Gå til innhold

Kjendis Farmen  

619 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets Kjendis Farmen?

• Lavranns Solli
      7
    • Ida Gran-Jansen
      10
    • Jarl Goli
      2
    • Ingeborg Elisabeth Didrichsen Myhre Luedlow
      0
    • Leif Einar Lothe (Lothepus)
      74
    • Tore Petterson
      14
    • Vendela Maria Kirsebom
      16
    • Petter Pilgaard
      84
    • Linni Meister
      7
    • Marna Haugen
      1

Fremhevede innlegg

Skrevet

Håper også at de ikke klarer det. Jeg reagerer veldig på at INGEN tenkte på å ta med mat til jentene også. 

De drakk mer enn en flaske øl hver, og det så ut som det var mer kjøtt igjen. 

Anonymkode: 6a118...75e

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Linni og Marna var litt søte når de snakket med Jarl om at de hadde sett på Portveien 2 som barn, Linni, så bodde det en giraff der. Jarl, Giraff? Linni og Marna, ja en Giraff: Jarl, Giraff?? Linni og Marna, ja en Giraff som dere aldri så....

• Liker 12
Skrevet

Synd at Marna gikk ut. Skulle gjerne sett mer av henne der inne.:tekola:

• Liker 5
Skrevet (endret)
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du skreiv det hvertfall 10 min før det ble vist på min TV hvertfall! Første episode er slutt nuh!

Anonymkode: 3884a...ebe

Vent med å lese her inne til du har sett ferdig episoden da! 🙄

Endret av Irja
  • Liker 5
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler Tore er ganske real jeg. Han godtar at den som er storbonde bestemmer og gjør det han blir bedt om selv om han ikke har så lyst. Han saboterer i den minste ikke med vilje, slik som en annen frøken, for å slippe å gjøre det han blir satt til. Forstår godt han etter hvert gir uttrykk for at han er lei, for storbonden delegerer jo ingen andre til å avveksle eller ta over for han. Han gav jo utrykk i flere dager for at det hadde vært fint å få gjøre noe annet også. Da skjønner jeg at begeret renner over til slutt og at han blir "drita lei". Ida sa jo selv at hun regnet med Tore som er så sosial ville syntes det var kjipt å sitte med syingen hele uken. Derfor burde hun kjørt en liten rulering på den oppgaven, om så den bare rulerte mellom henne og Tore. Kanskje en kunne tatt skjorten,  en annen skjørtet osv. 

Anonymkode: 3d86b...c9a

Med andre ord oppfører han seg som en ryggmargsløs dott! Det går fint an å snakke til storbonden og ytre sine meninger. Istedenfor velger han å som taus syerske oppe på loftet sitt og "uttrykke at han er lei" med alt annet enn i ord og håpe at storbonden skal ta et hint. 

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.
/lillesky (mod)

• Liker 1
Skrevet
38 minutter siden, Irja skrev:

Vent med å lese her inne til du har sett ferdig episoden da! 🙄

Hvorfor skal jeg det? Ser den på tv, normal sendetid. Mange andre her som også oppdaterer mens de ser. Kjære vene.. 

• Liker 2
Skrevet

Gale Gorli ?

Anonymkode: 37f01...922

• Liker 2
Skrevet
11 timer siden, Bohemia skrev:

Jarl sier han skal velge den sterkeste der inne til andrekjempe. Da vet vi at det iallefall ikke blir pusedutten Lothe :fnise:

Lavrans har digg kropp! :alice:

Eneste grunnen til at jeg tenker det ikke blir Lothepus er vell pga han sier det er en som blir undervurdert som sterk spiller, Lothepus er ikke undervurdert og de vet han er en sterk spiller da han kan utrolig mye. 

19 minutter siden, Bohemia skrev:

Med andre ord oppfører han seg som en ryggmargsløs dott! Det går fint an å snakke til storbonden og ytre sine meninger. Istedenfor velger han å som taus syerske oppe på loftet sitt og "uttrykke at han er lei" med alt annet enn i ord og håpe at storbonden skal ta et hint. 

Tror ikke det hadde blitt tatt så godt i mot da han faktisk er den eneste som kunne sy der. Ida har dessverre sviktet som leder på flere punkt denne uken, og burde absoluttt vært igjen og hjulpet Tore som satt alene med prosjektet hun var mest redd for.

Anonymkode: 515b2...9b3

• Liker 7
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal jeg det? Ser den på tv, normal sendetid. Mange andre her som også oppdaterer mens de ser. Kjære vene.. 

I slike tråder hvor noen kanskje ser på sumo holder jeg meg alltid borte til jeg faktisk har sett episoden. For de som ser på sumo sier seg selv blir gjerne like "ivrig" til å skrive ting som oss og kommer ikke på at vi som ser på TV ligger litt bak. 

• Liker 7
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da får du bare ta sjansen på at noen "spoiler". 

Jeg pleier å se den en halvtime etter den starter, for å slippe reklame. Man overlever fint på å utsette diskusjonen til etter at den er ferdig. 

Anonymkode: 6a118...75e

• Liker 3
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eneste grunnen til at jeg tenker det ikke blir Lothepus er vell pga han sier det er en som blir undervurdert som sterk spiller, Lothepus er ikke undervurdert og de vet han er en sterk spiller da han kan utrolig mye. 

Tror ikke det hadde blitt tatt så godt i mot da han faktisk er den eneste som kunne sy der. Ida har dessverre sviktet som leder på flere punkt denne uken, og burde absoluttt vært igjen og hjulpet Tore som satt alene med prosjektet hun var mest redd for.

Lothemusa er fysisk svak, så det eneste han kan ta Lavrans og Jarl på er kunnskap. Men tviler på at han så mye mellom øra når alt kommer til alt. Petter er sterkere enn Lothemusa, men vet ikke om Petter kan forvalte fysikken sin utover det han har erfaring med på treningsstudio :fnise:

Ida kunne jo sy selv, iallefall sy knapper, så litt sykunnskaper har hun jo. Det hadde bare vært for Tore å sagt ifra etterhvert som han merket syinga gikk på psyken løs at "Nå vil jeg ha med meg en til på syinga for dette blir alt for mye for en person alene, så Ida, du må brette om ermene her som storbonde!" Men han sa ikke i klartekst en eneste gang at det ble for mye for han. Han er et voksent menneske og må ta ansvar for seg selv. 

Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor du skal det? For å slippe å lese ting du ennå ikke har sett på tv'en.. 

• Liker 1
Skrevet
14 timer siden, Salka skrev:

Åååååh, de kattungene er så søte! :ninuskapus:

Enig! Jeg kunne serriøst ha sett hele Farmen kun med opptak av dem!!

Men er det en eller flere? Synes Tore sa i første episode til Aylar at "det ligger fire kattunger til deg der inne", men jeg ser ikke mer enn en om gangen . 

Skrevet
7 minutter siden, caskerette skrev:

Men er det en eller flere? Synes Tore sa i første episode til Aylar at "det ligger fire kattunger til deg der inne", men jeg ser ikke mer enn en om gangen . 

Var ikke det grisungene da?

Anonymkode: f8a65...4bc

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Var ikke det grisungene da?

Anonymkode: f8a65...4bc

Det kan hende! Tror bare det er en katt. 

Skrevet
31 minutter siden, Bohemia skrev:

Lothemusa er fysisk svak, så det eneste han kan ta Lavrans og Jarl på er kunnskap. Men tviler på at han så mye mellom øra når alt kommer til alt. Petter er sterkere enn Lothemusa, men vet ikke om Petter kan forvalte fysikken sin utover det han har erfaring med på treningsstudio :fnise:

Ida kunne jo sy selv, iallefall sy knapper, så litt sykunnskaper har hun jo. Det hadde bare vært for Tore å sagt ifra etterhvert som han merket syinga gikk på psyken løs at "Nå vil jeg ha med meg en til på syinga for dette blir alt for mye for en person alene, så Ida, du må brette om ermene her som storbonde!" Men han sa ikke i klartekst en eneste gang at det ble for mye for han. Han er et voksent menneske og må ta ansvar for seg selv. 

Lothe er senesterk og seig. Men det blir spennende å se hvor lenge han holder ut. Men det blir spennende.

• Liker 1
Skrevet (endret)
17 minutter siden, caskerette skrev:

Samme her! Tror jeg skal komme med forslag til tv2 om ny serie, Farmenkattene! :ninuskapus:

Jeg er ganske sikker på at jeg har sett to. Den ene gule ser ut til å ha litt mer hvitt på seg. Men jeg kan ta feil altså. Men de to andre har jeg ikke sett tror jeg. Hvis ikke alle er gule og veldig like da, men som den gale kattedamen jeg er pleier jeg å se forskjell. :) Bare sett en av gangen jeg og. Rart det ikke filmes at de leker sammen. Kattunger pleier jo å gjøre det. Selv mine voksne katter gjør det. 

Endret av Salka
  • Liker 1
Skrevet

Når er siste episode?

Anonymkode: ae06b...adf

Skrevet
20 minutter siden, Salka skrev:

Samme her! Tror jeg skal komme med forslag til tv2 om ny serie, Farmenkattene! :ninuskapus:

Jeg er ganske sikker på at jeg har sett to. Den ene gule ser ut til å ha litt mer hvitt på seg. Men jeg kan ta feil altså. Men de to andre har jeg ikke sett tror jeg. Hvis ikke alle er gule og veldig like da, men som den gale kattedamen jeg er pleier jeg å se forskjell. :) Bare sett en av gangen jeg og. Rart det ikke filmes at de leker sammen. Kattunger pleier jo å gjøre det. Selv mine voksne katter gjør det. 

Leker med bikkja da, det er også utrolig søtt å se på :-)

For å ikke spore helt av med katteprat; trodde ikke jeg skulle forsvare Jarl, men jeg skjønner at han ble snurt da han ble valgt som førstekjempe for andre uke på rad. "Nå har jeg fokus på øksa!" :laugh:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...