Rubella Skrevet 28. juni 2018 #57221 Skrevet 28. juni 2018 7 minutter siden, Irja skrev: Mye syting om at LK ser på fotball., men innlegget avsluttes med en blunkesmiley for å understreke at det er IKKE dårlig stemning. Tviler på at det er noe som ligner på blunkesmiley når hun klager til LK hjemme i stua.. Men i går kveld.. da fikk kun endelig med meg mannen sin på brygga. Sååå godt med litt tid sammen. Det var jo tross alt så lenge siden sist.. Hvor avhengig er det mulig å gjøre seg av et annet menneske? Hadde gått helt i spinn for meg, om jeg skulle gå oppå mannen min 24/7. Men men.. vi elsker nok ikke hverandre nok til å forstå 😊 Må jo ha med seg fotografen sin. Er det ikke foreviget i anstrengte positurer, har det ikke skjedd! 31
Mrs O'Donell Skrevet 28. juni 2018 #57222 Skrevet 28. juni 2018 7 minutter siden, Rubella skrev: Må jo ha med seg fotografen sin. Er det ikke foreviget i anstrengte positurer, har det ikke skjedd! Rigge opp fotoutstyr, zoome inn, dandere seg i passe romantisk positur og så trykke på selvutløseren - da snakker man om å nyte nuet og stillheten. Og klart det måtte dokumenteres at han kom ned til henne, skulle tatt seg ut om noen trodde det var litt misstemningen i Paradis. 29
Nobile Skrevet 28. juni 2018 #57223 Skrevet 28. juni 2018 Rart at hun/ de som er så kreative (mener de selv) ikke blir lei eller klarer å se at det blir fryktelig ensformig med å alltid vise ansiktet fra samme side med trutmunn og litt samle øyne. 26
Gjest CecilieX Skrevet 28. juni 2018 #57224 Skrevet 28. juni 2018 2 timer siden, TøffeSnåkus skrev: Det samme kan en jo si om f eks interiørblader som aldri har appellert til meg. Eller Costume for den saks skyld, eller ELLE. De er jo i akkurat samme genrer som CBE sin blogg. Helt ufarlige og tildels lekkert laget fulle av overfladisk jitt jatt. Same story, different setting. MEN her henges alt på en person, ergo lettere å mene noe om det fordi vedkommende må jo vite bedre. Er jo influenser skal vite. Er ikke ELLE eller andre likesinnede blader det ? Jo. Akkurat det samme. Nix. Bladene er underlagt VVP som sikrer at de ikke skal blande redaksjonelt stoff med reklame. Det er dermed heller ikke slik at redaktør og/eller journalist kan betales for å fremme produkter.
Crash Skrevet 28. juni 2018 #57225 Skrevet 28. juni 2018 2 timer siden, TøffeSnåkus skrev: Det samme kan en jo si om f eks interiørblader som aldri har appellert til meg. Eller Costume for den saks skyld, eller ELLE. De er jo i akkurat samme genrer som CBE sin blogg. Helt ufarlige og tildels lekkert laget fulle av overfladisk jitt jatt. Same story, different setting. MEN her henges alt på en person, ergo lettere å mene noe om det fordi vedkommende må jo vite bedre. Er jo influenser skal vite. Er ikke ELLE eller andre likesinnede blader det ? Jo. Akkurat det samme. ELLE og Costume har x antall tilfeldige modeller, forskjellige fotografer, sakene er skrevet av forskjellige mennesker. CBE har kun seg selv som modell, fotograf, intervjuobjekt, skribent osv. Det er IKKE akkurat det samme. 21
Pusle Skrevet 28. juni 2018 #57226 Skrevet 28. juni 2018 1 hour ago, Irja said: Mye syting om at LK ser på fotball., men innlegget avsluttes med en blunkesmiley for å understreke at det er IKKE dårlig stemning. Tviler på at det er noe som ligner på blunkesmiley når hun klager til LK hjemme i stua.. Men i går kveld.. da fikk kun endelig med meg mannen sin på brygga. Sååå godt med litt tid sammen. Det var jo tross alt så lenge siden sist.. Hvor avhengig er det mulig å gjøre seg av et annet menneske? Hadde gått helt i spinn for meg, om jeg skulle gå oppå mannen min 24/7. Men men.. vi elsker nok ikke hverandre nok til å forstå 😊 Hvorfor bli så provosert av det? De kan vel bare være så mye sammen de bare vil, skjønner ikke at det er noe å henge seg opp i. Folk er forskjellige. 6
Lopploella Skrevet 28. juni 2018 #57227 Skrevet 28. juni 2018 49 minutter siden, Crash skrev: ELLE og Costume har x antall tilfeldige modeller, forskjellige fotografer, sakene er skrevet av forskjellige mennesker. CBE har kun seg selv som modell, fotograf, intervjuobjekt, skribent osv. Det er IKKE akkurat det samme. Nei, det er virkelig noe helt, helt annet. 1
Medici Skrevet 28. juni 2018 #57228 Skrevet 28. juni 2018 De må ha skyhøye kortisolnivåer med et slikt stressende liv.. 14
På besøk Skrevet 29. juni 2018 #57229 Skrevet 29. juni 2018 På Instagram har hun nå hatt fullmåne tre kvelder på rad. Er det da innafor å si at Cbe.no setter himmel og jord i bevegelse for å få det som hun vil? 😂 40
Jordbærogfløte Skrevet 29. juni 2018 #57230 Skrevet 29. juni 2018 12 minutter siden, På besøk skrev: På Instagram har hun nå hatt fullmåne tre kvelder på rad. Er det da innafor å si at Cbe.no setter himmel og jord i bevegelse for å få det som hun vil? 😂 🤣 3
Gjest Zeitgeist Skrevet 29. juni 2018 #57231 Skrevet 29. juni 2018 1 time siden, På besøk skrev: På Instagram har hun nå hatt fullmåne tre kvelder på rad. Er det da innafor å si at Cbe.no setter himmel og jord i bevegelse for å få det som hun vil? 😂 Ja. Men samtidig er det så få grader som skiller fullmånen fra månen dagen før og dagen etter, at det ikke alltid er like enkelt å skille en knapp-fullmåne fra en faktisk fullmåne. https://www.quora.com/I-have-seen-a-full-moon-three-nights-in-a-row-Does-this-mean-anything I og for seg en ærlig feil, men man bør kanskje som "influencer" sjekke litt rundt før man poster slikt til 300k+ mennesker.
Mrs O'Donell Skrevet 29. juni 2018 #57232 Skrevet 29. juni 2018 Når man skal skjenke vin, snu hodet rett så den gode siden kommer fram, se romantiske ut OG trykke på selvutløseren... Oser ikke romantikk av det innlegget akkurat. Tenk å alltid måtte dokumentere! Tenk å alltid måtte vise seg fra den beste siden! Tenk å lage ethvert privat øyeblikk til business. Så uendelig tomt det må være. 31
Populært innlegg Hege899 Skrevet 29. juni 2018 Populært innlegg #57233 Skrevet 29. juni 2018 Jeg misliker at hun bruker kanalene sine (denne gang instastory) til å klage på naboene. Det er ikke første gang hun klager på privatpersoner til _alle_ som vil se. Er hun så feig at hun ikke kan ta det opp med naboen istedet? 54
Khloe P.T Skrevet 29. juni 2018 #57234 Skrevet 29. juni 2018 55 minutter siden, Mrs O'Donell skrev: Når man skal skjenke vin, snu hodet rett så den gode siden kommer fram, se romantiske ut OG trykke på selvutløseren... Oser ikke romantikk av det innlegget akkurat. Tenk å alltid måtte dokumentere! Tenk å alltid måtte vise seg fra den beste siden! Tenk å lage ethvert privat øyeblikk til business. Så uendelig tomt det må være. Haha, det bilde var urkomisk 😂 14
PecanPie Skrevet 29. juni 2018 #57235 Skrevet 29. juni 2018 2 timer siden, Hege899 skrev: Jeg misliker at hun bruker kanalene sine (denne gang instastory) til å klage på naboene. Det er ikke første gang hun klager på privatpersoner til _alle_ som vil se. Er hun så feig at hun ikke kan ta det opp med naboen istedet? Enig. Hadde jeg vært naboen, hadde jeg ikke giddet å anstrenge meg for å skape et bedre forhold heller. Dessuten, dette er vel strengt tatt ikke deres naboer, men foreldrenes. Tror ikke mamma og pappa hadde vært veldig fornøyde om jeg hadde sutret over deres naboer til noen hundre tusen følgere.. 37
Gjest Kariannne Skrevet 29. juni 2018 #57236 Skrevet 29. juni 2018 2 timer siden, Mrs O'Donell skrev: Når man skal skjenke vin, snu hodet rett så den gode siden kommer fram, se romantiske ut OG trykke på selvutløseren... Oser ikke romantikk av det innlegget akkurat. Tenk å alltid måtte dokumentere! Tenk å alltid måtte vise seg fra den beste siden! Tenk å lage ethvert privat øyeblikk til business. Så uendelig tomt det må være. Tenkte det samme! Jeg var ganske aktiv på Instagram før. La ut masse bilder av turer, fjelltopper jeg besteg og hyggelige ting med barna. En dag slo det meg at jeg gjør jo ikke ting fordi jeg vil lengere, men fordi jeg må ha noe å legge ut. I jakten på det perfekte bilde, glemte jeg å nyte perfekte øyeblikk. Det ble en tankevekker og nå har jeg ikke sosiale medier lenger. Flere bloggere burde gjort det samme, men forstår det er vanskelig, når fine øyeblikk blekner i sammenligning med verdien av penger.
Edie Skrevet 29. juni 2018 #57237 Skrevet 29. juni 2018 Ryddet for latterliggjøring, ryktespredning, persondebatt og svar til dette. Edie, adm.
Viking-girl Skrevet 29. juni 2018 #57238 Skrevet 29. juni 2018 25 minutter siden, Kariannne skrev: Tenkte det samme! Jeg var ganske aktiv på Instagram før. La ut masse bilder av turer, fjelltopper jeg besteg og hyggelige ting med barna. En dag slo det meg at jeg gjør jo ikke ting fordi jeg vil lengere, men fordi jeg må ha noe å legge ut. I jakten på det perfekte bilde, glemte jeg å nyte perfekte øyeblikk. Det ble en tankevekker og nå har jeg ikke sosiale medier lenger. Flere bloggere burde gjort det samme, men forstår det er vanskelig, når fine øyeblikk blekner i sammenligning med verdien av penger. Noe lignende sees på konserter og lign. Folk står/sitter og ser og filmer med mobilen i stedet for å være i øyeblikket og nyte opplevelsen og det som foregår på scenen. Trist syn. Greit å knipse noen bilder men og hele filme/snappe er blitt en uting. 13
Gjest formula Skrevet 29. juni 2018 #57239 Skrevet 29. juni 2018 (endret) 4 timer siden, Mrs O'Donell skrev: Når man skal skjenke vin, snu hodet rett så den gode siden kommer fram, se romantiske ut OG trykke på selvutløseren... Oser ikke romantikk av det innlegget akkurat. Tenk å alltid måtte dokumentere! Tenk å alltid måtte vise seg fra den beste siden! Tenk å lage ethvert privat øyeblikk til business. Så uendelig tomt det må være. Bildet ser i utgangspunktet ganske ordinært ut, men når man vet at de tar det selv, så blir det veldig, veldig rart! I det hele tatt ser det rart ut å skjenke vin i et glass uten å se hva man holder på med,men tvert i mot vender hodet bort og stirrer smilende mot ....et eller annet i det fjerne. Ser for meg at glasset fylles under fotoshooten, og at vinen bare renner og renner.... Synes alltid det ser så kleint ut når de begge er med på bildene - fordi en vet de bruker selvutløser. Spesielt de romantiske -og man vet at de helt sikkert tar masse bilder mens de kysser, eller hun lar hodet hvile drømmende mot skulderen hans, eller de "ler" gapende mot hverandre. Hele tiden med fokus på at bildene skal bli bra, og de skal ta seg best mulig ut. Nå er jo disse to vant til at det skal være sånn. Andre par ville rødmet i skam eller ledd seg fordervet av egen tåpelighet. Men ikke disse to. Endret 29. juni 2018 av formula
Mrs O'Donell Skrevet 29. juni 2018 #57240 Skrevet 29. juni 2018 (endret) 16 timer siden, formula skrev: Bildet ser i utgangspunktet ganske ordinært ut, men når man vet at de tar det selv, så blir det veldig, veldig rart! I det hele tatt ser det rart ut å skjenke vin i et glass uten å se hva man holder på med,men tvert i mot vender hodet bort og stirrer smilende mot ....et eller annet i det fjerne. Ser for meg at glasset fylles under fotoshooten, og at vinen bare renner og renner.... Synes alltid det ser så kleint ut når de begge er med på bildene - fordi en vet de bruker selvutløser. Spesielt de romantiske -og man vet at de helt sikkert tar masse bilder mens de kysser, eller hun lar hodet hvile drømmende mot skulderen hans, eller de "ler" gapende mot hverandre. Hele tiden med fokus på at bildene skal bli bra, og de skal ta seg best mulig ut. Nå er jo disse to vant til at det skal være sånn. Andre par ville rødmet i skam eller ledd seg fordervet av egen tåpelighet. Men ikke disse to. Akkurat det tenker jeg også på. Bare tanken på at mannen min og jeg skulle plassert oss foran kamera for å være 'romantiske', 'tøysete' eller sporty får meg til å rødme. Vi hadde jo ledd oss fillete. Ryddet for persondebatt. Edie, adm. Endret 30. juni 2018 av Edie 31
Fremhevede innlegg