Gjest Varma Skrevet 17. desember 2016 #221 Del Skrevet 17. desember 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #222 Del Skrevet 17. desember 2016 Legg ut skjermbilder via imgur eller lignende, da blir det bare linker og de blir ikke slettet av modder Anonymkode: 739af...4e5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sorbus Skrevet 17. desember 2016 #223 Del Skrevet 17. desember 2016 Det blir ikke bedre enn dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #224 Del Skrevet 17. desember 2016 Tråden der inne hvor de diskuterer det frekkeste folkene de har møtt. Og noen sier ting som "barnevernet Drøbak", folka på Nav i Haugesund osv... Ser de ikke selv hvirket inntrykk de sender ut? Anonymkode: b3ef9...aba 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #225 Del Skrevet 17. desember 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tråden der inne hvor de diskuterer det frekkeste folkene de har møtt. Og noen sier ting som "barnevernet Drøbak", folka på Nav i Haugesund osv... Ser de ikke selv hvirket inntrykk de sender ut? Anonymkode: b3ef9...aba Folka på NAV, folka på Kiwi...what's the difference? Eller er det flaut at de har vært innom NAV liksom? Skjønte ikke helt. Anonymkode: ed5eb...10f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Herandjetzt Skrevet 17. desember 2016 #226 Del Skrevet 17. desember 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Folka på NAV, folka på Kiwi...what's the difference? Eller er det flaut at de har vært innom NAV liksom? Skjønte ikke helt. Anonymkode: ed5eb...10f Forskjellen er vel ganske opplagt. Ja, det er flaut å henge ut offentlige ansatte som om de er satans disipler. Og det under fullt navn. Kanskje finnes det en lokal NAV-høne blant de 24,000 verpesyke hønene? Hadde også vært pinlig å henge ut lokalbutikken på samme måte. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 17. desember 2016 #227 Del Skrevet 17. desember 2016 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tråden der inne hvor de diskuterer det frekkeste folkene de har møtt. Og noen sier ting som "barnevernet Drøbak", folka på Nav i Haugesund osv... Ser de ikke selv hvirket inntrykk de sender ut? Anonymkode: b3ef9...aba Mye drama der ser jeg...hun som blir tilsnakka fordi hun røyket da hun var gravid. Klikka i vinkel og ba de andre dra til helvete. Ser hun ikke er medlem mer. Vet du, om du sliter med å slutte å røyke og er gravid så må du tåle at andre reagerer. Hadde det vært meg hadde jeg bundet begge hendene bak på ryggen til abstinensene gikk over, så null sympati fra meg. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #228 Del Skrevet 17. desember 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: "Er det noen flere som har oppkalt ungene sine etter navn fra Sagaen om Isfolket eller andre historiebøker (sic!)" Den tråden gjorde ikke akkurat sitt til å avkrefte mine fordommer mot disse hønene... Anonymkode: 51ff7...681 Jeg skjemmes å være oppkalt fra Isfolket! Og jeg er over 30 år Anonymkode: a1142...84b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #229 Del Skrevet 17. desember 2016 Yey, ny live-sending av ei høna nå Anonymkode: a1142...84b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 17. desember 2016 #230 Del Skrevet 17. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg skjemmes å være oppkalt fra Isfolket! Og jeg er over 30 år Anonymkode: a1142...84b Bare å skifte navn det 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #231 Del Skrevet 17. desember 2016 Akkurat nå, Honey Dew skrev: Bare å skifte navn det Jobber med saken! Tro meg! Hele, både for- og etternavn skal byttes! Vanskelig med fornavn, etternavnet har jeg klart :D Anonymkode: a1142...84b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 17. desember 2016 #232 Del Skrevet 17. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jobber med saken! Tro meg! Hele, både for- og etternavn skal byttes! Vanskelig med fornavn, etternavnet har jeg klart :D Anonymkode: a1142...84b Ta noe du liker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #233 Del Skrevet 17. desember 2016 Nei nei nei. Leste jeg rett i den navnetråden? Airhart? Sagaen om Isfolket en historiebok?? Altså hæ? Seriøst? De må jo tulle? Dette kan ikke stemme? Please si flere bare troller der inne. Anonymkode: 92fd6...db4 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 17. desember 2016 #234 Del Skrevet 17. desember 2016 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Herandjetzt Skrevet 17. desember 2016 #235 Del Skrevet 17. desember 2016 På 14.12.2016 den 18.28, AnonymBruker skrev: Ser admin skriver at hun personlig blir uthengt her. Hun må seriøst kødde. Eller har jeg oversett noe i tråden her? Anonymkode: b3ef9...aba Nei, hun tror nok ikke det. Det er bare en velkjent hersketeknikk for å stoppe "kritikk". Se Mat fra bunnen. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Herandjetzt Skrevet 17. desember 2016 #236 Del Skrevet 17. desember 2016 52 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Hva er greia med å ha live video uten mening? Det mest spennende i en hønes hverdag er jo egglegginga. Og alle egg er jo som kjent runde. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 17. desember 2016 #237 Del Skrevet 17. desember 2016 Måtte melde meg inn etter å ha lest her. Mye rart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 18. desember 2016 #238 Del Skrevet 18. desember 2016 11 timer siden, Poppie skrev: Mye drama der ser jeg...hun som blir tilsnakka fordi hun røyket da hun var gravid. Klikka i vinkel og ba de andre dra til helvete. Ser hun ikke er medlem mer. Vet du, om du sliter med å slutte å røyke og er gravid så må du tåle at andre reagerer. Hadde det vært meg hadde jeg bundet begge hendene bak på ryggen til abstinensene gikk over, så null sympati fra meg. Jeg også. Og hadde jeg fremdeles ikke klart det så hadde jeg i det minste ikke fortalt det til de mangetusen nærmeste venninnene mine og trodd at jeg skulle få støtte i å fortsette å røyke 🙈 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordvesta Skrevet 18. desember 2016 #239 Del Skrevet 18. desember 2016 Tråden ryddet for brudd, og svar på, på følgende regel: Du kan ikke poste innlegg som inneholder: Identifisering av andre privatpersoner gjennom for eksempel navn, adresse, telefonnummer eller lenking til private profiler på sosiale medier. Hvis man velger å identifisere seg selv med navn står man selv ansvarlig for det. Nordvesta, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 18. desember 2016 #240 Del Skrevet 18. desember 2016 Og igjen så argumenteres det med at det er greit å dele personlige eller private ting så lenge andre deler ting som er enda mer privat. Om det finnes noen som er verre, så er det ikke greit å gi kritikk til andre som ikke er like ille. Om det er greit å dele brevet som datteren skrev til moren eller ikke skal jeg ikke si noe om, men uansett så er den argumentasjonen der helt på trynet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå