Gå til innhold

Prøverør 2017


FlyBabe

Anbefalte innlegg

1 time siden, Tingelling skrev:

Jeg er jo en dag før deg med blasocyst.på fredag forrige uke begynte jeg å spotte brunt og utover dagen få ferskt blod i mindre doser.Dette var slikt hele helga og mandag ringte jeg sykehuset for å høre om det var normalt.De sa at de hadde opplevd slike situasjoner før,siden jeg går på dobbel dose med lutinus gjør ting litt skjørt innvendig.Er blitt utrolig trøtt de siste dagene og har lagt meg rett etter mini.Nå skal det også sies at mini har fått en to års søvnregressjon, og har hatt en uke med oppvåkninger på natta,så det har ikke hjulpet på mitt søvnbehov. Jeg er oppblåst i magen og liker ikke bukser som presser på. Har også ømme pupper, og kan verken se eller røre på dem.

alt dette kan ses i sammenheng med både lutinus og estradot,så tørr ikke stole på noe tegn fra eller til.🤪😲🙈 trur jeg må teste til helga🤞🏻

Det høres ut som gravidsymtomer men kan også være lutinus som du sier🙈

Jeg har nesten på samme måte, er oppblåst i magen ønsker ikke å gå med jeans har litt ømme pupper kun hvis jeg trykker så merker jeg det veldig. Jeg har hatt litt stikking følelse på venstre side. 

Men idag er det akkurat 10 dager siden jeg satt i eggløsningssprøyte jeg er på rugedag 7 hvis jeg skal telle innsetningsdato med. Jeg har lyst til å teste på fredag er det for tidlig ? Jeg fikk satt inn 4 delt egg. 

Håper du for sovet bedre ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag har jeg testet (en dag før tiden, ikke morgenurin) og jeg fikk POSITIV! 1-2 uker sto det. Jeg er overlykkelig! 10 år med prøving, og nå er jeg faktisk gravid! Jeg kan nesten ikke tro det, det kjennes helt uvirkelig! Og jeg kjenner meg så takknemlig for at jeg faktisk hadde penger og muligheten til å ta IVF utenfor Norge og med andre metoder enn det som tilbys her. LYKKEDAG!

Anonymkode: 232d5...dcb

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

I dag har jeg testet (en dag før tiden, ikke morgenurin) og jeg fikk POSITIV! 1-2 uker sto det. Jeg er overlykkelig! 10 år med prøving, og nå er jeg faktisk gravid! Jeg kan nesten ikke tro det, det kjennes helt uvirkelig! Og jeg kjenner meg så takknemlig for at jeg faktisk hadde penger og muligheten til å ta IVF utenfor Norge og med andre metoder enn det som tilbys her. LYKKEDAG!

Anonymkode: 232d5...dcb

Gratulerer! Så koselig at det endelig gikk!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I dag har jeg testet (en dag før tiden, ikke morgenurin) og jeg fikk POSITIV! 1-2 uker sto det. Jeg er overlykkelig! 10 år med prøving, og nå er jeg faktisk gravid! Jeg kan nesten ikke tro det, det kjennes helt uvirkelig! Og jeg kjenner meg så takknemlig for at jeg faktisk hadde penger og muligheten til å ta IVF utenfor Norge og med andre metoder enn det som tilbys her. LYKKEDAG!

Anonymkode: 232d5...dcb

Gratulerer 👏👏🎉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

I dag har jeg testet (en dag før tiden, ikke morgenurin) og jeg fikk POSITIV! 1-2 uker sto det. Jeg er overlykkelig! 10 år med prøving, og nå er jeg faktisk gravid! Jeg kan nesten ikke tro det, det kjennes helt uvirkelig! Og jeg kjenner meg så takknemlig for at jeg faktisk hadde penger og muligheten til å ta IVF utenfor Norge og med andre metoder enn det som tilbys her. LYKKEDAG!

Anonymkode: 232d5...dcb

Gragulerer sååååå mye 😁 man fortjener såå denne følelsen 🎉🎉 

Må jeg spørre deg hvilke ny metode du brukte i utlandet ? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ønske2017 skrev:

Gragulerer sååååå mye 😁 man fortjener såå denne følelsen 🎉🎉 

Må jeg spørre deg hvilke ny metode du brukte i utlandet ? 

Tusen takk, jeg kan nesten ikke tro at det nå er min tur! Etter alle disse årene med skuffelser... Jeg har tatt embryo-adopsjon x 2, så spent på om det blir en eller to nå. Og embryolim da, men det er sikkert mulig i Norge også. :D 

Anonymkode: 232d5...dcb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

I dag har jeg testet (en dag før tiden, ikke morgenurin) og jeg fikk POSITIV! 1-2 uker sto det. Jeg er overlykkelig! 10 år med prøving, og nå er jeg faktisk gravid! Jeg kan nesten ikke tro det, det kjennes helt uvirkelig! Og jeg kjenner meg så takknemlig for at jeg faktisk hadde penger og muligheten til å ta IVF utenfor Norge og med andre metoder enn det som tilbys her. LYKKEDAG!

Anonymkode: 232d5...dcb

Gratulerer så mye :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk, jeg kan nesten ikke tro at det nå er min tur! Etter alle disse årene med skuffelser... Jeg har tatt embryo-adopsjon x 2, så spent på om det blir en eller to nå. Og embryolim da, men det er sikkert mulig i Norge også. :D 

Anonymkode: 232d5...dcb

Awww du skal bare nyte det ❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som selvpiner jeg er MÅTTE jeg bare teste idag,selv om jeg viste at det kunne være for tidlig,og fikk negativt resultat😩 Jeg hater denne prosessen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tingelling skrev:

Som selvpiner jeg er MÅTTE jeg bare teste idag,selv om jeg viste at det kunne være for tidlig,og fikk negativt resultat😩 Jeg hater denne prosessen!

Jeg husker jeg testa tidlig for å holde håpet nede, en negativ test hjalp meg liksom til å ikke få forhåpninger. For meg var det faktisk mer selvpining å ikke teste merkelig nok.

Hvor mangr dpo/rugedager i dag?

Anonymkode: f1002...fbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg husker jeg testa tidlig for å holde håpet nede, en negativ test hjalp meg liksom til å ikke få forhåpninger. For meg var det faktisk mer selvpining å ikke teste merkelig nok.

Hvor mangr dpo/rugedager i dag?

Anonymkode: f1002...fbe

Satt inn blasocyst forrig onsdag,så husker ikke hvordan man telte de dagene.Jeg er klar over at det er tidlig,men klarte ikke avvente🙈 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så får jeg vel melde meg inn her, selv om oppstart ikke blir før i 2018. Jeg har oppstartssamtale rett før jul, og gruer meg bare til hele greia :( Til uka har jeg bursdag, noe som bare er en sår påminnelse om at jeg fortsatt ikke er gravid. Jeg er lei før jeg egentlig har begynt. Får håpe at 2018 blir året!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Tingelling skrev:

Satt inn blasocyst forrig onsdag,så husker ikke hvordan man telte de dagene.Jeg er klar over at det er tidlig,men klarte ikke avvente🙈 

Oh nei, håper testen forandrer seg. Jeg er på rugedag 9 med innsetningdag. Tok en test idag negativ :( har nedtur. Men er det ikke for tidlig å teste ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Rosmerta skrev:

Så får jeg vel melde meg inn her, selv om oppstart ikke blir før i 2018. Jeg har oppstartssamtale rett før jul, og gruer meg bare til hele greia :( Til uka har jeg bursdag, noe som bare er en sår påminnelse om at jeg fortsatt ikke er gravid. Jeg er lei før jeg egentlig har begynt. Får håpe at 2018 blir året!

Off da, hold ut det r en prossess man må gå gjennom. Tenk på andre måter, at du for hjelp til å bli gravid. Nå vet jeg ikke hvor lenge du har prøvet, å hvorfor dere skal gjennom prøverør. Men du skal nok få all den hjelpen du trenger❤️ Prosessen er lang men er sikker at den er verdt det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Ønske2017 skrev:

Oh nei, håper testen forandrer seg. Jeg er på rugedag 9 med innsetningdag. Tok en test idag negativ :( har nedtur. Men er det ikke for tidlig å teste ? 

Jo,det er nok for tidlig både for meg og deg,og for min del vet jeg det.likevel gjør jeg det🙈 skikkelig psyke seg ut. Venter mensen normalt i disse dager,så det er enda håp siden den ikke har kommet🤞🏻Men jeg skal værtfall teste på tirsdag,da vil jeg få riktig svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Tingelling skrev:

Jo,det er nok for tidlig både for meg og deg,og for min del vet jeg det.likevel gjør jeg det🙈 skikkelig psyke seg ut. Venter mensen normalt i disse dager,så det er enda håp siden den ikke har kommet🤞🏻Men jeg skal værtfall teste på tirsdag,da vil jeg få riktig svar.

Ohh jeg håper det lykkes for oss begge ❤️ Min test dag er torsdag 🙈 jeg har lovet meg selv å vente til da. Fortell hvordan det går på tirsdag 🙈  Jeg prøver å kjenne etter symptomer, en ting som er litt uvanlig jeg blir oppust veldig fort. Hvis jeg går en tur føler jeg, at jeg må puste fort for å få pusten tilbake. Er det noen som har opplevd det.? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, Ønske2017 skrev:

Ohh jeg håper det lykkes for oss begge ❤️ Min test dag er torsdag 🙈 jeg har lovet meg selv å vente til da. Fortell hvordan det går på tirsdag 🙈  Jeg prøver å kjenne etter symptomer, en ting som er litt uvanlig jeg blir oppust veldig fort. Hvis jeg går en tur føler jeg, at jeg må puste fort for å få pusten tilbake. Er det noen som har opplevd det.? 

Det er vanlig når man er gravid at maxpulsen blir lavere.Når jeg var gravid var Max pulsen min 10 slag lavere enn normalt.

nå skal det også sies at jeg ble andpusten på tur ved inn sett i juni når jeg hadde negativ test. Så min teori at det også en av bivirkningene🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Tingelling skrev:

Det er vanlig når man er gravid at maxpulsen blir lavere.Når jeg var gravid var Max pulsen min 10 slag lavere enn normalt.

nå skal det også sies at jeg ble andpusten på tur ved inn sett i juni når jeg hadde negativ test. Så min teori at det også en av bivirkningene🙈

Oh det er så irriterende at alle bivirkningene er så lik med symptomer for graviditet 🙈 men går du også på lutinus ? Hvis man ikke er gravid når for man mensen da vet du ca hvilke rugedag ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Ønske2017 skrev:

Oh det er så irriterende at alle bivirkningene er så lik med symptomer for graviditet 🙈 men går du også på lutinus ? Hvis man ikke er gravid når for man mensen da vet du ca hvilke rugedag ? 

Går på 6 tabletter med lutinus om dagen,det er dobbel dose av det jeg har brukt tidligere. Jeg har stabil syklus,og har fått mensen til vanlig tid som jeg hadde fått hvis jeg ikke hadde satt inn de gangene jeg ikke ble gravid.Venter egentlig mensen idag,så er spent om det skjer noe i løpet av dagen.noen ganger kan man jo «stresse» på seg forsinkelser,så alt er enda åpent.trur jeg fikk mensen en dag seinere enn normalt npr jeg satt inn sist.Testet flere gang negativt,men skjønte ikke hvorfor,for mensen hadde ikke kommet.Så kom den dagen etter jeg normalt ville fått den.

Endret av Tingelling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Tingelling skrev:

Går på 6 tabletter med lutinus om dagen,det er dobbel dose av det jeg har brukt tidligere. Jeg har stabil syklus,og har fått mensen til vanlig tid som jeg hadde fått hvis jeg ikke hadde satt inn de gangene jeg ikke ble gravid.Venter egentlig mensen idag,så er spent om det skjer noe i løpet av dagen.noen ganger kan man jo «stresse» på seg forsinkelser,så alt er enda åpent.trur jeg fikk mensen en dag seinere enn normalt npr jeg satt inn sist.Testet flere gang negativt,men skjønte ikke hvorfor,for mensen hadde ikke kommet.Så kom den dagen etter jeg normalt ville fått den.

Hvorfor tar du dobbelt dose?, hvis jeg må spørre. Jeg skulle hatt mens 4 dager tilbake, men mensen min kan bli forsinket lett når jeg stresser🤦‍♀️ Håper din mens ikke kommer ✌🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...