Gå til innhold

Kjendis Farmen  

619 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets Kjendis Farmen?

• Lavranns Solli
      7
    • Ida Gran-Jansen
      10
    • Jarl Goli
      2
    • Ingeborg Elisabeth Didrichsen Myhre Luedlow
      0
    • Leif Einar Lothe (Lothepus)
      74
    • Tore Petterson
      14
    • Vendela Maria Kirsebom
      16
    • Petter Pilgaard
      84
    • Linni Meister
      7
    • Marna Haugen
      1

Fremhevede innlegg

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ida var ikke akkurat bedre hun, men Tore jobba rævva av seg da også. Synes Tore fortjente et bad jeg da. Og hva har det å si. Han ble jo sittende å flette kurv når ingen andre gidda. Virker som han får skitjobben ingen andre vil ha uke etter uke.

Anonymkode: 792bf...1d7

Han får den ikke, han tar den. Måten han er storbonde på bekrefter det. 

Tore må lære seg å kommunisere i stedet for å fortsette med en passiv-aggressive oppførselen sin. Det er bare destruktivt.

Anonymkode: 2041a...417

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
58 minutter siden, Krutthøna skrev:

Med den holdningen Tore har som storbonde, er det kanskje ikke så rart?

Synes han er utrolig dårlig til å lede de andre. Han er mer opptatt av comfort enn å jobbe. Storbonden skal gå foran og jobbe på, kke gå å ta seg et bad, når de andre står å sliter. Dårlig stil!

Til hans forsvar ville han jo ikke være storbonde. Han synes ikke det var noe for han,men Jarl tvang dette på han. Sikkert greit for dem å ha en slapp uke også,så de får nyte oppholdet litt,ikke bare jobbe. Syns forøvrig også det er rart at ukesoppdragene ikke blir noe mindre selv om det blir færre deltakere.

Anonymkode: bfa76...b50

• Liker 5
Skrevet

Hva er forresten greia med at Linni har tilnærmet perfekt sminke, det ser ihvertfall ut som at hun har nylagt øyenskygge og noen ganger foundation? Trodde de ikke fikk ha med seg sminke inn. Nesten skremmende at noen har så pen og jevn hud rundt øynene og pannen naturlig så da må jeg jo lure :)

Anonymkode: 3d129...ff2

• Liker 2
Skrevet

Lurer på om det er TV2 som klipper det slik, eller om Ida bevisst viser seg så mye frem? Hun er i allefall meget eksponert med bikini, naken med bare en håndduk rundt seg etc. Bruker også stort sett bare stram tights som fremhever rumpa (Alle andre bruker fjellbukser)

Skulle jo tro at det var Linni av deltakerne som hadde mest behov for dette, men det er det jo ikke.....

Anonymkode: 3e2fa...061

• Liker 6
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på om det er TV2 som klipper det slik, eller om Ida bevisst viser seg så mye frem? Hun er i allefall meget eksponert med bikini, naken med bare en håndduk rundt seg etc. Bruker også stort sett bare stram tights som fremhever rumpa (Alle andre bruker fjellbukser)

Skulle jo tro at det var Linni av deltakerne som hadde mest behov for dette, men det er det jo ikke.....

Ida satt med dyna rundt seg og hadde ikke synlig topp/ bh eller noe. Mens Linni sov i Ulvanggenser 😂

• Liker 9
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan tenke meg at tv2 vet å beholde mannlige seere :P 

Anonymkode: e5aea...0c6

• Liker 2
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå får det være nok! Ida er en hederskvinne, drømmedama for både enhver mann og ev. svigermor! Du er bare sjalu!

Anonymkode: e3b4e...4d2

• Liker 1
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå får det være nok! Ida er en hederskvinne, drømmedama for både enhver mann og ev. svigermor! Du er bare sjalu!

Anonymkode: e3b4e...4d2

Åh hold kjeft.

Anonymkode: 57960...2c2

• Liker 29
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Lurer på hvem som blir første kjempe..... Håper på Ingeborg.

Skrevet
2 minutter siden, Loki Laufeyson skrev:

Lurer på hvem som blir første kjempe..... Håper på Ingeborg.

Tviler på det, dessverre. Tore har vist seg som den latsabben han er denne uka, og velger nok ut en av gutta tenker jeg, da mest sannsynlig Lothe eller Lavrans. Venninnegjengen sin vil han ha inntakt.

• Liker 2
Skrevet

Tror nok også en mann blir førstekjempe. De er større konkurrenter for Tore,og det er damene han er venn med. 

Apropos utseende,botox osv. Jeg så et ganske nytt intervju med Petter, (på VG-TV eller noe slikt) hvor det var tydelig at han hadde sluttet med botoxen. Jeg tenker det er veldig positivt ☺

Anonymkode: bfa76...b50

• Liker 2
Gjest Bossa Nova
Skrevet

Er det alltid sånn at kvinner og menn ikke kan konkurrere med hverandre i tvekamp?

Skrevet
5 minutter siden, Bossa Nova skrev:

Er det alltid sånn at kvinner og menn ikke kan konkurrere med hverandre i tvekamp?

Ja

Skrevet
19 minutter siden, Bossa Nova skrev:

Det hadde vel ikke blitt helt rettferdig, ettersom menn stort sett er fysisk sterkere enn kvinnfolk...

Anonymkode: 37f01...922

• Liker 1
Skrevet

Det er vell kun i finaleuken de kan konkurrere om jeg husker rett, ikke sett så mye på farmen utenom nå😊

Gjest Bossa Nova
Skrevet
3 minutter siden, Purple skrev:

Det er vell kun i finaleuken de kan konkurrere om jeg husker rett, ikke sett så mye på farmen utenom nå😊

Ikke jeg heller, var derfor jeg lurte:)

Skrevet

Tror dere at det blir gutte-kamp eller jente-kamp, denne uken ?        

:hoppendeglad:              

Skrevet

De derre kokte potetene de steker hele tiden ser jaggu så godt ut. Så i dag har jeg vært og kjøpt meg 2 kilo poteter som jeg koker nå som jeg skal steke etterpå.  :fnise:

• Liker 6
Skrevet

Det blir nok sikkert guttekamp igjen denne uken. Syns egentlig det er på tide med jentekamp igjen. 

Balto er supersøt forresten!

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor sksl noen deltakere gidde å arbeide, dersom storbonden ikke gidder å stå opp før lenge etter alle de andre? 

Og det er jo ikke særlig motiverende å arbeide, samtidig som storbonden bare sitter og ser på, tar seg et bad, spiser eller finner på noe annet...

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...