Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet

I følge et av bildene på instagram er den rumpechallengen hennes å få rumpa til å VOKSE.  :hakeslepp:  Burde ikke hun heller stramme opp og gå ned RUNDT?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest gundagrynte
Skrevet

I følge et av bildene på instagram er den rumpechallengen hennes å få rumpa til å VOKSE.  :hakeslepp:  Burde ikke hun heller stramme opp og gå ned RUNDT?

Ehh...jo! Nå er hun 134 cm rundt rompa...vitner ikke om over 4 års trening 5-6 ganger pr uke det tør jeg påstå....

Skrevet

Ehh...jo! Nå er hun 134 cm rundt rompa...vitner ikke om over 4 års trening 5-6 ganger pr uke det tør jeg påstå....

Da er hun 30 cm høyere enn rumpeomkrets i så fall. Det er ganske imponerende!
Gjest gundagrynte
Skrevet

Da er hun 30 cm høyere enn rumpeomkrets i så fall. Det er ganske imponerende!

Hun er 170 cm høy så ja.....Relativt imponerende kan man si! Greit nok at enkelte er bredere over baken enn andre, no problema...men så var det dette med den påståtte treningsmengden og vekttapet da som ikke henger helt på greip...

Skrevet

Hele opplegget er absurd. Hadde jeg trent i fire år, fem dager i uka ville jeg vært rimelig muskelbunt nå. Men det viktigste er tydeligvis å kose seg, ikke bry seg om vekta og at trening skal være gøy. Det er jo farlig for helsa å være sterkt overvektig, om man bryr seg om det må man bry seg om vekt, bortprioritere den mye "kos" (må all kos foresten være godteri??) og målrettet trening. Hva er vitsen med å bruke flerfoldige tusen på kostholdsutdanning når man ikke klarer å benytte den på seg selv engang? Jeg måtte bare sjekke ut instagrammen hennes, bare noen måneder tilbake var hun en god del mindre. Skal man kose seg hele tiden vil resultatene bli deretter også.

• Liker 2
Gjest Dorosseru
Skrevet

Godt mulig at hun har gått ned 60 kg, men da må hun i såfall hatt en mye større startvekt enn det hun påstår. Uanset burde man ikke reklamere for å ha gått ned 60 kg når man har lagt på seg de fleste av dem igjen

Skrevet

Denne tråden er virkelig merkelig.. En gjeng med folk som ranter om en blogger sine påstander om å ha gått ned 60 kg.. Hun må da virkelig være like stor nå som før slankingen.. Ikke rart hun er sykt overvektig som spiser 200 g med sjokolade.. Blablabla.. Hvorfor er hva hun veier og hvor sykt overvektig hun er nå og at hun må slite med å være pt etc såå viktig for enkelte her? Dere trenger jo ikke se noe av henne om dere ikke vil... Det er valgfritt å besøke bloggen , ha henne på snap etc..Hvorfor et så stort behov for å hate? Hadde skjønt det om dette var en tråd på to sider .. Det som blir nevnt om og om igjen har virkelig ikke nok innhold til noe mer enn to sider.. Og likevel så er det hakk i plata i denne tråden.. Ta kontroll i eget liv framfor å bry dere så mye om andres

• Liker 6
Gjest gundagrynte
Skrevet (endret)

Denne tråden er virkelig merkelig.. En gjeng med folk som ranter om en blogger sine påstander om å ha gått ned 60 kg.. Hun må da virkelig være like stor nå som før slankingen.. Ikke rart hun er sykt overvektig som spiser 200 g med sjokolade.. Blablabla.. Hvorfor er hva hun veier og hvor sykt overvektig hun er nå og at hun må slite med å være pt etc såå viktig for enkelte her? Dere trenger jo ikke se noe av henne om dere ikke vil... Det er valgfritt å besøke bloggen , ha henne på snap etc..Hvorfor et så stort behov for å hate? Hadde skjønt det om dette var en tråd på to sider .. Det som blir nevnt om og om igjen har virkelig ikke nok innhold til noe mer enn to sider.. Og likevel så er det hakk i plata i denne tråden.. Ta kontroll i eget liv framfor å bry dere så mye om andres

Å unngå henne er faktisk ikke så enkelt som du prøver å be folk om...Hun er jo overalt med denne slankebragden sin!! GMN, VG, you name it! Nå er det faktisk hun selv som stadig vekk reklamerer for vektnedgangen sin og da er det kanskje ikke så merkelig at folk sier sin mening om at hun har gått opp relativt mye. En PT skal inspirere og motivere, og når man er en blogger i tillegg som elsker å eksponere seg slik hun gjør, selger slankeprogrammer, har utdannelse innen kostholdsveiledning og bare går opp i vekt...., da må man forvente at det snakkes. Og hvis du mener denne tråden er hakk i plata...hva skal man da kalle Fotballfrue-tråden??

Endret av gundagrynte
Skrevet

Å unngå henne er faktisk ikke så enkelt som du prøver å be folk om...Hun er jo overalt med denne slankebragden sin!! GMN, VG, you name it! Nå er det faktisk hun selv som stadig vekk reklamerer for vektnedgangen sin og da er det kanskje ikke så merkelig at folk sier sin mening om at hun har gått opp relativt mye. En PT skal inspirere og motivere, og når man er en blogger i tillegg som elsker å eksponere seg slik hun gjør, selger slankeprogrammer, har utdannelse innen kostholdsveiledning og bare går opp i vekt...., da må man forvente at det snakkes. Og hvis du mener denne tråden er hakk i plata...hva skal man da kalle Fotballfrue-tråden??

Det er faktisk ikke vanskelig å ignorere.. Er hun på gmn så skru over på en annen kanal. Er hun i vg så skipp delen der hun er med. Hun er bare et menneske, ikke så vanskelig å ignorere ;)

Å hate og irritere seg over et annet menneske man faktisk kan la være å se noe til om man vil , gjør ikke noe annet enn å skape unødvendig negativitet i hverdagen.

Hva så om hun reklamerer med det ene og det andre som kanskje ikke er sant ? Det vil komme for en dag uansett. Er hun ikke flink til å inspirere og motivere eller hjelpe andre mennesker ned i vekt så vil hun jo til slutt ikke kunne jobbe med det hun gjør. Enkelt og greit.

At folk skal kunne si det de mener er helt greit. Men denne tråden her repeterer jo det samme om og om igjen fra de samme brukerene.

Har ikke sagt fotballfrue tråden er noe bedre heller jeg, ikke det som er poenget.

Om dama plager deg, så la være å bry deg om henne og det hun gjør.

• Liker 5
Skrevet (endret)

Det er ikke "å hate" å stille spørsmålstegn. Rundt en PT/blogger som markedsfører seg ved å ha gått ned 60 kg for så å glemme å informere om at alle kiloene er på igjen.

Om en PT som plutselig har kastet badevekten og koser seg med 200g sjokolade, er kompetent nok til å motivere andre mtp. kostveiledning og trening.

Altfor sterke ord å bruke her.

Hate, haters og mobbe.
Sjekk definisjonene på ordene du bruker først før du bruker dem.

Edit: Jeg er drittlei av at disse ordene brukes i enhver diskusjon uten at folk har satt seg inn i definisjonene av disse ordene. 

Endret av Cornucopia
  • Liker 13
Skrevet

Det er ikke "å hate" å stille spørsmålstegn. Rundt en PT/blogger som markedsfører seg ved å ha gått ned 60 kg for så å glemme å informere om at alle kiloene er på igjen.

Om en PT som plutselig har kastet badevekten og koser seg med 200g sjokolade, er kompetent nok til å motivere andre mtp. kostveiledning og trening.

Altfor sterke ord å bruke her.

Hate, haters og mobbe.

Sjekk definisjonene på ordene du bruker først før du bruker dem.

I min verden så er en 50 sider lang tråd som rakker ned på en bestemt person mobbing. Det er ikke 1 person som skriver alt dette det er en samling mennesker som sammen er ufine. Jeg har ikke sagt at det ikke finnes innlegg i denne tråden som ikke er fornuftige. Men mesteparten er ikke det.

Jeg bare skjønner ikke dette behovet for å diskutere alt en person gjør og rakke ned på denne personen. Blogger eller ei, hun er fortsatt bare et menneske.

Men det er greit, bare fortsett med dette. Internett er Internett..

• Liker 2
Skrevet

Kam jo være hun spiste to ruter sjokolade bare?

• Liker 1
Gjest gundagrynte
Skrevet

I min verden så er en 50 sider lang tråd som rakker ned på en bestemt person mobbing. Det er ikke 1 person som skriver alt dette det er en samling mennesker som sammen er ufine. Jeg har ikke sagt at det ikke finnes innlegg i denne tråden som ikke er fornuftige. Men mesteparten er ikke det.

Jeg bare skjønner ikke dette behovet for å diskutere alt en person gjør og rakke ned på denne personen. Blogger eller ei, hun er fortsatt bare et menneske.

Men det er greit, bare fortsett med dette. Internett er Internett..

Dette blir på nivå med å dra rasisme-kortet så fort man stiller spørsmålstegn ved innvandrere/utlendinger osv....

Skrevet

Dette blir på nivå med å dra rasisme-kortet så fort man stiller spørsmålstegn ved innvandrere/utlendinger osv....

Haha.. Om det er sånn du leser det så er det ikke noe jeg kan gjøre. Dødfødt prosjekt dette. Jaja jeg får ta mitt eget råd og rusle ut av en tråd jeg synes er langt over grensen, så får dere fortsette og synes det er greit. Dere om det

Takk for meg

• Liker 4
Skrevet

Haha.. Om det er sånn du leser det så er det ikke noe jeg kan gjøre. Dødfødt prosjekt dette. Jaja jeg får ta mitt eget råd og rusle ut av en tråd jeg synes er langt over grensen, så får dere fortsette og synes det er greit. Dere om det

Takk for meg

Lizliz, jeg har bare et behov for å si at jeg er helt enig med deg.

Det er unødvendig å gå så grundig til verks og analysere et annet menneske for å finne feil på henne. Dette er liketil et menneske som en ikke har møtt og som ikke har gjort en noen galt.

• Liker 7
Gjest gundagrynte
Skrevet

Lizliz, jeg har bare et behov for å si at jeg er helt enig med deg.

Det er unødvendig å gå så grundig til verks og analysere et annet menneske for å finne feil på henne. Dette er liketil et menneske som en ikke har møtt og som ikke har gjort en noen galt.

Det er flere av oss som faktisk har både møtt henne og jobbet sammen med henne...just sayin`....

Skrevet

Det er flere av oss som faktisk har både møtt henne og jobbet sammen med henne...just sayin`....

Det gjør det ikke mindre unødvendig å delta i en nettdiskusjon om henne. Kanskje hadde det vært konstruktivt å diskutere dette med henne direkte heller, hvis en har mulighet til det mener jeg.

• Liker 3
Skrevet

I en perfekt verden diskuterer man bare de man har møtt. Som vennene sine.
offentlige personer som lever av ...å være offentlige... diskuterer man aldri.

• Liker 3
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt.

- Pavilion, mod

Skrevet

Det gjør det ikke mindre unødvendig å delta i en nettdiskusjon om henne. Kanskje hadde det vært konstruktivt å diskutere dette med henne direkte heller, hvis en har mulighet til det mener jeg.

Det er vel helt naturlig at folk som selv oppsøker offentligheten i så stor grad som HD blir diskutert. Ikke bare er hun blogger, hun stiller også i tv-intervjuer, aviser og i diverse magasiner. Uttalelsene hun kommer med er til dels kontroversielle - i den grad en bloggers uttalelser kan være det - rett og slett fordi hun bygger businessen sin på halvsannheter. Hun blir kontroversiell og et diskusjonstema når hun prøver å bygge karriere som PT på at hun har gått ned 60 kg all den tid at hun har gått de opp igjen også. Det samme gjelder måten hun til tider svarer leserne på og temaene hun fronter i media. Det stemmer ikke med virkeligheten - og man trenger verken kjenne eller jobbe med henne for å se det. Det holder å lese tekst og sammenfatte med bilder. 

Det er stor forskjell på de som ufrivillig er i offentlighetens søkelys - som f.eks er barn eller ektefeller av kjendiser, kongelige og politikere - og på de som så til de grader oppsøker offentligheten som det HD gjør. Hun legger seg lagelig til for hogg. 

Vi bruker henne som underholdning og hun er underholdende. VI harsellerer litt med sjokoladespisingen og poseringen hennes og så er det videre til neste tema og tilbake til HD. Er man så tynnhudet at man ikke tåler såpass så oppsøker man ikke media heller

• Liker 4
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...