Gå til innhold

Kjendis Farmen  

619 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets Kjendis Farmen?

• Lavranns Solli
      7
    • Ida Gran-Jansen
      10
    • Jarl Goli
      2
    • Ingeborg Elisabeth Didrichsen Myhre Luedlow
      0
    • Leif Einar Lothe (Lothepus)
      74
    • Tore Petterson
      14
    • Vendela Maria Kirsebom
      16
    • Petter Pilgaard
      84
    • Linni Meister
      7
    • Marna Haugen
      1

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skulle vært slik at om man vinner tvekamp, så blir man immun uka etter mot å bli førstekjempe. Urettferdig at Jarl ble valgt, synes det var dårlig gjort.

Anonymkode: 80cea...36a

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, caskerette skrev:

Leker med bikkja da, det er også utrolig søtt å se på :-)

For å ikke spore helt av med katteprat; trodde ikke jeg skulle forsvare Jarl, men jeg skjønner at han ble snurt da han ble valgt som førstekjempe for andre uke på rad. "Nå har jeg fokus på øksa!" :laugh:

Jaaaa, de er så søøøøte! :rodmer: 

Kan på en måte forstå han jeg og, men han er så teit når han sier takk og later som han ikke er sur når det er så tydelig at han egentlig er dritsur. Håper han ryker ut nå altså. 

• Liker 4
Skrevet
14 timer siden, Jacklost skrev:

Jeg har hørt om kjendiser som har blitt headhunted til farmen men ikke kjendiser som har headhunted farmen noe som jeg mistenker at Jarl har gjort, han er jo så skikkelig besatt av å vinne og spille spill osv :P

Løgn!

- Når du har stått på utsiden i tre år, etter at jeg opptrådte i «Skal vi danse», ble jeg svært takknemlig når telefonen fra produksjonsselskapet kom i slutten av januar i fjor.

http://www.nettavisen.no/livsstil/farmen-goli---jeg-har-sluttet-a-jobbe-gratis/3423303205.html

• Liker 4
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Løgn!

- Når du har stått på utsiden i tre år, etter at jeg opptrådte i «Skal vi danse», ble jeg svært takknemlig når telefonen fra produksjonsselskapet kom i slutten av januar i fjor.

http://www.nettavisen.no/livsstil/farmen-goli---jeg-har-sluttet-a-jobbe-gratis/3423303205.html

han bør bli headhuntet til film. Skikkelig barskt skummelt actiontryne har han. Vil gjerne se han i en film.

Anonymkode: 5f66c...d26

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

han bør bli headhuntet til film. Skikkelig barskt skummelt actiontryne har han. Vil gjerne se han i en film.

Anonymkode: 5f66c...d26

Ja! Med så mange dårlige skuespillere som er blitt filmkjendiser her til lands, så burde det være et marked for Jarl Goli(at)

• Liker 2
Skrevet

Oppsiktsvekkende at TV2 spoiler så mye. Først avslører de på forhånd at Jarl vinner tvekampen not Lars. Og nå avslører de jammen meg hvem som blir andrekjempe denne uken.

Er de helt amatører?

Anonymkode: 3e2fa...061

• Liker 12
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skulle vært slik at om man vinner tvekamp, så blir man immun uka etter mot å bli førstekjempe. Urettferdig at Jarl ble valgt, synes det var dårlig gjort.

Har jeg gått glipp av noe? Jeg mener å ha sett alle episodene, men har ikke fått med meg at Jarl Goli er blitt valgt som førstekjempe igjen. Jeg må slutte å lese her, spenningen blir borte. :angry:

Skrevet

Ida virket søt i begynnelsen.. Men jeg tror hun egentlig er litt bitch. Litt sånn; haha men Linni er jo så søøøøøt daaaa 🙋🏼 Når hun egentlig mener det stikk motsatte.

• Liker 15
Skrevet
56 minutter siden, Arabella skrev:

Har jeg gått glipp av noe? Jeg mener å ha sett alle episodene, men har ikke fått med meg at Jarl Goli er blitt valgt som førstekjempe igjen. Jeg må slutte å lese her, spenningen blir borte. :angry:

Da må du nok følge bedre med.

Anonymkode: e8b7d...c99

• Liker 7
Skrevet
56 minutter siden, Arabella skrev:

Han ble valgt i gårsdagens episode.

Anonymkode: f8a65...4bc

• Liker 2
Gjest Jacklost
Skrevet

Sykt deilig at Jarl ble valgt, håper han ryker!

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Irja skrev:

Hvorfor du skal det? For å slippe å lese ting du ennå ikke har sett på tv'en.. 

Nå skal det ikke skrives her før det er vist på TV så da kan vel heller de som jukser og ser på sumo klare og holde seg borte til episoden er ferdig på tv.

Anonymkode: 3884a...ebe

Skrevet
38 minutter siden, Jacklost skrev:

På en litt syk måte begynner jeg å få litt sansen for Jarl, tror kanskje all bablinga hans med ludo, sjakk og kognitive diamanter kan være ganske kalkulert

• Liker 1
Skrevet
20 minutter siden, Apis skrev:

På en litt syk måte begynner jeg å få litt sansen for Jarl, tror kanskje all bablinga hans med ludo, sjakk og kognitive diamanter kan være ganske kalkulert

Jeg synes han begynner å bli slitsom. På den annen side har han jo fått fantastisk konkurranse av linni meister som fremstår akkurat så tom i hodet som hun ser ut.

Anonymkode: da3cd...375

• Liker 5
Skrevet

Selve Lothepus har vel havnet mer i skyggen av Jarl...   

Anonymkode: 37f01...922

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, Bohemia skrev:

Lothemusa er fysisk svak, så det eneste han kan ta Lavrans og Jarl på er kunnskap. Men tviler på at han så mye mellom øra når alt kommer til alt. Petter er sterkere enn Lothemusa, men vet ikke om Petter kan forvalte fysikken sin utover det han har erfaring med på treningsstudio :fnise:

Ida kunne jo sy selv, iallefall sy knapper, så litt sykunnskaper har hun jo. Det hadde bare vært for Tore å sagt ifra etterhvert som han merket syinga gikk på psyken løs at "Nå vil jeg ha med meg en til på syinga for dette blir alt for mye for en person alene, så Ida, du må brette om ermene her som storbonde!" Men han sa ikke i klartekst en eneste gang at det ble for mye for han. Han er et voksent menneske og må ta ansvar for seg selv. 

Det er ikke Tore som skal måtte si dette for det er åpenbart de burde vært flere der, og siden Ida kunne sy burde hun i hvert fall vært med å sy. Ida burde ikke satt en person alene til å sy på et prosjekt hun var så nervøs for, det sier bare seg selv. 

Har ikke merket noe til at lothepus er fysisk svak, han har tatt i tunge tak han også. Må ikke ha body builder kropp for å være sterk. 

Anonymkode: 515b2...9b3

• Liker 7
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selve Lothepus har vel havnet mer i skyggen av Jarl...   

Anonymkode: 37f01...922

Det er jeg enig med deg i, men jarl har fått mer negativ oppmerksomhet, mens Lothe har flere fått bedre inntrykk av. Inkludert meg😊 

Jeg heia på Jarl i begynnelsen, men heier mer på Lothe nå. 

Anonymkode: 6a118...75e

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, Jacklost skrev:

Nå får det være nok! Jarl er en hedersmann!

Anonymkode: dfeae...3f1

• Liker 2
Gjest Jacklost
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå får det være nok! Jarl er en hedersmann!

Anonymkode: dfeae...3f1

Ikke i mine øyne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...