Gå til innhold

Kjendis Farmen  

619 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets Kjendis Farmen?

• Lavranns Solli
      7
    • Ida Gran-Jansen
      10
    • Jarl Goli
      2
    • Ingeborg Elisabeth Didrichsen Myhre Luedlow
      0
    • Leif Einar Lothe (Lothepus)
      74
    • Tore Petterson
      14
    • Vendela Maria Kirsebom
      16
    • Petter Pilgaard
      84
    • Linni Meister
      7
    • Marna Haugen
      1

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hehe, Jarl førstekjempe 2 uker på rad.

Anonymkode: 3e2fa...061

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spent på hvem Jarl kommer til å velge denne gangen!

Skrevet

Håper Jarl velger Lothepus eller Lavrans. De eneste som klarer å slå han i noe fysisk tror jeg.

Skrevet

Han har uttalt at Farmendeltagelsen er reklame for seg selv. Sannsynligvis håper han på jobber. Jeg tror dessverre ikke han får noen kunder til coachingen sin etter denne opptrednen. Han virker jo ustabil og fullstendig idiotisk.

Når det gjelder gjelden hans, fikk han noen til å låne han skattepengene 2 minutter før han skulle måte i retten. Spørs om noen låner han penger til inkassogjelden..... 

Anonymkode: 23d65...e08

• Liker 7
Skrevet (endret)

Var ikke klar over at Jarl var en så intens person.

Husker han fra Grand Prix og Portveien 2, da jeg var liten.

IMG_7693.JPG

Endret av Kelsi
  • Liker 2
Skrevet

Haha, for en gretten, gammel gubbe! :hoho: Han er sikkert dritsur for å bli valgt igjen, bare vil ikke innrømme det. Håper han ryker nå altså. 

• Liker 9
Skrevet

Æsj så ekkel Jarl er!!!! Han ER SÅ CREEPY. Ser for meg han kunne vært sektleder i en sekt eller no sånt.. Håper han ryker ut denne gangen.

• Liker 11
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han har uttalt at Farmendeltagelsen er reklame for seg selv. Sannsynligvis håper han på jobber. Jeg tror dessverre ikke han får noen kunder til coachingen sin etter denne opptrednen. Han virker jo ustabil og fullstendig idiotisk.

Når det gjelder gjelden hans, fikk han noen til å låne han skattepengene 2 minutter før han skulle måte i retten. Spørs om noen låner han penger til inkassogjelden..... 

Enig! Tror også hans oppførsel på Farmen har motsatt effekt. Jeg hadde i hvert fall aldri leid han inn som noen coach.

Nei takk, ellers takk!!

• Liker 7
Skrevet

Var han ikke akkurat veldig sikker på at han ikke ville bli førstekjempe? Nå var han plutselig veldig forberedt på dette...

• Liker 12
Skrevet
Akkurat nå, Sitronmelis skrev:

Æsj så ekkel Jarl er!!!! Han ER SÅ CREEPY. Ser for meg han kunne vært sektleder i en sekt eller no sånt.. Håper han ryker ut denne gangen.

Helt enig. Skikkelig creepy. Går rett og slett kaldt nedover ryggen på meg. Hvooor ble det av den snille Portveien 2-mannen? :fnise: Håper han ryker ut nå altså. 

• Liker 8
Skrevet

Åpenbart at han satser HARDT på å vise coach-siden av seg selv, når han skal ha så veldig vinnermentalitet etter han er blitt valgt. Kan det være noen som ikke gjennomskuer det der?

• Liker 7
Skrevet

For Tore sin del håper jeg de klarer syoppdraget, men for Ida sin del håper jeg ukesoppdraget feiler. Jeg syns ikke hun har vært flink nok til å følge opp til nå, og har så langt vært den dårligste storbonden. Hun kan ikke sammenlignes med Lothe eller Vendela i mine øyne. 

Anonymkode: 3d86b...c9a

• Liker 19
Skrevet

Hvem tror dere Jarl velger som 2. kjempe?

Anonymkode: 3d86b...c9a

Skrevet

Tenker at hvis Ida var SÅ nervøs for syingen burde hun heller vært og bistått Tore mer! Skjønner godt at han er dritt lei! 

• Liker 25
Skrevet

Tror det blir Tore som blir andrekjempe på Søndag, kamfulert av at han er den sterkeste fordi han er "sterk i hodet" som Jarl sier.

• Liker 15
Skrevet

Jarl sier han skal velge den sterkeste der inne til andrekjempe. Da vet vi at det iallefall ikke blir pusedutten Lothe :fnise:

Lavrans har digg kropp! :alice:

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Tonus skrev:

Tror det blir Tore som blir andrekjempe på Søndag, kamfulert av at han er den sterkeste fordi han er "sterk i hodet" som Jarl sier.

Eller Lavrans.

• Liker 2
Gjest Bossa Nova
Skrevet

Han har en evne til å rose på en nedlatende måte, så det kan være hvemsomhelst Jarl har valgt til andrekjempe. En han prøver å psyke ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...