Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

29 minutter siden, Aloe_Vera skrev:

Enig! Det går an å ta ett håndkle rundt seg og dekke til seg litt når man skal ta en selfie og sende til hele Norge. Det blir litt som ett rop om enda mer oppmerksomhet spørr du meg. Det er ingen som tar ett bilde av sminken sin og IKKE legger merke til at de har "glemt" å ta på seg genseren. Kløft har ingen ting med likestilling å gjøre. Jeg foretrekker å "spare" puppene mine til en spesiell person og ikke flashe dem rundt alle og enhver. Kroppene våre er hellige og det handler om respekt for seg selv. Har dere lest siste innlegg på bloggen? Bildene ligger ute der nå.

Tydelig at hun leser her inne

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

51 minutter siden, Miranda16 skrev:

Jeg skjønner ikke at man sminker seg før man har fått på seg klærne. Ødelegger bare sminke og klær

Å kle seg halvnaken har heller ikke noe med likestilling å gjøre

Noen ødelegger kanskje sminke og klær, jeg klarer helt fint å kle på meg etter sminke uten å grise alt utover. Jeg har ikke ødelagt et eneste plagg med sminke selv om jeg oftere sminker meg uten klær, en med. For meg er det bare blitt rutine å sminke meg i undertøyet, jeg vil tro det er slik for flere.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sminker meg i undertøyet på badet før jeg kler på meg, ganske enkelt fordi det er alt for varmt å stå på badet fullt påkledd. *svettis*
:ler: 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser et enormt oppmerksomhetsbehov, såpass mye at det ofte blir for drøyt. Nå kan jeg ikke si noe om hva de mannlige følgerene synes, men min subjektive mening er at hun burde så absolutt kjøpt seg morgenkåpe.

Hun gjør forøvrig mye annet bra, og hun virker mer lykkelig enn før - spesielt sammen med mannen sin.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, loffen skrev:

Jeg sminker meg i undertøyet på badet før jeg kler på meg, ganske enkelt fordi det er alt for varmt å stå på badet fullt påkledd. *svettis*
:ler: 

Eg óg. Og det helt uten  åh ødelagt et eneste klesplagg. Man ødelegger da heller ikke sminken ved å kle på seg.

Jeg klarer for øvrig ikke å se problemet med snapper som viser *gisp* BHen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, Rosalie skrev:

Eg óg. Og det helt uten  åh ødelagt et eneste klesplagg. Man ødelegger da heller ikke sminken ved å kle på seg.

Jeg klarer for øvrig ikke å se problemet med snapper som viser *gisp* BHen.

Men hvis hun var så opptatt av å vise sminken som hun sa, så kunne hun ha tatt bilder etter at makeupen og klærne var på. Hadde blitt kjempefine bilder.

Helt klart at hun hadde en annen agenda enn det hun hardnakket påstår

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rosalie skrev:

Eg óg. Og det helt uten  åh ødelagt et eneste klesplagg. Man ødelegger da heller ikke sminken ved å kle på seg.

Jeg klarer for øvrig ikke å se problemet med snapper som viser *gisp* BHen.

Nå var det jo ikke akkurat bh'en som var problemet... synes det er usjarmerende å legge frem brystene på denne måten, men vi har alle forskjellige meninger om den saken. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid like morsomt når bloggerkjærstene/ektemennene engasjerer seg i debatten dog (fotballfruemannen, janbanan, gekkoen og nå dragemannen) :popcorn:

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri ødelagt klær med sminke og klarer dessuten helt fint å kle meg uten å få sminke på klærne. 😂 Jeg har faktisk aldri engang tenkt at det kan være en problemstilling.

Og jeg kjenner jeg ikke klarer å hisse meg opp en millimeter over snappere hennes i går. "Kroppen er hellig!" "Man kan da kle på seg?" Ja? Man kan slutte å følge noen på snap også om det plager og irriterer så fryktelig. Hvorfor har enkelte her tatt på seg en sånn oppskjørtet oppdragerrolle overfor henne? Slapp av, det var pupper godt plassert i en BH, hvorfor så indignerte? Slett henne heller fra snap og IG. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ikke om hun går med jurene i det fri eller ikke.Men er ikke alt dette litt umodent eller er jeg gammeldags? Hun nærmer seg vel 30,men virker som en fjortis på meg på lik linje med flere bloggere.Jeg følger ikke noen fast,men kan si såpass at man blir ikke imponert om det er slik de lever sine liv.Selvopptatt er bare fornavnet,og om den oppvoksende slekt følger etter så lover det ikke godt for Norges fremtid.Og hvilke forbilder er de for sine barn/kommende barn?Har de noen gang ofret det en tanke..........

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver "Vi må da virkelig ha kommet lengre enn at toppen på en kløft er noe vi skal slå ned på?" Toppen? Toppen?? 😂😂

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, syns det er kult når hun provoserer med noe så uskyldig som pupper! Eller egentlig bare bh ;p lurer på hvordan dere reagerer når noen ammer 😂

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, tunaen skrev:

Haha, syns det er kult når hun provoserer med noe så uskyldig som pupper! Eller egentlig bare bh ;p lurer på hvordan dere reagerer når noen ammer 😂

 

Er det vanlig å ta daglige selfier mens en ammer og legge det ut i some?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, suckers skrev:

Er det vanlig å ta daglige selfier mens en ammer og legge det ut i some?

Hadde sikkert vært mer vanlig om Facebook ikke hadde slettet sånne bilder :)  vetikke om det har skjedd på andre plasser. Men skjønner ikke hva som er så støtende. Antar at noen av oss har et mer naturlig forhold til kropp enn andre.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg lurer på om det for andre dødelige, som ikke er influencere å legge ut bilder av tits, ass etc? Jeg er stolt av meg selv, men kunne aldri falle meg inn å legge ut slike bilder . Ingen jeg kjenner gjør dette. De som gjør det mener det er naturlig, men la oss kalle en spade en spade

Til dere som mener jeg har en dobbelt standard for hva som er greit eller ikke, så synes jeg ikke det er ok om det så er HD eller Krisssy. Kan garantere at det er flere i denne tråden som støtter HD stunt, men som kritiserer andre bloggere for å vise mer flesh

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommel opp for at det virker som hun stortrives med jobben, mann, hund, leilighet og klær, tommel ned for stadige puppestunts og at hun alltid feiler henne noe (syk, sliten, tankekjør osvosv.....)

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Miranda16 skrev:

Jeg lurer på om det for andre dødelige, som ikke er influencere å legge ut bilder av tits, ass etc? Jeg er stolt av meg selv, men kunne aldri falle meg inn å legge ut slike bilder . Ingen jeg kjenner gjør dette. De som gjør det mener det er naturlig, men la oss kalle en spade en spade

Til dere som mener jeg har en dobbelt standard for hva som er greit eller ikke, så synes jeg ikke det er ok om det så er HD eller Krisssy. Kan garantere at det er flere i denne tråden som støtter HD stunt, men som kritiserer andre bloggere for å vise mer flesh

Jeg legger knapt ut et eneste bilde av meg selv (eller andre) på sosiale medier, med unntak av den stakkars hunden min som nådeløst blir eksponert. Og for meg er det å legge ut BH-bilder helt utenkelig. 

Men jeg reagerer uansett på en del av kommentarene i denne tråden når HD gjør det. Det er en sånn merkelig indignasjon og dessuten negative kommentarer på kropp - og hot or not. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig aktiv på mange sosiale medier og det faller meg aldri inn å sende ut offentlige snaps/insta av meg selv i undertøy. Først og fremst fordi det er kjekt å forbeholde typen min. Nummer to fordi der er mange vennepar og venninner som IKKE har behov for å se meg i undertøyet! Har jeg veldig behov for å bli sett i undertøy så sender jeg direkte til de som kunne funnet det interessant :P Hvis jeg var glamourmodell - ja seff ville mange følgere ha funnet det interessant og aktuelt! Men som klesblogger for overvektige kvinner? Nei....

Hadde Dragen hatt følgere som var mer mannsdominert hadde jeg bedre fattet det - men det er ikke tilfellet, så det å søke den type oppmerksomhet på snap gir så lite mening for min del. Det har faktisk blitt så gale at jeg ikke lengre kan lese bloggen hennes eller se snaps på jobb, fordi ledere og kollegaer vil sette spørsmålstegn på hva ser på via jobbpc. Og det er jo veldig dumt når det er snakk om en vanlig (tidligere slanke-) velvære/moteblogg.... 

Sist så savner jeg rett og slett at Dragen bare sier "Ja jeg elsker oppmerksomheten og jeg har et personlig behov for å eksponere min kropp til andre i offentlighet for reaksjoner og tilbakemeldinger". Istedet for å pakke det inn i "jammen jeg har store pupper og denne vinkelen er finere, hvorfor kan ikke folk forstå dette?"  

Endret av Sahara_
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...