Gå til innhold

Kjendis Farmen  

619 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets Kjendis Farmen?

• Lavranns Solli
      7
    • Ida Gran-Jansen
      10
    • Jarl Goli
      2
    • Ingeborg Elisabeth Didrichsen Myhre Luedlow
      0
    • Leif Einar Lothe (Lothepus)
      74
    • Tore Petterson
      14
    • Vendela Maria Kirsebom
      16
    • Petter Pilgaard
      84
    • Linni Meister
      7
    • Marna Haugen
      1

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, tirben skrev:

Du har et meget begrenset ordforråd!!! Hva med å utvide det litt? Begynner å bli lei av de samme kommentarene om og om og om og om.....igjen..

Nå får det holde med disse avsporingene!

Anonymkode: dfeae...3f1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er Kåre Willoch for gammel for kjendis-Farmen? Hadde fungert perfekt som delegerende storbonde! For ikke å snakke om Gerd-Liv Valla! Og så kommer Ingun Yssen inn som utfordrer.. 

• Liker 7
Skrevet

Der avslørte tv2 seg hvem som går videre. Når Ida skal velge førstekjempe så sitter hun ene der med dem. Hihi. De viste det nettopp på TV.

Anonymkode: ae06b...adf

• Liker 1
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Der avslørte tv2 seg hvem som går videre. Når Ida skal velge førstekjempe så sitter hun ene der med dem. Hihi. De viste det nettopp på TV.

Send det på om til meg :) er altfor nysgjerrig!! 

• Liker 1
Skrevet
På 16.1.2017 den 19.48, ♥Missy♥ skrev:

Dette er jo bare rykter. Du vet at ingen vet hvem som vinner eller går ut, vel..? 

Poenget er at det finnes høflighet og etikette på nett også. Når du kommenterer noe som noen har lagt i spoiler, betyr det at den du siterer mente det var spoiling. Hold deg til samme linje som den du siterer. Folkeskikk kalles det!

Vil dere dele rykter så gjør det i SPOILERTAG (og kommenter anonymisert, eller i spoiler tilbake), eller lag en egen tråd om Farmen-rykter. Ikke ødelegg for alle andre!

Anonymkode: 920d9...39a

• Liker 6
Skrevet
Spoiler

Det var Linni som satt ved bordet når Ida velger førstekjempe. 

Skrevet
6 timer siden, ♥Missy♥ skrev:

Hardt å påstå at noen er psykopat, synes du ikke? Er som regel de som roper ut om andre som har ett eller annet å skjule, eller som ordtaket sier.. på seg selv, kjenner man andre. 

Uansett så sier voksne mennesker ikke slikt om folk man ikke kjenner. 

Ja, jøss. Klart jeg er psykopat selv.

Skrevet
På Sunday, January 15, 2017 den 22.10, AnonymBruker skrev:

Herregud. Linni med løse vipper og mascara. Hvorfor er det lov?

Anonymkode: c924c...797

Enig. Teit at de gode gamle Farmen verdiene ikke gjelder i kjendisversjonen. Hvor mange ganger har vi ikke fått se Vendelas morratrøtte tryne? DET er jo Farmen 😊 

• Liker 4
Skrevet
34 minutter siden, stamtplyr skrev:

Enig. Teit at de gode gamle Farmen verdiene ikke gjelder i kjendisversjonen. Hvor mange ganger har vi ikke fått se Vendelas morratrøtte tryne? DET er jo Farmen 😊 

Lurer på hvorfor hun er så sminket på alle kommenteringsklippene? I motsetning til de andre. 

• Liker 2
Skrevet

Etter den motivasjonstalen Tore fikk av Jarl Goli har jeg undret på hvor god reklame det egentlig var for coachingen hans. Tipper Petter og Lothepus håver inn mest oppdrag og div. etter Farmen :P 

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Poenget er at det finnes høflighet og etikette på nett også. Når du kommenterer noe som noen har lagt i spoiler, betyr det at den du siterer mente det var spoiling. Hold deg til samme linje som den du siterer. Folkeskikk kalles det!

Vil dere dele rykter så gjør det i SPOILERTAG (og kommenter anonymisert, eller i spoiler tilbake), eller lag en egen tråd om Farmen-rykter. Ikke ødelegg for alle andre!

Lenge leve nettpolitiet. Fremdeles bare rykter. Spoiling er når du vet hva som faktisk skjer. Og det har ingen grunnlag for å vite.

Og ikke skriv dere, for jeg har ikke spoilet noe. Det er i hvertfall ikke folkeskikk å anklage noen for å spoile.

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, ♥Missy♥ skrev:

Lenge leve nettpolitiet. Fremdeles bare rykter. Spoiling er når du vet hva som faktisk skjer. Og det har ingen grunnlag for å vite.

Og ikke skriv dere, for jeg har ikke spoilet noe. Det er i hvertfall ikke folkeskikk å anklage noen for å spoile.

OMG. Du svarte med navn på en kommentar som var satt i spoiler. Jeg rettet det til "henne" fremfor navn. Jeg ønsker ikke vite hva som stod i spoileren, men det ødela du. Nå rapporterer jeg både deg og meg selv her for avsporinger, og så håper jeg du kan tenke deg litt om neste gang. 

• Liker 5
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

OMG. Du svarte med navn på en kommentar som var satt i spoiler. Jeg rettet det til "henne" fremfor navn. Jeg ønsker ikke vite hva som stod i spoileren, men det ødela du. Nå rapporterer jeg både deg og meg selv her for avsporinger, og så håper jeg du kan tenke deg litt om neste gang. 

Det finnes fremdeles ingen spoilere, uansett hva slags tag den var under. Kan vel ikke noe for at du leser i denne tråden, jeg vel. Du sporer av til de grader og rapporterer meg fordi du får svar på tiltale.. :fnise::klappe:

• Liker 2
Skrevet

Denne tråden har tapt seg nå etter at den andre tråden kom.. Synd!

• Liker 3
Gjest Jacklost
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne tråden har tapt seg nå etter at den andre tråden kom.. Synd!

Jeg synes det er helt unødvendig med to tråder..

Skrevet
4 minutter siden, Jacklost skrev:

Jeg synes det er helt unødvendig med to tråder..

Synes ikke du skal finne deg i dette! Moderatorene bør jo være enige i at det holder med en tråd, og flette dem sammen. Bare tull med to tråder!

• Liker 3
Skrevet

Gode krefter må slå seg sammen om å skrive i denne tråden! At det er laget en ny tråd er mytteri, rett og slett!

Anonymkode: 80cea...36a

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...