Gjest Gillians Skrevet 18. oktober 2017 #6101 Skrevet 18. oktober 2017 Hun skriver at noe av det hun er mest fornøyd med med seg selv er at hun aldri gir opp. Men det er jo det hun gjør hele tiden, dropper mål, prosjekter, ting hun skal på osv. Selvinnsikten er ikke helt på topp. MEn det er vel mye av dette hun sliter med også, at hun vil så mye hun ikke får til. Sånn sett bra at hun slutter som PT, selv om jeg har problemer med å tro på begrunnelsen. Og hvis hun hadde fått så mange flotte resultater fra kunder som hun påstår syns jeg det er merkelig vi ikke har fått sett mer av det på bloggen. Hun har jo delt gladelig før. Uansett bra hun slutter og heller fokuserer på egen helse fremover, det er det viktigste her.
Fortunatus Skrevet 19. oktober 2017 #6102 Skrevet 19. oktober 2017 Synes det virker som et fornuftig valg og satse på butikksjefjobben. :-) Hun kuttet jo ut å vise resultatene av ptkundene etter folk gav tilbakemeldinger om at de ikke satt pris på det, og hun bidro selv til kroppspress. Hun har jo lagt ut timeplaner de siste ukene der hun viser at hun ikke jobber så mye som personlig trener i utgangspunktet. 5
Miranda16 Skrevet 19. oktober 2017 #6103 Skrevet 19. oktober 2017 Spesielt at hun klipper opp bukser for at de skal passe. Det viktigste er komfort og da driter jeg om buksa er XXXL
arnoyb Skrevet 19. oktober 2017 #6104 Skrevet 19. oktober 2017 8 minutter siden, Miranda16 skrev: Spesielt at hun klipper opp bukser for at de skal passe. Det viktigste er komfort og da driter jeg om buksa er XXXL Jeg finner ofte det at buksene blir for vide i midja om de skal sitte pent rundt låra. Kanskje hun rett å slett synes den var penere i den str, eller at hun ikke ønsket bruke penger på ei ny... Men joda enig med deg at str ikke har betydning. 2
Aloe_Vera Skrevet 19. oktober 2017 #6105 Skrevet 19. oktober 2017 Veldig selvmotsigende at hun for to innlegg siden skrev at det viktigste for henne i livet er å "aldri gi opp", ja hun brukte det til og med som overskrift i innlegget. Og nå i dag er det det første som står helt øverst på innlegget "Jeg gir opp". Helt greit at hun slutter som pt, tror til og med at det er bra for henne å fokusere på sin egen "trening". Men jeg synes det blir rart av henne å bruke ordene "jeg gir opp" og ikke heller bare skrive "jeg slutter som pt". Å slutte i en jobb for å fokusere på en annen er ikke å gi opp, det betyr bare at du har valgt å fokusere på det du synes er viktig for deg. Gjennom ca halve innlegget var jeg helt sikkert på at hun skulle slutte å blogge, jeg ble til og med glad på hennes vegne for det. Hadde jeg vært henne hadde jeg heller "gitt opp" bloggen, men hun syntes vell den var viktigere. Jaja, da får jeg bare fortsette å lese 3
Wenda Skrevet 19. oktober 2017 #6106 Skrevet 19. oktober 2017 5 timer siden, Miranda16 skrev: Spesielt at hun klipper opp bukser for at de skal passe. Det viktigste er komfort og da driter jeg om buksa er XXXL Størrelsen på buksa har nødvendigvis ingenting å si for passformen. Jeg har bukser som jeg må legge opp (for jo større i livet jo lengre bein tydeligvis ) og jeg har bukser jeg har vært nødt for å legge ut i livet når resten sitter som et skudd, for om jeg hadde valgt en størrelse større så hadde den sittet løst og stygt på beina Det viktigste er komfort ja, men noen ganger har man lyst til at det skal se bra ut også 6
Prinsesse788 Skrevet 19. oktober 2017 #6107 Skrevet 19. oktober 2017 15 minutter siden, Wenda skrev: Størrelsen på buksa har nødvendigvis ingenting å si for passformen. Jeg har bukser som jeg må legge opp (for jo større i livet jo lengre bein tydeligvis ) og jeg har bukser jeg har vært nødt for å legge ut i livet når resten sitter som et skudd, for om jeg hadde valgt en størrelse større så hadde den sittet løst og stygt på beina Det viktigste er komfort ja, men noen ganger har man lyst til at det skal se bra ut også Kan ikke du gjøre det for meg? Hilsen kort i bena, smal midje og brede hofter
Wenda Skrevet 19. oktober 2017 #6108 Skrevet 19. oktober 2017 14 minutter siden, Prinsesse788 skrev: Kan ikke du gjøre det for meg? Hilsen kort i bena, smal midje og brede hofter Har ei venninne som har samme type kropp som deg. Det er faen ikke lett å prøve å gjøre om på buksene da Da syns jeg det er lettere med mine bukser og med min kropp (stor mage, litt smale hofter, men store lår) 1
Hattivatti Skrevet 19. oktober 2017 #6109 Skrevet 19. oktober 2017 Kjenner meg igjen jeg også. Jeg har store lår, hofter og rumpe, men smal i livet og sliter skikkelig med å finne bukser som sitter greit over alt, så når jeg først finner en bukse jeg elsker gjør jeg mye for å holde på den, om det så betyr at jeg må klippe, sy eller lignende. Jeg tror Helene har tatt et lurt valg for seg selv ved å slutte som pt. Livet hennes har tatt andre veier en hun kanskje hadde planlagt og det er helt lov. Jeg har igrunn kun fulgt henne på Snap, men nå hender det at jeg er innom bloggen av og til fordi hun virker en god del mer oppriktig i væremåten sin. 8
maomao Skrevet 19. oktober 2017 #6110 Skrevet 19. oktober 2017 6 timer siden, Miranda16 skrev: Spesielt at hun klipper opp bukser for at de skal passe. Det viktigste er komfort og da driter jeg om buksa er XXXL Er det virkelig noe å hakke på? Er da mange som må tilpasse buksene sine. Noen må sh de inn i livet, noen må sprette opp litt her og der, legge opp osv. Er det virkelig noe å kritisere? Fant du ikke noe annet? 14
Miranda16 Skrevet 19. oktober 2017 #6111 Skrevet 19. oktober 2017 Akkurat nå, maomao skrev: Er det virkelig noe å hakke på? Er da mange som må tilpasse buksene sine. Noen må sh de inn i livet, noen må sprette opp litt her og der, legge opp osv. Er det virkelig noe å kritisere? Fant du ikke noe annet? Jeg ante ikke at det ikke bare kommer an på str, men hele passformen.
Prinsesse788 Skrevet 22. oktober 2017 #6112 Skrevet 22. oktober 2017 Fy søren så genialt konsept hun har fått til i form av kjendis-inspirasjon. Ideen er jo ikke ny, men vi er alle kjendis-suckers og vil se ut som de kule jentene. 9
Wenda Skrevet 22. oktober 2017 #6113 Skrevet 22. oktober 2017 43 minutter siden, Prinsesse788 skrev: Fy søren så genialt konsept hun har fått til i form av kjendis-inspirasjon. Ideen er jo ikke ny, men vi er alle kjendis-suckers og vil se ut som de kule jentene. Enig
Fotballfluen Skrevet 22. oktober 2017 #6114 Skrevet 22. oktober 2017 Hun klippet ikke opp buksa, hun klippet lommen som var sydd fast på innsiden og gjorde buksen for stram rundt smekken. Smart tips! 5
Prinsesse788 Skrevet 22. oktober 2017 #6115 Skrevet 22. oktober 2017 Men slike inspriasjons-innlegg skal vel merkes som reklame? Bloggen hennes er jo nå egentlig bare en nettbutikk / reklame for Zizzi. 2
Aloe_Vera Skrevet 23. oktober 2017 #6116 Skrevet 23. oktober 2017 22 timer siden, Prinsesse788 skrev: Men slike inspriasjons-innlegg skal vel merkes som reklame? Bloggen hennes er jo nå egentlig bare en nettbutikk / reklame for Zizzi. Det er jo ikke akkurat sånn at Zizzi er en butikk for alle heller. Synes hun har en litt for snevert målgruppe hun appellerer til om dagen. Men ja, samme det egentlig. Vet det bare er å slutte å lese.
Sahara_ Skrevet 24. oktober 2017 #6117 Skrevet 24. oktober 2017 4 timer siden, Aloe_Vera skrev: Det er jo ikke akkurat sånn at Zizzi er en butikk for alle heller. Synes hun har en litt for snevert målgruppe hun appellerer til om dagen. Men ja, samme det egentlig. Vet det bare er å slutte å lese. Hun er jo ikke i nærheten av den blogger hun var for noen år siden både mtp holdninger og tema - så ja, jeg frafaller nok snart om hun går helt bort fra helse/treningskonseptet og også samfunnsdebatter Det jeg likte med bloggen hennes var slankereisen, erfaringene, hennes ekstreme viljestyrke og at hun hadde bein i nesa og ikke var redd for å uttale seg om aktuelle saker. Dama opptredde på ingen måte så usikker og overvelmet (av ingenting) som hun gjør idag. 5
Miranda16 Skrevet 24. oktober 2017 #6118 Skrevet 24. oktober 2017 Synes det er fint at hun fokuserer på plus-size mote da det hun er den eneste av de kjente norske bloggerne som gjør nettopp dette. Hun fyller et tomrom. Synd at hun ikke fokuserer mer på helse og ikke bare sminke og klær. Bloggen blir mer og mer en rosablogg. Tror hun kunnet hjulpet mange ved å fokuserer på en sunn livsstil 11
Gjest Gillians Skrevet 24. oktober 2017 #6119 Skrevet 24. oktober 2017 Syns hun har et godt poeng når hun skriver at det er temmelig merkelig å fakturere partneren sin for hjelp man gir hverandre. Har ikke lest hvordan Pilotfrue har lagt fram dette, men syns det virker underlig at mannen fakturerer henne for det han hjelper til på bloggen!
Miranda16 Skrevet 24. oktober 2017 #6120 Skrevet 24. oktober 2017 1 time siden, Gillians skrev: Syns hun har et godt poeng når hun skriver at det er temmelig merkelig å fakturere partneren sin for hjelp man gir hverandre. Har ikke lest hvordan Pilotfrue har lagt fram dette, men syns det virker underlig at mannen fakturerer henne for det han hjelper til på bloggen! For meg er det ikke logisk at når man har felles økonomi at man tar seg betalt for å gjøre partneren en tjeneste. Hvis man har så forbaska mye å gjøre så kan man like gjerne ansette en fotograf. Nok om det. Snap; Folk klager på at når hun ikke har Pepsi-Max i huset, så kan hun like gjerne drikke vann. La nå dama få drikke brus da! Vi har alle våre laster. Må være jævlig slitsomt å støtt og stadig måtte komme med forsvarstaler på Snap. 8
Fremhevede innlegg