Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hatsumomo skrev (3 timer siden):

Trenger bare fabulere om at hun er gravid så tikker tallene oppover igjen. Skjer hver gang hun kommer med en clickbait folk blir nysgjerrige av

Ja, blir spennende å se hva hun velger som drama denne gangen :filer:

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

🪰🪰🪰

Må si at nå er jeg veldig sjokkert. Nå bruker noen og tenker å begynne å bruke risvannet på dyrene sine.

Hester og katter sikkert hunder og undulater også. 😪😭 dette er trist.

• Liker 6
Skrevet
agent skrev (2 minutter siden):

🪰🪰🪰

Må si at nå er jeg veldig sjokkert. Nå bruker noen og tenker å begynne å bruke risvannet på dyrene sine.

Hester og katter sikkert hunder og undulater også. 😪😭 dette er trist.

Tuller du? 😳

• Liker 1
Skrevet
Tapaz skrev (1 time siden):

Mulig det var en dårlig sammenligning.  Jeg tror likevel  gleden er den samme uansett om du har kapret en ny mummikopp eller et kaffiglass. 

Ikke for den gemene hop, tør jeg å påstå.  Jeg vil også tørre å påstå at det finnes en noe større internasjonal kundegruppe for Mummikoppene.

Skal man sammenligne glede, kan man jo sammenligne det med hva som helst egentlig. Jeg samler ikke på Mummikopper, men hadde personlig blitt langt mer glad for å få en Mummikopp enn en kopp fra Raad, da jeg ser mer verdi i Mummikoppene. 

Så ja, gleden kan sikkert være den samme for den som kjøper den. Men det betyr ikke at produktene er like ettertraktet.

Går jo heller ikke an å finne salgstall på disse glassene hennes siden alt er hysj hysj?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Det å la ting hale ut i lang tid er tydeligvis en teknikk både bloggere og ledere i kommunistiske land bruker. Folk slutter å stille spørsmål og bry seg når det går en viss tid og når de da kommer med svada etterhvert så har folk glemt hva hele greia dreier seg om. Ingen trenger å stilles til ansvar fordi folk har glemt hva saken dreide seg om til å begynne med. 

• Liker 3
  • Hjerte 2
Skrevet (endret)

Så en video av hu sjokoladedama hadde bestilt fra et utenlandsk firma, hvor de i etterkant av bestillingen hadde en ganske aggressiv mersalgmetode ved å sende "personlige" sms med forslag til andre produkter og kunne sette sammen pakker fordi. Noen hadde svart og da kom det også ekstra kostnader på telefonregningen pga sms til utlandet (usa tror jeg). Det virket veldig aggressivt og håper ikke det skjer eller er lovlig i Norge. Da kan man snakke om "kynisk bestevenn påvirkning" hvis influensere gjør slikt. 

Thrivin het firma

Madelen Tujak het brukeren

Endret av Snoopy82
Tilleggsopplysning
  • Liker 1
Skrevet

Hva skjer på Snapchat? Hun mister følgere i rekordfart 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (2 timer siden):

Du misforstår.

Klikk er når noen trykker seg inn på snappen. Visningstid er hvor lenge noen ser.

Reklame er det som gir Snapchat inntekter. Visningstid bestemmer hvor mye av inntektene til Snapchat influenseren får.

Men uansett om en er inne i snappen og ser deler og klikker seg igjennom gir dette inntekt. Selvom det selvfølgelig gir mer, jo lengre tid du er inne.Og når det er ekstra engasjement rundt det som skjer med Isabel vil flere oppsøke snap. 

Vil tro denne tråden øker engasjementet og dermed også flere som titter innom snappen. Men ulik seertid. Så selvom anti Raad  dominerer tråden, er disse også ironisk nok også med på å øke inntekten til  søsknebe Raad 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Sirah.2.0 skrev (40 minutter siden):

Tuller du? 😳

Nei, det ligger en filmsnutt der, med en som børster hesten sin.

• Liker 3
Skrevet
Teflonhjernen skrev (1 time siden):

Ja, blir spennende å se hva hun velger som drama denne gangen :filer:

Igår fikk hun ett spørsmål om hvordan hun ville oppdra de barn hun evt får. Og svaret var da- de skulle lære seg å rydde på rommet sitt, re opp sengen selv og hjelpe til hjemme, slik hun måtte i fosterhjemmet. Jeg skrev ett spørsmål til henne på  den gruppen hun nå har ( og tagget henne)  om hvordan skulle hun få til det, når hun aldri rydder selv, rer opp sengen,lager mat i eget liv nå ?  Kun er passenger Princess i bil osv .. I d hele tatt - gjør ingenting selv?  Jeg fikk selvsagt ikke  det lagt ut på hennes side, fikk heller ikke svar. I fjernet dette.  Så hun er ikke seriøst i d hele tatt.

• Liker 5
  • Nyttig 9
Skrevet
agent skrev (23 minutter siden):

Nei, det ligger en filmsnutt der, med en som børster hesten sin.

Håper det bare var i halen 🫣 Ikke at det er ok heller, men der er det i det minste ikke i kontakt med hud...

Skrevet
Sirah.2.0 skrev (40 minutter siden):

Håper det bare var i halen 🫣 Ikke at det er ok heller, men der er det i det minste ikke i kontakt med hud...

De med katter da, som tenkte det😭

• Nyttig 1
Skrevet
agent skrev (10 minutter siden):

Et stort NEI,jeg bruker balsamspray som er laget for kattepels,uten parfyme,er de helt fjern der inne?😰

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Sirah.2.0 skrev (57 minutter siden):

Parfymen trekker vel inn i kroppen gjennom hårene,ganske uansvarlig å bruke dette produktet på dyr🙈

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Det sitter nok mange der ute med forbrukslån og inkassokrav ( med for små temu bikinier de aldri passet inn i og får bruke ) for å støtte alle disse venninne sine, og hovedpersonen kaster rundt seg med blodpengene deres og koser seg.

• Liker 7
  • Hjerte 1
Skrevet
Velinda skrev (48 minutter siden):

Et stort NEI,jeg bruker balsamspray som er laget for kattepels,uten parfyme,er de helt fjern der inne?😰

Ja, har det til bikkja. Det finnes egne produkter til dyr.

• Nyttig 2
Skrevet
Sirah.2.0 skrev (5 timer siden):

Veldig godt innlegg med mange gode tanker. Siden jeg tidligere har handlet hos Ivorie så får jeg svare.

Jeg har aldri kjøpt noe på lansering og kjenner meg ikke igjen i det du skriver med kjøpepress osv. Det er da min personlige opplevelse og jeg er helt sikker på at mange faktisk havner i denne kategorien og det er veldig trist.

Jeg vil dra en parallell til home party industrien som var stor for en del år tilbake. Jeg var på et Mary Kay party. Dro kort og greit fordi jeg trodde jeg skulle ha en hyggelig kveld med venninnene mine hvor vi prøvde noen kule produkter. Den selgeren er den mest pågående jeg noensinne har vært borte i! Hun spilte virkelig på venninnefølelsen hele veien og dersom vi handlet så fikk den snille verten en fin gave og det fortjente hun vel for å stelle i stand? Alle syntes det var kjempekleint, men ingen turte å si noe. Alle bortsett fra meg handlet og jeg fikk faktisk kjeft og selgeren himlet med øynene over at jeg kunne være så dum at jeg ikke støttet dette. Dette er jo ikke enestående for Mary Kay, finnes/fantes masse sånne firmaer.

Man skal ikke kimse av ufine salgsmetoder.

En veldig personlig historie for meg men var på krisesenter for 10 år siden, og der var det ei som prøvde og prakke Mary Kay sminke på meg, det var desperat. Hadde ikke fått pakket med meg så mye når jeg kom dit.

• Hjerte 6
Skrevet
Bendie skrev (2 timer siden):

Men uansett om en er inne i snappen og ser deler og klikker seg igjennom gir dette inntekt. Selvom det selvfølgelig gir mer, jo lengre tid du er inne.Og når det er ekstra engasjement rundt det som skjer med Isabel vil flere oppsøke snap. 

Vil tro denne tråden øker engasjementet og dermed også flere som titter innom snappen. Men ulik seertid. Så selvom anti Raad  dominerer tråden, er disse også ironisk nok også med på å øke inntekten til  søsknebe Raad 

Derfor begynte jeg å bruke story looker og håper at mange andre bruker det i stedet for snap chat 😃

• Nyttig 5
Skrevet
agent skrev (1 time siden):

Er folk virkelig så uintelligente? Brukde dette på dyr? Mange som ikke burde hatt ansvar for dyr ja 🙈

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Lena88 skrev (14 minutter siden):

Derfor begynte jeg å bruke story looker og håper at mange andre bruker det i stedet for snap chat 😃

Men stemmer det egentlig? På hvilket grunnlag mener en at Story Looker ikke gir influenserene visningstid?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...