Gå til innhold

Kjendis Farmen  

619 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets Kjendis Farmen?

• Lavranns Solli
      7
    • Ida Gran-Jansen
      10
    • Jarl Goli
      2
    • Ingeborg Elisabeth Didrichsen Myhre Luedlow
      0
    • Leif Einar Lothe (Lothepus)
      74
    • Tore Petterson
      14
    • Vendela Maria Kirsebom
      16
    • Petter Pilgaard
      84
    • Linni Meister
      7
    • Marna Haugen
      1

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 minutter siden, Jacklost skrev:

Hvem tror dere blir valgt som førstekjempe?

Et hett tips er at det blir den av de to utfordrerne som blir. Årsaken er feighet. Ida vil jo i likhet med Jarl vinne, og taktisk burde hun kanskje valgt Jarl, men mulig hun ikke vil at Jarl skal bli sur på henne siden de hadde god kontakt i begynnelsen. Og Lothepus er blitt populær, så selv om han er en farlig konkurrent vil nok feigheten overstyre det. Om Linni blir, hvilket er mest sannsynlig, så vil nok Ida velge henne, fordi hun neppe møter mye motbør i "gruppa".

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Kenta skrev:

Jarl forklarer hvorfor han er med, før innspillingen startet, ikke akkurat noen bombe, for å reklamere for seg selv:

http://www.dagbladet.no/kultur/jarl-goli-om-farmen-deltakelsen---veldig-bra-reklame-for-meg-selv/66645573?www=1

Er noen der som IKKE har lyst til å reklamere seg selv ?

Alle som velger å bli med på slike ting, gjør det vel nettopp for å komme på TV...

Anonymkode: 37f01...922

• Liker 7
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne tråden har tapt seg nå etter at den andre tråden kom.. Synd!

Anonymkode: dfeae...3f1

Har nok litt med at det er litt pause mellom episodene også som regel, jeg titta innom andre tråden det skjer ikke så mye der heller. Unødvendig med ti tråder når det skyldes at man må scrolle forbi stemmingen den er ikke så vanvittig lang 😂

Uansett krise jeg må vente på samboer ikveld før jeg kan se farmen og han jobber til kl er 22. Skal bli vanskelig å holde seg borte fra media og ikke minst denne tråden frem til jeg får sett episodene. Veldig spent på hvem som bli første kjempe. Aldri brydd meg om farmen men nå er jeg avhengig 😛

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er noen der som IKKE har lyst til å reklamere seg selv ?

Alle som velger å bli med på slike ting, gjør det vel nettopp for å komme på TV...

Anonymkode: 37f01...922

Til en viss grad, men det er nok noen av deltakerne som har blitt "headhuntet" uten at de egentlig var så giret på dette (som Lothepus), mens andre gjerne har meldt seg selv eller jublet og takket ja på flekken om de har blitt spurt.

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet

Jeg har fjernet den andre pollen slik at bare den vanlige er der så det ikke blir så mye scrolling :) Jeg tenkte ikke over at det ville bli plagsomt for andre

Skrevet
5 minutter siden, Jacklost skrev:

Jeg har fjernet den andre pollen slik at bare den vanlige er der så det ikke blir så mye scrolling :) Jeg tenkte ikke over at det ville bli plagsomt for andre

Syns det er rart det kan ha blitt så plagsomt men det er fint av deg å ta hensyn 😊

Gjest Jacklost
Skrevet

Oh my god, ser jeg klarte å fjerne den om hvem man vil skal vinne istedenfor den andre :murvegg:

Skrevet
6 minutter siden, Jacklost skrev:

Oh my god, ser jeg klarte å fjerne den om hvem man vil skal vinne istedenfor den andre :murvegg:

Kanskje greit, så får man sett hva folk mener nå når man har sett deltakerne og hvordan de er på farmen, og at det ikke blir utfra deres kjendisliv. 😊

Gjest Jacklost
Skrevet

La til den på nytt igjen. Sorry alle for at jeg klarte å fjerne den andre 😬

Jeg håper Linni får bli :) Synes hun og Lothepus hadde en artig tone

Skrevet

Skjønner ikke helt scrolleproblematikken... Er det ikke bare å klikke seg til nyeste uleste innlegg? 

Anonymkode: e5aea...0c6

• Liker 4
Skrevet

De pollene gjorde da vel ingenting? Ikke vits å unnskylde seg for å ikke ha gjort noe galt. Om det er noen få som ikke takler dem får de holde seg i den andre tråden hvor nesten ingen andre er.

Anonymkode: 80cea...36a

• Liker 5
Skrevet (endret)

Ser ikke problemet med pollen i det hele tatt. Er da bare å trykke på stjernen på venstre siden av tråden, så kommer man rett til første uleste innlegg og er det flere uleste sider er det da bare å bla seg forbi. Ikke noe problem hverken på mobil, nettbrett eller PC. Syns den andre tråden bør stenges og eventuelt flettes med denne, er bare tull med flere tråder om samme TV-program. 

Endret av Salka
  • Liker 2
Skrevet
2 timer siden, Jacklost skrev:

Sorry alle for at jeg klarte å fjerne den andre 😬

Jeg synes det var veldig dumt at den andre ble fjernet, men synes det er fint at du ber om unnskyldning for det :)

Anonymkode: dfeae...3f1

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Salka skrev:

Ser ikke problemet med pollen i det hele tatt. Er da bare å trykke på stjernen på høyre siden av innlegget, så kommer man rett til første uleste innlegg og er det flere uleste sider er det da bare å bla seg forbi. Ikke noe problem hverken på mobil, nettbrett eller PC. Syns den andre tråden bør stenges og eventuelt flettes med denne, er bare tull med flere tråder om samme TV-program. 

Jeg bruker iPhone. Hvilken stjerne mener du?:) Jeg må scrolle ganske lenge før jeg kommer ned til diskusjonen, fordi jeg først må scrolle ned til pollen, så forbi den eviglange pollen. Når man må gjøre dette for hver eneste side så blir det slitsomt. Men jeg vil gjerne vite hvordan jeg kan unngå det? Jeg er så flink med sånne triks på mobil osv.. 

Anonymkode: 1cec4...902

• Liker 2
Gjest Jacklost
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker iPhone. Hvilken stjerne mener du?:) Jeg må scrolle ganske lenge før jeg kommer ned til diskusjonen, fordi jeg først må scrolle ned til pollen, så forbi den eviglange pollen. Når man må gjøre dette for hver eneste side så blir det slitsomt. Men jeg vil gjerne vite hvordan jeg kan unngå det? Jeg er så flink med sånne triks på mobil osv.. 

Jeg har iPhone med og ble aldri plaget av det 🤔 Alternativet er å ikke stemme på noe slik at deg blir forminsket :)

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For min del så lenge jeg er innlogget kommer jeg automatisk til sist uleste innlegg i tråden jeg har vært aktiv eller lest i tideligere. 

Anonymkode: 515b2...9b3

• Liker 3
Skrevet

Så utrolig irriterende Linni Meister er... har bare vært der en kort stund, men har likevel rukket å sabotere ukesoppdraget og stjele mat bak ryggen på de andre. 

• Liker 3
Skrevet

1 time siden, AnonymBruker skrev:

iPhone her og. Ser jeg har skrevet høyre side, mente selvsagt venstre. :fnise: Foran hver tråd på venstre side er det et symbol, enten en stjerne eller en prikk avhengig av om du har svart i tråden eller ikke. Trykker du på det symbolet kommer du rett til første uleste innlegg. 

• Liker 1
Skrevet

Får ikke lagt ut link fra telefonen, men gå til p3.no og hør remixen av Jarl Goli med Ta en potet/ Lavrans. Ligger som øverste sak nå. :fnise::fnise::fnise:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...