Gå til innhold

Kjendis Farmen  

619 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets Kjendis Farmen?

• Lavranns Solli
      7
    • Ida Gran-Jansen
      10
    • Jarl Goli
      2
    • Ingeborg Elisabeth Didrichsen Myhre Luedlow
      0
    • Leif Einar Lothe (Lothepus)
      74
    • Tore Petterson
      14
    • Vendela Maria Kirsebom
      16
    • Petter Pilgaard
      84
    • Linni Meister
      7
    • Marna Haugen
      1

Fremhevede innlegg

Skrevet
21 minutter siden, Jacklost skrev:

De er nykommere

De kunne i det minste tatt med litt øl til Tore...

Jarl fikset øl til Tore! Ingen andre tenkte på det, men Jarl ordnet det, som den hedersmannen han er :)

Anonymkode: dfeae...3f1

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har egentlig vært veldig fan av Ida, men denne uken har hun bare sunket hos meg for hver episode. Syns hun som storbonde burde ta bedre i mot de nye og faktisk forhøre seg om hva de ville gjøre, lære og hva de var gode på. Ida velger jo bare å være med på den hun selv syns virker gøyest virker det som. Jeg tror for eksempel fløtingen av tømmer fint kunne vært utført uten henne. Hun burde heller vært igjen og bistått Tore med det vanskeligste oppdraget, som hun selv har kalt det. 

Ellers synd at det var Marna som røk, selv om det var forventet. 

Anonymkode: 3d86b...c9a

Kan dere være så snill å slutte og spoile! Seriøs! 

Anonymkode: 3884a...ebe

• Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, Tonus skrev:

Herregud, hva ER det slags måte Jarl snakker til Linni på? Hun heller en bøtte med fòr, og han står der og sier "fliiink jente". Blir helt matt av den fyren. Tror han skal holde seg til ludo.

Nå får det være nok! Jarl Goli er en hedersmann!

Anonymkode: dfeae...3f1

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor kom det inn to kvinnfolk, som utfordrere? :P     

Klarte ikke produksjonen å finne to mannlige "kjendiser" som gidder / hadde tid til å være utfordrere?

Anonymkode: 37f01...922

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? Del 1 av programmet er jo sendt. Marna ble sendt hjem. Er jo sendt på TV!!

Anonymkode: 3e2fa...061

• Liker 13
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kom det inn to kvinnfolk, som utfordrere? :P     

Klarte ikke produksjonen å finne to mannlige "kjendiser" som gidder / hadde tid til å være utfordrere?

Anonymkode: 37f01...922

Fordi to kvinnelige deltakere trakk seg. 

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hæ? Del 1 av programmet er jo sendt. Marna ble sendt hjem. Er jo sendt på TV!!

Anonymkode: 3e2fa...061

Du skreiv det hvertfall 10 min før det ble vist på min TV hvertfall! Første episode er slutt nuh!

• Liker 3
Skrevet

Ikke rart at Lothe tapte i håndbak. Mer spedbygd mann skal man lete lenge etter :tongue: Ikke rart han er så opptatt av å brumme og gjøre seg stor i "røsten". Han er jo så liten ellers. :fnise:

Tore virker nesten deprimert. Stakkars Marna og Linni som håpet på lunsj med kafè-stemning og skravling rundt sybordet til Tore, så sitter han mutt og innesluttet og ber de feie gulvet :fnise:

• Liker 3
Gjest Jacklost
Skrevet
1 minutt siden, Bohemia skrev:

Ikke rart at Lothe tapte i håndbak. Mer spedbygd mann skal man lete lenge etter :tongue: Ikke rart han er så opptatt av å brumme og gjøre seg stor i "røsten". Han er jo så liten ellers. :fnise:

Tore virker nesten deprimert. Stakkars Marna og Linni som håpet på lunsj med kafè-stemning og skravling rundt sybordet til Tore, så sitter han mutt og innesluttet og ber de feie gulvet :fnise:

Er det du som er ab som drev og slengte dritt om Lothepus?

Skrevet

"Det er bare å få det ferdig.. Skal sitte hele natten jeg om det er det som skal til" sier Ida.. Jammen så gjør det da og tenk litt på stakkars Tore som har drevet med dette syprosjektet i flere dager! Ikke rart han er lei.. forstår han godt. Lite sympatisk Ida skulle være... 

• Liker 25
Gjest Axl Rose
Skrevet
6 minutter siden, Bohemia skrev:

Nå er det nok av deg jentunge. Rapportert.

Skrevet
14 minutter siden, Bossa Nova skrev:

Vendela kjøper ikke bullshiten til Jarl, derfor heier jeg på henne.

Huff har fått litt fnatt av Linni, sjarm eller ei, det ble for mye.

Det verste er at det går rykter om at denne bullshiten fører til at Jarl vinner hele farmen

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beklager, ble litt ivrig på tastene. Glemte at når jeg ser det på sumo så slipper jeg reklamepausen og at programmet da er ferdig litt før det er ferdig på TV. My bad, skal ikke gjenta seg! Men da jeg oppdaget tabben satset jeg på på at de som ser Farmen på TV har nok med å se på det, til å henge på KG samtidig :) 

Anonymkode: 3d86b...c9a

• Liker 8
Gjest Bossa Nova
Skrevet
1 minutt siden, Apis skrev:

Det verste er at det går rykter om at denne bullshiten fører til at Jarl vinner hele farmen

Skulle i så fall ikke forundre meg etter å ha sett klippet om avstemningen på TV2. Han lurer visst alle. Han sa til de andre at Marna måtte ut fordi hun var den største konkurrenten. Men på avstemningen er han den eneste som stemmer for at Marna skal få bli. 

Skrevet

Det er noe creepy med Jarl Goli. Helt greit at han "spiller spillet", men synes hele fyren virker litt gal!

Han snakker til de andre som om de er dumme, at han skal belære og snakke de til "fornuft". Litt hjernevasking på gang....

Stusser også over mye av det han sier er ganske så motsiende. 

Håper noen ser til at han ryker ut lenge før finale-uken begynner. Han får fint betale restskatten sin med andre penger enn Farmen-premien.

• Liker 19
Gjest Bossa Nova
Skrevet
2 minutter siden, Krutthøna skrev:

Det er noe creepy med Jarl Goli.

Det synes jeg også. Hva er egentlig premien til den som vinner?

Skrevet
Akkurat nå, Bossa Nova skrev:

Det synes jeg også. Hva er egentlig premien til den som vinner?

Tror vinneren får en bil. 

Gjest Bossa Nova
Skrevet

Kanskje han er helt besatt av å vinne for å selge bilen, så han kan tilbakebetale gjelda (som det kommer fram her at han har). Litt trist.

Skrevet

Hahaha, det digga meg rått! :hoho: 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...