Gå til innhold

Kjendis Farmen  

619 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets Kjendis Farmen?

• Lavranns Solli
      7
    • Ida Gran-Jansen
      10
    • Jarl Goli
      2
    • Ingeborg Elisabeth Didrichsen Myhre Luedlow
      0
    • Leif Einar Lothe (Lothepus)
      74
    • Tore Petterson
      14
    • Vendela Maria Kirsebom
      16
    • Petter Pilgaard
      84
    • Linni Meister
      7
    • Marna Haugen
      1

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 timer siden, The Silence skrev:

Mannen min satt akkurat å sa det samme om Petter :lol: Jeg liker Petter godt. Skinnet kan absolutt bedra. Han har stor sosial intelligens og vinner veldig mye på å være så lærevillig som han er.  Håper virkelig at han vinner i dag. Har ikke lyst å se Jarl vinne en gang til :bond:

Bare plukket ut ditt innlegg av mange :) 

Jeg leser flere her som er så positivt overrasket over Petter, men jeg har hatt veldig godt inntrykk av han lenge, og er litt usikker på hvor jeg fikk det? Jeg vet da han var med i PH at jeg ikke så på, men hørte jo alt om den "partyklysa" alle sa han var. Jeg er ganske sikker på at jeg ikke har sett han i noen annen serie, men husker jeg så den PH-sesongen han var med i en stund etterpå. Lurer på om det er der jeg fikk så positivt inntrykk igjen?

Så, det jeg egentlig lurer på, dere som har blitt positivt overrasket over han, har dere sett den sesongen av PH der han var med? Eller er det mediabildet som har påvirket? Jeg mener at jeg aldri egentlig har sett det klysete av han jeg, som "alle" mente. Husker så godt at jeg ble positivt overrasket for flere år siden, og han har vel ikke vært med i noe annet enn PH? Petter elsker Mari så jeg ikke på. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 8.1.2017 den 22.40, Diamant skrev:

(Innleggene mine i denne tråden fungerer ikke normalt,derfor ser dette ut som en sitering. Men det er det altså ikke.)

Dette har jeg å si:

- Jeg tror Lavrans vinner Farmen. Det har jeg trodd hele veien.

- Syns ikke det er rart at Jarl bommet i øksekast denne gangen,han traff ikke særlig godt sist heller. Det var marginer som gjorde at han traff da,og marginer som gjorde at han bommet nå.

- Jarl var for redd til å velge Lothe,og fant på en unskyldning om at Petter var sterkest. Lavrans et toppidrettsutøver,så han bør jo være sterkere,og så er Lothe ganske allsidig. Viktigst av alt; Lothe VILLE i kamp,men Jarl nektet å velge han.

Anonymkode: bfa76...b50

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, FrkHumle skrev:

Jeg leser flere her som er så positivt overrasket over Petter, men jeg har hatt veldig godt inntrykk av han lenge, og er litt usikker på hvor jeg fikk det? Jeg vet da han var med i PH at jeg ikke så på, men hørte jo alt om den "partyklysa" alle sa han var. Jeg er ganske sikker på at jeg ikke har sett han i noen annen serie, men husker jeg så den PH-sesongen han var med i en stund etterpå. Lurer på om det er der jeg fikk så positivt inntrykk igjen?

Så, det jeg egentlig lurer på, dere som har blitt positivt overrasket over han, har dere sett den sesongen av PH der han var med? Eller er det mediabildet som har påvirket? Jeg mener at jeg aldri egentlig har sett det klysete av han jeg, som "alle" mente. Husker så godt at jeg ble positivt overrasket for flere år siden, og han har vel ikke vært med i noe annet enn PH? Petter elsker Mari så jeg ikke på. 

Jeg husker han fra PH. Mitt inntrykk av han da var at han var en partyfyr som snakket om damer og sjampis, MEN han var også den som lagde god stemning, som passet på de som havnet utenfor, og som ikke lagde noe drama. Inntrykket mitt av han nå er at han er ganske likt som han var i PH, men at han er hakket mer jordnær. Vil likevel si at slik han fremsto i PH ikke burde gjøre at noen har en fryktelig dårlig inntrykk av han. Tror kanskje han var verre i Petter elsker Mari, men det så jeg kun en sjelden episode av, så skal ikke si noe sikkert. 

Anonymkode: 3d86b...c9a

• Liker 3
Gjest Jacklost
Skrevet
10 minutter siden, Bohemia skrev:

One down, one to go. En av de gæmle tullingene er ute, nå gjenstår den andre gæmlis-tullingen: Lothe! Få´n ut! 

Lothepus er langt i fra gal

Skrevet

JAAaaaaaaaaaaaaaaaa! Petter Pilgaard ftw! :hjerte: Haha, tenk at han slo ut Jarl Goli, klarte vel ikke å bestemme seg for om det var ludo eller sjakk det gikk i :P 

• Liker 3
Skrevet

Petter var vel en hårsbredd fra å vinne Robinson også om jeg ikke husker feil. Han var hvertfall akkurat slik da som han er nå på Farmen. Så dette klysestempelet skjønner jeg ikke hvor kommer fra. Må være han som bevisst spiller på det som en image-greie.

Anonymkode: ce9d9...b28

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet
3 minutter siden, Arktis skrev:

JAAaaaaaaaaaaaaaaaa! Petter Pilgaard ftw! :hjerte: Haha, tenk at han slo ut Jarl Goli, klarte vel ikke å bestemme seg for om det var ludo eller sjakk det gikk i :P 

Sjakkmatt

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurer veldig på hvem som blir storbonde jeg. Noen tanker?

99% sikker på at det blir Linni. Man ser på klippene fra neste episode at valget overrasker voldsomt. At en av utfordrerne velges vil komme som en stor overraskelse, derfor tipper jeg på Linni. Blir det ikke henne, holder jeg en knapp på Petter faktisk.

Anonymkode: 3e2fa...061

• Liker 2
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen som setter spørsmålstegn ved at Jarl bommet på alle sine kast denne uka, men traff blink på tilsvarende forrige tvekamp? Var det med vilje? 

Anonymkode: 1eb38...2d4

I grunn ikke pga selv om han traff sist så var han jo ikke kjempe god. Om Lars hadde funnet teknikken før så hadde nok Lars vunnet. Da Jarl bare traff ytterst. Mulig han ikke hadde samme motivasjon som sist da, men jeg tror ikke det var med vellvitende vilje 😊

13 minutter siden, Bohemia skrev:

One down, one to go. En av de gæmle tullingene er ute, nå gjenstår den andre gæmlis-tullingen: Lothe! Få´n ut! 

Heia Lothepus. Håper han og Petter står i finalen 🎉

8 minutter siden, FrkHumle skrev:

Jeg så ikke PH, det er vell selve media inntrykket som har gjort at han virker som en overfladisk, høy på seg selv og sjampisdrikkende dust 😂 (Ikke at det er noe galt i å drikke sjampis da). 

Men jeg bøyer meg i støvet og sier at jeg absolutt tok feil av den mannen der! Han er rå, og så morsom og hyggelig. 

Anonymkode: 515b2...9b3

• Liker 2
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen som setter spørsmålstegn ved at Jarl bommet på alle sine kast denne uka, men traff blink på tilsvarende forrige tvekamp? Var det med vilje? 

Egentlig ikke. Han var ikke så veldig god sist gang heller. Som en annen sa, så var bare Lars dårligere. 

Jeg tror han var så sikker på å vinne at han var ukonsentrert på første kast, og deretter bar det bare nedover.

• Liker 1
Skrevet

Portveien 2-suksessen for 30 år siden gikk vel til hue på'n, så har han ikke kommet ned på jorda igjen etter det. :fnise: 

• Liker 1
Skrevet

Synes egentlig denne "mobbingen" av Jarl i denne tråden har gått for langt. 

• Liker 12
Skrevet

Jeg tror nok ikke Jarl tapte med vilje. Til VG har han sagt at han hadde mistet motivasjonen og nevner at han syns det var en feig løsning av Petter å velge øksekast. Virker som han er/var litt bitter for tapet, noe jeg tolker som at han ikke tapte med vilje. 

http://www.vg.no/rampelys/tv/farmen/jarl-goli-maatte-forlate-farmen-kjendis-hadde-mistet-motivasjonen-til-aa-fortsette/a/23903364/

• Liker 1
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet (endret)
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste reagerer bare på hvordan han har opptrådd inne på Farmen og eventuelle kommentarer han har hatt til dette i ettertid. 

Det er ikke mobbing. Vi har f.eks ikke sagt noe om utseende hans. KUN om oppførselen hans.

Endret av The Kitten
Gjest Jacklost
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke mobbing

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 23.1.2017 den 0.04):

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Haha, tapte med vilje :fnise: Dårlig taper tenker jeg vi sier :P

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...