Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Ellapropella
Skrevet

Nå er det lenge siden jeg har vært med i debatten om noe her inne. Men nå klarer jeg ikke dy meg:

Jeg skjønner ikke hvorfor bloggere går i strupen på de som lurer på om noe er sponset? Kall en spade for en spade! Er det så farlig å innrømme? Det blir litt ironisk og plutselig verne om "privatlivets fred", etter å ha eksponert unger fra de lå på barselavdelingen. DET er liksom greit, men å opplyse om spons, nei huff av meg, der går grensen altså! Ser de ikke selv hvor lite troverdig det er? Mange bloggere viser endel usjarmerende arroganse etter hvert som pengene, på mer eller mindre moralsk vis, ruller inn 😬

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merkelig treningsinnlegg, er det ment til å inspirere eller skryte når hun i detalj beskriver antall repetisjoner? 

• Liker 3
Skrevet
15 minutter siden, Emilie112 skrev:

Ja, det kan du si. Tatt i betraktning at de «vinner» diskusjoner ved at de ikke publiseres motargumenter må det være en deilig seier.. i dag igjen.

Det er derfor de er så usympatiske fordi de alltid må ha siste ordet.

• Liker 16
Skrevet
6 minutter siden, Surikatt skrev:

Merkelig treningsinnlegg, er det ment til å inspirere eller skryte når hun i detalj beskriver antall repetisjoner? 

Reagerte jeg også på.. I tillegg så er det så viktig for henne å få frem at hun ikke kom tidlig nok på mølla.. 

• Liker 8
Skrevet
7 minutter siden, Surikatt skrev:

Det virker som å det viktigste er å vise fram sine edlere bakdeler, men med klær da

• Liker 8
Skrevet
6 timer siden, Emilie112 skrev:

Merker denne bloggen eskalerer til det vanvittige i alt fra bedreviter (https://imgur.com/a/wrmdugF. Hun kan liksom ALT! Og ting hun sansynligvis ikke har snøring på!) og arroganse som tar helt overhånd (...) typisk eksempel på hvordan hun liker å blir sett på som en prinsesse og typisk eksempel på hvordan hun svarer kritikere )

He he, så fruene er sendt på tur for å gjøre en jobb? Den var ny.

Ryddet for slettet innhold i sitat. Edie, adm.

• Liker 6
Skrevet
16 minutter siden, Ellapropella skrev:

Nå er det lenge siden jeg har vært med i debatten om noe her inne. Men nå klarer jeg ikke dy meg:

Jeg skjønner ikke hvorfor bloggere går i strupen på de som lurer på om noe er sponset? Kall en spade for en spade! Er det så farlig å innrømme? Det blir litt ironisk og plutselig verne om "privatlivets fred", etter å ha eksponert unger fra de lå på barselavdelingen. DET er liksom greit, men å opplyse om spons, nei huff av meg, der går grensen altså! Ser de ikke selv hvor lite troverdig det er? Mange bloggere viser endel usjarmerende arroganse etter hvert som pengene, på mer eller mindre moralsk vis, ruller inn 😬

Det blir utrolig god underholdning av dette da. 

• Liker 10
Skrevet

Ryddet for innhold med opphavsrett, latterliggjøring, persondebatt og svar til dette.

Edie, adm.

Skrevet

Hele bedriften der blir rett og slett tragikomisk. Det er så trist når noen ikke har det grann selvinnsikt og ikke tar til seg noe. De fortjener ikke våre klikk!!!!

• Liker 18
Skrevet
14 timer siden, Ultiva skrev:

De "naturlige" poseringene til CBE er så kunstige at det blir nesten komisk. Ryggen hennes er pinnestiv, magen innsugd og rumpa stukket ut. Det ser bare ubehagelig og anstrengt ut, og hvert fall ikke slik man vanligvis står når man skal lage smoothie. Jeg kan forstå at en 20 år gammel blogger overdriver, men hvorfor holder en godt voksen småbarnsmor på slik? Det ser jo bare merkelig ut.

https://imgur.com/euNz0WH

Blogginnehaveren ser i grunnen helt alminnelig slank ut, sett bort fra anstrengelsene rundt det å se veltrent ut, uten noen som helst muskeltonus eller definisjoner som en fitnessorientert kvinne i disse dager pleier å ha.

Alexia Bohwim på 48 ser like veltrent ut.

• Liker 22
Skrevet

Hun prøver å stramme ryggen på det siste bildet, synes jeg. Det leses vel her inne da. 

• Liker 6
Skrevet

Caroline, det er lettere å skjære opp bursdagskaken hvis du ikke har mobilen limt fast i den ene hånden (ref. Snap). La nå barna få vekke pappa med kake uten at det må deles med resten av verden!!

• Liker 40
Skrevet

Kan det være LK som står bak nicket “barnehagelæreren». Synes ordlyden kan minne om ham. Kommentarene er å se på slutten under innlegget om smoothien.

• Liker 6
Skrevet
40 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Kan det være LK som står bak nicket “barnehagelæreren». Synes ordlyden kan minne om ham. Kommentarene er å se på slutten under innlegget om smoothien.

😂 hvorfor i alle dager er "barnehagelærer" relevant for innholdet i svaret?

• Liker 10
Skrevet

Barnehagelæreren er nok Mr Blogg ja. Kan'ke lyve seg fra skrivestilen. 

Så festlig. 

• Liker 18
Skrevet
5 minutter siden, Mrs O'Donell skrev:

Så festlig. 

🤣

• Liker 3
Skrevet
16 minutter siden, RompeRusk skrev:

😂 hvorfor i alle dager er "barnehagelærer" relevant for innholdet i svaret?

Hehe! 😉

• Liker 3
Skrevet

Det blir så useriøst. Hvor er annonsøren egenting? De betaler for eksponeringen, trekker seg helt ut og så blir produktet forsvart med nebb og klør av kvasi-intellektuelle "leger" og "barnehagelærere" i kommentarfeltet, og av syrlige, passiv-aggressive svar fra bloggens frontfigur. Latterlig, og overhodet ikke med på å skape en god relasjon til produktene.

• Liker 31
Skrevet
28 minutter siden, Mrs O'Donell skrev:

Så festlig. 

Var det ikke en "barnehagelærer" som bekreftet i kommentarfeltet at de liksom led av noro viruset også? 

• Liker 8
Skrevet

Reklameringen til CBE.no er en vits. En sv bloggerne med lavest tillit i befolkningen, fatter ikke at noen seriøse annonsører bruker henne.

(Kilde: Tillitsundersøkelsen 2015)

• Liker 22
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...