Gå til innhold

Kjendis Farmen  

619 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets Kjendis Farmen?

• Lavranns Solli
      7
    • Ida Gran-Jansen
      10
    • Jarl Goli
      2
    • Ingeborg Elisabeth Didrichsen Myhre Luedlow
      0
    • Leif Einar Lothe (Lothepus)
      74
    • Tore Petterson
      14
    • Vendela Maria Kirsebom
      16
    • Petter Pilgaard
      84
    • Linni Meister
      7
    • Marna Haugen
      1

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Regner med at det blir Tore etter måten han sa det på. Håper han slår Jarl ned i støvla! Så kan Jarl sitte der med lang nese og skjegget i postkassa. 

Endret av Salka
  • Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når Jarl sier han velger den "sterkeste" så er det nærmest garantert Tore som må i ilden.

Anonymkode: ca50d...8d3

• Liker 2
Skrevet

Håper at uansett hvem Jarl velger så er det han selv som ryker. Er så lei av han. Dersom Tore blir valgt lurer jeg på hvilken gren han kommer best ut av i. Jarl virker så utrolig sterk at det eneste jeg føler han kan bli slått i er kunnskap, men da må Tore ha lest godt i forveien.

Anonymkode: 3d86b...c9a

• Liker 5
Skrevet

Lurer faktisk litt på om Jarl kan ende opp med å velge Petter til andrekjempe. Tenker dette ettersom Petter er så positiv og alle har "lave" forventinger til han. Passer i alle fall med begrunnelsen til Jarl. Så enten Petter eller Tore.

• Liker 3
Skrevet

Hater å si det, men det blir litt kjedelig om Jarl ryker.. psychoen sjæl

Anonymkode: be830...90d

• Liker 8
Skrevet

Tipper han velger Petter. Synes jeg hører han he he

"bla bla psykobla bla Petter er den sterkeste her inne fordi han har vunnet Paradise Hotel. Han har den største vinnerskallen bla bla"

Anonymkode: 0be17...df7

• Liker 9
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurer faktisk litt på om Jarl kan ende opp med å velge Petter til andrekjempe. Tenker dette ettersom Petter er så positiv og alle har "lave" forventinger til han. Passer i alle fall med begrunnelsen til Jarl. Så enten Petter eller Tore.

Petter kan også være den han velger, ja. Hehe, taper Petter blir sikkert Linni storbonde neste uke og DET kan jo bli interessant! :fnise: Men håper Jarl taper uansett hvem han velger altså. Såååå lei av han og det svadapreiket hans! 

• Liker 3
Skrevet
35 minutter siden, Bohemia skrev:

Lavrans har digg kropp! :alice:

Likevel ble han most av Jarl i håndbak! Pyntemuskler.

Anonymkode: dfeae...3f1

• Liker 6
Skrevet
1 time siden, Apis skrev:

Det verste er at det går rykter om at denne bullshiten fører til at Jarl vinner hele farmen

Håper det er sant :)

• Liker 2
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper at uansett hvem Jarl velger så er det han selv som ryker. Er så lei av han. Dersom Tore blir valgt lurer jeg på hvilken gren han kommer best ut av i. Jarl virker så utrolig sterk at det eneste jeg føler han kan bli slått i er kunnskap, men da må Tore ha lest godt i forveien.

Øks eller spann er vel øvelsene som gir størst sjanser for at Tore kan utsette hjemreisen.

Anonymkode: ca50d...8d3

• Liker 2
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Likevel ble han most av Jarl i håndbak! Pyntemuskler.

Alle blir most av Jarl i håndbak. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Bossa Nova skrev:

Han har en evne til å rose på en nedlatende måte, så det kan være hvemsomhelst Jarl har valgt til andrekjempe. En han prøver å psyke ut.

Spot on! 

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Bohemia skrev:

Ikke rart at Lothe tapte i håndbak. Mer spedbygd mann skal man lete lenge etter :tongue: Ikke rart han er så opptatt av å brumme og gjøre seg stor i "røsten". Han er jo så liten ellers. :fnise:

Tore virker nesten deprimert. Stakkars Marna og Linni som håpet på lunsj med kafè-stemning og skravling rundt sybordet til Tore, så sitter han mutt og innesluttet og ber de feie gulvet :fnise:

Hadde jaggu blitt mutt jeg og om jeg måtte sitte og sy, skjønner han godt ! 

Anonymkode: 48c7e...9f7

• Liker 8
Skrevet (endret)

Der mista jeg respekten for Ida! Hun fremstår som en vanvittig dårlig leder. Og er etter det jeg har sett denne uken den som faktisk har jobbet minst. Kjipt at hun faktisk ikke kunne avlaste Tore med syingen, og sende han avgårde med resten av gjengen. Men det som er morro, skal hun være med på, koste hva det koste vil. Tore har gitt uttrykk for at han er møkkalei hele prosjektet. Han vil henge med gutta, men blir hele tiden ekskludert og behandlet som en nikkedukke av Ida.

En god leder tar ikke bare ansvar for det som er gøy, men det som er nødvendig også. Håper virkelig ikke hun klarer ukesoppdraget.

Faktisk så håper jeg Jarl vinner over henne. Han har i hvertfall vært ærlig på at han spiller spillet, mens Ida egentlig virker bare falsk.

Jarl reagerte veldig på at Marna måtte dra, virket som han ble skuffa. Det var leit at hun måtte forlate gården. Hun virker som en kjempekul dame med masse selvironi.

Frustrasjonen Jarl hadde kan komme av flere ting, og den er veldig forståelig når hønemor står oppå han mens han jobber.

Men det jeg ikke skjønte er hvorfor det bare var to utfordrere? Pleier det ikke være fire? Kan det bety at det kommer to til?

Endret av ♥Missy♥
  • Liker 13
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde jaggu blitt mutt jeg og om jeg måtte sitte og sy, skjønner han godt ! 

Anonymkode: 48c7e...9f7

Han må jo ikke sitte og sy. Noe av Tore sitt problem er at han ikke klarer stå opp for seg selv. Han går inn i en martyr-rolle. Og så surmuler han etterpå. Sying og syting!

• Liker 1
Skrevet
20 minutter siden, Bohemia skrev:

Han må jo ikke sitte og sy. Noe av Tore sitt problem er at han ikke klarer stå opp for seg selv. Han går inn i en martyr-rolle. Og så surmuler han etterpå. Sying og syting!

Jeg føler Tore er ganske real jeg. Han godtar at den som er storbonde bestemmer og gjør det han blir bedt om selv om han ikke har så lyst. Han saboterer i den minste ikke med vilje, slik som en annen frøken, for å slippe å gjøre det han blir satt til. Forstår godt han etter hvert gir uttrykk for at han er lei, for storbonden delegerer jo ingen andre til å avveksle eller ta over for han. Han gav jo utrykk i flere dager for at det hadde vært fint å få gjøre noe annet også. Da skjønner jeg at begeret renner over til slutt og at han blir "drita lei". Ida sa jo selv at hun regnet med Tore som er så sosial ville syntes det var kjipt å sitte med syingen hele uken. Derfor burde hun kjørt en liten rulering på den oppgaven, om så den bare rulerte mellom henne og Tore. Kanskje en kunne tatt skjorten,  en annen skjørtet osv. 

• Liker 14
Skrevet
Spoiler

I TV2 sitt klipp hvor Linni får en gave av Lothe ser man at de to som mangler rundt matbordet er Petter og Jarl. Så dette tyder jo i retning av at det er Petter som blir andrekjempe.

Legger denne inn som spoiler, selv om man ikke kan vite utfallet hundre prosent sikkert. Handler om hvem som blir andrekjempe ut fra TV2 sine klipp. Strengt tatt TV2 som spoiler hva som skjer. 

• Liker 6
Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:
  Vis skjult innhold

I TV2 sitt klipp hvor Linni får en gave av Lothe ser man at de to som mangler rundt matbordet er Petter og Jarl. Så dette tyder jo i retning av at det er Petter som blir andrekjempe.

Legger denne inn som spoiler, selv om man ikke kan vite utfallet hundre prosent sikkert. Handler om hvem som blir andrekjempe ut fra TV2 sine klipp. Strengt tatt TV2 som spoiler hva som skjer. 

Så klippet jeg også nå. Dårlig av tv2 og spoile på den måten selv om vi ikke vet det helt hundre prosent sikkert om det er sånn eller om det bare ser sånn ut.

Gud bedre, de falske vippene til Linni er faen meg minst 20 cm lange og hun bruker sikkert et tonn mascara hver dag også. Syns det er teit at jentene i kjendisfarmen skal få lov å bruke sminke bare fordi de er kjendiser. Syns det burde vært likt på begge versjonene, ingen sminke og den type luksus.

Jeg syns falske vipper kan være fint altså, men Linni sine er litt i overkant etter min smak. 

Endret av Salka
  • Liker 4
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:
  Vis skjult innhold

Så fint at du legger i spoiler :) 

Anonymkode: 920d9...39a

• Liker 2
Skrevet

Håper egentlig de ikke klarer dette ukes oppdraget. Synest de har hatt det veldig fint til nå uten mangel på mat osv. Og dessuten fortjener ikke ida at de vinner heller, hun har ikke vert en god leder. 

Anonymkode: 3884a...ebe

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...