agent Skrevet 14 timer siden #43221 Skrevet 14 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (13 minutter siden): Done! Og herlig å ikke se hva som foregår der inne lengre.. 🙏 Er så møkk lei den vemmelige Raad familien…. Takker snart for meg her inne også. Ingen vits å følge med her inne for min del når jeg har null interesse lengre. It’s been a blast!😃❤️ Kos dere da! Anbefaler foresten STERKT å avfølge og blokkere hele familien…. Hvis du blar til side 2157 ligger det en link.🥰❤️🥰 2 2
enpanda Skrevet 14 timer siden #43222 Skrevet 14 timer siden (endret) Jeg håper noen av dere "agentene" i nye RS gruppa kommenterer på dette risvann-på-dyr-innlegget? Her mistenker jeg at Isabel avventer med å si "nei ikke bruk det på dyr", frem til hu har fått flere nye bestillinger på produktet fra hennes "dyrevenn"-følgere. Alt er taktikk fra hennes side Endret 14 timer siden av enpanda 6 5
Sirah.2.0 Skrevet 14 timer siden #43223 Skrevet 14 timer siden enpanda skrev (4 minutter siden): Jeg håper noen av dere "agentene" i nye RS gruppa kommenterer på dette risvann-på-dyr-innlegget? Her mistenker jeg at Isabel avventer med å si "nei ikke bruk det på dyr", frem til hu har fått flere nye bestillinger på produktet fra hennes "dyrevenn"-følgere. Alt er taktikk fra hennes side Jeg måtte inn å se nå og det er kommet mye motstand i kommentarfeltet faktisk. Det var godt å se. Så det finnes fremdeles håp for menneskeheten 5 3
enpanda Skrevet 14 timer siden #43224 Skrevet 14 timer siden Sirah.2.0 skrev (Akkurat nå): Jeg måtte inn å se nå og det er kommet mye motstand i kommentarfeltet faktisk. Det var godt å se. Så det finnes fremdeles håp for menneskeheten Godt å høre! 2
Sirah.2.0 Skrevet 14 timer siden #43225 Skrevet 14 timer siden enpanda skrev (1 minutt siden): Godt å høre! Ja en god del som mente at dette var en svært dårlig ide og som brukte de samme argumentene som har kommet frem her i tråden. I tillegg til argumenter om karenstid før start i konkurranse osv. Dopingreglementet på hest i alle fall er svært strengt - heldigvis. Så det var veldig godt å se! Har lest litt i noen tilfeldige tråder nå og er enn så lenge faktisk positivt overrasket. MYE rart så klart - men det var jo som forventet! Men en del litt skarpere kommentarer og høflig kritikk også. Den er ikke moderert med jernhånd sånn som den gamle gruppen virker det som. Nå har jeg vært medlem i ca 5 sekunder så mye mulig jeg tar helt feil, men det er min oppfattelse så langt. Dette virker nesten mer som en hønseflokk i fri dressur enn som en rein fangruppe. På godt og vondt 🙃 1 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 14 timer siden #43226 Skrevet 14 timer siden Sirah.2.0 skrev (26 minutter siden): Håper ikke du forsvinner helt. Selv om vi ikke alltid er enige, så er du alltid fin å diskutere med 😃 Stikker plutselig innom.. ☺️❤️ 6 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 14 timer siden #43227 Skrevet 14 timer siden agent skrev (25 minutter siden): Hvis du blar til side 2157 ligger det en link.🥰❤️🥰 ❤️😃🙏 1 1
Sirah.2.0 Skrevet 14 timer siden #43228 Skrevet 14 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (10 minutter siden): Stikker plutselig innom.. ☺️❤️ Det er godt å lese 🥰 På gjensyn! 1
agent Skrevet 13 timer siden #43229 Skrevet 13 timer siden Sirah.2.0 skrev (49 minutter siden): Jeg måtte inn å se nå og det er kommet mye motstand i kommentarfeltet faktisk. Det var godt å se. Så det finnes fremdeles håp for menneskeheten Hjelper ikke så mye det for deg dyrene som har blitt utsatt. Skjønner ikke at det mulig å være så korttenkt. Hva er det neste, Nude setting spray? 1
Lana01 Skrevet 13 timer siden #43230 Skrevet 13 timer siden (endret) Ny uke i morgen, og snart klart for ny ep Henlagt. Det handler nok mye om Tiril saken og Isabel og Shehed De var inne på den forrige episode. Ny episode tirsdag . Noen som følger? Endret 13 timer siden av Lana01 3
Lana01 Skrevet 13 timer siden #43231 Skrevet 13 timer siden (endret) Lana01 skrev (5 minutter siden): Endret 13 timer siden av Lana01 Feil
Sirah.2.0 Skrevet 12 timer siden #43232 Skrevet 12 timer siden agent skrev (51 minutter siden): Hjelper ikke så mye det for deg dyrene som har blitt utsatt. Skjønner ikke at det mulig å være så korttenkt. Hva er det neste, Nude setting spray? Nei, men godt å se at ikke det var 400 gale damer i kommentarfeltet som fikk den gode ideen om å teste dette på egne dyr 🫣 At det heller ble tatt avstand fra det fra de fleste. Den mascaraen hadde vel vært søt på ponnien, tror du ikke? 🫣 Neida.... Skal ikke gi noen ideer 😬 Sånn btw galskap så var jeg innom Rituals her en dag. De har fått hundeparfyme... Ja, dere leste riktig 😳 Luktet på den og det luktet overraskende mye. https://www.rituals.com/no-no/dog-perfume-1122470.html Lana01 skrev (38 minutter siden): Ny uke i morgen, og snart klart for ny ep Henlagt. Det handler nok mye om Tiril saken og Isabel og Shehed De var inne på den forrige episode. Ny episode tirsdag . Noen som følger? Jeg følger. Gleder meg til ny episode. Mitt innlegg ble lest opp i forrige episode blant annet 🫣 Spennende å se om de har jobbet noe videre med tipsene de har fått fra tråden! 2
Lana01 Skrevet 12 timer siden #43233 Skrevet 12 timer siden Sirah.2.0 skrev (4 minutter siden): Nei, men godt å se at ikke det var 400 gale damer i kommentarfeltet som fikk den gode ideen om å teste dette på egne dyr 🫣 At det heller ble tatt avstand fra det fra de fleste. Den mascaraen hadde vel vært søt på ponnien, tror du ikke? 🫣 Neida.... Skal ikke gi noen ideer 😬 Sånn btw galskap så var jeg innom Rituals her en dag. De har fått hundeparfyme... Ja, dere leste riktig 😳 Luktet på den og det luktet overraskende mye. https://www.rituals.com/no-no/dog-perfume-1122470.html Jeg følger. Gleder meg til ny episode. Mitt innlegg ble lest opp i forrige episode blant annet 🫣 Spennende å se om de har jobbet noe videre med tipsene de har fått fra tråden! Ha spennende . Mitt også 😂 rart høre på den måten, men som trådstarter ble det vel sånn .Jeg har også prøvd å forklare litt forhistorien, så tipper det fort skjer igjen, 1
Pusemusen Skrevet 12 timer siden #43234 Skrevet 12 timer siden Da har jeg også avfulgt Isabel og gått over til Story Looker, eller Story Keek som det heter nå. 2 9
Bendie Skrevet 12 timer siden #43235 Skrevet 12 timer siden (endret) Lana01 skrev (15 minutter siden): Ha spennende . Mitt også 😂 rart høre på den måten, men som trådstarter ble det vel sånn .Jeg har også prøvd å forklare litt forhistorien, så tipper det fort skjer igjen, Hørte Isabel fikk spørsmål om hun om podkasten. Tror kanskje ikke hun stiller. Men Isabel sa hun var glad de tok opp Tiril. Spent på hva som skjer nå. Og har tenkt på en ting. Har hun noen ex kjærester der ute. Kan ikke tenke meg noen hun får er større hat til. Når hun reagerer så sterkt på det rundt Isabel og Shehed. Endret 12 timer siden av Bendie 2
Sirah.2.0 Skrevet 12 timer siden #43236 Skrevet 12 timer siden Lana01 skrev (28 minutter siden): Ha spennende . Mitt også 😂 rart høre på den måten, men som trådstarter ble det vel sånn .Jeg har også prøvd å forklare litt forhistorien, så tipper det fort skjer igjen, Veldig rart, men veldig interessant å se hvordan «utenforstående» oppfatter oss. Blir spennende å se neste trekk! 1
Sirah.2.0 Skrevet 12 timer siden #43237 Skrevet 12 timer siden Bendie skrev (16 minutter siden): Hørte Isabel fikk spørsmål om hun om podkasten. Tror kanskje ikke hun stiller. Men Isabel sa hun var glad de tok opp Tiril. Spent på hva som skjer nå. Og har tenkt på en ting. Har hun noen ex kjærester der ute. Kan ikke tenke meg noen hun får er større hat til. Når hun reagerer så sterkt på det rundt Isabel og Shehed. Tviler på at Raad stiller, men blir spennende å se! Godt spørsmål! Vi får håpe Tix forblir på godsiden 🙃 For hans del. 1
Frika Skrevet 11 timer siden #43238 Skrevet 11 timer siden Pusemusen skrev (57 minutter siden): Da har jeg også avfulgt Isabel og gått over til Story Looker, eller Story Keek som det heter nå. Et spm....hvordan ser dere noe opp der, har prøvd et par ganger og får bare opp at ingenting er lagt ut siste 24t 1
agent Skrevet 4 timer siden #43239 Skrevet 4 timer siden Bendie skrev (7 timer siden): Hørte Isabel fikk spørsmål om hun om podkasten. Tror kanskje ikke hun stiller. Men Isabel sa hun var glad de tok opp Tiril. Spent på hva som skjer nå. Og har tenkt på en ting. Har hun noen ex kjærester der ute. Kan ikke tenke meg noen hun får er større hat til. Når hun reagerer så sterkt på det rundt Isabel og Shehed. Lurer på hun hadde vært glad hvis noen hadde startet podkast om henne nå. Mye å ta av. 2
Kønn Skrevet 3 timer siden #43240 Skrevet 3 timer siden adriana32 skrev (12 timer siden): Ta screenshot og tips Tv2. Er hårreisende at hun ikke tar ansvar og at hun lar det stå. Primært må fokus være at dumme mennesker slutter å bruke det på dyrene sine. Subsidiært hadde det vært interresant både at innhold fra gruppen ble lekket samt å se hvilke nye unnskyldninger hun kunne funnet på- og ikke minst hvordan hun ville lagt det frem. Hun kommer ikke til å svare. Får et gråteanfall også tar hun en tur på The mall. Trøste-shopping. 2 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå