Gå til innhold

Kjendis Farmen  

619 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets Kjendis Farmen?

• Lavranns Solli
      7
    • Ida Gran-Jansen
      10
    • Jarl Goli
      2
    • Ingeborg Elisabeth Didrichsen Myhre Luedlow
      0
    • Leif Einar Lothe (Lothepus)
      74
    • Tore Petterson
      14
    • Vendela Maria Kirsebom
      16
    • Petter Pilgaard
      84
    • Linni Meister
      7
    • Marna Haugen
      1

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var det Vendela som fikk det storbonde-brevet, fra han programlederen?

Eller var dette noe annet ?

Anonymkode: 27412...466

Tror alle fikk brev hjemmefra.

• Liker 2
Skrevet

– Jeg ville vise hva jeg kan som skuespiller. Og jeg har fått respons. Jeg har fått forespørsel om å spille en stor rolle i sommer, sier Goli, og legger til at skuespillerjobben er innen teater. 

hahaha, sa jeg ikke at han var tilgjort og som alle klipp var som om han spilte en rolle i en film?

Anonymkode: c924c...797

• Liker 3
Gjest Jacklost
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

– Jeg ville vise hva jeg kan som skuespiller. Og jeg har fått respons. Jeg har fått forespørsel om å spille en stor rolle i sommer, sier Goli, og legger til at skuespillerjobben er innen teater. 

hahaha, sa jeg ikke at han var tilgjort og som alle klipp var som om han spilte en rolle i en film?

Lol det sier de alle

Skrevet (endret)

Mistet motivasjonen?? Han var jo skråsikker på å vinne og bare flirte av Petter. Gud, som jeg nøyt dette.

Endret av hjertesukka
  • Liker 12
Skrevet

Nå blir vel Farmen kanskje litt kjedelig ?     

Anonymkode: 27412...466

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

http://www.vg.no/rampelys/tv/farmen/jarl-goli-maatte-forlate-farmen-kjendis-hadde-mistet-motivasjonen-til-aa-fortsette/a/23903364/

omg. Han skylder på tapt motivasjon. Ta tapet som en mann da.

Dette tyder dårlig for coaching-kundene hans. Han var jo så fryktelig motivert! Var sikret finaleplass, og greier. Jeg så jo at motivasjonen dalte når han bommet første gangen. Men hvis han ikke er mentalt sterkere enn dette, bør han strengt tatt ikke ta penger for å motivere andre!

Anonymkode: 23d65...e08

• Liker 8
Gjest Bossa Nova
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, la oss håpe det var tilgjort. Han skal visstnok være en god skuespiller.

Skrevet

Digg at Petter vant :nordvesta: Han har overrasket positivt altså. Forundrer meg ikke om Linni blir storbonde :fnise:

• Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

http://www.vg.no/rampelys/tv/farmen/jarl-goli-maatte-forlate-farmen-kjendis-hadde-mistet-motivasjonen-til-aa-fortsette/a/23903364/

Også skriver han at Petter var feig som valgte øksekast? :fnise: Var vel bare smart av Petter å velge en gren der han hadde en sjans. Vil heller si Jarl var feig som valgte Petter som motstander! 

• Liker 18
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå får det være nok! Jarl er en hedersmann og Farmen blir fattigere uten ham!

Anonymkode: e3b4e...4d2

Som du kanskje har fått med deg så er dette noe flere av oss ikke er enig med deg i 

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og Petter var feig som valgte øksekast. Det er bare et sjansespill ifølge Goli. Det feigeste man kan gjøre er å velge noen til øksekast. Var det ikke Goli selv som valgte øksekast sist? Eller husker jeg feil der?

Nei, det er ikke kun et sjansespill. Man skal sikte, kastse stødig og med passe kraft. Petter var rett og slett bare bedre.

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, wolfpotion skrev:

Også skriver han at Petter var feig som valgte øksekast? :fnise: Var vel bare smart av Petter å velge en gren der han hadde en sjans. Vil heller si Jarl var feig som valgte Petter som motstander! 

Når han fikk høre at Petter hadde valgt øksekast ble han så glad og var skråsikker: " Da er jeg i finalen " Vil ikke kalle det tapt motivasjon akkurat.

• Liker 11
Gjest Jacklost
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå får det være nok! Jarl er en hedersmann og Farmen blir fattigere uten ham!

Anonymkode: e3b4e...4d2

Nei.

Skrevet
1 minutt siden, The Kitten skrev:

Og Petter var feig som valgte øksekast. Det er bare et sjansespill ifølge Goli. Det feigeste man kan gjøre er å velge noen til øksekast. Var det ikke Goli selv som valgte øksekast sist? Eller husker jeg feil der?

Nei, det er ikke kun et sjansespill. Man skal sikte, kastse stødig og med passe kraft. Petter var rett og slett bare bedre.

Er det ikke Jarl som hele tiden har snakket om at det er et spill? Hvorfor ikke velge et gren man tror man kan vinne i når det er et spill? Snakk om dobbeltmoral.

• Liker 5
Skrevet

Ønsker å se flere av deltagerne komme ut av komfortsonen og vise sitt sanne jeg. De er veldig flinke til å prøve å te seg på TV. Derfor håper jeg de ikke klarer ukesoppdragene og kommer Ut av den rosa glamorboblen og får kjenne på sultfølelsen.

vi har jo sett at kirsebom er sutrete og Mistet sansen for Ida som storbonde som så håper det blir masse drama 😀😀

håper linni blir storbonde og at Tore eller Petter vinner hele greia!

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, The Kitten skrev:

Nei, det var Lars som valgte øks. Jarl var 1 kjempe forrige gang og.

• Liker 3
Skrevet

Han velger garantert Linni som ny storbonde.

Anonymkode: 3e2fa...061

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...