Natu Skrevet 10 timer siden #42281 Skrevet 10 timer siden agent skrev (28 minutter siden): Isabel raad? Ja. Kan du se om du får henne opp?
Ellenn Skrevet 10 timer siden #42282 Skrevet 10 timer siden Outside Viewer skrev (2 timer siden): Ja, det er «mange kokker og mye søl her»… Men har ikke tv2 et helt team som jobber med denne serien tror vi? Om de har hatt et år der de har jobbet med dette, og vet hvordan «influenser-bransjens mangelfulle regelverk» kan ramme, tror vi ikke at de har trippel-sjekket alt de legger ut? Spør fordi jeg virkelig lurer.🤔 Hvis de har hatt et helt team som har jobbet med dette i et helt år er jeg ikke veldig imponert over de 22 minuttene de fikk ut av det året. Johanne Regine skrev (1 time siden): Du mååå lese og gjengi her Meld deg inn selv! Dette er ikke en tråd om følgerne til Isabel. skeiv-ostepop skrev (1 time siden):De skryter over å ha omsatt for 22 mill i 2024. 103k er ikke 10% av 22 mill. Er det ikke 10% av overskuddet? Margit777 skrev (1 time siden): Hvor mye betalte dere Ivory for disse glassen man kan få til 65 kr på temu, der de stammer ifra? De finnes selvsagt med de eksklusive bøyde variantene også. Hvis du leser teksten ser du at dette er plast-kaffekopp 1
agent Skrevet 10 timer siden #42283 Skrevet 10 timer siden (endret) Natu skrev (9 minutter siden): Ja. Kan du se om du får henne opp? Endret 10 timer siden av agent
Johanne Regine Skrevet 10 timer siden #42284 Skrevet 10 timer siden Ellenn skrev (2 minutter siden): Hvis de har hatt et helt team som har jobbet med dette i et helt år er jeg ikke veldig imponert over de 22 minuttene de fikk ut av det året. Meld deg inn selv! Dette er ikke en tråd om følgerne til Isabel. Er det ikke 10% av overskuddet? Hvis du leser teksten ser du at dette er plast-kaffekopp Det er heller ingen tråd der du bestemmer hva jeg skal gjøre. Ta deg en kanelbolle og rull inn rullegardinene 2 3 4
Zena33 Skrevet 10 timer siden #42285 Skrevet 10 timer siden Ellenn skrev (3 minutter siden): Hvis de har hatt et helt team som har jobbet med dette i et helt år er jeg ikke veldig imponert over de 22 minuttene de fikk ut av det året. Du har ikke fått med deg at det kommer 2 episoder til? Det er lite imponerende det også, når man velger å kritisere. 2 7
agent Skrevet 10 timer siden #42286 Skrevet 10 timer siden Natu skrev (9 minutter siden): Ja. Kan du se om du får henne opp? Gikk greit det
Natu Skrevet 10 timer siden #42287 Skrevet 10 timer siden agent skrev (3 minutter siden): Gikk greit det 1
Ellenn Skrevet 10 timer siden #42288 Skrevet 10 timer siden Zena33 skrev (6 minutter siden): Svaret ditt satt jeg inn som et sitat, i teksten hvor jeg også la med bildet. Poenget med bildet var for å tydeliggjøre den samtalen du valgte å gå inn i. Men som sagt, jeg har skjønt nå at du ikke er villig til å svare på spørsmålet om, det du mang en gang har beskrevet som dyktige advokater og rådgivere, også har svindlet/lurt Isabel siden hun påstår å ha blitt lurt. Er det en ny regel her inne? At man må bla seg bakover i tråden og finne begynnelsen på en samtale før man kan sitere et innlegg og svare på det innlegget. Hvis svaret mitt hadde vært til kommentaren på bilde ditt hadde jeg sitert den kommentaren. I stedet for å drive å dikte opp ting kan du jo finne et innlegg hvor jeg har beskrevet advokatene og rådgiverne som dyktige. Og hvor jeg har skrevet at de har svindlet Isabel. 1
Janmar Skrevet 10 timer siden #42289 Skrevet 10 timer siden Natu skrev (13 minutter siden): Ja. Kan du se om du får henne opp? Skrev inn brukernavn til deg. Hun er på insta. Kontoen er ikke borte, så enten skriver du ikke riktig brukernavn eller du er blokka
Ellenn Skrevet 10 timer siden #42290 Skrevet 10 timer siden Zena33 skrev (7 minutter siden): Du har ikke fått med deg at det kommer 2 episoder til? Det er lite imponerende det også, når man velger å kritisere. Får håpe for dem sin skyld at de har gjort bedre jobb i de to neste episodene. 2
Natu Skrevet 10 timer siden #42291 Skrevet 10 timer siden Janmar skrev (8 minutter siden): Skrev inn brukernavn til deg. Hun er på insta. Kontoen er ikke borte, så enten skriver du ikke riktig brukernavn eller du er blokka Jeg må være blokkert. Skrev en kommentar under innlegget Henrik Troy hadde om henne🙂 2
Velinda Skrevet 9 timer siden #42292 Skrevet 9 timer siden Natu skrev (9 minutter siden): Jeg må være blokkert. Skrev en kommentar under innlegget Henrik Troy hadde om henne🙂 Oj,ja da har du havna på svartelisten🫣 2 1 1
Zena33 Skrevet 9 timer siden #42293 Skrevet 9 timer siden Ellenn skrev (15 minutter siden): Er det en ny regel her inne? At man må bla seg bakover i tråden og finne begynnelsen på en samtale før man kan sitere et innlegg og svare på det innlegget. Hvis svaret mitt hadde vært til kommentaren på bilde ditt hadde jeg sitert den kommentaren. I stedet for å drive å dikte opp ting kan du jo finne et innlegg hvor jeg har beskrevet advokatene og rådgiverne som dyktige. Og hvor jeg har skrevet at de har svindlet Isabel. Nå har du fått spørsmålet for 4.gang, og du fortsetter med floksler om alt annet enn å svare på det korte, konsise spørsmålet. At du nå kommer med påstander om at jeg har hevdet at du har sagt at hun ble lurt er direkte latterlig, det er jo det du har blitt spurt om, ikke beskyldt for å ha sagt. Nok en unnamanøver fra noe du ikke ønsker å svare på. Å latterliggjøre at jeg bladde 3 sider bakover for å ta ut konteksten, for å fremstille dette som at noen skulle ha vært tvingt til det illustrer godt at det er unnamanøver som gjelder, heller det enn å svare. Et svar kommer du ikke til å komme med, så da kan du slutte med å manøvrere unna det å svare også. Lite vits å fylle feeden med dette. 3 1 5
Margit777 Skrevet 9 timer siden #42294 Skrevet 9 timer siden Ellenn skrev (46 minutter siden): Hvis de har hatt et helt team som har jobbet med dette i et helt år er jeg ikke veldig imponert over de 22 minuttene de fikk ut av det året. Meld deg inn selv! Dette er ikke en tråd om følgerne til Isabel. Er det ikke 10% av overskuddet? Hvis du leser teksten ser du at dette er plast-kaffekopp Designet er likt. Såklart får man glass der også. Dette var de første jeg fant. Samme barnslig design. 3 1 2
Tenkeselv Skrevet 9 timer siden #42295 Skrevet 9 timer siden agent skrev (1 time siden): Rami legger ut også Når man starte med å si at man klarer ikke å snakke skikkelig norsk som nærmest starten på denne støtten , så sier det egentlig alt. Han sier også at Isabel er storesøsteren min så jeg må støtte henne her 😳 Nei nei nei Rami, vil du overleve dette så prater du kun for det selv. Men det blir vel egentlig like meningsløst da det meste du sier har du egentlig ikke en egen formening eller viten om. Samt hvorfor er Rami den som brått skal bli forsvarsminister for Isabel her ? Fordi han har meldt permanent flytting til Dubai ? Sidra eller Shehed burde hun vel også bedt om å hjelpe henne med en uttalelse ? 5
Tenkeselv Skrevet 9 timer siden #42296 Skrevet 9 timer siden Ellenn skrev (1 time siden): Hvis de har hatt et helt team som har jobbet med dette i et helt år er jeg ikke veldig imponert over de 22 minuttene de fikk ut av det året. Meld deg inn selv! Dette er ikke en tråd om følgerne til Isabel. Er det ikke 10% av overskuddet? Hvis du leser teksten ser du at dette er plast-kaffekopp Nå svarer jeg kun på en liten ting ang ordet plastkopp her, det glasset er i glass. Alle som kjenner til Amazon,Temu osv vet at bedriftenes der bruker alle disse ulike søkeordene for å treffe når kjøpere søker på noe. Finne du et slikt glass i plast på Temu så legg gjerne ut linken, for det finner du ikke: 1
Soli Skrevet 9 timer siden #42297 Skrevet 9 timer siden Tenkeselv skrev (8 minutter siden): Nå svarer jeg kun på en liten ting ang ordet plastkopp her, det glasset er i glass. Alle som kjenner til Amazon,Temu osv vet at bedriftenes der bruker alle disse ulike søkeordene for å treffe når kjøpere søker på noe. Finne du et slikt glass i plast på Temu så legg gjerne ut linken, for det finner du ikke: Ser ikke hele diskusjonen her, men om poenget var at glasset som ble lenket til fr Temu var i plast, så er i allefall det et her som er glass. Jeg har ikke sett glasset til Ivorie, så er ikke 100% sikker på at det er samme design : https://share.temu.com/RfRLCAN3auB Tviler på de har plukket opp designet på Isabel sin kopp og kopiert det - heller omvendt 4
Tenkeselv Skrevet 9 timer siden #42298 Skrevet 9 timer siden Soli skrev (7 minutter siden): Ser ikke hele diskusjonen her, men om poenget var at glasset som ble lenket til fr Temu var i plast, så er i allefall det et her som er glass. Jeg har ikke sett glasset til Ivorie, så er ikke 100% sikker på at det er samme design : https://share.temu.com/RfRLCAN3auB Tviler på de har plukket opp designet på Isabel sin kopp og kopiert det - heller omvendt Vedkommendes korrigerer den som la ut bildet at det stod Plastkopp i teksten på Temu. Glasset der er like mye glass som Ivorie sitt, bare til en helt annen pris. 1 1
Harnoejegvilsi Skrevet 8 timer siden #42299 Skrevet 8 timer siden Husker dere da Trump ydmyket Zelensky offentlig? Nesten som Isabel vs Line. og den dama følger omtrent halve Norge🙄🙈 Dette var skremmende saker gitt…. 8
Lykkeliten* Skrevet 6 timer siden #42300 Skrevet 6 timer siden Dette kommer ikke Isabel godt ut av! Jeg snakker ikke om dokumentaren som jeg ikke har og ikke skal se, men reaksjonen på den. Det er svært uprofesjonelt å gå på journalisten personlig og det er svært ugreit å legge ut screenshot og skjule datoen. Innleggene til journalisten er ikke greie, men de har ingenting med hennes jobb i denne saken å gjøre. Det er ikke hun personlig som har laget denne serien, hun er en del av et team til en av Norges største tv-kanaler og å trekke henne frem på denne måten gjør ikke Isabel Raad noen tjeneste. 4 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå