AnnaLovise Skrevet 36 minutter siden #42262 Skrevet 36 minutter siden SaraEmil skrev (3 minutter siden): Det blir for enkelt å svelge den forklaringen rått. Tenk deg at en elev blir tatt i å jukse på skolen. Når læreren stiller spørsmål, nekter eleven å svare på jukset, men peker heller på læreren og roper: "Læreren er slem, og hun sa et stygt ord for ti år siden!" Det er akkurat det som skjer her. TV 2 må følge streng norske lover for hva de har lov til å sende på TV. Influenseren kan derimot legge ut hva som helst på sin egen Snapchat uten at noen sjekker om det er sant. Når hun ber følgerne sine om å passe seg for TV 2 i stedet for å svare på kritikken om sine egne produkter, handler det ikke om at hun ikke fikk svare. Det handler om at hun vil at folk skal se en annen vei. Syk, farlig og umoden oppførsel på IR. Grøsser. Da hun satt på snapchat og proklamerte at hun skulle ha en inndag med mail og møter eller hva det var, da tv 2 var utenfor, så hun ikke så veldig selvsikker ut. Forstår godt at hun har imposter syndrom. 3
Soli Skrevet 36 minutter siden #42263 Skrevet 36 minutter siden Her er nok rotet til det andre Line Haus hadde skrevet på Twitter. Dette var en stor debatt på den tiden: https://www.dagbladet.no/kultur/en-hyllest-til-joslashrgen-foss/63168075 Men det har vel ikke falt inn for Isabel og girls hennes at dette er hentet ut fra en større sammenheng😅 2
Heksa_i_skogen Skrevet 34 minutter siden #42264 Skrevet 34 minutter siden agent skrev (4 minutter siden): Nå har IR lagt det ut på Instagram også🤷♀️🤦♀️ Jøssenavn, dette går over stokk og stein. For et shit show dette har blitt. Nå er det nok for min del. Dette er jo rene barnehagen og jeg orker ikke bruke mer tid på hverken IR eller den journalisten som nå dras ned i dritten. Håper TV2 har ryggen hennes for det vil hun virkelig trenge nå. IR blokkeres på alle medier for min del for dette er rett og slett helt på styr. Og takk for fin "underholdning" her på KG med enkelte gode og gjennomtenkte innlegg, men min tid er over her også. 3
skeiv-ostepop Skrevet 32 minutter siden #42265 Skrevet 32 minutter siden Zena33 skrev (4 minutter siden): Og selvsagt skjønner alle, bortsett fra innerste kjerne, at dette handler om at man ikke har donert som lovet. Et lite regnestykke. I går ble hun jo unnskyldt for evnt manglende donasjon i Ivorie fordi hun donerte jo 1 mill privat til en skole i India. Om vi regner ca på donasjonene som skulle vært gitt; 2023: 130k 2024: 2,2 mill 2025: 5 mill (anslagsvis siden det er tallet de selv har påstått) Det som faktisk er dokumentert donert er 103k. Dvs Isabel (og kanskje Synnøve) beholder 7,1 mill selv som skulle vært donert. Det er flaut. Legger vi godviljen til og antar at den millionen til India kom frem så er det fortsatt 6,1 i pluss. Jammen meg godt at Isabel bryr seg såååååå myyyyyeeeeeee oom veldedighet dasaameeeeer 😭😭😭😭😭 2
Janmar Skrevet 31 minutter siden #42266 Skrevet 31 minutter siden Farlig det IR, Rami og SS driver med nå! Kun fordi man ikke liker dokumentaren så skal man nå få flere hundre tusen gærne RS til å trakassere, hetse, true en journalist? Stakkars hu kommer til å få det tøft fremover. Om IR har tenkt over konsekvensene dette gjør så er hu ja jeg har ikke ord. IKKE greit i det hele tatt!! 2 1 1
Frida2026 Skrevet 30 minutter siden #42267 Skrevet 30 minutter siden agent skrev (36 minutter siden): Tror du misforstår evt.jeg ikke skjønner hva du mener.🤷♀️ OK sorry misforsto.
Ellenn Skrevet 29 minutter siden #42268 Skrevet 29 minutter siden Zena33 skrev (3 timer siden): Samtalen du svarte på er den du finner på bildet. Det er en diskusjon om manglende kompetanse og det påståtte sviket. Vedkommende du svarer sier at hun må finne noen andre som kan, at det er lover som må følges. Hvorpå du svarer at hun har hatt advokat(er) og rådgivere. Så spørsmålet mitt er fortsatt om du mener at hun har blitt sviktet/lurt av disse også, for de burde vel hatt kontrollen når hun sier at hun ikke hadde det selv. Nå må du slutte å dikte opp ting. Jeg svarte på kommentaren på dette bildet
Frida2026 Skrevet 27 minutter siden #42269 Skrevet 27 minutter siden Janmar skrev (1 minutt siden): Farlig det IR, Rami og SS driver med nå! Kun fordi man ikke liker dokumentaren så skal man nå få flere hundre tusen gærne RS til å trakassere, hetse, true en journalist? Stakkars hu kommer til å få det tøft fremover. Om IR har tenkt over konsekvensene dette gjør så er hu ja jeg har ikke ord. IKKE greit i det hele tatt!! Håper Tv 2 kommer på banen nå. Å hjelper sin ansatt. Det er jo flere med i dette programmet. 1 2 2
Velinda Skrevet 27 minutter siden #42270 Skrevet 27 minutter siden Janmar skrev (1 minutt siden): Farlig det IR, Rami og SS driver med nå! Kun fordi man ikke liker dokumentaren så skal man nå få flere hundre tusen gærne RS til å trakassere, hetse, true en journalist? Stakkars hu kommer til å få det tøft fremover. Om IR har tenkt over konsekvensene dette gjør så er hu ja jeg har ikke ord. IKKE greit i det hele tatt!! Kjempe farlig,kjenner det langt inni magen,håper det får konsekvenser for de 3,de er jo ikke frisk noen av de 1 2
Janmar Skrevet 21 minutter siden #42271 Skrevet 21 minutter siden Natu skrev (17 minutter siden): Jeg finner henne ikke på Instagram? Isabelsraad har du søkt riktig brukernavn? 1
Moens Skrevet 21 minutter siden #42272 Skrevet 21 minutter siden Fy søren … etter å ha lest gjennom de siste sidene synes jeg oppriktig synd på de fremtidige journalistene som skal undersøke influensere. Dette begynner å bli psykt. Dersom kritikken mot Isabel faktisk er grunnløs, skjønner jeg ikke hvorfor hun får så panikk. Da burde det vel være ganske enkelt å møte kritikken med åpenhet, dokumentasjon og fakta. Og det er nettopp dokumentasjonen jeg savner. Hvis dette faktisk er en legitim og seriøs bedrift, og veldedighet er så viktig, hvorfor er det så vanskelig å vise til hvor pengene går?? Hun er majoritetseier. Har det noe som helst å si? Hun mener nei. Jeg tenker at det i hvert fall betyr at hun har en betydelig eierinteresse og innflytelse i selskapet. Når hun samtidig sier at hun ikke har management og ikke har kontroll på alt som skjer rundt nettbutikken, synes jeg det er naturlig å stille spørsmål ved hvor mye ansvar hun faktisk tar for babyen sin. Jeg synes også veksten er verdt å se nærmere på? Fra rundt 1,3 millioner i omsetning første året, til 22 millioner året etter og nesten 50 millioner året etter der igjen? Det trenger selvfølgelig ikke bety at noe er galt, men det er en voldsom vekst og helt naturlig å spørre hva som ligger bak. Jeg faller bare ikke helt til ro med at dette er «normalt» når man samtidig kan sammenligne med etablerte aktører. For eksempel omsatte Tjøstolvsen, som er norsk distributør av blant annet BABOR, for rundt 56 millioner kroner i 2025 – altså bare litt mer enn Ivorie skal ha omsatt. Og da snakker vi om en etablert virksomhet med flere tiår bak seg. Det er selvfølgelig ikke helt sammenlignbare virksomheter, men nettopp derfor synes jeg veksten til Ivorie er interessant. Nesten 50 millioner i omsetning etter bare noen få år er voldsomt...for så å legge ned en så suksessfull bedrift? 4
agent Skrevet 18 minutter siden #42273 Skrevet 18 minutter siden Natu skrev (20 minutter siden): Jeg finner henne ikke på Instagram? Isabel raad?
skeiv-ostepop Skrevet 15 minutter siden #42274 Skrevet 15 minutter siden Moens skrev (5 minutter siden): Fy søren … etter å ha lest gjennom de siste sidene synes jeg oppriktig synd på de fremtidige journalistene som skal undersøke influensere. Dette begynner å bli psykt. Dersom kritikken mot Isabel faktisk er grunnløs, skjønner jeg ikke hvorfor hun får så panikk. Da burde det vel være ganske enkelt å møte kritikken med åpenhet, dokumentasjon og fakta. Og det er nettopp dokumentasjonen jeg savner. Hvis dette faktisk er en legitim og seriøs bedrift, og veldedighet er så viktig, hvorfor er det så vanskelig å vise til hvor pengene går?? Hun er majoritetseier. Har det noe som helst å si? Hun mener nei. Jeg tenker at det i hvert fall betyr at hun har en betydelig eierinteresse og innflytelse i selskapet. Når hun samtidig sier at hun ikke har management og ikke har kontroll på alt som skjer rundt nettbutikken, synes jeg det er naturlig å stille spørsmål ved hvor mye ansvar hun faktisk tar for babyen sin. Jeg synes også veksten er verdt å se nærmere på? Fra rundt 1,3 millioner i omsetning første året, til 22 millioner året etter og nesten 50 millioner året etter der igjen? Det trenger selvfølgelig ikke bety at noe er galt, men det er en voldsom vekst og helt naturlig å spørre hva som ligger bak. Jeg faller bare ikke helt til ro med at dette er «normalt» når man samtidig kan sammenligne med etablerte aktører. For eksempel omsatte Tjøstolvsen, som er norsk distributør av blant annet BABOR, for rundt 56 millioner kroner i 2025 – altså bare litt mer enn Ivorie skal ha omsatt. Og da snakker vi om en etablert virksomhet med flere tiår bak seg. Det er selvfølgelig ikke helt sammenlignbare virksomheter, men nettopp derfor synes jeg veksten til Ivorie er interessant. Nesten 50 millioner i omsetning etter bare noen få år er voldsomt...for så å legge ned en så suksessfull bedrift? Vær obs på at 50 mill er hennes påstand. Det er heller ikke dokumentert. Som så mye annet.
Moens Skrevet 11 minutter siden #42275 Skrevet 11 minutter siden skeiv-ostepop skrev (2 minutter siden): Vær obs på at 50 mill er hennes påstand. Det er heller ikke dokumentert. Som så mye annet. Ja, jeg tenkte på det. Men uansett hvordan man snur og vender på det blir det ikke bra😅
Natu Skrevet 11 minutter siden #42276 Skrevet 11 minutter siden agent skrev (7 minutter siden): Isabel raad? Ja. Jeg skjønner ingenting
Zena33 Skrevet 2 minutter siden #42277 Skrevet 2 minutter siden (endret) Ellenn skrev (27 minutter siden): Nå må du slutte å dikte opp ting. Jeg svarte på kommentaren på dette bildet Kommentaren fra Skeiv Ostepopp var den du svarte på ja, det kommer jo godt frem av bildet jeg la ved. Nå var det et svar Ostepopp gjorde til Sveits35, derfor tok jeg med det slik at alle skulle få se hele forbindelsen, slik du gjorde når du valgte å gå inn å svare. Å hevde at jeg bare dikter opp ting, og i tillegg hevder at du svarte på noe helt annet blir urimelig når du ser at Ostepopp sitt svar også er på mitt bilde, se første avsnitt som er identisk på det du har klippet og svart på. Legger det ved på nytt. At du for 3. gang unnlater å svare på det jeg spør om tolker jeg som at du ikke vil svare, for det vil sette alle dine tidligere påstander om dyktige advokater og rådgivere i et dårlig lys. Endret 1 minutt siden av Zena33
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå