Gå til innhold

Kjendis Farmen  

619 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets Kjendis Farmen?

• Lavranns Solli
      7
    • Ida Gran-Jansen
      10
    • Jarl Goli
      2
    • Ingeborg Elisabeth Didrichsen Myhre Luedlow
      0
    • Leif Einar Lothe (Lothepus)
      74
    • Tore Petterson
      14
    • Vendela Maria Kirsebom
      16
    • Petter Pilgaard
      84
    • Linni Meister
      7
    • Marna Haugen
      1

Fremhevede innlegg

Skrevet
7 minutter siden, Bossa Nova skrev:

Jeg syns han er smart, sønnen altså. 

Han er smart, som har greid å utnytte farens kjendisstatus til selv å komme i rampelyset. Så får vi se om det blir mer enn 15 minutes.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes vi kan holde oss til å diskutere de som er med i farmen her, og ikke pårørende og slettes ikke barna deres. Ærlig talt.

• Liker 11
Skrevet (endret)
4 minutter siden, ♥Missy♥ skrev:

Synes vi kan holde oss til å diskutere de som er med i farmen her, og ikke pårørende og slettes ikke barna deres. Ærlig talt.

Sønnen til Lothepus har selv oppsøkt rampelyset, og har fokusert på hvordan faren fremstår i Farmen. På ingen måte noe galt med at dette blir nevnt i Farmen-tråden.

Endret av Leifern
  • Liker 3
Skrevet
1 time siden, Leifern skrev:

Sønnen til Lothepus har selv oppsøkt rampelyset, og har fokusert på hvordan faren fremstår i Farmen. På ingen måte noe galt med at dette blir nevnt i Farmen-tråden.

Jo for han er IKKE med i farmen, greit nok å nevne han men slike kommentarer her er unødvendig. Han har garantert blitt spurt om farens væremåte i forbindelse med denne videoen!

Anonymkode: 515b2...9b3

• Liker 8
Skrevet

Worst case scenario:

Jarl velger Petter som 2. Kjempe. Jarl vinner, og velger Linni som storbonde. Linni sluntrer unna alt av arbeid og det blir drama. Hjelp, hvordan skal neste uke bli på farmen? 😫😂😂😂

• Liker 1
Skrevet

Ifølge en program-oversikt så skal Kjendis-farmen være omtrent halvveis allerede? :P

Det blir iallefall en ganske kort sesong...    

Anonymkode: 37f01...922

Skrevet
2 timer siden, ♥Missy♥ skrev:

Worst case scenario:

Jarl velger Petter som 2. Kjempe. Jarl vinner, og velger Linni som storbonde. Linni sluntrer unna alt av arbeid og det blir drama. Hjelp, hvordan skal neste uke bli på farmen? 😫😂😂😂

Dette vil jeg faktisk si at er best case scenario. For alle unntatt deltakerne minus Jarl og Linni.

Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ifølge en program-oversikt så skal Kjendis-farmen være omtrent halvveis allerede? :P

Det blir iallefall en ganske kort sesong...    

Grense for hvor lenge folk som ikke selv har søkt om å være med gidder å være på en gård. Blir nok helt passelig lenge.

Skrevet

Har en så ekkel følelse av at Jarl velger Petter. Og dette med at han unngikk konkurs i siste minutt, ikke lenge etter at Farmen begynte på tv gir en enda mer ekkel følelse av at han vinner hele greia. Håper jeg tar feil, både i at han velger Petter og at han vinner Farmen. Vil gjerne beholde Petter der, synes han er morsom i sitt prosjekt "bli mann". Jeg misliker ingen direkte der, selvom Jarl Goli virker litt "creepy" nå. De som gir meg minst underholdning er vel Lavrans og Ingeborg, men trir ikke han velger Lavrans. Petter er vel den jeg minst vil han skal velge etterfulgt av Lothe. Tviler på jeg får ønsket oppfylt dog :( 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Leifern skrev:

Grense for hvor lenge folk som ikke selv har søkt om å være med gidder å være på en gård. Blir nok helt passelig lenge.

Og det hadde kanskje blitt vel mye for TV-seerne også ?     

Det finnes vel grenser for hvor mye folk  gidder å se på, i løper av ett år...     

Skrevet

Nå fikk vi se Ida i bhen, og litt av trusa hennes.

Dette reddet en ellers trist helg.

Anonymkode: ce9d9...b28

• Liker 1
Skrevet

Deltakerne får vel akseptert alle ukesoppdragene sine uansett..

Og hvis de ikke får akseptert ett ukesoppdrag, så blir de sikkert bedt på fest ett eller annet sted.

Eventuelt at de får masse gratis mat, ved markedet eller noe...

• Liker 4
Gjest Caroline91
Skrevet

Ida sier at de fikk KJEMPESKRYT for såpen, og at hun sa den luktet KJEMPEFRISKT. Ehm... Mentors kone sa jo at den nesten ikke luktet noe?

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå fikk vi se Ida i bhen, og litt av trusa hennes.

Dette reddet en ellers trist helg.

Anonymkode: ce9d9...b28

Kjempsøt jente :)

Skrevet

Jarl er så høy på seg selv, og han prater jo bare tull! Høres ut som han er helt frelst av disse coach-greiene sine.

Håper han blir slått rett ut i dag.

• Liker 10
Skrevet (endret)

Jarl velger Petter! Håper Petter rævkjører han og vinner hele dritten 😬

Bare meg som syntes at jarl er innpåsliten og har en utrolig irriterende væremåte? 

Endret av Alphamale
  • Liker 3
Skrevet

Jarl prøver å velge gren for Petter.

• Liker 2
Skrevet

Jarl tror han er så jævla smart og dyp, jeg orker ikkeeeeee

Anonymkode: be830...90d

• Liker 8
Skrevet

Håper Petter slår Jarl til helvete hjem til Fetsund! Såååå lei av Jarl nå! 

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...