Sveits35 Skrevet tirsdag kl. 21:46 #42241 Skrevet tirsdag kl. 21:46 skeiv-ostepop skrev (Akkurat nå): Dette er løgn. Åh er det? Hvem har fortalt deg det? 4
skeiv-ostepop Skrevet tirsdag kl. 21:46 #42242 Skrevet tirsdag kl. 21:46 Sveits35 skrev (Akkurat nå): Gå og sjekk selv Hvorfor kan ikke du fortelle eller dele? 4 1 2
adriana32 Skrevet tirsdag kl. 21:47 #42243 Skrevet tirsdag kl. 21:47 (endret) Tapaz skrev (7 minutter siden): Hvem som helst kan stille spørsmål, men hun er ikke pliktig å svare. Og hvorfor skulle hun når det er kjent i influenserverden at Line er uredelig. Men hun sier jo at hun har gitt dokumentasjonen, men at de utelot det. Samtidig kan hun ikke vise dokumentasjon nå grunnet en kommende rettsprosess. Ingenting av det hun sier stemmer Og selvfølgelig viser en dokumentasjon om en har rent mel i posen. . Endret tirsdag kl. 21:50 av adriana32 1 2 5
agent Skrevet tirsdag kl. 21:47 #42244 Skrevet tirsdag kl. 21:47 Natu skrev (5 minutter siden): Faen meg helt sykt å se hvor gal hun har blitt! Jeg tror nesten ikke mine egne øyne. Altså tenk på de mest ustabile i RS? Som får ideer om hvordan de skal hevne bestevenninna si ovenfor Line? Hva kan de finne på? Dette her kan jo gå skikkelig galt!!! Hvilken bedriftseier ville brukt samme strategi hvis bedriften var gransket av media? Svar: INGEN! For alle skjønner hvor sykt uprofesjonelt og nærmest paranoid psykotisk det er. Jeg kan ikke FORSTÅ at dere som forsvarer henne ikke ser hvor sinnsykt hun oppfører seg. Hva med samarbeidspartnerne? Beauty Rebels, Vita, Lyko, tax free avinor, Er hun i samarbeid med cubus og HM? Bjørvika Undertøy 1 1 8
skeiv-ostepop Skrevet tirsdag kl. 21:47 #42245 Skrevet tirsdag kl. 21:47 Sveits35 skrev (Akkurat nå): Åh er det? Hvem har fortalt deg det? Jeg ser jo det åpenbare her. Hadde Isabel hatt mer dokumentasjon enn det TV2 la frem (pressemeldingen uten beløp, og bankoverføringen) så hadde hun lett kunne legge det ut. Har hun gjort det? 4 2 8
adriana32 Skrevet tirsdag kl. 21:48 #42246 Skrevet tirsdag kl. 21:48 Sveits35 skrev (4 minutter siden): Isabel svarte TV2 men de brukte det ikke i dokumentaren siden det ikke passet inn i historien de ville fortelle Kjære gud.... 1 4 10
skeiv-ostepop Skrevet tirsdag kl. 21:49 #42247 Skrevet tirsdag kl. 21:49 adriana32 skrev (Akkurat nå): Kjære gud.... Nei det er nok religion i den fangruppa der. Ikke bland Gud inn i det og. 4
adriana32 Skrevet tirsdag kl. 21:51 #42248 Skrevet tirsdag kl. 21:51 skeiv-ostepop skrev (1 minutt siden): Nei det er nok religion i den fangruppa der. Ikke bland Gud inn i det og. 😅 3 1
Tapaz Skrevet tirsdag kl. 21:52 #42249 Skrevet tirsdag kl. 21:52 skeiv-ostepop skrev (6 minutter siden): Dette er løgn. Hvordan vet du det? 2
agent Skrevet tirsdag kl. 21:53 #42250 Skrevet tirsdag kl. 21:53 Soli skrev (15 minutter siden): Jeg tror disse uttalelsene er som svar/ironi over andres uttalelser i media. Mener det var en sak at det var en som uttalte at hvis jenter gikk med lettkledde klær så la de opp til å bli voldtatt. Tipper dette ikke er meninger tatt ut av det blå, men fra noe som skjedde i media og som hun har uenig i og som hun da har kommentert på denne måten. og ja - mange mener neger er det samme som et styggere ord. Det fikk Kjersti Grine erfare fra de unge influenserne når hun var på Farmen. Når jeg vokste opp var ikke det et skjellsord på noen måte. Det betegnet noen som var mørke i huden og ble brukt både i negativ og positiv forstand - akkurat som svart/hvit/mørkhudet/2n med annen hudfarge (usikker på hva som er «riktig» å bruke uten å krenke noen). Lurer på om denne kommentaren oppsto på grunnlag av noen av disse artiklene: https://www.dagbladet.no/nyheter/flere-hundre-lettkledde-jenter-tok-til-gatene/63377076 https://www.dagbladet.no/nyheter/flere-hundre-lettkledde-jenter-tok-til-gatene/63377076 så for de som tror dette er journalistens meninger må nok tenke seg om en gang til. Kjersti Grini fikk høre det. 1
SaraEmil Skrevet tirsdag kl. 21:53 #42251 Skrevet tirsdag kl. 21:53 Sveits35 skrev (8 minutter siden): Isabel svarte TV2 men de brukte det ikke i dokumentaren siden det ikke passet inn i historien de ville fortelle Det blir for enkelt å svelge den forklaringen rått. Tenk deg at en elev blir tatt i å jukse på skolen. Når læreren stiller spørsmål, nekter eleven å svare på jukset, men peker heller på læreren og roper: "Læreren er slem, og hun sa et stygt ord for ti år siden!" Det er akkurat det som skjer her. TV 2 må følge streng norske lover for hva de har lov til å sende på TV. Influenseren kan derimot legge ut hva som helst på sin egen Snapchat uten at noen sjekker om det er sant. Når hun ber følgerne sine om å passe seg for TV 2 i stedet for å svare på kritikken om sine egne produkter, handler det ikke om at hun ikke fikk svare. Det handler om at hun vil at folk skal se en annen vei. 6 1 23
agent Skrevet tirsdag kl. 21:55 #42252 Skrevet tirsdag kl. 21:55 skeiv-ostepop skrev (12 minutter siden): Hadde jeg vært Line/TV2 nå hadde jeg tatt grep om egen sikkerhet, og inkludert politiet. TV2 bør og sikre Line med tiltak. Jeg hadde og anmeldt Isabel for den rollen hun har oppi det her. Enig ❤️ 5 4 1
skeiv-ostepop Skrevet tirsdag kl. 21:56 #42253 Skrevet tirsdag kl. 21:56 Tapaz skrev (3 minutter siden): Hvordan vet du det? Fordi 10% av 22 million er ikke 103k. 2 1 8
agent Skrevet tirsdag kl. 21:56 #42254 Skrevet tirsdag kl. 21:56 Sveits35 skrev (10 minutter siden): Gå og sjekk selv Hvor da 2
Johanne Regine Skrevet tirsdag kl. 21:58 #42255 Skrevet tirsdag kl. 21:58 Like så greit at dama ikke bor i Norge. 5
agent Skrevet tirsdag kl. 22:01 #42256 Skrevet tirsdag kl. 22:01 Nå har IR lagt det ut på Instagram også🤷♀️🤦♀️ 3
Zena33 Skrevet tirsdag kl. 22:01 #42257 Skrevet tirsdag kl. 22:01 Tapaz skrev (11 minutter siden): Mye pga hvem journalist dette handler om Og da blir det som det ble nå, man får en mediedekning på at det stilles store spørsmålstegn ved de påståtte donasjonene da styreleder og eier av selskapet ikke ønsker å bidra med dokumentasjon eller oppklaringer. Og selvsagt skjønner alle, bortsett fra innerste kjerne, at dette handler om at man ikke har donert som lovet. 2 5
Ellenn Skrevet tirsdag kl. 22:02 #42258 Skrevet tirsdag kl. 22:02 SaraEmil skrev (3 timer siden): Men hun skrev hun kom tilbake til det? Kommer det en oppfølger?
Outside Viewer Skrevet tirsdag kl. 22:05 #42260 Skrevet tirsdag kl. 22:05 agent skrev (3 minutter siden): Nå har IR lagt det ut på Instagram også🤷♀️🤦♀️ Helledussen! Hun er ustoppelig… (manisk-panisk…? 2 1 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå