Gå til innhold

Kjendis Farmen  

619 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets Kjendis Farmen?

• Lavranns Solli
      7
    • Ida Gran-Jansen
      10
    • Jarl Goli
      2
    • Ingeborg Elisabeth Didrichsen Myhre Luedlow
      0
    • Leif Einar Lothe (Lothepus)
      74
    • Tore Petterson
      14
    • Vendela Maria Kirsebom
      16
    • Petter Pilgaard
      84
    • Linni Meister
      7
    • Marna Haugen
      1

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 timer siden, Kelsi skrev:

Så utrolig irriterende Linni Meister er... har bare vært der en kort stund, men har likevel rukket å sabotere ukesoppdraget og stjele mat bak ryggen på de andre. 

Er jo konge! Tenk så kjedelig det hadde vært om de alle bare hadde oppført seg ærlig og redelig hele tiden, hadde ikke vært vits å se på. Heier på Linn Irene og Jarl!

Anonymkode: dfeae...3f1

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er jo konge! Tenk så kjedelig det hadde vært om de alle bare hadde oppført seg ærlig og redelig hele tiden, hadde ikke vært vits å se på. Heier på Linn Irene og Jarl!

Anonymkode: dfeae...3f1

Hun irriterer meg likevel, med væremåten sin og måten hun snakker på. Men det er mulig hun blir valgt med videre, fordi de ser på henne som en svak konkurrent. 

Jarl derimot, er helt sjef. Jarl er en gavepakke til TV2, med sin enorme selvtillit og tåkeprat. 

• Liker 3
Gjest Jacklost
Skrevet
5 minutter siden, Kelsi skrev:

Hun irriterer meg likevel, med væremåten sin og måten hun snakker på. Men det er mulig hun blir valgt med videre, fordi de ser på henne som en svak konkurrent. 

Jarl derimot, er helt sjef. Jarl er en gavepakke til TV2, med sin enorme selvtillit og tåkeprat. 

Gavepakke, såpass?

Skrevet

Jarl: "Vi tar med litt til Tore og da, litt pølser.."  Jaha, hva med Linni og Marna?? 

• Liker 13
Gjest Axl Rose
Skrevet (endret)
På 17.1.2017 den 14.04, Bohemia skrev:

Alle ser bra ut ved siden av Lothefjolset :fnise:

Alle ser bra ut ved siden av deg også.

Endret av Axl Rose
Gjest Jacklost
Skrevet
4 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Jarl: "Vi tar med litt til Tore og da, litt pølser.."  Jaha, hva med Linni og Marna?? 

De er nykommere

De kunne i det minste tatt med litt øl til Tore...

Gjest Caroline91
Skrevet

Synes de andre deltagerne oppfører seg skikkelig barnslig ovenfor Marna og Linni..

Skrevet

Her synes jeg Ida virkelig svikter som leder.. det er hennes ansvar å ta imot de nye, og uttalelsen hennes om Tores arbeid trakk henne ned mange hakk i mine øyne😵

Anonymkode: 03c7b...47b

• Liker 18
Skrevet

Jeg synes virkelig de andre deltakerne der inne kan være voksne nok til å ta i mot de nye på en ordentlig måte. "Nei uff det passet så dårlig nå, har ikke tid til å vise dem noen ting.." gir de bare drittoppgaver i stedet for å inkludere dem litt i ukesoppdragene. Synes synd på de to, og Tore stakkars. Som blir stuck alene med den syinga

• Liker 13
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Her synes jeg Ida virkelig svikter som leder.. det er hennes ansvar å ta imot de nye, og uttalelsen hennes om Tores arbeid trakk henne ned mange hakk i mine øyne😵

Anonymkode: 03c7b...47b

Helt enig!! 

• Liker 2
Skrevet

Herreguuuuud, Linni er så irriterende! Jeg blir gæren snart! Marna derimot liker jeg. 

• Liker 5
Skrevet

Åååååh, de kattungene er så søte! :ninuskapus:

• Liker 1
Skrevet

Har egentlig vært veldig fan av Ida, men denne uken har hun bare sunket hos meg for hver episode. Syns hun som storbonde burde ta bedre i mot de nye og faktisk forhøre seg om hva de ville gjøre, lære og hva de var gode på. Ida velger jo bare å være med på den hun selv syns virker gøyest virker det som. Jeg tror for eksempel fløtingen av tømmer fint kunne vært utført uten henne. Hun burde heller vært igjen og bistått Tore med det vanskeligste oppdraget, som hun selv har kalt det. 

Ellers synd at det var Marna som røk, selv om det var forventet. 

Anonymkode: 3d86b...c9a

• Liker 11
Gjest Jacklost
Skrevet

Jeg har hørt om kjendiser som har blitt headhunted til farmen men ikke kjendiser som har headhunted farmen noe som jeg mistenker at Jarl har gjort, han er jo så skikkelig besatt av å vinne og spille spill osv :P

Skrevet (endret)

Herregud, hva ER det slags måte Jarl snakker til Linni på? Hun heller en bøtte med fòr, og han står der og sier "fliiink jente". Blir helt matt av den fyren. Tror han skal holde seg til ludo.

Endret av Tonus
  • Liker 18
Skrevet (endret)
7 minutter siden, Salka skrev:

Herreguuuuud, Linni er så irriterende! Jeg blir gæren snart! Marna derimot liker jeg. 

Men irriterende på en sjarmerende måte

Endret av Apis
Skrevet

Hva var egentlig alt det babbelet om sjakk, ludo og alt det der fra han Jarl-fyren? 

Anonymkode: 37f01...922

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva var egentlig alt det babbelet om sjakk, ludo og alt det der fra han Jarl-fyren? 

Anonymkode: 37f01...922

Det er hans kognitive diamant som snakker

• Liker 4
Gjest Bossa Nova
Skrevet

Vendela kjøper ikke bullshiten til Jarl, derfor heier jeg på henne.

Huff har fått litt fnatt av Linni, sjarm eller ei, det ble for mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...