Margit777 Skrevet 8 timer siden #42161 Skrevet 8 timer siden skeiv-ostepop skrev (3 timer siden): Men Isabel kan jo bare legge ut dokumentasjon på snappen sin nå? Bare på en av påstandene sine? Hun har INGEN. 1 1 9
Frøken79 Skrevet 8 timer siden #42162 Skrevet 8 timer siden (endret) skeiv-ostepop skrev (8 minutter siden): Men hvorfor klarer ikke Isabel å legge ut den dokumentasjonen nå? Som jeg har sagt før. Det Line har lagt frem av dokumentasjon her står seg selv om noen galne elsklinger skal ta Line. Det er bare et forsøk på å flytte fokus og gjøre seg selv til et offer i historien så man får støtte og sympati. Forsvarer du Lines kommentarer? Igjen jeg støtter IKKE Isabel. Men jeg kan skjønne at når noen tar deg på ting, så vil du gi tilbake. Den mentaliteten ligger vel sterkt hos de fleste vil jeg tro. Man kan vel tenke at Isabel er kynisk, og samtidig mene at Line er uprofesjonell? Hennes innlegg setter henne ikke i noe godt lys, uansett hvor lenge siden det er. Endret 8 timer siden av Frøken79 2
Wanda_2025 Skrevet 8 timer siden #42163 Skrevet 8 timer siden Sveits35 skrev (1 minutt siden): Isabel deler dokumentasjon på Snap i kveld, deriblant bevis på at Line jobbet i VG da flere av tweetene ble skrevet. Isabel skal la alt som er sagt i kveld ligge ute en uke. She is on fire! Hvorfor legger hun ikke ut relevant info om donasjoner, og hvorfor Ivorie ble tappet for penger i forkant av konkursen? Eller om hvorfor ikke revisor er på plass i det andre firmaet? Hvis hun har tid til å være så barnslig å bruke tid på å forsøke å sverte en journalist, så har hun også tid til å hoste opp annen dokumentasjon. 1 1 11
Johanne Regine Skrevet 8 timer siden #42164 Skrevet 8 timer siden Trixie99 skrev (1 time siden): At Tv2 kuttet vekk teksten på Isabels video syns jeg faktisk nesten ikke er noe værre enn hva Isabel driver må akkurat nå, og dekker over datoen på Lines poster. Ps vil legge til at jeg synes det Line skrev er motbydelig, så her støtter jeg verken den ene eller den andre. Hva er motbydelig her? Fordi hun skriver neger? Hun har jo rett i det hun sier 5 9
Johanne Regine Skrevet 8 timer siden #42165 Skrevet 8 timer siden Jeg sitter med popcornet og koser meg. Og Isabel ler vel hele veien til banken. Dette tjener hun mer penger på 1
Zena33 Skrevet 8 timer siden #42166 Skrevet 8 timer siden Outside Viewer skrev (1 minutt siden): Jeg ville vel heller sagt «she’s bruning down the house»… 🥴 (sitt eget) Sjeldent jeg ser noen juble så fælt over et menneske i brann (les: som ikke vet sitt eget beste). Men det er vel fansen i et nøtteskall det, høye heiarop til det bare er asken igjen. 5
Stjertmeis Skrevet 8 timer siden #42167 Skrevet 8 timer siden Sveits35 skrev (6 minutter siden): Isabel deler dokumentasjon på Snap i kveld, deriblant bevis på at Line jobbet i VG da flere av tweetene ble skrevet. Isabel skal la alt som er sagt i kveld ligge ute en uke. She is on fire! Nei, IR sa at den ene tweeten ble skrevet da ho var ansatt i VG. Det ho derimot ikke sa, var at Line var fullstendig nyansatt praktikant rett ut av VGS, og at de øvrige var skrevet mens ho fremdeles gikk på VGS. IR veit jo når tweetene er fra, og har kryssjekka de med linkedin-en til Line. Så IR veit jo opplagt at dette er gammel dritt som ikke sier noe om Line, verken som person eller fagperson, i dag. Men det utelater IR helt bevisst, for å piske opp stemninga. I tillegg bruker IR denne nye informasjonen som ho vart kjent med i dag, som liksom grunn til at IR i løpet av det siste året ikke har vært komfortabel med å la seg intervjue av denne "fatshaming rasisten". At IR ikke vil la seg intervju har ingenting med 14 år gamle tweeter å gjøre. Men følgerne hennes er jo komplett hjernedøde som kjøper dette. 2 17
Frøken79 Skrevet 8 timer siden #42168 Skrevet 8 timer siden Johanne Regine skrev (2 minutter siden): Hva er motbydelig her? Fordi hun skriver neger? Hun har jo rett i det hun sier Denne kommentaren sier mye om deg.... 🤡 1 2
Johanne Regine Skrevet 8 timer siden #42169 Skrevet 8 timer siden (endret) Frøken79 skrev (Akkurat nå): Denne kommentaren sier mye om deg.... 🤡 Hva da? Skjønner du egentlig hva hun skriver og hva hun kritiserer? Les det en gang til Endret 8 timer siden av Johanne Regine 10
agent Skrevet 8 timer siden #42170 Skrevet 8 timer siden SaraEmil skrev (2 minutter siden): Det er nettopp det som gjør dette så ille. De bruker maktposisjonen sin helt uten bremser. Når en aktør med hundretusener av følgere velger å repost meldinger der en journalist kalles for "sugga" o andre tilsvarende, fungerer det i praksis som en offentlig uthenging og en godkjenning av hets. En redaktørstyrt avis ville fått knusende kritikk og blitt felt i PFU for en slik publisering, men influensere kan gjøre det fritt og uten konsekvenser. De benytter seg av alle fordelene med å ha et gigantisk publikum når de skal selge varer eller angripe kritikere, men fraskriver seg alt ansvar for hva de utsetter enkeltpersoner for. Det er en enorm maktubalanse når journalister må følge et strengt presseetisk regelverk, mens influenserne kan bruke sine egne kanaler til ren utskjelling. Det er veldig farlig det IR driver med nå, med tanke på Raadsquad Isabel Raad. Men hun fikk Støtte av Sebastian S, Dancke, Myhre og Tandberg og det gikk vist rett i hue på IR. Dette er ikke normalt oppførsel. 1 1 8
Johanne Regine Skrevet 8 timer siden #42171 Skrevet 8 timer siden agent skrev (Akkurat nå): Det er veldig farlig det IR driver med nå, med tanke på Raadsquad Isabel Raad. Men hun fikk Støtte av Sebastian S, Dancke, Myhre og Tandberg og det gikk vist rett i hue på IR. Dette er ikke normalt oppførsel. Det hele er komisk lapskaus. Disse får bare mer oppmerksomhet og det er akkurat det de vil 1 1 3
skeiv-ostepop Skrevet 8 timer siden #42172 Skrevet 8 timer siden Frøken79 skrev (6 minutter siden): Forsvarer du Lines kommentarer? Igjen jeg støtter IKKE Isabel. Men jeg kan skjønne at når noen tar deg på ting, så vil du gi tilbake. Den mentaliteten ligger vel sterkt hos de fleste vil jeg tro. Man kan vel tenke at Isabel er kynisk, og samtidig mene at Line er uprofesjonell? Hennes innlegg setter henne ikke i noe godt lys, uansett hvor lenge siden det er. Hvor har jeg forsvart kommentaren til Line? Dette er problemet. Du (og flere andre) tror at dette gjør all annen kritikk verdiløs. Men det gjør ikke det. Lyset inneholdt fortsatt giftstoffer. Ivorie prøvde å nekte innsyn i hva lysene bestod av. Ivorie klarer ikke å dokumentere at det er donert 10% av overskuddet. Og dokumentasjonen det påstås at hun legger ut i kveld? Det er en vits. 1 7
SaraEmil Skrevet 8 timer siden #42173 Skrevet 8 timer siden Johanne Regine skrev (8 minutter siden): Hva er motbydelig her? Fordi hun skriver neger? Hun har jo rett i det hun sier Målet med dette utspillet er krystallklart. Det er en direkte oppfordring til følgerne om å gå til angrep på journalisten og TV 2. Ved å tagge arbeidsgiveren og henge ut journalisten personlig, prøver hun å piske opp en storm som skal skremme og sverte dem som stiller kritiske spørsmål. Dette handler ikke om journalistikk eller sannhet, men om å bruke følgermassen sin som en pøbelmobb for å kneble kritikk av egen bedrift. 1 10
Sveits35 Skrevet 8 timer siden #42174 Skrevet 8 timer siden Stjertmeis skrev (6 minutter siden): Nei, IR sa at den ene tweeten ble skrevet da ho var ansatt i VG. Det ho derimot ikke sa, var at Line var fullstendig nyansatt praktikant rett ut av VGS, og at de øvrige var skrevet mens ho fremdeles gikk på VGS. IR veit jo når tweetene er fra, og har kryssjekka de med linkedin-en til Line. Så IR veit jo opplagt at dette er gammel dritt som ikke sier noe om Line, verken som person eller fagperson, i dag. Men det utelater IR helt bevisst, for å piske opp stemninga. I tillegg bruker IR denne nye informasjonen som ho vart kjent med i dag, som liksom grunn til at IR i løpet av det siste året ikke har vært komfortabel med å la seg intervjue av denne "fatshaming rasisten". At IR ikke vil la seg intervju har ingenting med 14 år gamle tweeter å gjøre. Men følgerne hennes er jo komplett hjernedøde som kjøper dette. Du må holde deg oppdatert, tror du Isabel har lagt på røret?
agent Skrevet 8 timer siden #42175 Skrevet 8 timer siden Sveits35 skrev (Akkurat nå): Du må holde deg oppdatert, tror du Isabel har lagt på røret? Holder hun på ennå🤦♀️ 1 2
Johanne Regine Skrevet 7 timer siden #42176 Skrevet 7 timer siden agent skrev (Akkurat nå): Holder hun på ennå🤦♀️ Enda? Gjenforteller hun hele Shirog historien og alt av traumer og at dette gjør at hun ikke finner seg i å bli avslørt av blonde rasistiske journalister i Tv2? 3 1 6
Frøken79 Skrevet 7 timer siden #42177 Skrevet 7 timer siden skeiv-ostepop skrev (1 minutt siden): Hvor har jeg forsvart kommentaren til Line? Dette er problemet. Du (og flere andre) tror at dette gjør all annen kritikk verdiløs. Men det gjør ikke det. Lyset inneholdt fortsatt giftstoffer. Ivorie prøvde å nekte innsyn i hva lysene bestod av. Ivorie klarer ikke å dokumentere at det er donert 10% av overskuddet. Og dokumentasjonen det påstås at hun legger ut i kveld? Det er en vits. Problemet er at du og flere ikke klarer og se at noen slakter det Ivory og Isabel har gjort, samtidig som man mener at Line er en dårlig journalist som har kommet med meget kritikkverdige kommentarer. Dokumentasjonen Isabel legger ut i kveld holder ikke mål. Men kritikken av Line er ikke verdiløs selv om Isabell har feilet. 1 1
Aristokrat1 Skrevet 7 timer siden #42178 Skrevet 7 timer siden skeiv-ostepop skrev (31 minutter siden): Overraskende god kontroll på alder og arbeidsgiver til noen som gjør jobben sin ser jeg, kun for å forsvare noen som ikke kan eller gidder å gjøre jobben sin. Haha😆 eller et kjapt google søk på et spm som ble stilt som alle kunne gjort😉 2
Wanda_2025 Skrevet 7 timer siden #42179 Skrevet 7 timer siden (endret) SaraEmil skrev (9 minutter siden): Målet med dette utspillet er krystallklart. Det er en direkte oppfordring til følgerne om å gå til angrep på journalisten og TV 2. Ved å tagge arbeidsgiveren og henge ut journalisten personlig, prøver hun å piske opp en storm som skal skremme og sverte dem som stiller kritiske spørsmål. Dette handler ikke om journalistikk eller sannhet, men om å bruke følgermassen sin som en pøbelmobb for å kneble kritikk av egen bedrift. Det er flere som blir skadelidende hvis dette får økonomiske konsekvenser for henne. Hvis samarbeidspartnere trekker seg, og følgerskaren endres så blir det mindre penger inn via Snap. Familien til Raad vil også kjenne på konsekvensene, og da skal man ty til alle midler for å stoppe kritikken. Dette er et godt eksempel på hvor råtten bransjen er. Endret 7 timer siden av Wanda_2025 1 6
agent Skrevet 7 timer siden #42180 Skrevet 7 timer siden 🪰🪰🪰🪰🪰🪰🪰🪰🪰🪰 Nå har IR lagt ut, de meldingene til Line på Raadsquad Isabel Raad Nesten 100 kommentarer, har ikke lest dem.🕵♀️ 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå