Gå til innhold

Kjendis Farmen  

619 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets Kjendis Farmen?

• Lavranns Solli
      7
    • Ida Gran-Jansen
      10
    • Jarl Goli
      2
    • Ingeborg Elisabeth Didrichsen Myhre Luedlow
      0
    • Leif Einar Lothe (Lothepus)
      74
    • Tore Petterson
      14
    • Vendela Maria Kirsebom
      16
    • Petter Pilgaard
      84
    • Linni Meister
      7
    • Marna Haugen
      1

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

99% sikker på at det blir Linni. Man ser på klippene fra neste episode at valget overrasker voldsomt. At en av utfordrerne velges vil komme som en stor overraskelse, derfor tipper jeg på Linni. Blir det ikke henne, holder jeg en knapp på Petter faktisk.

Anonymkode: 3e2fa...061

Enig! Petter eller Linni som storbonde! Siste trekket til Jarl 😎

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg husker han fra PH. Mitt inntrykk av han da var at han var en partyfyr som snakket om damer og sjampis, MEN han var også den som lagde god stemning, som passet på de som havnet utenfor, og som ikke lagde noe drama. Inntrykket mitt av han nå er at han er ganske likt som han var i PH, men at han er hakket mer jordnær. Vil likevel si at slik han fremsto i PH ikke burde gjøre at noen har en fryktelig dårlig inntrykk av han. Tror kanskje han var verre i Petter elsker Mari, men det så jeg kun en sjelden episode av, så skal ikke si noe sikkert. 

Anonymkode: 3d86b...c9a

Da er det nok fra PH jeg har godt inntrykk tror jeg. :) Ble bare så paff over mange som ble overrasket her, siden jeg føler jeg har sittet med den tanken lenge, at han er en skikkelig blid og trivelig fyr. 

Petter var vel en hårsbredd fra å vinne Robinson også om jeg ikke husker feil. Han var hvertfall akkurat slik da som han er nå på Farmen. Så dette klysestempelet skjønner jeg ikke hvor kommer fra. Må være han som bevisst spiller på det som en image-greie.

Anonymkode: ce9d9...b28

Nettopp, annet enn at media kanskje har vinklet han sånn. 

Ble veldig glad han vant tvekampen, klarer ikke tro på at Jarl tapte med vilje, virker litt som det en dårlig taper sier etterpå. 

• Liker 1
Skrevet

Bra at Petter vant

Liker Ida mer og mer.

Skrevet
8 timer siden, The Kitten skrev:

Og Petter var feig som valgte øksekast. Det er bare et sjansespill ifølge Goli. Det feigeste man kan gjøre er å velge noen til øksekast. Var det ikke Goli selv som valgte øksekast sist? Eller husker jeg feil der?

Løgn! Øksekast er feigt og Jarl ville selvsagt aldri valgt øksekast. 

Anonymkode: e3b4e...4d2

Skrevet
8 timer siden, Krutthøna skrev:

Tror alle fikk brev hjemmefra.

Lite visste de i 2001 at de med Nissene på låven laget en perfekt parodi på en realityserie 15 år senere.

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, Jacklost skrev:

Er ikke mobbing

Jo! Det er mer mobbing enn den mobbingen du påstår du blir utsatt for her inne i hvert fall, DET er i hvert fall ikke mobbing!

• Liker 4
Gjest Jacklost
Skrevet

Jo! Det er mer mobbing enn den mobbingen du påstår du blir utsatt for her inne i hvert fall, DET er i hvert fall ikke mobbing!

Heh?

• Liker 1
Skrevet

Å skrive at noen er psycho er direkte ufint, og på grensen til mobbing. Voksne mennesker skriver vel ikke slikt til folk eller om folk! Nå er mannen ute, så la han være, og tenk heller på hvordan dere er som personer når dere oppfører dere slik, det er i hvertfall ikke noe bedre. 

• Liker 8
Skrevet

Registrerer at Ida viser mye kropp. Liker å gå i tights og man får ofte glimt av bakenden hennes i stram tights. Og flotte bikini-scener.

Flott å se.

Anonymkode: 3e2fa...061

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Petter var vel en hårsbredd fra å vinne Robinson også om jeg ikke husker feil. Han var hvertfall akkurat slik da som han er nå på Farmen. Så dette klysestempelet skjønner jeg ikke hvor kommer fra. Må være han som bevisst spiller på det som en image-greie.

Anonymkode: ce9d9...b28

Petter har aldri vært med i Robinson, så der husker du nok feil ;)

Anonymkode: d617c...9fe

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Løgn! Øksekast er feigt og Jarl ville selvsagt aldri valgt øksekast. 

Hva Jarl ville valgt er jo urelevant, men om han hadde valgt tautrekking feks hadde vært feigt. De velger selvsagt noe de har en sjans å slå den andre i, det sier seg selv. De andre tingene har ikke Petter så stor sjans. 

Jarl gjorde en god figur på God Morgen Norge der han blant annet snakket ut om at han var blitt litt for intens og spilte litt vell mye ved øksekastingen. Han sa også at han absolutt ikke tapte med vilje! Så jeg fikk litt mer respekt for han etter å ha sett han der. 

Gjest Jacklost
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva babler du om? 

• Liker 2
Skrevet
12 timer siden, FrkHumle skrev:

Bare plukket ut ditt innlegg av mange :) 

Jeg leser flere her som er så positivt overrasket over Petter, men jeg har hatt veldig godt inntrykk av han lenge, og er litt usikker på hvor jeg fikk det? Jeg vet da han var med i PH at jeg ikke så på, men hørte jo alt om den "partyklysa" alle sa han var. Jeg er ganske sikker på at jeg ikke har sett han i noen annen serie, men husker jeg så den PH-sesongen han var med i en stund etterpå. Lurer på om det er der jeg fikk så positivt inntrykk igjen?

Så, det jeg egentlig lurer på, dere som har blitt positivt overrasket over han, har dere sett den sesongen av PH der han var med? Eller er det mediabildet som har påvirket? Jeg mener at jeg aldri egentlig har sett det klysete av han jeg, som "alle" mente. Husker så godt at jeg ble positivt overrasket for flere år siden, og han har vel ikke vært med i noe annet enn PH? Petter elsker Mari så jeg ikke på. 

Jeg er enig med deg. Så selv sesongen han var med i og har hele veien ment at han er en kul fyr. Jeg tror veldig mange bare har sett han litt her og der og dermed dømt mest ut i fra utseendet hans.

• Liker 1
Skrevet

Kanskje det blir Vendela eller "lothepusen" som blir storbonde, i neste uke ?

Anonymkode: 37f01...922

Skrevet
13 minutter siden, The Silence skrev:

Jeg er enig med deg. Så selv sesongen han var med i og har hele veien ment at han er en kul fyr. Jeg tror veldig mange bare har sett han litt her og der og dermed dømt mest ut i fra utseendet hans.

Ikke utseende, men slik media har fremstilt han (for min del).

Anonymkode: 515b2...9b3

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Har en følelse på at det er Linni som blir storbonde...

Skrevet
1 time siden, Jacklost skrev:

Hva babler du om? 

Mulig jeg blander deg med noen andre, men jeg mener å huske at du har klaget på at andre brukere skal ha mobbet deg. Om så ikke er tilfelle trekker jeg det tilbake.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...