Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er alltid et eller annet. Virker som hun alltid er syk/har en dårlig dag/føler seg ikke bra osv..må være slitsomt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 timer siden, Butternut skrev:

Det er alltid et eller annet. Virker som hun alltid er syk/har en dårlig dag/føler seg ikke bra osv..må være slitsomt.

Kanskje derfor en del folk her inne "liker" henne, de syter også hele tiden. Uansett hva hun legger ut er det feil å forferdelig, må være slitsomt å ha det slik :fnise:

Endret av arnoyb
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker ikke klikke meg inn på dagens innlegg. Overskriften 'Du er ikke automatisk sunn fordi du er slank', og der hun står i trusa og drar opp genseren. 
Nei, Helene jeg orker ikke lese mer enn overskriften. Jeg tenker bare; Nei, ikke nå igjen! 
Same shit different day.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, loffen skrev:

Orker ikke klikke meg inn på dagens innlegg. Overskriften 'Du er ikke automatisk sunn fordi du er slank', og der hun står i trusa og drar opp genseren. 
Nei, Helene jeg orker ikke lese mer enn overskriften. Jeg tenker bare; Nei, ikke nå igjen! 
Same shit different day.

Slår aldri feil at de innleggene kommer hver gang hun har en dårlig dag. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker så påtatt dette støvsuger- og hårfønergreia. Om å gjøre seg så spesiell og quirky som mulig liksom. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, loffen skrev:

Orker ikke klikke meg inn på dagens innlegg. Overskriften 'Du er ikke automatisk sunn fordi du er slank', og der hun står i trusa og drar opp genseren. 
Nei, Helene jeg orker ikke lese mer enn overskriften. Jeg tenker bare; Nei, ikke nå igjen! 
Same shit different day.

Hun har rett i at man ikke er automatisk sunn fordi man er slank. Men disse innleggene blir litt slitsomt. Hun kan bedre enn det.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, maomao skrev:

Hun har rett i at man ikke er automatisk sunn fordi man er slank. Men disse innleggene blir litt slitsomt. Hun kan bedre enn det.

Men det er da ingen som har påstått at man er automatisk usunn om man er slank heller. Der må man jo faktisk se hva personen spiser for å kunne konkludere med. Skal love deg min slanke samboer med cola og grandis får nok av kommentater han også, i samme grad som overvektige. Syns det er horribelt og uhøflig begge veier. Men de slanke overspiser ikke slik som overvektige gjør, og det er en ekstra påkjenning i tillegg til den usunne maten. Er en person overvektig, vet man at de gjør eller har gjort feil ihht egen helse - fordi det er synlig.

Endret av Sahara_
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, slipset skrev:

Virker så påtatt dette støvsuger- og hårfønergreia. Om å gjøre seg så spesiell og quirky som mulig liksom. 

Jeg tror denne bakgrunnstøyen er et hjelpemiddel mot tankekjør og det er greit om det funker for henne, men skjønner ikke hvorfor hun må fokusere så mye på det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, arnoyb skrev:

Kanskje derfor en del folk her inne liker "henne", de syter også hele tiden. Uansett hva hun legger ut er det feil å forferdelig, må være slitsomt å ha det slik :fnise:

Er du ironisk eller hva? Er vel de som misliker henne sterkest som syter mest her inne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, neiognei skrev:

Er du ironisk eller hva? Er vel de som misliker henne sterkest som syter mest her inne.

Ja var nok det....   Er bare litt komisk at det hver uke klages (mye usaklig) her inn for at de mener hun klager for mye.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det blir veldig dumt av henne som er en offentlig profil å fremme overvekt på denne måten, hun får faktisk slanke folk til å føle seg ille fordi de ikke har overvekt og derfor er så "usunne". Tragisk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eksiltronder
Akkurat nå, Aloe_Vera skrev:

Jeg synes det blir veldig dumt av henne som er en offentlig profil å fremme overvekt på denne måten, hun får faktisk slanke folk til å føle seg ille fordi de ikke har overvekt og derfor er så "usunne". Tragisk.

Hæ? Bare...hæ? Verden er *full* av slanke, veltrente mennesker du kan se opp til - om du føler deg inadekvat fordi HD er fornøyd med seg selv er det nok av andre folk å fokusere på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, eksiltronder skrev:

Hæ? Bare...hæ? Verden er *full* av slanke, veltrente mennesker du kan se opp til - om du føler deg inadekvat fordi HD er fornøyd med seg selv er det nok av andre folk å fokusere på.

Jeg bare tenker på yngre jenter i pubertetsalderen som leser det hun skriver og jeg er redd for at hun skal påvirke deres selvtillit. Jeg synes selv det er kjempe bra at hun er fornøyd med seg selv, more power to her! Men å sette ett så stort fokus på dette med overvekt og så si at det er alle andre som gjør det synes jeg blir for dumt. Jeg har ikke noe problemer med at folk er forskjellige, det er personligheten som teller uansett. Men er man i en sårbar alder for nettopp dette med kropp og utseende så synes jeg ikke HD er bloggen å lese. Det finnes mange ting som er verre for helsen en overvekt, som f.eks narkotikamisbruk og alkoholmisbruk. Da synes jeg det blir rart av henne å kun fokusere på dette med overvekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, eksiltronder skrev:

Hæ? Bare...hæ? Verden er *full* av slanke, veltrente mennesker du kan se opp til - om du føler deg inadekvat fordi HD er fornøyd med seg selv er det nok av andre folk å fokusere på.

Men jeg tar kritikk for måten jeg skrev det på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Aloe_Vera skrev:

Jeg synes det blir veldig dumt av henne som er en offentlig profil å fremme overvekt på denne måten, hun får faktisk slanke folk til å føle seg ille fordi de ikke har overvekt og derfor er så "usunne". Tragisk.

Vet du hva, den tanken har jeg tenkt så mange ganger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Miranda16 skrev:

Vet du hva, den tanken har jeg tenkt så mange ganger!

Takk for at du faktisk forstår hva jeg mener! Jeg synes hun legger litt for stor vekt på at "overvekt er greit" (ihvertfall hvis det er hun som har det), og dermed velger hun å trykke ned de som klarer å holde kaloriinntaket sitt hver dag. Ja, det handler om HVA du spiser, men det handler også i stor grad om HVOR mye du spiser.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syntes det er rart at hun hele tiden påpeker at hun spiser sunt og beveger seg for å gå ned i vekt. 

Hun gjør jo ikke det..? 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er flott at hun gir variasjon på bloggen. Liker at hun fokuserer på  klær for for de med overvekt. Hun har tatt opp at hun ønsker å fokusere på andre temaer enn trening og kosthold. Det at hun nå skriver flere innlegg om at hun er sunn, så stusser jeg over at hun ikke faktisk tar opp dette på bloggen.. Å ha en sunn livsstil er noe hun absolutt burde fremme da.med store bokstaver 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...