Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
7 timer siden, Rubella skrev:

Herregud, hjernen min blør.

Edderkopper er forsåvidt heller ikke insekter, men araknoider. Insekter har 3 par bein, araknoider har 4. Både edderkopper og araknoider tilhører derimot overgruppen leddyr (arthropoda).

Hvor slanger og frosker kom inn i bildet er dog en helt annen historie - de er ryggstrengdyr! Slanger er videre krypdyr og frosker amfibier.  

"Huff, jeg har nulltoleranse for insekter - hater når det kommer alligatorer inn gjennom vinduene! Noen som har tips til en god alligatorspray med Honolulu Breeze-lukt?"

#nerd men #hellernerdennignorant

Hahaha! Dette var årets! 😂 Takk! 

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
28 minutter siden, Auroraborealiset skrev:

Hei CBE og LK 😂😂

Moi?!

• Liker 3
Skrevet
13 timer siden, Rubella skrev:

Herregud, hjernen min blør.

Edderkopper er forsåvidt heller ikke insekter, men araknoider. Insekter har 3 par bein, araknoider har 4. Både edderkopper og araknoider tilhører derimot overgruppen leddyr (arthropoda).

Hvor slanger og frosker kom inn i bildet er dog en helt annen historie - de er ryggstrengdyr! Slanger er videre krypdyr og frosker amfibier.  

"Huff, jeg har nulltoleranse for insekter - hater når det kommer alligatorer inn gjennom vinduene! Noen som har tips til en god alligatorspray med Honolulu Breeze-lukt?"

#nerd men #hellernerdennignorant

😂 Akkurat mine tanker bare mye bedre skrevet 👍

• Liker 6
Skrevet

Som utdannet fotograf med fagbrev blir jeg alltid litt satt ut når folk kjøper kamera, litt stæsj og kaller seg fotograf. Vi har jo alle sett LKE sine fantastiske måter å etterbehandle bildene på..

• Liker 21
Skrevet
1 time siden, Minipilla skrev:

Som utdannet fotograf med fagbrev blir jeg alltid litt satt ut når folk kjøper kamera, litt stæsj og kaller seg fotograf. Vi har jo alle sett LKE sine fantastiske måter å etterbehandle bildene på..

Du må ikke t deg nær av at LKE kaller seg fotograf til tross for et lite brevkurs i New York (😂) ,men han er også PT, Lege, advokat, ernæringsfysiolog (ja, vet at akkurat det studerte han vel, men det har aldri kommet noe dokumentasjon på at han  fullførte)... og han KAN veldig mye i følge han selv så at han kaller seg fotograf; bare rist på hodet. 

• Liker 33
Skrevet (endret)
11 minutter siden, Emilie112 skrev:

Du må ikke t deg nær av at LKE kaller seg fotograf til tross for et lite brevkurs i New York (😂) ,men han er også PT, Lege, advokat, ernæringsfysiolog (ja, vet at akkurat det studerte han vel, men det har aldri kommet noe dokumentasjon på at han  fullførte)... og han KAN veldig mye i følge han selv så at han kaller seg fotograf; bare rist på hodet. 

🤣

For ikke å glemme «barnehagelærer»..

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 15
Skrevet

Hva skjedde med alle uteløpingen hun gledet seg til? Lysløypa skulle jo brukes flittig når været ble bedre...

• Liker 15
Skrevet
9 minutter siden, Anonym90059005 skrev:

Hva skjedde med alle uteløpingen hun gledet seg til? Lysløypa skulle jo brukes flittig når været ble bedre...

Sikkert for lyst eller for mørkt eller for varmt eller for kalt eller for tørt eller for vått eller for glatt eller uteskoene gnager. Eller kanskje det er insekter slik som huggorm og padder i skogen 🙈

• Liker 38
Skrevet
24 minutter siden, Inocybe skrev:

Sikkert for lyst eller for mørkt eller for varmt eller for kalt eller for tørt eller for vått eller for glatt eller uteskoene gnager. Eller kanskje det er insekter slik som huggorm og padder i skogen 🙈

Forklaringene er mange ja, bortsett fra den mest sannsynlige; at hun rett og slett ikke er spesielt interessert.

Men det vil du ikke få høre...

• Liker 14
Skrevet
55 minutter siden, Anonym90059005 skrev:

Forklaringene er mange ja, bortsett fra den mest sannsynlige; at hun rett og slett ikke er spesielt interessert.

Men det vil du ikke få høre...

Nei hun eeelsker jo å løpe. 

• Liker 12
Skrevet

Tenk å alltid velge mølla over uteløping.  Hun bor i en fuckings PARK.  I en ok BY.  Med lysløyper,  skog,  vann og gangveier.  

Og tenk å trene så mye,  og være så dårlig trent.  Ikke klarer hun skikkelige pushups og hangups,  og ikke er hun noe særlig habil langdistanseløper. Hun påstår hun trener hovedsaklig styrke og løping,  og det har hun gjort jevnlig i over ti år (begynner det ikke å bli femten år?),  uten lange avbrekk med sykdom og skade,  og hun eeeeelsker trening og løping! Hva trener hun egentlig for?  Og...  Trener hun egentlig i det hele tatt?  

• Liker 23
Skrevet
9 minutter siden, Tørst skrev:

Trener hun egentlig i det hele tatt?  

Si hva du vil,men du får IKKE en så definert mage feks,av å sitte i sofaen..

• Liker 8
Skrevet

Seriøst, får hun ikke lov å løpe inne nå? Det har vært 20-30 gr ute siste ukene, da hadde jeg og trent inne om jeg hadde muligheten. Det er sikkert mye CBE kan kritiseres for, men det her blir litt for enkelt i mine øyne... 

• Liker 8
Skrevet

Er vel noe med troverdighten ( igjen). Så tidlig som hun løper er det nydelg temperatur i skogen. Samma for meg, men tror INGEN som liker å løpe foretrekker mølle fremfor terreng??

• Liker 13
Skrevet

Det er faktisk kanskje så enkelt at hun ikke er komfortabel med å løpe ute om hun må løpe alene. Det har jeg flere venninner som ikke liker, meg selv inkludert. Ihvertfall om jeg skal løpe i skogen . Og med den varmen vi har hatt er det bedre å løpe inne. Men at hun ikke skulle trene er bare tull, hun liker kanskje ikke "bygge muskler " med tunge vekter 

• Liker 8
Skrevet

Det kan godt være, men er allikevel ikke grenser for hva hun skal kritiseres for.. Det er helt topp at hun får kritikk for mangelfull (tidvis totalt fraværende) merking av reklame og eksponering av barn. Mener også det er riktig å gi kritikk for en del av produktene hun fronter (intimdeo, vitaminpiller osv). Men når hun hele tiden må tas på småting, blir det vanskelig. Er fort at den viktige kritikken forsvinner i alt flisespikkeri, og for å være helt ærlig; jeg bryr meg katta om hun jogger inne eller ute.. 

• Liker 24
Gjest boblebrist
Skrevet
4 minutter siden, FruByråkrat skrev:

Det kan godt være, men er allikevel ikke grenser for hva hun skal kritiseres for.. Det er helt topp at hun får kritikk for mangelfull (tidvis totalt fraværende) merking av reklame og eksponering av barn. Mener også det er riktig å gi kritikk for en del av produktene hun fronter (intimdeo, vitaminpiller osv). Men når hun hele tiden må tas på småting, blir det vanskelig. Er fort at den viktige kritikken forsvinner i alt flisespikkeri, og for å være helt ærlig; jeg bryr meg katta om hun jogger inne eller ute.. 

Jeg velger å avstå fra å delta i tråden når det glir over i den slags småplukk. Det er egentlig fryktelig uinteressant for meg hvor hun løper, og den diskusjonen går bare på repeat.

Skrevet (endret)
10 minutter siden, FruByråkrat skrev:

Greia er at hun hele tiden selger en story som ikke henger på greip, men som tvert om er tilpasset hva hun til en hver tid får sponset/betalt for.

Det er bare noen uker siden hun dro med seg kilovis med kamerautstyr ut i skogen på treningstur, og proklamerte at hun gledet seg til mange løpeturer ute framover i fine været. Da passet det fint inn i storyen, for treningsklær skulle reklameres for. 

Været har vært strålende i lang tid, det er like varmt nå som da. Så nei, været er ikke grunn, ei heller at hun ikke tør å løpe aleine. 

Men det er jo dette hun tjener penger på, at folk er godtroende og sluker hva enn for et narrativ hun presenterer. 

Endret av Anonym90059005
  • Liker 15
Skrevet
30 minutter siden, Undreguri skrev:

Er vel noe med troverdighten ( igjen). Så tidlig som hun løper er det nydelg temperatur i skogen. Samma for meg, men tror INGEN som liker å løpe foretrekker mølle fremfor terreng??

Nope. Jeg elsker å løpe, og gjør det alltid ute. Det eneste som hindret meg i å løpe ute et par uker i vinter var tykk, speilblank is. Det er en bonus at natur har meditativ effekt. (Men det er få speil der, for dem som må dokumentere løpingen. :kyss2:)  

• Liker 11
Gjest boblebrist
Skrevet (endret)
21 minutter siden, Anonym90059005 skrev:

Været har vært strålende i lang tid, det er like varmt nå som da. Så nei, været er ikke grunn, ei heller at hun ikke tør å løpe aleine. 

Men det er jo dette hun tjener penger på, at folk er godtroende og sluker hva enn for et narrativ hun presenterer. 

Indikerer du at de som ikke synes løping inne versus ute er en interessant diskusjon er godtroende? Jeg for min del "sluker" ikke den fortellingen i det hele tatt, men etter å ha fulgt temaet fotballfrue i årevis så finner man helt enkelt noen aspekter ved bedriften viktigere og mer interessant å diskutere enn andre. Det vil ikke si at det ikke er helt OK å fokusere på, for all del. 

Endret av boblebrist
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...