agent Skrevet 1 time siden #42201 Skrevet 1 time siden Vi burde kontakte myndighetene i Dubai, få lagt hun inn ett sted. Dette er ille🤦♀️ 2 2
Zena33 Skrevet 1 time siden #42202 Skrevet 1 time siden Frøken79 skrev (Akkurat nå): Jeg er i min fulle rett til å gjøre akkurat det jeg vil 😅 Lar meg ikke diktere av deg eller Ostepopp. Jeg synes dokumentaren var kjedelig. Og Line var dørgende kjedelig å høre og følge med på. Min mening. Du får ha din mening. Ingen som har prøvd å diktere deg her. Men på samme linje som du har rett til å gjøre (tror du mente mene) akkurat det du vil, så har vi andre lov til det også. Inne på et diskusjonsforum må du regne med at det du mener vil kunne møte motargumenter, uten at det er å diktere deg til noe som helst. 1 5
adriana32 Skrevet 1 time siden #42203 Skrevet 1 time siden agent skrev (1 minutt siden): Vi burde kontakte myndighetene i Dubai, få lagt hun inn ett sted. Dette er ille🤦♀️ Hvordan ser egentlig Dubai på disse influenserne? Noen som vet? Nå skaper hun mye støy. 3 1
Zena33 Skrevet 1 time siden #42204 Skrevet 1 time siden agent skrev (Akkurat nå): Vi burde kontakte myndighetene i Dubai, få lagt hun inn ett sted. Dette er ille🤦♀️ Tenkte nettopp på hvor heldig jeg er med min bror, han ville garantert ha kontaktet helsevesenet. Og overhode ikke pisket opp stemningen slik Rami driver med. Både han og fansen klappet i vei, mens hun har retning mot stupet. 1 4
skeiv-ostepop Skrevet 1 time siden #42205 Skrevet 1 time siden Det ble tidligere i kveld bløffet om at hun legger ut bevis på snap i kveld. Det eneste «beviset» hun legger ut for å styrke sin sak er denne pressemeldingen: https://www.fosterhjemsforening.no/aktuelt/isabel-raad-gir-arets-julegave-til-utsatte-barn/ Men det er igjen tåkelegging. Samme pressemelding ble vist i dokumentaren. Journalisten har altså ikke unnlat å legge frem dokumentasjon Ivorie/Isabel har sendt - slik Isabel hevder. Den er vist og nevnt i dokumentaren. Nok en løgn fra Isabel. Det Line og TV2 etterspør er dokumentasjon på hvor mye som er gitt, og hvilket år. Det eneste dokumentet Ivorie klarer å vise frem er en bankoverføring på 103k den 02.12.2025. Og for den som følger litt med er det kun 16 dager før pressemeldingen om donasjonen legges ut. Altså er det etter all sannsynlighet kun en donasjon som er gjort i alle årene 2019, 2020, 2021, 2022, 2023 og 2024. 2025 utgår åpenbart pga konkursen. Hvor mange av disse årene de forpliktet seg til å gi 10% har jeg ikke oversikt over, så det kan godt være 2024 var første året. Men det er to interessante detaljer her. Denne donasjonen kom ikke før ETTER at TV2 etterlyste dokumentasjon. Og lenge etterpå at Ivorie bekreftet at donasjonen allerede var gjort. Det andre er at den summen utgjør ikke 10% av det Isabel og Synnøve skryter av i omsetning i intervjuet i 2026. Laaaaaaaangt under. Så når Isabel lyver om at veldedighet er så jævla viktig for henne så forstår jeg ikke at hun kan sitte der å lyve så mye om dette som hun her gjør. De skryter over å ha omsatt for 22 mill i 2024. 103k er ikke 10% av 22 mill. Isabel du må skamme deg over det du holder på med her. 2 6
Wanda_2025 Skrevet 1 time siden #42206 Skrevet 1 time siden agent skrev (2 minutter siden): Vi burde kontakte myndighetene i Dubai, få lagt hun inn ett sted. Dette er ille🤦♀️ Følgerne skjønner ikke at Isabell Raad kan le hele veien til banken, og samtidig pleie eget ego med de rantene hun driver med nå. Og det ene og alene fordi de følger, gir respons og bruker tid på Snapchatten hennes. 2 1
Margit777 Skrevet 1 time siden #42207 Skrevet 1 time siden (endret) Tenkeselv skrev (4 timer siden): Ja disse glassene hær vært solgt på både Temu, Amazon osv i mange mange år. At folk har betalt dyre dommer for disse er meg en gåte 😅 Fikk tilfeldig denne opp idag, å må jo ærlig talt tenke : Selges den for å prøve å få over 500 kr fordi Ivorie er konkurs ? Tror man at glassene er en så ettertraktet vare at man kan få den prisen man vil ? Hvor mye betalte dere Ivory for disse glassen man kan få til 65 kr på temu, der de stammer ifra? De finnes selvsagt med de eksklusive bøyde variantene også. Endret 1 time siden av Margit777 3
Velinda Skrevet 1 time siden #42208 Skrevet 1 time siden Zena33 skrev (1 minutt siden): Tenkte nettopp på hvor heldig jeg er med min bror, han ville garantert ha kontaktet helsevesenet. Og overhode ikke pisket opp stemningen slik Rami driver med. Både han og fansen klappet i vei, mens hun har retning mot stupet. Ler🤣jeg er heldig med min også heldigvis,Rami er jo sikkert betalt for å piske opp stemningen,tror han blir dratt med i dragsuget utfor samme stup 4
SaraEmil Skrevet 1 time siden #42209 Skrevet 1 time siden agent skrev (7 minutter siden): Vi burde kontakte myndighetene i Dubai, få lagt hun inn ett sted. Dette er ille🤦♀️ Det er ille.Dette bildet sier alt om hensikten. "Du gransker andre, vi gransker deg". Det handler ikke om oppgjør med uheldige ordvalg fra ti år siden. Det er ren avsporing og en direkte trussel mot undersøkende journalistikk. Når en kommersiell aktør møter kritiske spørsmål om egen forretningsdrift ved å sette i gang en privat granskning av journalisten, har vi passert grensen for hva som er akseptabelt. Målet er krystallklart. Å skape så mye ubehag for journalisten og TV 2 at ingen tør å undersøke denne bransjen igjen. Det er et skremmende maktmisbruk når kommersielle aktører bruker følgermassen sin til å kneble pressen i stedet for å svare på kritikken om egne produkter. 2 6
Frøken79 Skrevet 1 time siden #42210 Skrevet 1 time siden Johanne Regine skrev (6 minutter siden): Ja den kommentaren sier mye om deg🤣 Så flott 😅 Jeg synes det er helt innenfor og gi kritikk til både Isabel/Ivory OG Line her. Det er alt jeg vil fram til. Jeg ønsker ikke å forsvare Isabell. Men jeg vil bare få frem at dokumentaren var dårlig i mine øyne. Så får du og andre mene at den var veldig bra faglig osv.... jeg sovnet av den. 1 2
Tapaz Skrevet 1 time siden #42211 Skrevet 1 time siden skeiv-ostepop skrev (3 minutter siden): Det ble tidligere i kveld bløffet om at hun legger ut bevis på snap i kveld. Det eneste «beviset» hun legger ut for å styrke sin sak er denne pressemeldingen: https://www.fosterhjemsforening.no/aktuelt/isabel-raad-gir-arets-julegave-til-utsatte-barn/ Men det er igjen tåkelegging. Samme pressemelding ble vist i dokumentaren. Journalisten har altså ikke unnlat å legge frem dokumentasjon Ivorie/Isabel har sendt - slik Isabel hevder. Den er vist og nevnt i dokumentaren. Nok en løgn fra Isabel. Det Line og TV2 etterspør er dokumentasjon på hvor mye som er gitt, og hvilket år. Det eneste dokumentet Ivorie klarer å vise frem er en bankoverføring på 103k den 02.12.2025. Og for den som følger litt med er det kun 16 dager før pressemeldingen om donasjonen legges ut. Altså er det etter all sannsynlighet kun en donasjon som er gjort i alle årene 2019, 2020, 2021, 2022, 2023 og 2024. 2025 utgår åpenbart pga konkursen. Hvor mange av disse årene de forpliktet seg til å gi 10% har jeg ikke oversikt over, så det kan godt være 2024 var første året. Men det er to interessante detaljer her. Denne donasjonen kom ikke før ETTER at TV2 etterlyste dokumentasjon. Og lenge etterpå at Ivorie bekreftet at donasjonen allerede var gjort. Det andre er at den summen utgjør ikke 10% av det Isabel og Synnøve skryter av i omsetning i intervjuet i 2026. Laaaaaaaangt under. Så når Isabel lyver om at veldedighet er så jævla viktig for henne så forstår jeg ikke at hun kan sitte der å lyve så mye om dette som hun her gjør. De skryter over å ha omsatt for 22 mill i 2024. 103k er ikke 10% av 22 mill. Isabel du må skamme deg over det du holder på med her. Isabel er overhode ikke pliktig å vise denne Line firmaets regnskap. 3
agent Skrevet 1 time siden #42212 Skrevet 1 time siden Velinda skrev (15 minutter siden): Omg,det kan jo ikke være lov?om man tenkte at denne T var gal og obssesed så er IR 10 ganger verre🙈 Men det var kanskje dette de 10 eller 11 som IR la ut med bilde og navn fra Facebook på sin snapchat, fikk kjenne på. Det er ikke første gangen dette skjer. 1 2
skeiv-ostepop Skrevet 1 time siden #42213 Skrevet 1 time siden Frøken79 skrev (1 minutt siden): Så flott 😅 Jeg synes det er helt innenfor og gi kritikk til både Isabel/Ivory OG Line her. Det er alt jeg vil fram til. Jeg ønsker ikke å forsvare Isabell. Men jeg vil bare få frem at dokumentaren var dårlig i mine øyne. Så får du og andre mene at den var veldig bra faglig osv.... jeg sovnet av den. Men hvorfor skal kritikken av Line overskygge kritikken av Isabel? To tanker i hodet osv. 1 4
Zenhouse Skrevet 1 time siden #42214 Skrevet 1 time siden SaraEmil skrev (30 minutter siden): Målet med dette utspillet er krystallklart. Det er en direkte oppfordring til følgerne om å gå til angrep på journalisten og TV 2. Ved å tagge arbeidsgiveren og henge ut journalisten personlig, prøver hun å piske opp en storm som skal skremme og sverte dem som stiller kritiske spørsmål. Dette handler ikke om journalistikk eller sannhet, men om å bruke følgermassen sin som en pøbelmobb for å kneble kritikk av egen bedrift. Det er noe «Trumpistisk» over dette handlingsmønsteret. 5
Tenkeselv Skrevet 1 time siden #42215 Skrevet 1 time siden agent skrev (21 minutter siden): 🪰🪰🪰🪰🪰🪰🪰🪰🪰🪰 Nå har IR lagt ut, de meldingene til Line på Raadsquad Isabel Raad Nesten 100 kommentarer, har ikke lest dem.🕵♀️ Hva ????😳😳 det er rett og slett tragisk. Man får ikke sett medlemslisten der inne når man ikke er medlem selv, men jeg er sikker på at det er flere bekjente av meg jeg ville kakket litt i vett inni hode på 🙈 1 1
Wanda_2025 Skrevet 1 time siden #42216 Skrevet 1 time siden Margit777 skrev (4 minutter siden): Minner meg om Trendy Things gate. Hvis det provoserer enkelte så jævlig [at butikker driver med fortjeneste] så kan man ikke gå og kjøpe mat i butikken, man kan ikke handle på Zara, man kan ikke handle på Glitter. Ikke engang på Elkjøp kan du handle da, sier Isabel. – Det er jo sånn det fungerer å drive en butikk. Men fordi jeg er Isabel Raad og folk elsker å hate meg, dessverre, så skal jeg liksom bli tegnet av enkelte folk som en stor stygg ulv. Men sannheten er at det er sånn det fungerer i hele verden. https://730.no/isabel-raad-slar-tilbake-mot-kritikk/ 1 1
skeiv-ostepop Skrevet 1 time siden #42217 Skrevet 1 time siden Tapaz skrev (1 minutt siden): Isabel er overhode ikke pliktig å vise denne Line firmaets regnskap. Når hun bryter markedsføringsloven så er det lov å stille spørsmål jo. 1 6
Frika Skrevet 1 time siden #42218 Skrevet 1 time siden Wanda_2025 skrev (1 time siden): Hvis retten behandler konkursen og det sivile søksmålet hun snakker om, så vil dette ligge tilgjengelig på nett så man kan lese hva som er kommet frem under rettssakene. Ok...takk👍..da veit jeg det. Trodde de kunne be om lukket rett og taushetsbelegge ting i det sivile søksmålet 2
agent Skrevet 1 time siden #42219 Skrevet 1 time siden Tapaz skrev (Akkurat nå): Isabel er overhode ikke pliktig å vise denne Line firmaets regnskap. Dette ble jo lagt frem i dokumentaren (DNB arket) IR har fortalt oss at pengene skulle gå til vanskelig stilte kvinner. Husker ikke landene hun nevnte. Det har de ikke gjort. 4 1
Wanda_2025 Skrevet 1 time siden #42220 Skrevet 1 time siden Og som kjent ble Trendy things lagt ned etter at Miljødirektoratet avdekket flere avvik i nettbutikken. https://www.seher.no/kjendis/legger-ned-nettbutikk-etter-kritikk/75746123 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå