Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 timer siden, Infinity skrev:

 

Er venninnene dine bloggere siden du trekker dem frem som eksempel ?  Isåfall hvilken blogger er det . Hvis ikke så er det vel ikke grunn til å ta sammenligningen.

At hun viser seg i undertøyet på bloggen har vel litt med at hun er sponset og reklamerer..

 

Så du mener det er helt innafor at nakenhet/lettkledd skal være en normal standard? Men ikke hos "normale" folk? Er man en person som genererer klikk så er det ok?

Dragen har vist undertøyet og rumpe lenge før hun fikk sammarbeid med Change, nå fikk hun vel bare en samarbeidspartner som støtter opp eksponeringsbehovet hennes ;)

Know Thy Audience. Her bommer hun hardt med lettkleddheten sin (unntaket er når hun har egne annonseinnlegg som er direkte linka mot Change). Men det å stå med rumpa i været pga bodylotion som tørker kommer aldri til å gi mening i min verden. 

Personlig syntes jeg det er fryktelig synd at dette nesten skal bli forventet av offentlige folk. Og alle bikker med, én etter én. Uansett om det er en blogger fra Norge eller større kjendis fra USA. Go girl power, her må klena av for at du skal komme deg nærmere suksess.

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

30 minutter siden, Sahara_ skrev:

Så du mener det er helt innafor at nakenhet/lettkledd skal være en normal standard? Men ikke hos "normale" folk? Er man en person som genererer klikk så er det ok?

Dragen har vist undertøyet og rumpe lenge før hun fikk sammarbeid med Change, nå fikk hun vel bare en samarbeidspartner som støtter opp eksponeringsbehovet hennes ;)

Know Thy Audience. Her bommer hun hardt med lettkleddheten sin (unntaket er når hun har egne annonseinnlegg som er direkte linka mot Change). Men det å stå med rumpa i været pga bodylotion som tørker kommer aldri til å gi mening i min verden. 

Personlig syntes jeg det er fryktelig synd at dette nesten skal bli forventet av offentlige folk. Og alle bikker med, én etter én. Uansett om det er en blogger fra Norge eller større kjendis fra USA. Go girl power, her må klena av for at du skal komme deg nærmere suksess.

 

@elisaday  og @arnoyb har oppsummert min mening om saken mye bedre enn hva jeg selv gjorde. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for kommentarer til moderering og svar til dette.

Spørsmål eller kommentarer til moderering kan tas på PM eller Ris og Ros. 

Mynona, mod.

Endret av Mynona
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Infinity skrev:

@elisaday  og @arnoyb har oppsummert min mening om saken mye bedre enn hva jeg selv gjorde. 

Jeg tror førstnevnte sitt innlegg har blitt sletta (fant det ikke når jeg så kjapt igjennom nå) og sistnevnte sier at alt er ok så lenge andre bloggere også gjør det. Flott "hvis alle hopper utfor et stup" mentalitet.

Da er vel neste steget at vi støtter normalisering av fysisk endring av utseende og da, som restylane og operasjoner, for det gjør jo også alle andre bloggere. 

Syns det er helt innafor å si ifra at dette ikke er noe vi ønsker at skal være trenden fremover. Men du skal selvfølgelig ha din rett til å ønske å se mer nakenhet på offentlige medier fremover i random settings så lenge alle andre også gjør det. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Sahara_ skrev:

Jeg tror førstnevnte sitt innlegg har blitt sletta (fant det ikke når jeg så kjapt igjennom nå) og sistnevnte sier at alt er ok så lenge andre bloggere også gjør det. Flott "hvis alle hopper utfor et stup" mentalitet.

Da er vel neste steget at vi støtter normalisering av fysisk endring av utseende og da, som restylane og operasjoner, for det gjør jo også alle andre bloggere. 

Syns det er helt innafor å si ifra at dette ikke er noe vi ønsker at skal være trenden fremover. Men du skal selvfølgelig ha din rett til å ønske å se mer nakenhet på offentlige medier fremover i random settings så lenge alle andre også gjør det. 

Her tillegger du meg mye rart.

Jeg er HELT ENIG med deg at den voldsomme eksponering av kropp burde vært vekke fra blogger. ALLE BLOGGER.

Det jeg reagerer på er at det er fritt frem her på rampelys,å kverne side etter side om kroppen og kløften hennes. 

Det har jo ikke vært vanskelig å lese seg til at det faller en del mennesker tungt for brystet ( no pund intended..) når store  størrelser viser seg frem.

I denne tråden blir det jo overhode ikke respektert at kropp ikke skal diskuteres, og blir da litt oppgitt når en påkledd Helene Drage med litt dyp utringning klarer å ryste folk. 

 

Da setter jeg det selfølgelig i sammenheng med andre bloggere og deres utlevering av kropp på nett, og ikke naboen min eller venninnen din.

Så slutt å diskutere kroppen hennes. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sahara_ skrev:

Jeg tror førstnevnte sitt innlegg har blitt sletta (fant det ikke når jeg så kjapt igjennom nå) og sistnevnte sier at alt er ok så lenge andre bloggere også gjør det. Flott "hvis alle hopper utfor et stup" mentalitet.

Da er vel neste steget at vi støtter normalisering av fysisk endring av utseende og da, som restylane og operasjoner, for det gjør jo også alle andre bloggere. 

Syns det er helt innafor å si ifra at dette ikke er noe vi ønsker at skal være trenden fremover. Men du skal selvfølgelig ha din rett til å ønske å se mer nakenhet på offentlige medier fremover i random settings så lenge alle andre også gjør det. 

😂😂 Virkelig?! Prøv igjen!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har hendt at jeg har fnist litt av hvor hardt folk tar i. For eksempel husker jeg godt da det lå en truse på gulvet, og kommentarer ala man kan se den er godt brukt. Jeg så for meg en truse man kunne se for bremsespor eller verre, men neida. Bare en truse som var vrengt av. Og ikke så lett å se for meg i det minste. Derfor forventet jeg på sminkeinnlegget hennes med dette puppesnakket skulle være noe lignende. Overraskelsen var derfor stor da jeg så hvor mye man kunne se av bhen hennes. Ikke at det er farlig å vise pupp eller kløft, men.. Jeg skjønner det ikke helt. Man ser at stoffet er rynkete på hver side, så for min del ser det ut som om det ble tatt ett bilde, tenkt, oi ikke nok bh! Også dratt toppen/kjolen/hva enn det er fra hverandre for å vise mer. Ser litt rart ut.

Egentlig tror jeg at hovedtingen (for min del i det minste) er at jeg er bortskjemt. Når jeg leser noe som er merket annone/reklame regner jeg med at produktet er i fokus. Ikke kamerautstyr, ikke kløft, ikke en change-bh (eller hva enn det er :fnise:). Men jeg tror som sagt jeg er bortskjemt? med at det blir stilig vist frem, elegant hos andre bloggere. Dette ser mer ut som noe ei venninne ville snappet til meg når hun kom hjem fra en fest, for å fortelle meg hvilken sminke hun hadde brukt (siden jeg spurte). 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for kommentarer til moderering. 

Edit: og kommentarer om kropp.

Mynona, mod. 

Endret av Mynona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SelinaKyle
10 timer siden, Clemen1 skrev:

Altså hvor vanskelig er det å få på plass noen rutiner i livet sitt? 

Det kan være utrolig vanskelig, og særlig hvis man sliter med tankekaos. Selv brukte jeg nesten 8 år på å få kontroll på livet, og for min del var det å få barn det som skulle til, for da ble jeg tvunget til å ta tak. Jeg hadde ikke meg selv i fokus lenger, jeg hadde et lite menneske som var helt avhengig av at jeg fungerte, så da måtte jeg, da. Sier ikke at jeg mener Helene bør få barn pga dette altså, men det kan være vanskelig å sette seg selv først, og det kan være lettere å komme i gang dersom en har en ytre motivasjon. 

Det er utrolig hva man får til hvis man MÅ. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående hva hun skriver "hun har ikke tid til å hate seg selv....  "   Er det noen som kan forklare hva dette handler om? Jeg forstår ikke slik tekst,rett og slett fordi slike tanker har jeg aldri hatt.Og jeg må si at jeg blir litt skremt om det er vanlig at damer rundt 30,eller damer generelt,går rundt å i det hele tatt tenker en tanke om man skal hate seg selv eller ikke .

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SelinaKyle
9 timer siden, tutsi123 skrev:

Angående hva hun skriver "hun har ikke tid til å hate seg selv....  "   Er det noen som kan forklare hva dette handler om? Jeg forstår ikke slik tekst,rett og slett fordi slike tanker har jeg aldri hatt.Og jeg må si at jeg blir litt skremt om det er vanlig at damer rundt 30,eller damer generelt,går rundt å i det hele tatt tenker en tanke om man skal hate seg selv eller ikke .

Hun mener nok at livet er for kort til å kaste bort tid på negative tanker om seg selv og livet sitt; mange som er overvektige begrenser livet sitt ved å ikke gjøre ting de egentlig ønsker fordi de er flau/ukomfortabel med hvordan de ser ut. F.eks 'jeg er for feit til å gå på stranden', 'jeg er for stor til å kle meg i det jeg vil', 'jeg føler alle ser på meg og tenker negativt om meg når jeg er ute, derfor vil jeg heller være hjemme', 'jeg kan ikke delta på ditt eller datt pga jeg skammer meg over utseendet/personlighet' osv osv.

Du er veldig heldig som aldri har hatt slike tanker 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, tutsi123 said:

Angående hva hun skriver "hun har ikke tid til å hate seg selv....  "   Er det noen som kan forklare hva dette handler om? Jeg forstår ikke slik tekst,rett og slett fordi slike tanker har jeg aldri hatt.Og jeg må si at jeg blir litt skremt om det er vanlig at damer rundt 30,eller damer generelt,går rundt å i det hele tatt tenker en tanke om man skal hate seg selv eller ikke .

Ja, man kan virkelig undres...

Endret av filifjonka
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, SelinaKyle said:

Hun mener nok at livet er for kort til å kaste bort tid på negative tanker om seg selv og livet sitt; mange som er overvektige begrenser livet sitt ved å ikke gjøre ting de egentlig ønsker fordi de er flau/ukomfortabel med hvordan de ser ut. F.eks 'jeg er for feit til å gå på stranden', 'jeg er for stor til å kle meg i det jeg vil', 'jeg føler alle ser på meg og tenker negativt om meg når jeg er ute, derfor vil jeg heller være hjemme', 'jeg kan ikke delta på ditt eller datt pga jeg skammer meg over utseendet/personlighet' osv osv.

Du er veldig heldig som aldri har hatt slike tanker 😊 

Har ingenting med "hell" å gjøre, har ikke mennesket fri vilje? Alt er bare unnskyldinger for ikke å ta grep i sitt eget liv.

Endret av filifjonka
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest SelinaKyle
4 timer siden, filifjonka skrev:

Har ingenting med "hell" å gjøre, har ikke mennesket fri vilje? Alt er bare unnskyldinger for ikke å ta grep i sitt eget liv.

Enkelte mennesker sliter psykisk, i større eller mindre grad. Det kan være biologisk betinget, og akkurat det er det utrolig vanskelig å jobbe mot. Det gjør kampen for å få det bedre utrolig mye hardere, enn for sånne som deg, som kanskje tenker at 'det er bare å ta seg sammen'. For det er ikke 'bare'. 

Er dog enig med deg at man både kan bli frisk, eller i det minste få det bedre, hvis man bare jobber hardt nok og lenge nok for det. 

Du kan sammenligne det litt med å være fattig og rik. En som er rik trenger ikke bekymre seg for økonomien og har energi og overskudd til å fokusere på andre ting i livet. Kan kanskje reise mye, kjøpe seg det en ønsker, spise den maten en vil, det å betale regninger er aldri er problem. Livet faller lettere på mange plan for et menneske som har mye penger.  For et menneske som er fattig og kanskje må ha flere jobber, må snu på hver krone for å overleve, ikke kan delta på aktiviteter osv fordi en ikke har råd, der livet kanskje består av sove-spise-jobbe, kan en anta at livet ikke faller like lett da en har flere bekymringer. I dette tilfelle er du den rike, mens vi/de som sliter psykisk eller med tankekjør er de fattige. Ergo faller ting lettere for deg fordi du slipper de utfordringene som fattigdom gir deg. Skjønner du hvor jeg vil?

Men ja, er helt enig med deg at en selv må ta grep. Det er bare litt vanskeligere for en som sliter psykisk, enn en som ikke gjør det. 

 

Edit: og jo, jeg mener du er heldig hvis du aldri har slitt psykisk eller hatt slike utfordringer. Hvis man aldri har jobbet hardt for å få et godt liv (f.eks født inn i en rik familie, aldri har slitt psykisk eller ikke har møtt særlig motgang), så er man heldig.

 

Endret av SelinaKyle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, SelinaKyle said:

Enkelte mennesker sliter psykisk, i større eller mindre grad. Det kan være biologisk betinget, og akkurat det er det utrolig vanskelig å jobbe mot. Det gjør kampen for å få det bedre utrolig mye hardere, enn for sånne som deg, som kanskje tenker at 'det er bare å ta seg sammen'. For det er ikke 'bare'. 

Er dog enig med deg at man både kan bli frisk, eller i det minste få det bedre, hvis man bare jobber hardt nok og lenge nok for det. 

Du kan sammenligne det litt med å være fattig og rik. En som er rik trenger ikke bekymre seg for økonomien og har energi og overskudd til å fokusere på andre ting i livet. Kan kanskje reise mye, kjøpe seg det en ønsker, spise den maten en vil, det å betale regninger er aldri er problem. Livet faller lettere på mange plan for et menneske som har mye penger.  For et menneske som er fattig og kanskje må ha flere jobber, må snu på hver krone for å overleve, ikke kan delta på aktiviteter osv fordi en ikke har råd, der livet kanskje består av sove-spise-jobbe, kan en anta at livet ikke faller like lett da en har flere bekymringer. I dette tilfelle er du den rike, mens vi/de som sliter psykisk eller med tankekjør er de fattige. Ergo faller ting lettere for deg fordi du slipper de utfordringene som fattigdom gir deg. Skjønner du hvor jeg vil?

Men ja, er helt enig med deg at en selv må ta grep. Det er bare litt vanskeligere for en som sliter psykisk, enn en som ikke gjør det. 

 

Edit: og jo, jeg mener du er heldig hvis du aldri har slitt psykisk eller hatt slike utfordringer. Hvis man aldri har jobbet hardt for å få et godt liv (f.eks født inn i en rik familie, aldri har slitt psykisk eller ikke har møtt særlig motgang), så er man heldig.

 

Å være menneske er å bli stilt overfor utfordringer, men det hjelper ingenting å gjøre seg selv til offer. De fleste møter på problemer og utfordringer gjennom livet og det er ingen her som sier at det bare er å ta seg sammen. Men det er fult mulig å endre et negativt tankemønster, og det er et bra utgangspunkt for å få det bedre med seg selv. Har man et problem, gjør noe med det. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så i dagens innlegg beskylder hun sine blogger kollegaer for å drive med hersketeknikker. Kanskje hun bør feie for sin egen dør først? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...