Gå til innhold

Kjendis Farmen  

619 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets Kjendis Farmen?

• Lavranns Solli
      7
    • Ida Gran-Jansen
      10
    • Jarl Goli
      2
    • Ingeborg Elisabeth Didrichsen Myhre Luedlow
      0
    • Leif Einar Lothe (Lothepus)
      74
    • Tore Petterson
      14
    • Vendela Maria Kirsebom
      16
    • Petter Pilgaard
      84
    • Linni Meister
      7
    • Marna Haugen
      1

Fremhevede innlegg

Skrevet

Han heter Petter, ikke Peter. Det burde den godeste Goli ha fått med seg. 

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud han Jarl er helt forbanna tragisk!! Fy faen så kreepy han er.. Hadde aldri trodd jeg skulle si dette, men fy søren så godt Petter er kommet utav Farmen, fått et helt nytt syn på fyren! All creds.. Heia Petter😃

• Liker 15
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Petter skal vinne, orker ikke mer av  Jarl, han er skummel litt sånn psyko.

Skrevet

Det er ikke tvil om at de ønsker Petter tilbake. De haaaater Jarl!

Jarl lånte foresten pengene til skatten sin, så de kommer ikke fra Farmen-bil i hvert fall.

Anonymkode: 23d65...e08

• Liker 7
Skrevet

Å uttale folks navn feil er skikkelig ekkel hersketeknikk. De har vært der nå i tre uker. Etter tre uker med tett samarbeid og vært oppå hverandre hele dagene, så vet Jarl godt hva de andre heter.

Og for å komme en viss ab i forkjøpet - nok er det definitivt. Kvalmt er det, og det gjør ham til det motsatte av en hedersmann. 

Anonymkode: db258...14f

• Liker 16
Skrevet

Da er jeg redd for at det blir tautrekking

Skrevet
1 minutt siden, Apis skrev:

Da er jeg redd for at det blir tautrekking

Jeg tror Petter er smartere enn å velge tautrekking. 

• Liker 10
Skrevet

Må Jarl elske seg selv så mye? Synes alle klipp med ham er så tilgjort. Man skulle tro han tror han spiller hovedroller i en actionfilm hvor han spiller en helt eller noe.

Anonymkode: c924c...797

• Liker 4
Skrevet

Jeg tror (håper) det blir øks.. Jarl var ikke akkurat kjempe god i øksekast.. 

• Liker 3
Skrevet

Jarl ble glad og sa Da er jeg i finaleuken. Høg på seg selv ja.

Anonymkode: ae06b...adf

• Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, The Kitten skrev:

Jeg tror Petter er smartere enn å velge tautrekking. 

Det håper jeg også, men det var noe med det siste bildet før reklamepausen som lyste tautrekking, men håper jeg har feil

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må Jarl elske seg selv så mye? Synes alle klipp med ham er så tilgjort. Man skulle tro han tror han spiller hovedroller i en actionfilm hvor han spiller en helt eller noe.

Anonymkode: c924c...797

Jeg tror han spiller skurken. En utrolig dyp og sexy geni-skurk. Inne i hans hode....

Anonymkode: 23d65...e08

• Liker 1
Skrevet (endret)

Er det forresten bare meg som syntes det var litt kjipt at Ida fikk godkjent ukesoppdraget? Var glad på de andre sine vegne, men hun har jo vært den verste storbonden de har hatt til nå. 

Endret av The Kitten
  • Liker 15
Skrevet
32 minutter siden, Sh999 skrev:

Herregud han Jarl er helt forbanna tragisk!! Fy faen så kreepy han er.. Hadde aldri trodd jeg skulle si dette, men fy søren så godt Petter er kommet utav Farmen, fått et helt nytt syn på fyren! All creds.. Heia Petter😃

Mannen min satt akkurat å sa det samme om Petter :lol: Jeg liker Petter godt. Skinnet kan absolutt bedra. Han har stor sosial intelligens og vinner veldig mye på å være så lærevillig som han er.  Håper virkelig at han vinner i dag. Har ikke lyst å se Jarl vinne en gang til :bond:

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, The Silence skrev:

Mannen min satt akkurat å sa det samme om Petter :lol: Jeg liker Petter godt. Skinnet kan absolutt bedra. Han har stor sosial intelligens og vinner veldig mye på å være så lærevillig som han er.  Håper virkelig at han vinner i dag. Har ikke lyst å se Jarl vinne en gang til :bond:

Ja og så positiv og omtenksom☺️ Tror det er mange som fikk seg en øye åpner når det gjelder han. Og godt er det, for det pleier som oftest være omvendt egentlig😁 

• Liker 2
Skrevet

Heier på Petter! Har en følelse av at han kanskje velger melkespannholdning. 

Skrevet

Jarl har jo svære og lange armer, kanskje ikke beste utgangspunkt for melkespann?

Melkespann er 90% mentalt, alle får grisevondt etter et par minutter uansett, så da er det den som er tøffest i hodet som vinner.

Øksekast har Petter også en god sjanse til. Jarl var jo ganske så dårlig i forrige tvekamp, men vant fordi Lars var enda dårligere.

Anonymkode: 3e2fa...061

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Sh999 skrev:

Han har imponert stort. Jeg fnyste litt av at han skulle på farmen (fy meg) men herlighet for en mann. Stå på vilje, ønsker å lære og absolutt ikke redd for ånta i et tak. Jeg håper han vinner tvekampen! Jeg er inne på å heie på han til å vinne hele farmen! Får se tvekampens utfall. 😊

Skrevet

Tipper på melkespannholding, men er redd at Petter vil bli for usikker på seg selv/ demotivert og ikke klare det. Kom igjen Petter! 

Anonymkode: 505a9...bc7

Skrevet

Petter slår Goli i øksekast. Endelig :) spoiiiiiiiler 

Anonymkode: ade3a...2e9

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...