Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, Nana skrev:

Nye snaps der du omtrent ser brystvortene. Why God, why?

Jeg måtte gå inn å se hva jeg hadde gått glipp av nå fordi jeg ikke skjønte hva du mente. Det er snappene i bhen du tenker på? Jeg synes virkelig du overdriver... 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Nana skrev:

Nye snaps der du omtrent ser brystvortene. Why God, why?

Ja når man viser frem ansikts sminken sin må jo BH og bryster frem til oss 98% kvinnelige følgere :D 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Sahara_ skrev:

Ja når man viser frem ansikts sminken sin må jo BH og bryster frem til oss 98% kvinnelige følgere :D 

Det er for hennes mannlige som kommer inn på butikken og flørter. 

Hun er så opptatt av sine unge følgere og da stusser jeg litt på at hun "oppfordrer" til å vise hele brystene på sosiale medier

Endret av Miranda16
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ryuk skrev:

Jeg måtte gå inn å se hva jeg hadde gått glipp av nå fordi jeg ikke skjønte hva du mente. Det er snappene i bhen du tenker på? Jeg synes virkelig du overdriver... 

Jeg reagerer på at areolaen er synlig. HUN overdriver.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Nana skrev:

Jeg reagerer på at areolaen er synlig. HUN overdriver.

Kan ikke se at det syns jeg. Kan se at det kunne sett sånn ut pga skyggen da

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Nana skrev:

Nye snaps der du omtrent ser brystvortene. Why God, why?

Jeg merket at jeg begynte å unnlate og åpne snapstoryen hennes i lunsjpausen, fordi jeg var redd for at kollegaene mine skulle tro at jeg fulgte en «lettkledd-snapper» hvis de så noen av brystbildene :rodme:. Da fant jeg ut at tiden var inne for å slutte å følge henne. Og jeg har ikke savnet henne et sekund etter det og det er vel et par måneder siden nå. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

58 minutter siden, Wenda skrev:

Kan ikke se at det syns jeg. Kan se at det kunne sett sånn ut pga skyggen da

Enig med deg, kan ikke se noe areola jeg heller. Der er litt skygge pga bhen ut i fra det jeg ser.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Miranda16 skrev:

Nipple eller ikke, hele puppestellet er ute.

 

 

Men det er jo ikke sant. Man ser kløfta godt, men man kan ikke si at «hele puppestellet er ute» når hun har på seg bh og hun ikke har tatt bilde av hele puppen

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eksiltronder
22 minutter siden, Miranda16 skrev:

....

Hva er vitsen med å skrive innlegg når du sletter halvparten av dem etter 10 min? Kan du ikke heller stå for det du skriver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Meieriprodukter er et perfekt alternativ når man er mye på farten.» 

Med mindre du farter rundt med kjøleskap eller kjøleboks så NEI! Kan ikke tenke mer noe eklere enn yoghurt som har ligger i vesken i timesvis.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Prinsesse788 skrev:

«Meieriprodukter er et perfekt alternativ når man er mye på farten.» 

Med mindre du farter rundt med kjøleskap eller kjøleboks så NEI! Kan ikke tenke mer noe eklere enn yoghurt som har ligger i vesken i timesvis.

På varme sommerdager pleier jeg å holde meg unna slikt, men på denne tiden av året har jeg ingenting imot å ha yoghurt i veska. 

Så lenge det ikke er varm sommer så pleier jeg ofte ha med meg gresk yoghurt og litt granola om jeg skal ut på farten. Ser ingen problemer med det. Har aldri smakt ekkelt

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært kritisk til HD før, men må virkelig si at det er koselig å se hvordan hun og mannen morer seg sammen på Snap. Latteren hennes høres genuin ut og det er godt å se mtp alle disse antydningene til at ting er vanskelig til tider

Hun er også veldig flink til å sminke seg. Får lyst på tingene hun viser frem

Endret av gjestgitt
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, gjestgitt skrev:

Jeg har vært kritisk til HD før, men må virkelig si at det er koselig å se hvordan hun og mannen morer seg sammen på Snap. Latteren hennes høres genuin ut og det er godt å se mtp alle disse antydningene til at ting er vanskelig til tider

Hun er også veldig flink til å sminke seg. Får lyst på tingene hun viser frem

Og hunden! :hjerter:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at man sminker seg før man har fått på seg klærne. Ødelegger bare sminke og klær

Å kle seg halvnaken har heller ikke noe med likestilling å gjøre

Endret av Miranda16
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dessuten er det andre måter å ta selfier på enn å vise hele øvre del. HD er jo veldig god på vinkler

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Miranda16 skrev:

Jeg skjønner ikke at man sminker seg før man har fått på seg klærne. Ødelegger bare sminke og klær

Å kle seg halvnaken har heller ikke noe med likestilling å gjøre

Enig! Det går an å ta ett håndkle rundt seg og dekke til seg litt når man skal ta en selfie og sende til hele Norge. Det blir litt som ett rop om enda mer oppmerksomhet spørr du meg. Det er ingen som tar ett bilde av sminken sin og IKKE legger merke til at de har "glemt" å ta på seg genseren. Kløft har ingen ting med likestilling å gjøre. Jeg foretrekker å "spare" puppene mine til en spesiell person og ikke flashe dem rundt alle og enhver. Kroppene våre er hellige og det handler om respekt for seg selv. Har dere lest siste innlegg på bloggen? Bildene ligger ute der nå.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Miranda16 skrev:

Jeg skjønner ikke at man sminker seg før man har fått på seg klærne. Ødelegger bare sminke og klær

Å kle seg halvnaken har heller ikke noe med likestilling å gjøre

Jeg sminker meg ofte før jeg kler på meg det jeg skal ha på meg når jeg skal på jobb / noe annet, I tilfelle eventuelt søl / dryss. Men går jo selvsagt an å ha på seg morgenkåpe/daffegenser I prosessen , da:)

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså.. nå skal ikke jeg skryte på meg store pupper, men har da lagt merke til noen ting ved kroppen: 

1. Det er vanskelig å skjule kroppsdeler, med mindre man har usynlighetskappen til Harry. 

2. Man kan dekke til kroppsdeler, svære ullgensere og nikaber er gode alternativer til det formålet. 

3. Folk liker å ta selfier fra den vinkelen de selv mener er best. Men blir misunnelig hvis andre tar en bedre selfie.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...