Gå til innhold

Kjendis Farmen  

619 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets Kjendis Farmen?

• Lavranns Solli
      7
    • Ida Gran-Jansen
      10
    • Jarl Goli
      2
    • Ingeborg Elisabeth Didrichsen Myhre Luedlow
      0
    • Leif Einar Lothe (Lothepus)
      74
    • Tore Petterson
      14
    • Vendela Maria Kirsebom
      16
    • Petter Pilgaard
      84
    • Linni Meister
      7
    • Marna Haugen
      1

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tror ikke vi skal henge oss så mye oppi sosiale medier. Bake Ida var aktiv på Insta under hele innspillingsperioden.

Enten har de noen som styrer for seg, eller trikser de det til.

Anonymkode: d617c...9fe

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 13.1.2017 den 21.17, Jacklost skrev:

Jeg hadde sikkert prøvd å fått noen til å gjøre det med :hoho:Jeg er kanskje snill og hyggelig men jeg er også ganske lat :P

Må bare spørre her, synes dere ikke det er pinlig hvis noen andre vasker den skitne trusa, eller de stinkende sokkene dine? Jeg kan godt vaske andres klær jeg, men ikke F om noen får grave i mitt skitne undertøy...eier dere ikke skam? 

er dere skamløse i andre situasjoner også, eller er vasking bare så grusomt at alle prinsipper ryker?

Så alle dere som synes det er OK å la andre grave i deres møkk, anser dere dere som en "stolt" person i andre sammenhenger?

• Liker 8
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jarl Goli unngikk konkurs i tolvte time! Må jo bety at han vinner Kjendis-Farmen og solgte bilpremien og betalte med den? Han skyldte vel ganske nøyaktig det samme som bilens verdi:

http://www.nettavisen.no/na24/jarl-goli-unngikk-konkurs-i-tolvte-time/3423302768.html

Anonymkode: 80cea...36a

Det blir bare spekulasjoner....det er mye man kan gjøre for å få tak i penger. Låne for eksempel ;)

• Liker 2
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:For noe tull! Jarl traff blinken tre ganger og det var en fortjent seier. I håndbaken lekte Jarl med Lavrans og vant enkelt, helt latterlig at du er så anti-Jarl at du ikke klarer å se det.Anonymkode: dfeae...3f1

Tull? Deg om det! Blinken var malt kjempe skjev! Dummeste blinken jeg noen gang har sett. Lars med sine 4 poeng burde ha vunnet! Anti Jarl er jeg ikke. Har alltid likt Jarl veldig godt, Synes bare at ting skal være rettferdig og det var det ikke i går.

Anonymkode: c7cd7...7dd

Skrevet

Mulig det faktum at jeg er mann hindrer meg i å se hensikten, men er det ikke lurt å ta seg 5 minutter til å file ned neglene (eventuelt ikke sette på) før man trer inn i farmen for å måke skit og melke kyr noen uker fremover?

• Liker 5
Skrevet (endret)
25 minutter siden, Larsern skrev:

Mulig det faktum at jeg er mann hindrer meg i å se hensikten, men er det ikke lurt å ta seg 5 minutter til å file ned neglene (eventuelt ikke sette på) før man trer inn i farmen for å måke skit og melke kyr noen uker fremover?

Det er sannsynligvis falske negler - som tar en times tid å fjerne igjen. Likevel burde de absolutt ha tatt dem av. MEN ifølge bloggen til Marna fikk de veldig knapt med tid på seg - så jeg tror rett og slett ikke de rakk. (Antageligvis skulle de ikke ha utfordrere, men når 2 stk trakk seg ville de vel ha inn flere kanskje...)

Hun skrev at hun fikk spørsmål om hun ville komme inn som utfordrer en dag, med beskjed om at avreise eventuelt ville være neste dag. Hun fikk ikke bekreftet før på morningen dagen etterpå at det faktisk ble noe av at hun skulle - og da fikk hun 4 timer på seg til å pakke.

Endret av *Emma*
Skrevet
1 time siden, Jacklost skrev:

Jeg vasker klær hver dag jeg så :)

Vasker du virkelig klær hver eneste dag? Har du kone og fire unger?

Anonymkode: dfeae...3f1

• Liker 5
Gjest Jacklost
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vasker du virkelig klær hver eneste dag? Har du kone og fire unger?

Ja, nei. Er komplisert..

Skrevet
37 minutter siden, Jacklost skrev:

Ja, nei. Er komplisert..

Jobber du på et vaskeri?

Vasker du for naboene?

Nei, hva? Dette må vi komme til bunns i!

• Liker 3
Gjest Jacklost
Skrevet

Hvem tror dere Lars velger som storbonde? Jeg tipper det blir Ida

Skrevet
1 time siden, Jacklost skrev:

Hvem tror dere Lars velger som storbonde? Jeg tipper det blir Ida

Hadde Lars vært lur, ville han valgt Jarl, bare for å få mer show.

• Liker 3
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde Lars vært lur, ville han valgt Jarl, bare for å få mer show.

Jeg lo så tårene rant av Jarl sin posituering under kampen i går, så jeg kan jo bare tenke meg hvordan han ville tedd seg som storbonde. :laugh:

• Liker 4
Skrevet

Håper Lars velger Tore til storbonde og at Jarl blir 1.kjempe igjen og at lothepus, lavrans eller Petter slår den ekle fisken til helvete hjem til Fetsund! 

• Liker 10
Skrevet

Håper Tore blir storbonde, men tror det blir Ida. Noe annet vil overraske mye!

Anonymkode: d617c...9fe

Skrevet
23 minutter siden, vintage skrev:

Jeg lo så tårene rant av Jarl sin posituering under kampen i går, så jeg kan jo bare tenke meg hvordan han ville tedd seg som storbonde. :laugh:

Han ville nok vorte reinaste Hitler som storbonde , tror jeg :P

Anonymkode: f241d...cd4

• Liker 3
Skrevet

Lars velger enten Ida eller Tore. Holder en knapp å Ida, fordi Tore vil ikke være storbonde, det har han selv sagt. Ida og Lars var jo et godt team når det kom til matlaging.

Anonymkode: 3e2fa...061

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han ville nok vorte reinaste Hitler som storbonde , tror jeg :P

Anonymkode: f241d...cd4

Han ville latt sin kognitive diamant tale, tenker jeg

• Liker 2
Gjest chisandra
Skrevet

Leste at seertallet bikket millionen i går også. Dette er en suksess for TV2, så vi får nok mer kjendisfarmen. :mynona:

Gjest YourMan
Skrevet

Synd at Lars måtte ha to, og ikke ett, kast for å finne teknikken. Jarl kastet jo jevnt dårlig med to enere og en toer. Hadde Lars knekt koden etter første kast hadde han knust han.

Men det er jo litt kult at Jarl er med videre. Har ikke noe i mot han, og han skaper jo litt liv og røre på gården.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...