Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

16 minutter siden, Miranda16 skrev:

For meg er det ikke logisk at når man har felles økonomi at man tar seg betalt for å gjøre partneren en tjeneste. Hvis man har så forbaska mye å gjøre så kan man like gjerne ansette en fotograf.

Nok om det. Snap; Folk klager på at når hun ikke har Pepsi-Max i huset, så kan hun like gjerne drikke vann. La nå dama få drikke brus da! Vi har alle våre laster. Må være jævlig slitsomt å støtt og stadig måtte komme med forsvarstaler på Snap. 

 

Så enig, det må være utrolig slitsomt å hele tiden bli hakket på. Drikk vann da vel, gjør ditt da vel, gjør datt da vel. Skjønner ikke at folk gidder å bruke energi på å sende snapp/meldinger bare for å hakke slik på andre personer

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Gillians skrev:

Syns hun har et godt poeng når hun skriver at det er temmelig merkelig å fakturere partneren sin for hjelp man gir hverandre. Har ikke lest hvordan Pilotfrue har lagt fram dette, men syns det virker underlig at mannen fakturerer henne for det han hjelper til på bloggen! 

Det er vel sannsynligvis for å fordele inntektene litt mtp skatt mm. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Veslefrikk skrev:

Det er vel sannsynligvis for å fordele inntektene litt mtp skatt mm. 

Siden de er gifte, likner de uansett sammen, på den måten som gir best mulig resultat for dem. Uansett så vil jeg tro at han har høyere inntekt enn henne i utgangspunktet. For hvis jeg ikke husker feil er han kaptein i Norwegian, og de har snittlønna på godt over millionen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt hvorfor hun har investert i så mye lyssettingsutstyr. De bildene hun tar er mer en bra nok

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Miranda16 skrev:

Skjønner ikke helt hvorfor hun har investert i så mye lyssettingsutstyr. De bildene hun tar er mer en bra nok

Mulig det blir flere bilder tatt innendørs nå som vinteren kommer, det er jo også lite dagslys de neste månedene, så kan jo være derfor. Eller bare fordi hun hadde lyst. Hun virker som en spontanshopper.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Wenda skrev:

Så enig, det må være utrolig slitsomt å hele tiden bli hakket på. Drikk vann da vel, gjør ditt da vel, gjør datt da vel. Skjønner ikke at folk gidder å bruke energi på å sende snapp/meldinger bare for å hakke slik på andre personer

Men der er jo oppmerksomheten hun søker, når hun velger å «forbanne» mannen sin og spappe til tusner av folk, at de er tomme for noe så trivielt og overflødig som, Pepsi-Max. 

Jeg opplevde faktisk samme traumatiske hendelse i går selv. :sjokk: Løste marerittet ved å dra  opp på Statoil og kjøpe en svindyr halvannen liter. Opplevde aldri noen uønsket oppmerksomhet rundt dette. Mye mulig fordi jeg lot være å kringkaste hendelsen til halve Norge.. 

 

Endret av Perle
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå er hun er en blogger og dermed offentlig person, og fordi hun kødder litt på snap så behøver hun likevel ikke bli hakket på

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Wenda skrev:

Men nå er hun er en blogger og dermed offentlig person, og fordi hun kødder litt på snap så behøver hun likevel ikke bli hakket på

Hun oppsøker det selv. Hun vet hva som er der ute og hun vet hva slags respons hun får. Ja, mange er teite mot henne men hun har seg selv å takke for det. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Aloe_Vera skrev:

Hun oppsøker det selv. Hun vet hva som er der ute og hun vet hva slags respons hun får. Ja, mange er teite mot henne men hun har seg selv å takke for det. 

Andre folk som frivillig velger å følge henne kan begynne å tenke selv de og. Evt slå opp på ironi i ordboka...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke her for å hetse henne,men er heller ingen stor tilhenger lenger.Synes det er fjortis-opplegg både på bloggen og ellers.Likte hennes oppdateringer godt når fokuset var på trening og kosthold.Jeg tok meg tid til å høre på pod-casten i dag,og lurer på om noen blir hjulpet av det/føler det er nyttig.For på meg var det bare prat om intetsigende tema,og tilslutt måtte jeg bare slå av.Alt i alt en blogger uten mening og innhold,og det er hun ikke alene om.Er i grunnen ganske fascinert over at noen i det hele tatt gidder å lese noen av råsa- bloggerne :D Men det er nå min mening da.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, tutsi123 skrev:

Jeg er ikke her for å hetse henne,men er heller ingen stor tilhenger lenger.Synes det er fjortis-opplegg både på bloggen og ellers.Likte hennes oppdateringer godt når fokuset var på trening og kosthold.Jeg tok meg tid til å høre på pod-casten i dag,og lurer på om noen blir hjulpet av det/føler det er nyttig.For på meg var det bare prat om intetsigende tema,og tilslutt måtte jeg bare slå av.Alt i alt en blogger uten mening og innhold,og det er hun ikke alene om.Er i grunnen ganske fascinert over at noen i det hele tatt gidder å lese noen av råsa- bloggerne :D Men det er nå min mening da.

Tror det er veldig bra og sunt at fokuset til Helene ikke er på trening og kosthold i alle kanaler. Hun er en gladere person. Det er tross alt hverdagen og helsen til personen som betyr noe, ikke hva vi liker best...

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, maomao skrev:

Tror det er veldig bra og sunt at fokuset til Helene ikke er på trening og kosthold i alle kanaler. Hun er en gladere person. Det er tross alt hverdagen og helsen til personen som betyr noe, ikke hva vi liker best...

Så klart.Jeg bare konstanterer at det er blitt en rein rosablogg som er total uinteressant å følge for de som har normale interesser.Dama er 29?? er hun ikke? Med oppførsel og fremtoning som er fjortis er dette veldig fremmed for meg.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.10.2017 den 0.09, tutsi123 skrev:

Så klart.Jeg bare konstanterer at det er blitt en rein rosablogg som er total uinteressant å følge for de som har normale interesser.Dama er 29?? er hun ikke? Med oppførsel og fremtoning som er fjortis er dette veldig fremmed for meg.

Men er dette egentlig interessant? De som ikke ønsker å følge bloggen, slutter med det. Case closed. Forstår ikke irritasjonen din. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Prinsesse788 skrev:

Hvorfor er puppene klemt ut av toppen for å promotere sminke?:rodme:

 

Hun tror vel det er sexy da sikkert

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gillians

Hun har, som så mange bloggere,et ekstremt eksponeringsbehov. Derfor må pupper og rumpe helst deles med hvermansen noen ganger per måned. Det jeg ikke skjønner er hvorfor hun syns det er en god idé når hun har en blogg som retter seg så klart mot kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...