Gå til innhold

Kjendis Farmen  

619 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets Kjendis Farmen?

• Lavranns Solli
      7
    • Ida Gran-Jansen
      10
    • Jarl Goli
      2
    • Ingeborg Elisabeth Didrichsen Myhre Luedlow
      0
    • Leif Einar Lothe (Lothepus)
      74
    • Tore Petterson
      14
    • Vendela Maria Kirsebom
      16
    • Petter Pilgaard
      84
    • Linni Meister
      7
    • Marna Haugen
      1

Fremhevede innlegg

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Farmen er et spill. Jeg ble også skuffa at han valgte Lars, men han har jo vært klar fra starten av at han kom til å spille et spill. Lett å dømme noen når man ikke er der selv og deltar.

Anonymkode: 792bf...1d7

Ja, men jeg forstår ikke hva det er som er så taktisk og lurt med å holde på sånn som han gjør. Jeg kritiserer han ikke på det moralske i å velge noen andre enn han har sagt, jeg syns bare han og alle uttalelsene hans er lette å gjennomskue, og at han oppfører seg corny. Syns ikke han spiller særlig bra i det hele tatt, det er jo et spill med en egen vri om jeg bruker bowlingkule i stedet for ludobrikker når jeg spiller ludo også, men særlig lurt er det jo ikke. 

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Synd Jarl vant. Han er selvgod og ufordragelig og oppførselen hans er rett og slett ganske creepy til tider. Fysj! Grøsser rett og slett av ham. Kjenner ikke igjen favoritt-barnetv-onkelen fra da jeg var liten ass. :hoho: Men håper han vil lage litt liv fremover. Syns ikke han har laget noe liv til nå utenom å være ekkel og uforutsigbar. Lothepus virket rett og slett ukomfortabel og unnvikende da han besøkte Jarl og det forstår jeg godt. 

Lurer på hvem som blir storbonde neste uke. Håper Marna er utfordreren som får bli. 

Endret av Salka
  • Liker 6
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ida har også vippeextansions på seg.

Anonymkode: c1484...e0f

Og mascara. Så er tydeligvis lov nå..

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, Jacklost skrev:

Er mulig det skjer

Nei, det er nok ikke det :(

Anonymkode: 9a2d1...52f

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du det?

Skrevet
1 time siden, veslefrøken skrev:

Jarl er jo verdifull... Han var på barne tv for 100 år siden sammen med en tilbakestående giraff.. en slik må man ha.

Døh! Ikke diss Raffen!

:fnise: 

• Liker 8
Gjest Jacklost
Skrevet
3 minutter siden, Salka skrev:

Synd Jarl vant. Han er selvgod og ufordragelig og oppførselen hans er rett og slett ganske creepy til tider. Fysj! Grøsser rett og slett av ham. Kjenner ikke igjen favoritt-barnetv-onkelen fra da jeg var liten ass. :hoho: Men håper han vil lage litt liv fremover. Syns ikke han har laget noe liv til nå utenom å være ekkel og uforutsigbar. Lothepus virket rett og slett ukomfortabel og unnvikende da han besøkte Jarl og det forstår jeg godt. 

Lurer på hvem som blir storbonde neste uke. Håper Marna er utfordreren som får bli. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slutt å spoile! :angry:

Anonymkode: f8a65...4bc

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, Søgni skrev:

Ja, men jeg forstår ikke hva det er som er så taktisk og lurt med å holde på sånn som han gjør. Jeg kritiserer han ikke på det moralske i å velge noen andre enn han har sagt, jeg syns bare han og alle uttalelsene hans er lette å gjennomskue, og at han oppfører seg corny. Syns ikke han spiller særlig bra i det hele tatt, det er jo et spill med en egen vri om jeg bruker bowlingkule i stedet for ludobrikker når jeg spiller ludo også, men særlig lurt er det jo ikke. 

Mye som ikke blir vist på tv også - og for han er de slik han velger å spille spillet, så å refse noen for å spille et spill de selv har valgt å være med på er jo bare for dumt. For han var det et valg som var gjennomtenkt, vi trenger ikke forstå det, men folk er forskjellige.

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og mascara. Så er tydeligvis lov nå..

I alle dager. Ida har også på seg hårstrikk og gummistøvler, Vendela har lesebriller. Det spiller ingen rolle, Ida er er like vakker uansett mascara eller ikke. 

Føler folk er ute etter Ida her. Sikkert fordi de er sjalu.

Anonymkode: ce9d9...b28

• Liker 1
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe. Ikke så vanskelig å se om man ikke er blind. Hele dama må jo spakle seg for å dekke over ett eller annet. Trist at Linni blir med...

Minner om spoilertag.. Unødvendig å legge ut slik før det er sendt på tv. 

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I alle dager. Ida har også på seg hårstrikk og gummistøvler, Vendela har lesebriller. Det spiller ingen rolle, Ida er er like vakker uansett mascara eller ikke. 

Kjære Ida om det er deg. Poengterte bare at mascara tydeligvis er lov på farmen nå.

Du trenger ikke si masse flott om deg selv som anonym for å få folk til å like deg. Hvorfor skal folk være sjalu, forresten?

• Liker 6
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hallo! Hvorfor skulle noen være sjalu på Ida? Jeg er mer sjalu på skjæra som hopper rundt på plenen min. 

Anonymkode: bd9f0...4c0

• Liker 2
Skrevet

Lotheskrulla har grunn til å føle seg ukomfortabel rundt Jarl. Lothe vet at han er nestemann på Jarl sin liste. CHECK! 

Anonymkode: bd9f0...4c0

• Liker 3
Skrevet
9 minutter siden, Jacklost skrev:

Hvordan vet du det?

Ei som skrev i et kommentarfelt (tror det var VG) at hun fulgte Marna på Snap og at det ikke var noen "store hull" i hennes oppdateringer der i løpet av tiden Farmen ble spilt inn. Det var ihvertfall det hun sa, jeg vet jo ikke med sikkerhet om det stemmer :)

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Skuffet over at Jarl vant, han skulle ha gått ut! :bond:
For en fæl fyr han er, ihvertfall måten han oppfører seg på Farmen. Aldri hørt om han før, så aner ikke hvordan han er utenfor Farmen. Lars virker som en hyggelig og god bamse. 

Du har sikkert sett han på TV før. Han spilte Horst Jenka i Cæsar. :) Jeg kjente han ikke igjen og visste ikke at det var han før jeg så på rulleteksten at det var Jarl Goli.

• Liker 2
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
Salka skrev (På 15.1.2017 den 23.39):

Du har sikkert sett han på TV før. Han spilte Horst Jenka i Cæsar. :) Jeg kjente han ikke igjen og visste ikke at det var han før jeg så på rulleteksten at det var Jarl Goli.

:fnise:

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slutt å spoile! :angry:

Anonymkode: f8a65...4bc

Sorry, men det var en annen over her som skrev det først; "Synd at Linni blir med"

Skrevet
29 minutter siden, ♥Missy♥ skrev:

Wow. En saklig kommentar. Måtte jo komme.

Tipper du er mer verdifull..

Hadde ikke vært verdifull på farmen for fem flate øre, er litt derfor jeg ikke melder meg på heller. Litt selvinnsikt har jeg da.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...