Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, Rosalie skrev:

og nei, jeg legger ikke ut bilder av meg selv lettkledd, men så prøver jeg heller ikke å være en influencer. 

Jeg syns ikke det er forskjell på om man er influencer eller ei :) Syns det er synd at mange influencere trer til nakenhet for oppmerksomhet i det hele tatt, det har nesten blitt en selvfølge... Drage hadde gitt et mye bedre positivt budskap om hun hadde beholdt klærne på syntes jeg. Nakenhet selger, og influencerne idag pusher jo denne trenden videre. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, tunaen skrev:

Haha, syns det er kult når hun provoserer med noe så uskyldig som pupper! Eller egentlig bare bh ;p lurer på hvordan dere reagerer når noen ammer 😂

 

Men er det PUPPENE som provoserer folket? Det tviler jeg faktisk på. De fleste er bekjent med pupper, og folk flest bryr seg nok minimalt om andres pupper generelt. Men eksponeringen, behovet for å vise seg, måten det gjøres på, og hva som faktisk vises - det tror jeg vekker reaksjonene i folk. 

En ammende kvinne gjør det ikke for å vise frem puppene sine, stor forskjell. 

Kropp er som kunst, det noen synes er fint, er mindre fint for andre. Smaken og baken. 

Jeg bryr meg ikke om puppene til Drage, hun er heldig som har store pupper. De gir henne en mer harmonisk kropp. Men det hun eksponerer av seg selv i BH, er ikke min definisjon på «kløft».  Da må «jentene» skvises hørere opp og møtes litt mer :)  

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Sahara_ skrev:

Jeg er veldig aktiv på mange sosiale medier og det faller meg aldri inn å sende ut offentlige snaps/insta av meg selv i undertøy. Først og fremst fordi det er kjekt å forbeholde typen min. Nummer to fordi der er mange vennepar og venninner som IKKE har behov for å se meg i undertøyet! Har jeg veldig behov for å bli sett i undertøy så sender jeg direkte til de som kunne funnet det interessant :P Hvis jeg var glamourmodell - ja seff ville mange følgere ha funnet det interessant og aktuelt! Men som klesblogger for overvektige kvinner? Nei....

Hadde Dragen hatt følgere som var mer mannsdominert hadde jeg bedre fattet det - men det er ikke tilfellet, så det å søke den type oppmerksomhet på snap gir så lite mening for min del. Det har faktisk blitt så gale at jeg ikke lengre kan lese bloggen hennes eller se snaps på jobb, fordi ledere og kollegaer vil sette spørsmålstegn på hva ser på via jobbpc. Og det er jo veldig dumt når det er snakk om en vanlig (tidligere slanke-) velvære/moteblogg.... 

Sist så savner jeg rett og slett at Dragen bare sier "Ja jeg elsker oppmerksomheten og jeg har et personlig behov for å eksponere min kropp til andre i offentlighet for reaksjoner og tilbakemeldinger". Istedet for å pakke det inn i "jammen jeg har store pupper og denne vinkelen er finere, hvorfor kan ikke folk forstå dette?"  

Drage. Ikke Dragen. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leste det siste innlegget hennes på bloggen. Må si jeg er imponert over henne nå, hun virker mer ærlig med oss og ikke minst seg selv. Veldig fint å lese at hun velger å fokusere på de små tingene hun får til enn å sette seg disse hårete målene. Hun begynner å få treningsgleden tilbake og velger denne gangen å holde det for seg selv. Jeg syns dette er veldig bra av henne og føler kanskje at det er akkurat det hun trenger akkurat nå. Å fokusere på seg selv istedenfor å prøve å imponere oss hele tiden. Dette er ett steg i riktig retning for henne. Bra jobba sier jeg bare!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det bare vært første gang hun sa nettopp det.

Bloggen er jo evig repeat. Før trodde jeg på det, og heia på henne men hun skuffer meg som leser hver gang alt bare raser sammen etter et såkalt «ærlig innlegg».

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Prinsesse788 skrev:

Hadde det bare vært første gang hun sa nettopp det.

Bloggen er jo evig repeat. Før trodde jeg på det, og heia på henne men hun skuffer meg som leser hver gang alt bare raser sammen etter et såkalt «ærlig innlegg».

Jeg skjønner ikke hvordan det går an å bli skuffet over en blogger. Jeg er absolutt kritisk til mange bloggere som omtales her inne, men jeg hadde ikke orka å legge så mye følelser i det at jeg blir skuffa over en random blogger...

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner henne godt jeg. Er jo en grunn til at små barn ofte sover bedre når man støvsuger, eller de ligger i nærheten av en vaskemaskin som står og går eller noe. Det er noe beroligende med white noise lyder eller repeterende lyder

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm satte på støvsugeren til dattern min når hun var spebarn. Visste ikke at dette gjaldt voksne også. Nå går ungene å trekker ut støvsugeren når jeg støvsuger. Ha ha.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bra hvis det funker for henne, men å være avhengig av føner når hun står på badet, støvesugeren når hun ligger på sofaen og hele natta er mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gillians
17 minutter siden, Miranda16 skrev:

Bra hvis det funker for henne, men å være avhengig av føner når hun står på badet, støvesugeren når hun ligger på sofaen og hele natta er mye

Noen burde da informere henne om at det fins white noise-apper og maskiner i kommentarfeltet. Betraktelig billigere og mindre styrete enn å ligge og omfavne en støvsugeren som er på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Gillians skrev:

Noen burde da informere henne om at det fins white noise-apper og maskiner i kommentarfeltet. Betraktelig billigere og mindre styrete enn å ligge og omfavne en støvsugeren som er på.

Hun er garantertrt klar over det. Tror det har mye med vane og gjøre og det som hun føler skaper trygghet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Gillians skrev:

Noen burde da informere henne om at det fins white noise-apper og maskiner i kommentarfeltet. Betraktelig billigere og mindre styrete enn å ligge og omfavne en støvsugeren som er på.

Men en lyd-app vil ikke gi samme effekt på snap og blogg.... 

jeg husker når jeg var ung (uten at det er så skrekkelig lenge siden...), så var det liksom litt eksotisk å ha noen fobier og sære trekk. Vi gjorde oss mange ganger mer redde og mer sære enn vi egentlig var. For å få oppmerksomhet. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...