikke verdt flere klikk. Ser det er flere som føler det samme

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Miranda16 skrev:

Det er heller ikke classy Sophie Elise, Krisssy gjør det samme. 

SE vet jeg gjør det, de melonene hennes dukker opp i media til tider, det er grusomt og vulgært. Krissy vet jeg ikke hvem er . Det får være opp til hvewr enkelt hva de ønsker å gjøre, selv bruker jeg BH, men hadde aldri lagt merke til at CBE ikke hadde det på om det ikke var pga tråden her. 

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, virkelig skrev:

SE vet jeg gjør det, de melonene hennes dukker opp i media til tider, det er grusomt og vulgært. Krissy vet jeg ikke hvem er . Det får være opp til hvewr enkelt hva de ønsker å gjøre, selv bruker jeg BH, men hadde aldri lagt merke til at CBE ikke hadde det på om det ikke var pga tråden her. 

Der vel ingen forskjell på kvinner som har store bryster eller ikke.. Det er som å si at det er kun kvinner som bruker xs som skal få lov til å annonsere klær på blogg

• Liker 15
Skrevet
1 minutt siden, Miranda16 skrev:

Der vel ingen forskjell på kvinner som har store bryster eller ikke.. Det er som å si at det er kun kvinner som bruker xs som skal få lov til å annonsere klær på blogg

Er nok bare greit vist avbildningen er "delikat". 🙈

• Liker 11
Skrevet
Akkurat nå, Miranda16 skrev:

Det har jeg ikke skrevet heller, tenkte vel mer på at de velter ut ovet det hele. Men nok om det. Kan vel legge puppe praten død. Pupper og skrukkete skjørt er vel kanskje ferdig snakka

• Liker 1
Gjest Truka
Skrevet

Det som forundrer meg aller mest et at de ikke blir slitne av at alt må legges ut på div apper hele døgnet - jeg hadde blitt så sliten  av all dokumentasjonen, og sliten av å ikke kunne kle meg i en posete  kosebukse med knær  og en halvskitten genser. Det må være slitsomt å skal ta seg ut hele tiden  

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan hun orker å style seg (og to barn og mann) opp hver bidige dag for å ta bilder til glansbilde-bloggen sin. Jeg hadde blitt gal

• Liker 22
Skrevet
35 minutter siden, pøbelsara skrev:

Du kritiserer folk her inne for at de peker på det noe økte fokuset på fruen bryster den siste tiden? Og så presterer du å skrive noe så slemt som at brystene til SE et grusomme og vulgære. Bittelitt dobbeltmoralsk, kanskje? 

En slik kommentar om brystene til fruen ville garantert blitt slettet som regelbrudd.

Komne inn her med henne mellomrom fot å belære folk og så er du søren meg mange hakk verre selv. Bjelker og splinter, much? 

Grusomt og vulgært var det jeg skrev. Ikke grusomme og vulgære.

Og siste setningen din skjønner jeg ikke, komme inn her med mellomrom? Men det er nå ikke SE sin tråd dette , men hva er mere slemt med min kommentar enn alle om CBE og struttende brystvorter ? 

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Miranda16 skrev:

Synlige nippler er harry uansett om man er 22 eller 31 uansett vekt. Hva er galt med en lekker bh? Hvorfor har fotografen plutselig så fokus på brystvorter? Hvem er målgruppen? Ungkaren Kai Arne ute i distriktet et sted? Det er ihverfall ikke velutdannede småbarnsmødre. 

Det er bare mindre og mindre arbeid som blir lagt ned i denne bloggen. Enten produktet er reklame eller sponset, det er en årsak til at et firma sponser. Det skjørtet er et f... you til dette selskapet.  Hun klarer ikke engang å få et produkt som sponsorene vil selge, til å se delikat ut.  Dette hadde hun klart på 5 min. Uprofesjonelt

Kan det være at det er FEMINISTEN CBE som har kastet bh-en? 🙄

• Liker 11
Gjest Truka
Skrevet
24 minutter siden, virkelig skrev:

Og siste setningen din skjønner jeg ikke, komme inn her med mellomrom? Men det er nå ikke SE sin tråd dette , men hva er mere slemt med min kommentar enn alle om CBE og struttende brystvorter ? 

Komme inn her med henne mellomrom..... Med jevne mellomrom, tenker jeg.

Skrevet
24 minutter siden, virkelig skrev:

Ingen har kalt brystene til cbe  grusomme.  Noen har påpekt at det har vært mye fokus på synlig bh-frie bryst hos Cbei det siste.

Og ja, du stikker innom tråden her med jevne mellomrom og kjefter på folk fordi de sier slemme ting om cbe. Mens du altså synes det er helt greit å si slemme ting om en annen blogger. Man må ikke være dritsmart for å skjønne dobbeltmoralen i akkurat det. 

• Liker 47
Skrevet (endret)
11 minutter siden, Truka skrev:

Komme inn her med henne mellomrom..... Med jevne mellomrom, tenker jeg.

Jepp, sorry. Kombinasjonen dårlig syn, pølsefingre og ivrig spell check kan ta livet av selv de tydeligste budskap.  

Endret av pøbelsara
  • Liker 10
Skrevet
35 minutter siden, FotbaIlflua skrev:

Kan det være at det er FEMINISTEN CBE som har kastet bh-en? 🙄

Feministen?😂 Som villig lar seg offentlig objektivisere av en mann med uvisst ufullendt nettkurs i kamera- og Lightroombruk?

• Liker 27
Gjest Zeitgeist
Skrevet
1 time siden, Revenge of Cthulhu skrev:

Feministen?😂 Som villig lar seg offentlig objektivisere av en mann med uvisst ufullendt nettkurs i kamera- og Lightroombruk?

Men du må jo huske på at CBE mener vi skal selv velge hvor mye feminist vi ønsker å være. Altså at vi kan drive cherry-picking av alt feminismen har å by på. Enkelte slåss for kvinners rett til å få leve i en verden uten vold og seksuell trakassering, andre kaster BH-en og klistrer opp et par "pro-fem"-plakater på veggene og synes det får være nok. 

Skrevet
9 timer siden, virkelig skrev:

Bare det å legge merke til brystene til CBE, stive brystvorter etc,.sier vel noe. Sitter virkelig voksne og zommer inn på dette ? altså voksne damer ? 

Skal ikke mye kunnskap om bildekomposisjon, det gyldne snitt og så videre for å skjønne at brystvortene er noe fotografen selv ønsker å framheve. Litt snålt å kjefte på publikum for å legge merke til fotografens tydelige budskap. Disse konstante stive brystvortene og deilige-seg-positurer får bildene til å se ut som simpelt runkemateriale i stedet for inspirerende antrekksbilder. Hvorfor fotografen og modellen (går ut i fra hun godkjenner bildene før publisering) ønsker det skal være slik kan man bare lure på. 

Det er intet annet enn grusomt vulgært (takk for lån av uttrykket ditt).  

Når disse seksualiserte bildene så aktivt blandes med bilder av små barn grøsser jeg. Jeg kjenner ikke til andre enn rosabloggerne som så skjødesløst blander seksualisering og barn. Jeg lurer veldig hva de tenker på og hvorfor de ikke ønsker å beskytte barna sine. 

• Liker 41
Skrevet

The Eriksens vet jo og at ting (i dette tilfellet brystvortene) blir lagt merke til, noe som igjen fører til diskusjoner her inne og økt trafikk på bloggen. 

Tenker dette er godt gjennomtenkt jeg.

• Liker 11
Skrevet
13 hours ago, Minnie Mus said:

Man trenger strengt tatt ikke å zoome for å  legge merke til de bildene med synlige stive brystvorte......

Når ble det egentlig så inmari tabu at brystvortene syns gjennom klærne? I min oppvekst var det da helt vanlig at kvinner bruke bh uten vattering slik at brystknoppene var synlige. Jeg har ikke tatt skade av det.

• Liker 13
Skrevet
28 minutter siden, MarianneE skrev:

The Eriksens vet jo og at ting (i dette tilfellet brystvortene) blir lagt merke til, noe som igjen fører til diskusjoner her inne og økt trafikk på bloggen. 

Tenker dette er godt gjennomtenkt jeg.

Det stemmer nok, for på dagens instastory "tuller" hun med hvor selvsentrert hun er. Samtidig flommer kommentarfeltet over av folk som liker "humoren" i bildene deres

Jeg mener jo det er ganske humorløst å tråle nettet for kritiske tilbakemeldinger (med unntak av eget kommentarfelt) og bruke energi på å bekrefte dette gjennom egne kanaler...

• Liker 9
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...