Gå til innhold

Kjendis Farmen  

619 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets Kjendis Farmen?

• Lavranns Solli
      7
    • Ida Gran-Jansen
      10
    • Jarl Goli
      2
    • Ingeborg Elisabeth Didrichsen Myhre Luedlow
      0
    • Leif Einar Lothe (Lothepus)
      74
    • Tore Petterson
      14
    • Vendela Maria Kirsebom
      16
    • Petter Pilgaard
      84
    • Linni Meister
      7
    • Marna Haugen
      1

Fremhevede innlegg

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan folk kutte ut den spoilingen? Jeg gir blanke i om dere er opphengt i snap, men noen her ønsker å følge det som skjer på tv. 

Hjelper jo virkelig ikke at den du siterer legger i spoiler-tag, når du skriver navn! Du var den første som spoilet, og moderator overså også din kommentar. Gå tilbake og rediger den. Dette er uhøflig og dårlig nett-etikette!

Anonymkode: 920d9...39a

Dette er jo bare rykter. Du vet at ingen vet hvem som vinner eller går ut, vel..? 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
16 minutter siden, YourMan skrev:

Synd at Lars måtte ha to, og ikke ett, kast for å finne teknikken. Jarl kastet jo jevnt dårlig med to enere og en toer. Hadde Lars knekt koden etter første kast hadde han knust han.

Men det er jo litt kult at Jarl er med videre. Har ikke noe i mot han, og han skaper jo litt liv og røre på gården.

En ting jeg skulle gjort vis jeg skulle deltatt på farmen, det er å trene på øksekast, det er faktisk ikke bingo som folk på står 

• Liker 1
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lars velger enten Ida eller Tore. Holder en knapp å Ida, fordi Tore vil ikke være storbonde, det har han selv sagt. Ida og Lars var jo et godt team når det kom til matlaging.

Anonymkode: 3e2fa...061

Håper på Ingeborg :) Vært artig og sett mere av henne:)

Skrevet

Artig at den minst jålete og mest empatiske der inne er Vendela, den tidligere supermodellen. Særlig når en tenker på hvor hardt og brutalt det livet kan være.

Eller kanskje nettopp derfor hun er så inderlig god? At hun har sett kynismen og kjøligheten på nært hold?

• Liker 20
Gjest Axl Rose
Skrevet
20 timer siden, Jacklost skrev:

:lur: Men kanskje han fikk lyst på pølse istedenfor? :P

:fnise:

Skrevet

Linni meister er sikkert snill, god reflektert og klok sånn egentlig,  men.. Aaaaaaaaargh, så utrolig irriterende :frkk:

Anonymkode: 421ba...569

• Liker 3
Skrevet

Noen som vil vedde på hvor lenge de kvinnfolka blir værende på Farmen, før de trekker seg?

Anonymkode: 37f01...922

• Liker 1
Gjest Bossa Nova
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Linni meister er sikkert snill, god reflektert og klok sånn egentlig,  men.. Aaaaaaaaargh, så utrolig irriterende :frkk:

Anonymkode: 421ba...569

Synes du? Jeg syns hun er helt herlig.

Skrevet

Å Gud, den stemmen til Linni ass. Jeg blir gal! Og DE neglene da. Tenk å ikke skjønne at man ikke kan melke med de neglene, herreguuuud! Lurer på om hun er så dum eller bare later som. 

• Liker 3
Skrevet

Hahaha, Linni og Petter blir som små tvillingsøsken som løper etter Lothe dagen og lang og maser hull i hodet på ham. Haha dette kan bli gøy

Anonymkode: 57960...2c2

• Liker 3
Skrevet

Tømmerflytting? Jeg ler meg ihjel! :fnise: Tømmerfløting har en meget lang historie her i landet, og så har ingen av deltagerne hørt om det engang.

• Liker 7
Gjest Bossa Nova
Skrevet

Jeg likte den siste kommentaren til Lars i brevet: Håper den beste bonden vinner og ikke den beste spilleren. Et lite stikk til Jarl?

Skrevet

Selvfølgelig sikler jarl etter linnie og marna....

Anonymkode: dc1a1...0f5

• Liker 4
Gjest Axl Rose
Skrevet (endret)

Linni er morsom da:fnise:

Endret av Axl Rose
Skrevet
Akkurat nå, Adelia skrev:

Hvem ble storbonde? 

Ida

Skrevet
Akkurat nå, Adelia skrev:

Hvem ble storbonde? 

Ida er storbonde :) 

Skrevet

Syns Vendela kunne tatt de litt bedre i mot, men jaja. 

Anonymkode: be830...90d

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, Chiubi skrev:

Ida

Det kom ikke som et sjokk! Takk for svar. :) 

• Liker 2
Skrevet

Vendela er veldig ujålete, selv om utseendet hennes har vært inntektskilden. Er hun den eneste uten extentions? Har så sansen for den dama!

Anonymkode: 23d65...e08

• Liker 18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...