Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gillians
2 minutter siden, Wenda skrev:

Ja fysj. Kvinner burde dekke til puppene sine altså. Det er jo tross alt 1950 fortsatt

Eh? Det er en mellomting mellom å ha et normalt forhold til egen kropp og til å eksponere den i alle mulige sammenhenger for hele verden. Handler ikke om at man er pripne, men for meg er dette langt fra normalt. Jeg har i hvert fall ingen venner som holder på sånn, men det har kanskje du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Prinsesse788 skrev:

Hvorfor er puppene klemt ut av toppen for å promotere sminke?:rodme:

 

For at KG skal ha noe om snakke om + for at kåte menn har noe å se på.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Gillians skrev:

Eh? Det er en mellomting mellom å ha et normalt forhold til egen kropp og til å eksponere den i alle mulige sammenhenger for hele verden. Handler ikke om at man er pripne, men for meg er dette langt fra normalt. Jeg har i hvert fall ingen venner som holder på sånn, men det har kanskje du?

Dere prater jo som at hun står med puppene ute i det fri og nærmest dingler med de langt oppi kamera. Og det gjør hun ikke. Det er ei KLØFT. Jeez

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom bloggen tidligere, da jeg synes det var interessant å følge henne fra veldig overvektig til vektnedgang og fokus på livstilendring og trening. Etterhvert forsto  at det bloggeren ønsket å fremstille på bloggen ikke stemte med den egentlige virkeligheten.

Etterhvert forsto hun det selv at det ikke ble troverdig og flyttet fokus på bloggen. Hun fremstiller det slik at bare " elsker" man kroppen sin, så er man istand til å gjøre en endring også. Men, ser nå på bloggen at den endringen ikke eksistere, Tvertimot. Smil og latter på bloggen betyr ikke at man har det bra med seg selv. Jeg ser en person som er plaget med mye stress og indre uro,  men hun  prøver å overbevise seg selv og leserne om at alt er bra og ikke ennå bedre, etter vektoppgangen. Det er ingenting som tyder at hun ønsker å endre kurs, fordi det betyr forsakelser av det som er " kosen". Alle bloggere har i større eller mindre et eksponeringsbehov, og ser nå at behovet for å vise kløft og bryster er absolutt tilstede. Det er vel noen menn som liker fyldige damer, så da får de gleden av å se de bildene. For meg så fremstår bloggeren nå som en nisje blogg for de som selv er veldig overvektige, hvor det er klær som blir vist frem og et evig mantra om å elske kroppen sin og du er god som du er. Det er ingen ting som tyder på noe form for livsstilsendring. Det er usunn mat og sjokolade som vises frem. 

Endret av Mynona
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok meg tid til å høre på podcasten og det som kommer frem der strider mot det hun messer om hele tiden elsk-deg-selv. Hun sier rett og slett at hun spør seg selv om hvordan hun kunne la seg selv "forfalle"? Dette er noe mange har gjenomskuet for lenge siden.

Hun er også veldig opptatt av at når hun viser hud, så skal det være i naturlig settinger. Å sitte hjemme i stue i en cardigan hvor hun har dratt hele bh-en ut, og da mener jeg dratt ut, er etter min mening ikke naturlig

 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Wenda skrev:

Dere prater jo som at hun står med puppene ute i det fri og nærmest dingler med de langt oppi kamera. Og det gjør hun ikke. Det er ei KLØFT. Jeez

Enig i det! 

Altså, har man store pupper så vil jeg tro at man også får kløft hvis man har på en utringet topp eller om man bare har bh på (ikke selverfart med mine rosiner, så mulig jeg tar feil). Og damer med store pupper skal ikke behøve å gå rundt med pologenser for å ikke vise kløft. 

Synes ikke de bildene var så ravgale jeg. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Gillians skrev:

Hun har, som så mange bloggere,et ekstremt eksponeringsbehov. Derfor må pupper og rumpe helst deles med hvermansen noen ganger per måned. Det jeg ikke skjønner er hvorfor hun syns det er en god idé når hun har en blogg som retter seg så klart mot kvinner.

Jeg ser en dame som sitter i sofaen. 

Tåler du ikke store pupper ?  Å vise litt kløft er helt normalt med store pupper. 

Jeg kunne nå ha vist et bilde av bestemoren min, men det blir nok for sterk kost . Hun var nemlig barmfull, og kløften viste seg titt og ofte.

Hun burde virkelig få slippe å få kroppsstørrelsen sin diskutert opp og ned og i mente. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Infinity skrev:

Jeg ser en dame som sitter i sofaen. 

Tåler du ikke store pupper ?  Å vise litt kløft er helt normalt med store pupper. 

Jeg kunne nå ha vist et bilde av bestemoren min, men det blir nok for sterk kost . Hun var nemlig barmfull, og kløften viste seg titt og ofte.

Hun burde virkelig få slippe å få kroppsstørrelsen sin diskutert opp og ned og i mente. 

Ser vi på forskjellige bilder? Hun viser jo ikke kløft i en genser, hun har jo dratt ned/til sides hele toppen for å vise frem BH'en.. Ser totalt unaturlig ut. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Wenda skrev:

Ja fysj. Kvinner burde dekke til puppene sine altså. Det er jo tross alt 1950 fortsatt

Å vise kløft var populært i 1950 også. Mange av nåtidens bloggere kan sammenlignes med pin up-damene på 50-tallet. 

EACF223B-46E7-4302-BBC8-F3A9BBF2E68E.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Sahara_ skrev:

Ser vi på forskjellige bilder? Hun viser jo ikke kløft i en genser, hun har jo dratt ned/til sides hele toppen for å vise frem BH'en.. Ser totalt unaturlig ut. 

Gjør nok det.  Personlig syns jeg at nesten samtlige  andre bloggere «flasher» seg mere enn det HD gjør.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gillians

Mitt poeng er at du har en ekshibisjonistisk tilbøying når du poserer i bh'en i alle mulige ulike sammenhenger og sender det ut til folket Det samme har for eksempel Krissy. For meg har ikke dette noe med størrelse å gjøre eller at jeg ikke takler å se pupper. Jeg blir litt overraska over hvor mange av dere som syns det er det mest naturlige av verden å ta bilder av seg selv i undertøyet å legge det ut på nett. Det må man jo gjerne gjøre, men jeg blir litt overraske over å se det i en sammenheng som Helenes blogg. Men hun må jo få lov, så klart! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Infinity skrev:

Gjør nok det.  Personlig syns jeg at nesten samtlige  andre bloggere «flasher» seg mere enn det HD gjør.

Åja men DA er det jo helt innafor *facepalm* Da skal jeg oppfordre venninnene mine til å gjøre det samme med en gang!

Hvorfor får jeg ikke oftere undertøy og sexy-snapper av venninner mon tro..? Må være fordi jeg er gammeldags og snerpete. For om venninna mi med 100 snapfølgere har 2 horny gamle gubber iblant dem, må jo vi andre bare vise forståelse for at dems to sitt behov også dekkes, helst på MyStory :D

Her er det garantert ikke bloggeren selv som har et overdrevent eksponeringsbehov av seksuell natur. Hvis alle andre bloggere gjør det må det jo bare være et bra konsept?? :)

Har man lesertall må jo venner, familie, kollegaer og sjefer forstå at det er normalt å legge lettkledde, seksualiserte bilder ut av seg selv på offentlig nett. Så ja folkens, her må vi lesere ta oss ei pære og bare akseptere at dette er helt innafor og skal settes som en normal standard fremover. 

Endret av Sahara_
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Sahara_ skrev:

Åja men DA er det jo helt innafor *facepalm* Da skal jeg oppfordre venninnene mine til å gjøre det samme med en gang!

Hvorfor får jeg ikke oftere undertøy og sexy-snapper av venninner mon tro..? Må være fordi jeg er gammeldags og snerpete. For om venninna mi med 100 snapfølgere har 2 horny gamle gubber iblant dem, må jo vi andre bare vise forståelse for at dems to sitt behov også dekkes, helst på MyStory :D

Her er det garantert ikke bloggeren selv som har et overdrevent eksponeringsbehov av seksuell natur. Hvis alle andre bloggere gjør det må det jo bare være et bra konsept?? :)

Har man lesertall må jo venner, familie, kollegaer og sjefer forstå at det er normalt å legge lettkledde, seksualiserte bilder ut av seg selv på offentlig nett. Så ja folkens, her må vi lesere ta oss ei pære og bare akseptere at dette er helt innafor og skal settes som en normal standard fremover. 

Det var da voldsomt,,,

Er venninnene dine bloggere siden du trekker dem frem som eksempel ?  Isåfall hvilken blogger er det . Hvis ikke så er det vel ikke grunn til å ta sammenligningen.

At hun viser seg i undertøyet på bloggen har vel litt med at hun er sponset og reklamerer..

Jeg har henne også på Snapchat, og hvis du syns at snappene hennes er så veldig seksualiserende, så ja, da syns jeg du er snerpete.

 

Endret av Infinity
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så godt kjent med Helene Drage, men la merke til hvor rolig og saklig hun og mannen hennes svarte CBE under den Clinique (eller var det Kicks?) reklamen på Fruens IG. CBE og LKE det i mot svarte surt og nebbete mens de slettet fortløpende. Ingen tvil om hvem som kom best ut av den disputten nei. 

HD og mannen klarte til og med å innrømme at de ikke var helt sikker på om og hvordan de skulle merke klær som HD bruker fra Zizzi men sa de skulle spørre FO for en avklaring. Mye mer troverdig enn CBEs "Vi har dialog med FO" samtidig som HD og mannen kunne innrømme de ikke vet alt eller vet best. Slike menneskelige takter ser man ikke ofte hos CBE nei. For dette får HD og mannen hennes et poeng fra meg  :Nikke::tommel:

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, gladidag skrev:

Hmmmm ..... er det meningen at alt det der fotoutstyret skal være med på bildet???  ;) 

Tja, ellers hadde de vel ryddet det vekk vil jeg tro.....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Wenda skrev:

Tja, ellers hadde de vel ryddet det vekk vil jeg tro.....

ser bare litt pussig ut...som om "se hva jeg har kjøpt" ;)  alle andre er jo opptatt av bh`n...jeg la mest merke til fotoutstyret..  :) 

 

Endret av gladidag
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, gladidag skrev:

ser bare litt pussig ut...som om "se hva jeg har kjøpt" ;)  alle andre er jo opptatt av bh`n...jeg la mest merke til fotoutstyret..  :) 

 

Ok... det handler vel mest om at hun har fått inn en del produkter og er vel klar for å fotografere de da. Med ei kløft. 

Så mye rart folk henger seg opp i ass

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Wenda skrev:

Ok... det handler vel mest om at hun har fått inn en del produkter og er vel klar for å fotografere de da. Med ei kløft. 

Så mye rart folk henger seg opp i ass

Tja...her inne henger jo folk seg veldig opp i kløft og pupper;)  Prøvde meg med litt humor og motvekt til akkurat det...  ;P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...