Gå til innhold

Kjendis Farmen  

619 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets Kjendis Farmen?

• Lavranns Solli
      7
    • Ida Gran-Jansen
      10
    • Jarl Goli
      2
    • Ingeborg Elisabeth Didrichsen Myhre Luedlow
      0
    • Leif Einar Lothe (Lothepus)
      74
    • Tore Petterson
      14
    • Vendela Maria Kirsebom
      16
    • Petter Pilgaard
      84
    • Linni Meister
      7
    • Marna Haugen
      1

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, Ryu skrev:

Jeg håper Ida ryker, jeg begynner å bli lei av henne

Det håper jeg også! Hva har hun gjort på ukesoppdraget forresten? Bakt? Nå baker jeg ikke så veldig ofte selv, men det tar neppe hele uken å bake til et barneselskap. 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, The Kitten skrev:

Det håper jeg også! Hva har hun gjort på ukesoppdraget forresten? Bakt? Nå baker jeg ikke så veldig ofte selv, men det tar neppe hele uken å bake til et barneselskap. 

Ida er førstekjempe så da er det hennes moralske rett å ikke jobbe hardt for at ukesoppdraget skal lykkes!

Anonymkode: e3b4e...4d2

• Liker 3
Skrevet
22 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

skulle ønske tv2 la ut første sesongen av farmen. Den første sesongen ever altså. 

Den var jo dritkjedelig. Den andre sesongen derimot!

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ida er førstekjempe så da er det hennes moralske rett å ikke jobbe hardt for at ukesoppdraget skal lykkes!

Jaha. Så det forklarer hvorfor hun ikke har gjort noe særlig frem til hun ble valgt som førstekjempe altså?

• Liker 2
Skrevet (endret)

Ida har ikke gjort noe særlig fordi hun vil ikke vise hva hun er sterk i. Jeg tror hun har mye styrke og utholdenhet. Hun trener jo ganske mye. Hun var det riktige valget som førstekjempe.

Endret av teblad
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 26.1.2017 den 21.28):

Den var jo dritkjedelig. Den andre sesongen derimot!

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
På 25.1.2017 den 21.51, Marimba skrev:

Tror dere farmen er et av programmene som blir kommentert i den nye sesongen  av sofa? Må jo bli morsomt å se Tore kommentere seg selv, isåfall :ler: 

Jepp, farmen blir kommentert! Av bl.a. Tore :fnise: 

https://tv.nrk.no/serie/sofa

• Liker 5
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skulle ikke forundr meg om det ble sabotasje nå😫😱

Skrevet
2 timer siden, teblad skrev:

Ida har ikke gjort noe særlig fordi hun vil ikke vise hva hun er sterk i. Jeg tror hun har mye styrke og utholdenhet. Hun trener jo ganske mye. Hun var det riktige valget som førstekjempe.

Eller bare så utspekulert at hun faktisk bare tenker på seg selv. Tar 2. kjempe melkespann har de en sjanse mot henne. 

Anonymkode: 792bf...1d7

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, Marimba skrev:

Jepp, farmen blir kommentert! Av bl.a. Tore :fnise: 

https://tv.nrk.no/serie/sofa

Haha, så artig så se!

Anonymkode: 3d86b...c9a

• Liker 1
Skrevet
På 24.1.2017 den 18.43, AnonymBruker skrev:

Ida var ikke akkurat bedre hun, men Tore jobba rævva av seg da også. Synes Tore fortjente et bad jeg da. Og hva har det å si. Han ble jo sittende å flette kurv når ingen andre gidda. Virker som han får skitjobben ingen andre vil ha uke etter uke.

Anonymkode: 792bf...1d7

Jobbet ræva av seg??? Han SYDDE!! Dritkjedelig og langtekkelig ja, jobbet ræva av seg, NEI!! 

Skrevet
6 timer siden, Piggi skrev:

Jobbet ræva av seg??? Han SYDDE!! Dritkjedelig og langtekkelig ja, jobbet ræva av seg, NEI!! 

Slapp av, da! Tore stod på og jobbet iherdig, selv om det ikke var fysisk hardt arbeid står det respekt av det!

• Liker 20
Skrevet

Artikkel om Ingeborg på Dagbladet.no. Da er det nok hun som blir andrekjempe, og ryker.

• Liker 1
Skrevet

Linni ryker ikke nei. På bloggen er hun borte i akkurat 1 mnd. Hun var 4 uker der inne. Les bloggen fra juni i fjor. Siste post 8.juni til 9.juli. Tenker det blir Ingeborg ja. Og at hun taper.

Anonymkode: ae06b...adf

• Liker 1
Skrevet (endret)
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Linni ryker ikke nei. På bloggen er hun borte i akkurat 1 mnd. Hun var 4 uker der inne. Les bloggen fra juni i fjor. Siste post 8.juni til 9.juli. Tenker det blir Ingeborg ja. Og at hun taper.

Nå har det vært mye fokus på hjemmelengselen til Ingeborg, og hvor mye hun savner barna og at brevet hun fikk var tungt. Så jeg tipper Ingeborg jeg også.

Sto det ikke i kontrakten at man fikk lov å bestemme selv om man ville ha med seg pc inn på gården som man fikk bruke en gang i uka eller no? Uansett så vil jeg kun spekulere i hva som skjer på Farmen Kjendis, og ikke hva som skjer utenfor.

Endret av Trompeten
Skrevet

Trodde aldri jeg ville heie på Petter i årets Farmen Kjendis. Men han er soleklare min favoritt. Gjerne Lothepus i finalen. 

Hvis Petter blir lenge nok, gleder jeg meg fryktelig til å se hans positive energi når man (sannsynlig) må i gang med tømming av utedoen :)

• Liker 10
Skrevet (endret)
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om hun velger Ingeborg så blir det en kjedelig tvekamp fordi jeg bryr meg ikke om noen av de ryker :P

Endret av Ryu
Skrevet

Det spiller vel egentlig ingen rolle hvem som forsvinner denne uken...

Alle kvinnfolka der inne er vel stort sett dønn kjedelige uansett.  

Anonymkode: 37f01...922

Skrevet

Blir neste uke, den aller siste uken før finaleuken ? 

Anonymkode: 37f01...922

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...