Gå til innhold

Prøverør 2017


FlyBabe

Anbefalte innlegg

Noen som vet ventetid i Porsgrunn? Skal til de til uka å få innføring i medisin osv.. noen som vet når oppstart blir da? Neste mens? 

Anonymkode: a4185...9bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, Bezoar86 skrev:

Nå er jeg 11 dpo og har tatt en papirstrimmeltest (negativ) og en clearblue early detection. Den fikk verdens svakeste positive strek, som nesten ikke synes. Regner med at det kun er gjenværende hCG fra Ovitrelle (?). Gleder meg til å få endelig svar i morgen 😫

Drister meg til å si gratulerer. 🎉Husker ikke hvor lenge den sprøyta satt i,men jeg tenker vi sier den er positiv 😉 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Av legen min når jeg fikk satt inn embryoer. Fikk samme beskjed forrige gang også. 😊 Tusen takk! 

Anonymkode: 232d5...dcb

Det er vel toksoplasmose legen mener og det er det som regel kun katter som kan smitte:

https://nhi.no/sykdommer/infeksjoner/protozoer-og-ormer/toksoplasmose/

Mange har allerede hatt denne parasittingen uten å være klar over det står det i artikkelen,og det kan hende du ikke har hatt det siden legen spesifiserte at du måtte være forsiktig,eller du skulle reise til utlandet.

Anbefaler at du ringer legen hvis du blir engstelig,for som regel vi ikke legekompetanse som er her,og man skal som regel aldri høre på disse foraene.Man kan lese mye rart og bekymre seg for mer enn nødvendig.

Endret av Tingelling
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ønske2017 skrev:

Krysser fingrer for deg håper det er positiv! Fortell hvordan det går :) 

Tusen takk! 😊

1 time siden, Tingelling skrev:

Drister meg til å si gratulerer. 🎉Husker ikke hvor lenge den sprøyta satt i,men jeg tenker vi sier den er positiv 😉 

Jeg kjenner faktisk jeg er ganske negativ 😟😅 men bra du har trua! Oppdaterer i morgen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Bezoar86 skrev:

Tusen takk! 😊

Jeg kjenner faktisk jeg er ganske negativ 😟😅 men bra du har trua! Oppdaterer i morgen. 

Jeg var også negativ når jeg ble gravid med mini.den gangen jeg var positiv,ble det negativt🙈 forstå den som kan🤯

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, er det noen her som tilhører Porsgrunn som har fått positiv test? Hvor lang tid tok det fra du fikk høre noe fra sykehuset etter du skrev i Crypho?

Anonymkode: 25e59...234

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, er det noen her som tilhører Porsgrunn som har fått positiv test? Hvor lang tid tok det fra du fikk høre noe fra sykehuset etter du skrev i Crypho?

Anonymkode: 25e59...234

Hei, 

Jeg tilhører Porsgrunn, er på rugedag 5 så skal vente med å ta test. De svarer noen ganger ganske fort eller etter noen timer. De er veldig flinke med å svare:) 

Nå husker jeg ikke helt men hvor langt er du i prosessen ? 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.11.2017 den 11.08, Påline skrev:

@tuppelene  Mage følelsen min stemte. Negativ test i går. Å blir ikke noe før jul her. Da klinikken mener det bare blir stress på desember.  Så er vel bare å finne tråden for 2018 å håpe det går fort til januar/februar 

Hei, hvordan går ventingen og tålmodigheten? Tiden går fryktelig sakte om dagen synes jeg. Her blir det heller ikke noe nytt forsøk før jul. Eggløsningstestene har enda ikke slått ut og det er som regel 16 dager mellom EL og mens...og i dag er det 14 dager til mens må komme. MEN det er vel en grunn med alt, 2018 er året ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Bezoar86 skrev:

@Ønske2017 @Tingelling det ble negativt dessverre 😐 da blir det tin-forsøk tidligst i romjula, så med litt råflaks slipper jeg ca  unna 2018-tråden.

Øvvvv :(  Så kjipt. Men bra du kan komme igang før nye året. Håper det lykkes 🎉 heier på deg ❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Ønske2017 skrev:

Øvvvv :(  Så kjipt. Men bra du kan komme igang før nye året. Håper det lykkes 🎉 heier på deg ❤️ 

Takk det samme! 💖💖

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen. Har 1 spørsmal, håper noen kan svare på det.

De som har tatt ivf i utlandet (ikke skandinavisk land), og måtte fortsette med en sånn type sprøyte etter at de er tilbake i Norge, hvor fikk dere sette disse sprøytene? Er det hjemmetjeneste eller fastlege man kan be om hjelp?

 

Anonymkode: f7b52...d8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei alle sammen. Har 1 spørsmal, håper noen kan svare på det.

De som har tatt ivf i utlandet (ikke skandinavisk land), og måtte fortsette med en sånn type sprøyte etter at de er tilbake i Norge, hvor fikk dere sette disse sprøytene? Er det hjemmetjeneste eller fastlege man kan be om hjelp?

 

Anonymkode: f7b52...d8c

Du setter de vel selv, slik som vi som har tatt Ivf i Norge har gjort??

Anonymkode: 2e6c2...33d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Bezoar86 skrev:

@Ønske2017 @Tingelling det ble negativt dessverre 😐 da blir det tin-forsøk tidligst i romjula, så med litt råflaks slipper jeg ca  unna 2018-tråden.

Så kjipt! Får du til forsøk i romjula? Er der at jeg får mens rett før jul, men fikk beskjed om julestengt. Så må vente til slutten  av januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Ønske2017 skrev:

Øvvvv :(  Så kjipt. Men bra du kan komme igang før nye året. Håper det lykkes 🎉 heier på deg ❤️ 

Å nei😩 da hjalp det ikke med gode tanker i går ☹️ Det er så kjedelig med slikt resultat,føler alt blir så urettferdig mye streker enn ellers.

lykke til neste gang,det er enda noen måneder med å få 2018 baby.i det lange løp spiller det ikke noen rolle om det er august eller november 18 baby,så lenge det blir 🤞🏻 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du setter de vel selv, slik som vi som har tatt Ivf i Norge har gjort??

Anonymkode: 2e6c2...33d

Det er snakk om progestan sprøyte som settes i rumpe. Fikk nå 1 stk på klinikken, gjør vondt. Det er vel ikke alle som kan sette sprøyte i sin egen rumpe. :(

 

Anonymkode: f7b52...d8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er snakk om progestan sprøyte som settes i rumpe. Fikk nå 1 stk på klinikken, gjør vondt. Det er vel ikke alle som kan sette sprøyte i sin egen rumpe. :(

 

Anonymkode: f7b52...d8c

Aha, da er det sikkert en intramuskulær sprøyte dette da? Vil tro du kan få hjelp til det på legekontoret😊

Anonymkode: 2e6c2...33d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som har prøvd eller diskutert med legen om å ta ubiquinol coq10? 

Skal visstnok hjelpe egg kvaliteten, dvs gi høyere sjangse for at egg modnes, befruktes og implanteres. 

Det er en venninne av meg i USA som har blitt anbefalt dette av flere som er i Ivf prosess der borte, de sverger visstnok til dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, 

Jeg lurte på noe, dere som testet positiv merket dere noen symptomer?, :) når tok dere testen ventet dere 14 dager eller tok dere før. 

Er bare nysgjerrig, klarer ikke vente mer🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Ønske2017 skrev:

Hei, 

Jeg lurte på noe, dere som testet positiv merket dere noen symptomer?, :) når tok dere testen ventet dere 14 dager eller tok dere før. 

Er bare nysgjerrig, klarer ikke vente mer🙈

Jeg er jo en dag før deg med blasocyst.på fredag forrige uke begynte jeg å spotte brunt og utover dagen få ferskt blod i mindre doser.Dette var slikt hele helga og mandag ringte jeg sykehuset for å høre om det var normalt.De sa at de hadde opplevd slike situasjoner før,siden jeg går på dobbel dose med lutinus gjør ting litt skjørt innvendig.Er blitt utrolig trøtt de siste dagene og har lagt meg rett etter mini.Nå skal det også sies at mini har fått en to års søvnregressjon, og har hatt en uke med oppvåkninger på natta,så det har ikke hjulpet på mitt søvnbehov. Jeg er oppblåst i magen og liker ikke bukser som presser på. Har også ømme pupper, og kan verken se eller røre på dem.

alt dette kan ses i sammenheng med både lutinus og estradot,så tørr ikke stole på noe tegn fra eller til.🤪😲🙈 trur jeg må teste til helga🤞🏻

Endret av Tingelling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...