Gå til innhold

Prøverør 2017


FlyBabe

Anbefalte innlegg

17 minutter siden, Tingelling skrev:

Hos meg sa de at et innsett måtte begynne på en ren syklus som ikke er klusset med.Det vil si at man ikke kan sette inn fryst når du fikk mensen etter ett innsett.

Tror det er ganske vanlig å ta fryseforsøk i syklusen etter ja. Slik er det også for meg.

Jeg har testet eggløsning siden dag 14 etter negativt forsøk, og i dag er det dag 26. Fortsatt ikke noe utslag eller antydning til stigning på testene.. Har lest at det er vanlig med kortere og lengre syklus etter et forsøk, og flere har manglende eggløsning. Jeg må få besøk av tanta innen 4.desember for å rekke innsett før jul. Så nå håper jeg at eggløsning var før jeg startet testingen, selv om jeg har en følelse av at den ikke er eksisterende denne måneden.

Lykke til med testingen, jeg krysser fingrene! ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

32 minutter siden, tuppelene skrev:

Tror det er ganske vanlig å ta fryseforsøk i syklusen etter ja. Slik er det også for meg.

Jeg har testet eggløsning siden dag 14 etter negativt forsøk, og i dag er det dag 26. Fortsatt ikke noe utslag eller antydning til stigning på testene.. Har lest at det er vanlig med kortere og lengre syklus etter et forsøk, og flere har manglende eggløsning. Jeg må få besøk av tanta innen 4.desember for å rekke innsett før jul. Så nå håper jeg at eggløsning var før jeg startet testingen, selv om jeg har en følelse av at den ikke er eksisterende denne måneden.

Lykke til med testingen, jeg krysser fingrene! ;) 

Jeg tok enda en test nå med babyplan strimle test. Har du erfaring med den?, nå viser den sterk farge på C mn jeg kan se veeeeeelig svak farge på T da mener jeg kjempe svak strek. Alle gangene jeg har tatt test har det vært helt hvit å da mener jeg kritt hvit. Blir helt gal! Siden jeg blør også . Å nå står det på bruksanvisning vent 1 døgn for å ta ny test

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Ønske2017 skrev:

Jeg tok enda en test nå med babyplan strimle test. Har du erfaring med den?, nå viser den sterk farge på C mn jeg kan se veeeeeelig svak farge på T da mener jeg kjempe svak strek. Alle gangene jeg har tatt test har det vært helt hvit å da mener jeg kritt hvit. Blir helt gal! Siden jeg blør også . Å nå står det på bruksanvisning vent 1 døgn for å ta ny test

Nei, jeg har dessverre ikke erfaring med de testene. Har bestilt eggløsningstester fra de som er på vei og graviditetstestene fra de ligger på badet ubrukt. Jeg turte aldri teste før blodprøven på sykehuset. Hvor lenge siden innsett? Må nok bare fortsette å teste fremover for å se om den stiger i styrke.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg på rugedag 13( teller med innsetningdag). Jeg har alltid fått helt hvit test så er overrasket over den svaaaaake streken. Nå for jeg bitte lite håp. Jeg tar ny test imorgen å ser hva den viser, etter det tar jeg bare blodprøver. Blir jo helt surrete i hodet av alt dette her 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Ønske2017 skrev:

Kan dere se 2 streker ? 

Ser ut som positiv i mine øyner.Ta en test i morgen,så får du kanskje bedre svar.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Tingelling skrev:

Ser ut som positiv i mine øyner.Ta en test i morgen,så får du kanskje bedre svar.

Det er bare 1 timers forskjell mellom de testene. Jeg tar ny imorgen burde jeg ta digital da kommer det gravid eller ikke gravid?, 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ønske2017 skrev:

Det er bare 1 timers forskjell mellom de testene. Jeg tar ny imorgen burde jeg ta digital da kommer det gravid eller ikke gravid?, 

Begge skal gi riktig svar,jeg har brukt begge typene.Siste test med mini tok jeg clearblue gravid/ikke gravid test.Måtte bare få det skrevet om jeg var det eller ikke🙈 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Tingelling skrev:

Ser ut som positiv i mine øyner.Ta en test i morgen,så får du kanskje bedre svar.

Enig, ser positiv ut ;) krysser fingrene for god stigning til i morgen!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tingelling skrev:

Begge skal gi riktig svar,jeg har brukt begge typene.Siste test med mini tok jeg clearblue gravid/ikke gravid test.Måtte bare få det skrevet om jeg var det eller ikke🙈 

 

Jeg tenker å ta digital imorgen så har jeg svaret. Siden jeg blør vil jeg bare vite hva det er :( Men nå kan bare dagen imorgen avgjøre 🤞🏼

Har jo lest mye på nettet at mange har vært gravide å hatt blødninger i noen dager. Men jeg tør ikke tenke at jeg er gravid! Samtidig har jeg aldriiiii sett 2 streker. Off.. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, tuppelene skrev:

Enig, ser positiv ut ;) krysser fingrene for god stigning til i morgen!

Jeg er spent på dagen imorgen 🤞🏼✌🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Ønske2017 skrev:

Jeg tenker å ta digital imorgen så har jeg svaret. Siden jeg blør vil jeg bare vite hva det er :( Men nå kan bare dagen imorgen avgjøre 🤞🏼

Har jo lest mye på nettet at mange har vært gravide å hatt blødninger i noen dager. Men jeg tør ikke tenke at jeg er gravid! Samtidig har jeg aldriiiii sett 2 streker. Off.. 

 

Sykt det der,jeg blør ikke og har negativ test.Du blør og har positiv test.

som sykepleieren sa til meg forrige uke når jeg ringte på grunn av blødninger,at det kunne hende det var et godt tegn.Det er ikke gitt at det er negativt,selv om det som oftest er det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Ønske2017 skrev:

Jeg tenker å ta digital imorgen så har jeg svaret. Siden jeg blør vil jeg bare vite hva det er :( Men nå kan bare dagen imorgen avgjøre 🤞🏼

Har jo lest mye på nettet at mange har vært gravide å hatt blødninger i noen dager. Men jeg tør ikke tenke at jeg er gravid! Samtidig har jeg aldriiiii sett 2 streker. Off.. 

 

Lykke til! Det ER to streker der i hvert fall. Og den med hvit skrift på rosa bunn er helt tydelig :) Jeg blødde også noen dager på det forsøket det klaffet, og var sikker på at det gikk galt, men det gjorde ikke det. Blodprøven vil gi deg bedre svar, og evt. om du tar en til etter to dager for å se om stigningen er bra. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Illy skrev:

Lykke til! Det ER to streker der i hvert fall. Og den med hvit skrift på rosa bunn er helt tydelig :) Jeg blødde også noen dager på det forsøket det klaffet, og var sikker på at det gikk galt, men det gjorde ikke det. Blodprøven vil gi deg bedre svar, og evt. om du tar en til etter to dager for å se om stigningen er bra. 

Takk 🙈  blødde du mye eller litt?, det kommer fersk blod hos meg men ikke som mensen. Når stoppet du å blø ?. Jeg er skikkelig spent på dagen imorgen🤦‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tingelling skrev:

Sykt det der,jeg blør ikke og har negativ test.Du blør og har positiv test.

som sykepleieren sa til meg forrige uke når jeg ringte på grunn av blødninger,at det kunne hende det var et godt tegn.Det er ikke gitt at det er negativt,selv om det som oftest er det. 

Ja det er veldig sykt 🤦‍♀️ Man kan nesten ikke regne med noe. Å få positivt test imens man blør var det siste jeg kunne tro. Jeg har jo testet 5 ganger gjennom prosessen. Men imorgen tar du testen også ? Vi kan vente spent å se hva som skjer 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Ønske2017 skrev:

Takk 🙈  blødde du mye eller litt?, det kommer fersk blod hos meg men ikke som mensen. Når stoppet du å blø ?. Jeg er skikkelig spent på dagen imorgen🤦‍♀️

Sykepleieren jeg snakket med før uttak sa at det var veldig viktig og ta blodprøven selv om man hadde begynt å blø. For det trenger ikke bety negativ test fordi man blør. Mange blør endel i starten av svangerskap. Spennende ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Ønske2017 skrev:

Takk 🙈  blødde du mye eller litt?, det kommer fersk blod hos meg men ikke som mensen. Når stoppet du å blø ?. Jeg er skikkelig spent på dagen imorgen🤦‍♀️

Det var ganske mye den dagen mensen skulle komme og dagen etter, såpass at jeg måtte bruke bind. Ferskt blod også. Så spottet jeg litt i noen dager etterpå. Blod er jo det siste man vil se! Jeg fikk inntrykk av at det like ofte går bra som dårlig. Krysser fingrene for at du får en høy og fin verdi på blodprøven 😊

Lykke til du også @Tingelling!

Endret av Illy
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

149AB712-2ED5-486D-9527-A9C8061061AE.thumb.jpeg.c7703221e29af09e87557f704b133e23.jpeg

Beklager føler jeg bomberer med disse testene. Men jeg klarer ikke tro det! Kjøpte en ny test av en annen merke å ser 2 streker. Jeg har så lyst til å juble men er så redd for at dette ikke er sant. Kan jeg virkelig være gravid ! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Ønske2017 said:

Kan dere se 2 streker ? 

Har aldri fått strek på tester selv men ut i fra det jeg har sett av streker poster på forum tidligere er jo ikke disse spesielt svake en gang👏🏻👏🏻 spennende!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...