Gå til innhold

Prøverør 2017


FlyBabe

Anbefalte innlegg

Woho! Jeg har vært litt dårlig på å oppdatere, men nå fant jeg ut at det fryste embryoet jeg hadde (fikk 1 på frys) har funnet seg til rette inni meg ❤️❤️ Håper det fortsetter å trives til september! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, listefyll skrev:

Woho! Jeg har vært litt dårlig på å oppdatere, men nå fant jeg ut at det fryste embryoet jeg hadde (fikk 1 på frys) har funnet seg til rette inni meg ❤️❤️ Håper det fortsetter å trives til september! 

Grattis😘👏👏 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, listefyll skrev:

Woho! Jeg har vært litt dårlig på å oppdatere, men nå fant jeg ut at det fryste embryoet jeg hadde (fikk 1 på frys) har funnet seg til rette inni meg ❤️❤️ Håper det fortsetter å trives til september! 

Gratulerer så mye🚼 Så fin julegave😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Tingelling skrev:

Grattis😘👏👏 

Takk 😊

1 time siden, tuppelene skrev:

Gratulerer så mye🚼 Så fin julegave😊

Tusen takk! Ja, det er virkelig en  fantastisk julegave. Nå kommer jeg til å være litt smånervøs frem til første ultralyd. Føles som den første av flere milepæler er nådd 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.12.2017 den 20.26, Gullegg skrev:

Var 7 uker på vei, 20 desember. Den 20 desember så vi også hjerte banke, og den 22 desember startet jeg og blø. Ganske mye! Men det varte bare i 12 timer.

Idag, 6 dager senere - kommer det litt brunlig blod med litt klumper i. Tok en graviditetstest som er soleklar positiv, 3 + uker står det. Ingen smerter! 

Hva tenker dere om dette? Er i England på ferie.

20171228_184659.jpg

Mulig du har fått svar. Er umulig å si, det kan gå begge veier. Har blødd mye i to svangerskap, men det har gått bra. Lykke til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hvordan går det med dere? Var på kontroll i dag, har gått på synarela i 16 dager, begynner på gonal f i kveld! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 3.1.2018 den 17.31, Aaa08 skrev:

Hei hvordan går det med dere? Var på kontroll i dag, har gått på synarela i 16 dager, begynner på gonal f i kveld! 

Jeg er nesten like langt som deg. Har gått på nesespray i 13 dager😊 kom over til Prøverør 2018! Der er det mange av oss😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...