Gå til innhold

Kjendis Farmen


Gjest Jacklost

Kjendis Farmen  

619 stemmer

  1. 1. Hvem håper du vinner årets Kjendis Farmen?

    • Lavranns Solli
      7
    • Ida Gran-Jansen
      10
    • Jarl Goli
      2
    • Ingeborg Elisabeth Didrichsen Myhre Luedlow
      0
    • Leif Einar Lothe (Lothepus)
      74
    • Tore Petterson
      14
    • Vendela Maria Kirsebom
      16
    • Petter Pilgaard
      84
    • Linni Meister
      7
    • Marna Haugen
      1


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

Må researche hvem de er før jeg kan gi min mening :fnise: Vet at Tonje er ganske tøff, så tror nok hun har en god sjanse! Litt usikker på om jeg skal se på, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lothepus er jo dritrå..syk syk fyr 😂😂. med alle de andre tullingene som skal være med så må det være han som lager stemning der. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har visst falt helt av lasset når det gjelder kjendiser. Fem av disse har jeg aldri hørt om engang! :) Jeg tror jeg må se et par episoder før jeg bestemmer meg for hvem som er favoritten, for jeg har ikke noe forhold til noen av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, antbug skrev:

Jeg har visst falt helt av lasset når det gjelder kjendiser. Fem av disse har jeg aldri hørt om engang! :) Jeg tror jeg må se et par episoder før jeg bestemmer meg for hvem som er favoritten, for jeg har ikke noe forhold til noen av dem.

Enig med deg. Veldig mange her jeg ikke vet hvem er idet hele tatt og noen jeg vet hvem er men ikke har noe forhold til.
Syns uansett det blir feil å utpeke noen favoritt før man i det hele tatt har sett hvordan de ter seg der inne. Har blitt overrasket av kjendiser tidligere, for eksempel gjennom 71 grader nord...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Er dette virkelig det aller beste som kjendis-Norge har å by på? :ohmy:

 Seks av disse har jeg aldri hørt om en gang.    

 Ett par av dem jeg faktisk har hørt om, er jeg fullstendig uinterresert i å se på....

Anonymkode: 37f01...922

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler de tar hardt i når de kaller det for KJENDIS Farmen. En "kjendis" er vel en som folk flest vet hvem er, ikke ett navn en må google og fortsatt være usikker på hvem det er.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel de som er desperat nok til å komme på rampelyset. Jeg skal gi det en sjanse, for jeg gikk glipp av årets farmensesong. 

Av de jeg har googlet, er det Tonje som har mest kunnskap. Aylar Lie snakker alltid om god arbeidsmoral og jobber hardt også trekker hun seg pga ett eller annet. Lurer på hvordan hun reagerer på slakting av dyr på farmen. 

Anonymkode: 62817...cb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg STORT til å se Lothepus og Kari Jaquesson innestengt der inne sammen :fnise: tror det kan bli skikkelig drama! 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner til noen av navnene, men hva er de kjent for? *google er fremdeles en venn*
http://www.ta.no/nyheter/farmen/bamble/her-er-deltakerne-i-kjendis-farmen/s/5-50-218635
Den eldste mannen der var en kjent barne-tv-onkel for lenge siden. "Portveien 2" tror jeg det het.
Sammen med Eli Rygg var han kjendis for barn og de voksne damene syns han var veldig pen. :lur: 
portveien2-30_ar-620x470.jpg

Hadde en hit med denne underlige her:

Han har blitt en "sølvrev" på sine eldre dager og er fremdeles ikke stygg å se på. 

Har inntrykk av at det ellers er folk som er kjent for å ville være foran et kamera, uten å ha noe der å gjøre. 

 

Anonymkode: b2cd0...4f9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner til noen av navnene, men hva er de kjent for? *google er fremdeles en venn*
http://www.ta.no/nyheter/farmen/bamble/her-er-deltakerne-i-kjendis-farmen/s/5-50-218635
Den eldste mannen der var en kjent barne-tv-onkel for lenge siden. "Portveien 2" tror jeg det het.
Sammen med Eli Rygg var han kjendis for barn og de voksne damene syns han var veldig pen. :lur: 
portveien2-30_ar-620x470.jpg

Hadde en hit med denne underlige her:

Han har blitt en "sølvrev" på sine eldre dager og er fremdeles ikke stygg å se på. 

Har inntrykk av at det ellers er folk som er kjent for å ville være foran et kamera, uten å ha noe der å gjøre. 

 

Anonymkode: b2cd0...4f9

Jeg kjenner Jarl fra Hotel Cæsar :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel de som er desperat nok til å komme på rampelyset. Jeg skal gi det en sjanse, for jeg gikk glipp av årets farmensesong. 

Av de jeg har googlet, er det Tonje som har mest kunnskap. Aylar Lie snakker alltid om god arbeidsmoral og jobber hardt også trekker hun seg pga ett eller annet. Lurer på hvordan hun reagerer på slakting av dyr på farmen. 

Anonymkode: 62817...cb5

Trekker seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Jacklost
56 minutter siden, PhilosopherSe7en skrev:

Føler de tar hardt i når de kaller det for KJENDIS Farmen. En "kjendis" er vel en som folk flest vet hvem er, ikke ett navn en må google og fortsatt være usikker på hvem det er.

Jeg hadde håpet at Atle Antonsen, Truls Svendsen, Jørgen Foss og Asgeir Borgemoen skulle være med. Hadde vært konge med Atle og Asgeir i tvekamp eller Jørgen og Truls i tvekamp :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Jacklost skrev:

Trekker seg?

Jeg fikk det inntrykket at hun sjeldent fullfører det hun starter på og trekker seg underveis. Det er bare å Google "Aylar trekker/trakk seg" 

Anonymkode: 62817...cb5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen bør være overrasket over at de ikke fikk flere "attraktive" kjendiser i et sånt konsept.

Den jeg helst skulle sett med her var legenden som var programleder i 2003: Frithjof Wilborn!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
2 minutter siden, Leifern skrev:

Ingen bør være overrasket over at de ikke fikk flere "attraktive" kjendiser i et sånt konsept.

Den jeg helst skulle sett med her var legenden som var programleder i 2003: Frithjof Wilborn!

Han fikk sparken fra tv2 for 10 år siden dessverre /:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...