Gå til innhold

Kjendis Farmen  

619 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets Kjendis Farmen?

• Lavranns Solli
      7
    • Ida Gran-Jansen
      10
    • Jarl Goli
      2
    • Ingeborg Elisabeth Didrichsen Myhre Luedlow
      0
    • Leif Einar Lothe (Lothepus)
      74
    • Tore Petterson
      14
    • Vendela Maria Kirsebom
      16
    • Petter Pilgaard
      84
    • Linni Meister
      7
    • Marna Haugen
      1

Fremhevede innlegg

Skrevet

Klarer vi en side i denne tråden uten begrepene "nå får det være nok" og "hedersmann/kvinne" :ler:?

Synes det begynner å bli litt oppbrukt :sjenert: 

Anonymkode: e5aea...0c6

• Liker 30
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det bare drittslening om kjendisene i denne tråden? trodde det skulle handle om farmen jeg..

• Liker 5
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du skjønner jo ingenting. Imaget hennes er å være dum, men egentlig er hun ikke det. Ikke er hun supersmart heller, men trolig nokså gjennomsnittlig eller litt over snittet. Men hun spiller dum. Som da hun sydde feil med vilje fordi hun ikke ville sy. Og det funket, storbonden Ida skjønte det ikke. Ellers har Linni skjønt at det er lurt å fremstille seg som en som nesten ikke spiser, slik at de andre ikke føler hun tar maten deres. Derfor spiste hun lite foran de andre, men smugspiser ellers.

Linni er lur!

Anonymkode: dfeae...3f1

Å være lur er ikke synonymt med smart. Å spille et spill trenger ikke være så vanskelig det heller. Heller ikke å lage underholdning. Hadde hun vært smart hadde hun tenkt over konsekvenser av det hun gjør, hun skaper ikke akkurat tillit i gruppa når hun spiser maten vak ryggen til de andre deltagerne. 

Anonymkode: 792bf...1d7

• Liker 7
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å være lur er ikke synonymt med smart. Å spille et spill trenger ikke være så vanskelig det heller. Heller ikke å lage underholdning. Hadde hun vært smart hadde hun tenkt over konsekvenser av det hun gjør, hun skaper ikke akkurat tillit i gruppa når hun spiser maten vak ryggen til de andre deltagerne. 

Anonymkode: 792bf...1d7

Hun skaper ikke tillit når hun gjør noe de ikke vet om..? Hæ?

Konsekvensene ser vi i morgen.

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Smørbukk skrev:

Ingeborg er så naturlig pen!

Ingen hadde merket det om hun plutselig hadde forsvunnet fra Farmen.

• Liker 12
Skrevet

Neste år skal Liv Signe Navarsete være med. Ein vaskeekte "navar". 

Storbonde: "Denne gangen har jeg gått etterarbeidsinnsats når jeg velger førstekjempe, så da blir det deg Liv Signe som blir førstekjempe".

Liv Signe: "Du veit ikje ka du snakkar om. Det e eg som å ha jobba lange dagar og lange netter for at vi skulle få dette vekesoppdraget  hamn. Og så er det eg som skal få kjeft og bli vald til førstekjempe. Det respekterer eg ikje".

• Liker 9
Gjest Jacklost
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neste år skal Liv Signe Navarsete være med. Ein vaskeekte "navar". 

Storbonde: "Denne gangen har jeg gått etterarbeidsinnsats når jeg velger førstekjempe, så da blir det deg Liv Signe som blir førstekjempe".

Liv Signe: "Du veit ikje ka du snakkar om. Det e eg som å ha jobba lange dagar og lange netter for at vi skulle få dette vekesoppdraget  hamn. Og så er det eg som skal få kjeft og bli vald til førstekjempe. Det respekterer eg ikje".

:skratte:

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor har du det fra at Linni har vært tannlegestudent? :klo: I 2007 sa hun at hun skulle ta opp fag på Bjørknes for å kunne bli tannlegestudent.. Hun sluttet etter kort tid. I 2010 forsøkte hun seg igjen på Bjørknes, denne gangen mtp å kunne studere medisin, men hoppet av igjen. Visste ikke helt om hun skulle bli vanlig lege eller bare barnelege, da (les med smurfe-stemme). Skulle likt å være vitne til at Linni tok en IQ-test hun garantert ikke allerede hadde tatt 20 ganger. :nigo: 

Anonymkode: 0009d...f80

Jeg tar det tilbake. Jeg husker bare at jeg sto rett ved siden av Aylar og glamourmodellene da de ble intervjuet for leeeeenge siden og da sa hun det om Linni. 

Men Aylar har jo en forhistorie for å smøre tykt på eller pynte litt på sannheten. 

Anonymkode: 6a118...75e

Skrevet
1 time siden, Smørbukk skrev:

Ingeborg er så naturlig pen!

Det synes jeg om Vendela også. Hun er pen både utenpå og inni. Virker som ei tvers gjennom god dame, selv om det av og til kan bli litt mye følelser for min smak.

• Liker 6
Skrevet

Håper Linn Irene blir! Heier på henne i hvert fall :)

Hun der Marna synes jeg blir for kjedelig.

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper Linn Irene blir! Heier på henne i hvert fall :)

Hun der Marna synes jeg blir for kjedelig.

Marna burde vite bedre enn å komme på farmen med de neglene. Hun som er oppvokst på gård og greier. 

• Liker 2
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Marna burde vite bedre enn å komme på farmen med de neglene. Hun som er oppvokst på gård og greier. 

Begge de kvinnfolkene var vel temmelig utspjåket ?

Anonymkode: 37f01...922

• Liker 2
Skrevet

Utrolig hvor ulike Linni og Marna er seg selv på TV og i filter verden. Nesten ugjenkjennelige. Hva photoshop gjør as.

Anonymkode: ae06b...adf

• Liker 2
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, nå får det være nok!

Du har et meget begrenset ordforråd!!! Hva med å utvide det litt? Begynner å bli lei av de samme kommentarene om og om og om og om.....igjen..

• Liker 15
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De hadde ikke tid til å gjøre noe med det. Hadde bare noen timer å å forberede seg på

• Liker 2
Gjest Bossa Nova
Skrevet

De har vel saks på Farmen slik at de kan klippe de ekle, lange neglene.

Skrevet

Hvor mange deltakere skal det være, i det finale uken begynner? :P   

Anonymkode: 37f01...922

Skrevet

Fikk veldig dårleg inntrykk av Linni

• Liker 7
Skrevet
33 minutter siden, LiseTV skrev:

Fikk veldig dårleg inntrykk av Linni

Hvorfor det? Hun er jo helt fantastisk! Er det fordi hun er halvt tamil?!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...