Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, Butternut skrev:

Jeg tror hun innerst inne virkelig vil ned i vekt..

Og det er ikke det det handler om. Ingen VIL være tykke, heller ikke HD. Det har hun jo selv sagt. Det handler om å være fornøyd med seg selv der man er. 

Man kan ikke gå rundt og hate sin egen kropp helt frem til den er tynn nok....

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, Wenda said:

Og det er ikke det det handler om. Ingen VIL være tykke, heller ikke HD. Det har hun jo selv sagt. Det handler om å være fornøyd med seg selv der man er. 

Man kan ikke gå rundt og hate sin egen kropp helt frem til den er tynn nok....

Man kan ikke gå rundt og hate sin kropp uansett hvilken størrelse eller fasong den har. Er man ikke fornøyd, gjør noe med det...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Miss.Wildfox skrev:

Et pizzaen hjemmelaget om man bruker ferdig bunn? Ref. snap. 

Ja jeg syns det er innafor å kalle det hjemmelaget😉

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ellam skrev:

Ja jeg syns det er innafor å kalle det hjemmelaget😉

Takk for innspill. Jeg klarer ikke helt bestemme meg nemlig. Personlig synes jeg pizzadeig er så enkelt å lage at jeg ikke helt skjønner behovet for ferdig bunn med mindre man er på hyttetur uten særlig utstyr. Det krever minimalt og fordelen er at man har kontroll på hva man får i seg. For det er utrolig mye salt i de ferdigbunnene, som alt annet halvfabrikat.. HD burde ha oversikt over dette, men det får meg til å tvile hvis hun ser på det som et fullverdig hjemmelaget produkt. Bare en tanke 😉

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, filifjonka skrev:

Man kan ikke gå rundt og hate sin kropp uansett hvilken størrelse eller fasong den har. Er man ikke fornøyd, gjør noe med det...

Å bare gjøre noe med det funker ikke for alle. Det er ikke så lett i praksis. Jeg tror at flere hadde hatt en bedre psyke og kanskje gått noe ned i vekt kun ved å akseptere seg selv som man er

Hadde det bare vært å gjøre noe med det om man ikke er fornøyd så hadde de aller fleste vært tynne

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 hours ago, Wenda said:

Å bare gjøre noe med det funker ikke for alle. Det er ikke så lett i praksis. Jeg tror at flere hadde hatt en bedre psyke og kanskje gått noe ned i vekt kun ved å akseptere seg selv som man er

Hadde det bare vært å gjøre noe med det om man ikke er fornøyd så hadde de aller fleste vært tynne

Helt enig i det første, aksepter, for din egen psykiske helse. Men at det igjen skulle føre til vektreduksjon har jeg ingen tro på, snarere tvert imot. Man går nemig som oftest ikke ned i vekt , om det er målet, helt av seg selv. Bak vektreduksjon ligger det knallharde valg og avgørelser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, filifjonka skrev:

Helt enig i det første, aksepter, for din egen psykiske helse. Men at det igjen skulle føre til vektreduksjon har jeg ingen tro på, snarere tvert imot. Man går nemig som oftest ikke ned i vekt , om det er målet, helt av seg selv. Bak vektreduksjon ligger det knallharde valg og avgørelser.

Veldig mange overspiser pga en dårlig psyke/selvbilde. Ved å fikse på det først kan derfor føre til at man spiser mer normale måltider, mindre junk og dermed gå ned i vekt

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Wenda skrev:

Veldig mange overspiser pga en dårlig psyke/selvbilde. Ved å fikse på det først kan derfor føre til at man spiser mer normale måltider, mindre junk og dermed gå ned i vekt

Amen! 👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har oppdaget at ved å slutte å spise sjokolade, kaker, snop, chips, kanelboller, is og drikke brus og juice går jeg ned i vekt, pussig eller hva...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, filifjonka skrev:

Jeg har oppdaget at ved å slutte å spise sjokolade, kaker, snop, chips, kanelboller, is og drikke brus og juice går jeg ned i vekt, pussig eller hva...

Hva er poenget ditt? Å være spydig? Alle vet dette. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Miss.Wildfox skrev:

Et pizzaen hjemmelaget om man bruker ferdig bunn? Ref. snap. 

Hva synes du den er da? Ferdig kjøpt? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke bare bare å først å gå ned mange kilo, og så legge på seg veldig mye igjen. Det er et stort nederlag, og en knekk for selvfølelsen og selvtilliten! Jeg har vært, eller er der selv. Jeg skjønner godt hva HD mener med å være fornøyd med seg selv. Jeg er selv på vei ned i vekt igjen, og denne gangen er også hodet med på veien. Selvsagt ønsker sikkert HD å gå ned i vekt igjen også, men det er uansett viktig å like og godta seg selv som man er her og nå. Det er ikke gjort ved et tastetrykk å få en sunn og normal vekt!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Gir det mening? Gir det mening?!?»

Herregud ja, det gir mening! Vi er ikke idioter vi skjønner hva du mener HD!! Hahaha, hun gir seg ikke på den... Det er nok den tingen ved bloggen hennes som faktisk irriterer meg, men kommer ikke til å slutte å lese på grunn av en liten setning som er i hvert innlegg. Det er bare så komisk.

Dagens innlegg: Mandagen er her igjen, håper HD klarer det denne gangen. Hun fortjener å klare det og jeg håper virkelig at motivasjonen hennes har kommet for å bli. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Aloe_Vera skrev:

«Gir det mening? Gir det mening?!?»

Herregud ja, det gir mening! Vi er ikke idioter vi skjønner hva du mener HD!! Hahaha, hun gir seg ikke på den... Det er nok den tingen ved bloggen hennes som faktisk irriterer meg, men kommer ikke til å slutte å lese på grunn av en liten setning som er i hvert innlegg. Det er bare så komisk.

Dagens innlegg: Mandagen er her igjen, håper HD klarer det denne gangen. Hun fortjener å klare det og jeg håper virkelig at motivasjonen hennes har kommet for å bli. 

Haha, jeg irriterer meg mest over at hun sier «atter» hele tiden. «Atter» hva hva tenker dere om det!»,  «jeg tenker atter..» osv, osv.. 

Vet at det er «østfoldsleng», men trodde det bare var barn som sa det og ikke voksne. Kansje det vanlig at også voksne snakker slik lengre ned i østfold? 

Jada, teit å irritere seg over, men forbinder det med barnehagesnakk. :fnise:

Endret av Perle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, Perle skrev:

Haha, jeg irriterer meg mest over at hun sier «atter» hele tiden. «Atter» hva hva tenker dere om det!» ,  «jeg tenker atter..» osv, osv.. 

Vet at det er «østfoldsleng», men trodde det bare var barn som sa det og ikke voksne. Kansje det vanlig at også voksne snakker slik lengre ned i østfold? 

Jada, teit å irritere seg over, men forbinder det slik med barnehagesnakk. :fnise:

Hahaha! Det har jeg faktisk aldri lagt merke til, men nå som du sier det så ser jeg det jo. Takk for at du opplyste meg, nå har jeg en ny ting å irritere meg litt over. :fnise:  Tror ikke det er normalt for ett voksent menneske å snakke sånn, har aldri vært borti det før. Nå er ikke jeg fra Østfold da, men sprer det seg til Oslo må jeg flytte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, Ellevill said:

Hva er poenget ditt? Å være spydig? Alle vet dette. 

Ser virkelig ikke ut som om dette enkle faktum har gått opp for flere..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gillians
3 timer siden, Aloe_Vera skrev:

Hahaha! Det har jeg faktisk aldri lagt merke til, men nå som du sier det så ser jeg det jo. Takk for at du opplyste meg, nå har jeg en ny ting å irritere meg litt over. :fnise:  Tror ikke det er normalt for ett voksent menneske å snakke sånn, har aldri vært borti det før. Nå er ikke jeg fra Østfold da, men sprer det seg til Oslo må jeg flytte.

Jeg har ikke lagt merke til deres eksempler, men har irritert meg over at hun skriver "ha ha" hele tiden! Hun burde jobbe litt med språket sitt, det er veldig mye de samme uttrykkene hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Perle skrev:

Haha, jeg irriterer meg mest over at hun sier «atter» hele tiden. «Atter» hva hva tenker dere om det!»,  «jeg tenker atter..» osv, osv.. 

Vet at det er «østfoldsleng», men trodde det bare var barn som sa det og ikke voksne. Kansje det vanlig at også voksne snakker slik lengre ned i østfold? 

Jada, teit å irritere seg over, men forbinder det med barnehagesnakk. :fnise:

Har man ikke mer alvorlige ting å irritere seg over, kan man vel heller la være mener nå jeg..

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...