LilleSnupp Skrevet 30. juni 2018 #57261 Del Skrevet 30. juni 2018 Det var struttepuppene sine, det (jf siste blogginnlegg). 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 30. juni 2018 #57262 Del Skrevet 30. juni 2018 (endret) På 29.6.2018 den 20.57, Inocybe skrev: Jeg lurer om disse innleggene med nøye beskrivelser av antall repetisjoner er et nedrigt forsøk på å skape aktivitet på bloggen. Hun vet meget godt det er akkurat denne typen innlegg det advares mot på sunn fornuft plakaten (som hun aldri har hatt bein nokk i nesen til å skrive under på) og av eksperter på spiseforstyrrelser som Finn Skårderud. Men når lesertallene ikke bedres må det vel hardere skyts til og etikk og moral er tydeligvis ikke begreper hun ønsker å assosieres med. Neste jeg tenker er at alt denne damen publiserer er et rop om oppmerksomhet og skryt. Hun har alltid tid til å svare på åh du er så fin og flink mens refleksjoner over hennes dårlige innflytelse på lesere og ikke minst barna hennes får lite (ingen) oppmerksomhet. Alt legges til rette for at hun skal høste bifall og applaus, men i stedet undres jeg over at en som sier hun trener så mye ser såpass lite trent ut. Fra et rent treningsinspirasjons-synspunkt synes jeg disse innleggene er pinlige og uinspirerende. Bare fokus på hvor flink hun et som trener ditten og datten og står opp før syv for å trene og så videre. Helt blottet for treningsglede. Jeg håpet virkelig på god treningsinspirasjon da hun startet på PT utdannelsen, men den var bare et reklamestunt og alt leserne fikk ut av det var nerdebilder med briller. Jeg håpet igjen da hun startet halvmaratontreningen men det ble beskrevet i negative ordelag som langt og kjedelig og generelt kjipt. Tydelig hun hadde blitt blendet av reklamepengene men egentlig ikke gadd å gjøre innsatsen. Igjen satt jeg som leser igjen med blaa. Alle sponsoravtalene med diverse sportsutstyrsleverandører kunne også ha blitt brukt mye mer spennende for oss treningsinteresserte lesere. Eneste vi får er tights og topper (gjerne med bar mage med innsug). Hva med for eksempel test av drikkebelter, mobilvesker, løpetøy til drittvær og ulike typer terrengsko? På den annen side har hun ikke peiling på slikt hun som bare løper inne så ikke sikkert det hadde blitt noe bedre. Slutt å tenk på dine behov når du publiserer innlegg CBE og tenk i stedet på hva som kan være spennende for andre å lese om. Kanskje det hadde fungert bedre. Noen skrev her at fruen så usedvanlig dårlig trent ut til å trene så mye som hun hevder. Vi vet jo ikke med sikkerhet at frua fokuserer så mye på muskler. Mulig bloggeieren fokuserer med på fettforbrenning og at notatene som er lagt ut bare er fri fantasi. Frua gjør aldri øvelser, men blir tatt bilde av før trening.. Så var det denne Oslo turen da. Fruen og eldste arvingen på tur. Jeg synes dette er helt smakløst. Hvorfor må alt dokumenteres? Arvingen skulle bare visst. (...) Det er ikke bra med alt kroppsfokuset og hvor ble bh'n av i alt dette? Jf siste bilde på dagens blogg. Ryddet for ryktespredning. Edie, adm. Endret 1. juli 2018 av Edie 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cocosa Skrevet 30. juni 2018 #57263 Del Skrevet 30. juni 2018 Hadde jeg vært blogger (noe som aldri hadde skjedd) og jeg hadde fått masse penger for å få sponset heliumballonger og cruise (noe som ikke ville skjedd fordi jeg ikke kan tenke meg kjedeligere ferie), hadde jeg nok takket ja til det. Fordi jeg ikke visste om at dette er skadelig for miljøet (kall meg gjerne uvitende). Forskjellen mellom meg og CBE er imidlertid at jeg hadde takket den eller de leserne som gjorde meg oppmerksom på det, slik at jeg kunne gjøre bedre valg i fremtiden. Jeg blir flau når noen prøver å benekte at det er et problem, det er enda flauere enn å være uvitende om det og innrømme at man tok feil. Der har bloggerparet noe å lære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Pås Skrevet 30. juni 2018 Populært innlegg #57264 Del Skrevet 30. juni 2018 Ha ha, en som spør i kommentarfeltet om hvilke øvelser hun tar for å få så fine pupper, spent på svaret! 😂 59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 30. juni 2018 #57265 Del Skrevet 30. juni 2018 Hø hø. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 30. juni 2018 #57266 Del Skrevet 30. juni 2018 (endret) Hvorfor må det være bilder av stive brystvorter i annethvert innlegg? På det siste bildet fra Oslotur - innlegget ser vi bare halve av det sponsede skjørtet, og på det ene bildet der vi faktisk ser hele skjørtet, bakfra, er det forøvrig så krøllete og skrukkete at jeg har knapt sett maken. Rett og slett ikke fint! Mens de struttende puppene med stive nipler er nærmest viet et nærbilde. Er dette virkelig god reklame for Villoid? (...) Ryddet for ryktespredning. Edie, adm. Endret 1. juli 2018 av formula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 30. juni 2018 #57267 Del Skrevet 30. juni 2018 Jeg trodde normalt ikke voksne småbarnsmødre hadde så stort behov for å vise fram stive brystvorter hver dag... Tror dere uken hun var syk vil vises på bloggerne? 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 30. juni 2018 #57268 Del Skrevet 30. juni 2018 17 minutter siden, Anonym90059005 skrev: Jeg trodde normalt ikke voksne småbarnsmødre hadde så stort behov for å vise fram stive brystvorter hver dag... Tror dere uken hun var syk vil vises på bloggerne? Tror neppe hun har tillatt filming om hun har vært syk. Hun skriver jo i bloggen «vi inviterte med oss Bloggerne». Dvs at det er de selv som har 100% kontroll på hvor og når de får filme, og de selv har full kontroll på hva som blir filmet med eget kamera som skal sendes inn til klipping. Antar de har en fet kontrakt med TV2 der ulike vilkår gjelder hver enkelt blogger. Så tiden vil vise. Fatter ikke at det er noe nytt og spennende å hente fra noen av deltagerne. Bortkasta penger av TV2! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 30. juni 2018 #57269 Del Skrevet 30. juni 2018 22 minutter siden, Viking-girl skrev: Tror neppe hun har tillatt filming om hun har vært syk. Hun skriver jo i bloggen «vi inviterte med oss Bloggerne». Dvs at det er de selv som har 100% kontroll på hvor og når de får filme, og de selv har full kontroll på hva som blir filmet med eget kamera som skal sendes inn til klipping. Antar de har en fet kontrakt med TV2 der ulike vilkår gjelder hver enkelt blogger. Så tiden vil vise. Fatter ikke at det er noe nytt og spennende å hente fra noen av deltagerne. Bortkasta penger av TV2! Tror nok det er Bloggerne som har regien uten at jeg er 100 % sikker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kajais Skrevet 30. juni 2018 #57270 Del Skrevet 30. juni 2018 Ser ut som hun og familien lever i et eventyr med null bekymringer og stress. Lurer på om det er virkeligheten?😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 30. juni 2018 #57271 Del Skrevet 30. juni 2018 Akkurat nå, Kleenex skrev: Tror nok det er Bloggerne som har regien uten at jeg er 100 % sikker. Regien har de, men de kan neppe påtvinge seg inn i forskjellige hendelser og de filmer ikke hver enkel blogger 24/7. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 30. juni 2018 #57272 Del Skrevet 30. juni 2018 9 minutter siden, Viking-girl skrev: Regien har de, men de kan neppe påtvinge seg inn i forskjellige hendelser og de filmer ikke hver enkel blogger 24/7. Det blir vel klippet og arrangert etter alle kunstens regler, ja akkurat som feks Farmen? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 30. juni 2018 #57273 Del Skrevet 30. juni 2018 12 minutter siden, Kajais skrev: Ser ut som hun og familien lever i et eventyr med null bekymringer og stress. Lurer på om det er virkeligheten?😂 Det er dette de gjerne vil selge oss på bloggen. Et eventyr og nydelige kvelder med fullmåne og noe godt i glasset.. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 30. juni 2018 #57274 Del Skrevet 30. juni 2018 Kan ikke tenke meg at ekteparet Eriksen deltar i bloggerne uten at de har full kontroll over settingen de filmes i. Forundrer meg ikke om scenene med dem må godkjennes av dem selv på forhånd. Kanskje også en av grunnene til at mindreårige for en gangs skyld skal skånes- sånne kan som kjent både si og gjøre rare ting, og kan fort gjøre en kontrollert situasjon ukontrollert. Uansett årsak, så er det bra de har tatt det valget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morphine&chocolate Skrevet 30. juni 2018 #57275 Del Skrevet 30. juni 2018 Bon aqua neste reklame ut? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 1. juli 2018 #57276 Del Skrevet 1. juli 2018 https://www.tek.no/artikler/denne-roboten-kan-dokumentere-livet-ditt/415787 Robot-Lasse? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Liver Skrevet 1. juli 2018 Populært innlegg #57277 Del Skrevet 1. juli 2018 Jeg er så spent på hvordan hun skal forklare den nye spretten og fylden som puppene har fått: Det er genene, jeg er bare så heldig. PTen min har hjulpet meg til å oppnå dette resultatet. Jeg har funnet en ny krem som formen og løfter brystene. Total stillhet, blir det ikke nevt har det ikke skjedd. Tenker du positivt og prioterer rett, så skjer det bare. 54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cocosa Skrevet 1. juli 2018 #57278 Del Skrevet 1. juli 2018 3 minutter siden, Liver skrev: Jeg er så spent på hvordan hun skal forklare den nye spretten og fylden som puppene har fått: Det er genene, jeg er bare så heldig. PTen min har hjulpet meg til å oppnå dette resultatet. Jeg har funnet en ny krem som formen og løfter brystene. Total stillhet, blir det ikke nevt har det ikke skjedd. Tenker du positivt og prioterer rett, så skjer det bare. Og kan hun fortsatt bruke XS? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liver Skrevet 1. juli 2018 #57279 Del Skrevet 1. juli 2018 (endret) 7 minutter siden, Cocosa skrev: Og kan hun fortsatt bruke XS? 🤔 Selvfølgelig. Det er en del av bloggens image som de har tviholt på siden starten, og tror ikke de endrer på dette med det første. Endret 1. juli 2018 av Liver 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 1. juli 2018 #57280 Del Skrevet 1. juli 2018 Ryddet for sitering av spam, ryktespredninger, innhold med opphavsrett, latterliggjøring, persondebatt, kommentarer til moderering og svar til dette. Edie, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg